MiejscowośćWarszawa
strona 16 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Kamil / 2022-12-02 11:09Ocena: 1.67 / 5
Wykupiliśmy usługę Canal Plus: Seriale i Filmy na miesiąc próbny. Usługa mimo pełnej aktywacji konta i przelewu środków nadal nie działa. Support techniczny ma nas w dupie. Z łaski odpowiadają na uprzejme zapytania, a jak piszesz z nimi za długo na chacie, to potrafią zamknąć chat zanim wyślesz swoją odpowiedź. Tragedia. Nigdy więcej żadnych usług od Canal+. -
-
~Pajak0224 / 2022-12-02 00:42Ocena: 1.00 / 5
Obsługa do bani.płatności księgują się wieki,naciąganie ludzi na kase.infolinia to czarna magia. ZaletyBrak zaletWadyOd gromaMiejscowośćMilicz -
~Jack shirac / 2022-12-01 20:01Ocena: 1.00 / 5
Obsluga klienta naciaga na niwe produkty jak tylko to mozliwe. Po przedstawieniu dodatkowych opcji zakanczja” to co rozumiem ze mozemy podpisywac umowe” -od razu stwierdzaja ze ja sie godze na to hehe
Nowe oprogramowanie dekodera to smiech na sali. Wiesza sie srednio kilka razy na dzien. Po przelaczeniu na dany kanal czekam kilka sekund zanin sie przelaczy. Naciskajac plus jeden kanal przeskakuje o kilka. Menu zero intuicyjne,pomieszanie z poplataniem. Opinia najgorsza jaka moze byc. Nie polecam wogoleZaletyZadnejWadyJedno wielkie badziewioMiejscowośćMidleton -
~Po / 2022-12-01 13:34Ocena: 3.00 / 5
Niby wszystko ok. Ale Pani dzwoniąca z ofertą naobiecywala gwiazdki z nieba di KONCA trwania umowy. Po 2 miesiącach okazało się że kanały zostały wyłączone. Pan na infolini odesłał mnie do działu technicznego żebym poprosiła o nagramia. Nimo racji z mojej strony oferta do dnia dzisiejszego nie Ostala włączona, płacić muszę dalej.
Do końca umowy wytrzymam i ani dnia dłużej.ZaletyNie maWadyDuzoMiejscowośćLubliniec -
~Magda / 2022-11-30 10:15Ocena: 1.67 / 5
Obsługa okropna i nieuprzejma , brak jakiegokolwiek wsparcia i zrozumienia. Naciągają konsumentów na dodatkowe opłaty. Zdecydowanie odradzam . ZaletyBrakWadyJak powyżejMiejscowośćPoznań -
~Stanisław / 2022-11-23 18:14Ocena: 1.33 / 5
fatalny system kontaktu z partnerem z umowy, traktują konsumentów karygodnie nie uprzejmie. ZaletybrakMiejscowośćŁódź -
~Bon / 2022-11-23 17:49Ocena: 1.00 / 5
Dekoder nie działa obsługa klienta brak czarna magia głosu nie ma nie polecam ZaletyNie ma zaletWadyNic nie działaMiejscowośćLublin -
~Tokarz / 2022-11-16 12:44Ocena: 1.00 / 5
Dekokoder nie do użytku zawiesza się. Obsługa klienta tragiczna. Do tego dochodzą niczym nie uzasadnione wysokie kary umowne w przypadku rezygnacji. Zwykłe naciąganie i brak szacunku klienta. Urząd ochrony konkurencji i konsumentów powinien się zainteresować. Nie polecam nikomu -
-
~Natkar / 2022-11-16 11:47Ocena: 2.00 / 5
Aktualnie to nie polecam mało czytelne menu często brak info ZaletyZalety były przed zmianą jaka wprowadzoną w2022rWadyCzęsto brak info, nie można już zdalnie nagrywać, chaos w kolejności programow i w nowym NC go. Menu skomplikowali nie dając w zamian nic. Zrobione podobnie jak w Polsacie, ale do nich to dno.MiejscowośćStaszów -
~***** *** / 2022-11-15 12:02Ocena: 1.67 / 5
Byłem z nc+ kilka lat.Droga przez mękę.Dekoder zawiesza się średnio dwa razy na tydzień.Poszukiwanie filmów trwa wieczność.Przy 140 zł abonamentu dopłacam do wybranych filmów..Obsługa klienta to chamstwo i sciema...Jak wytrzymałem tyle czasu z tym dziadostwem....?
Właśnie rozwiązuje umowęZaletyBRAKWadyJak wyżej... -
~Piotr / 2022-11-12 20:17Ocena: 3.67 / 5
Doładowałem telewizję na kartę NC+ tydzień temu do chwili obecnej nie mam telewizji. Infolinia beznadziejna. NIE polecam!!! -
~Dupablada / 2022-11-09 21:01Ocena: 1.00 / 5
Brake mozwosci korzystania z VPN pomiko tego ze brak zapisu w regulaminie. Brak customer service, po prostu wylaczyli mi usluge. ZaletyBrake zaletWadyBrak obslugi klienta, nie rzetelny serwisMiejscowośćToruń -
~Robert / 2022-11-09 10:42Ocena: 1.00 / 5
Tragedia dodzwonić się nie można czeka się po 20min na połączenie i do tego wszystkiego beznadziejny wirtualny Oskar.Konsultanci nie są poinformowani o ofertach ciężko się z nimi dogadać co innego mówią a potem się okazuje co innego sami likwidują rabaty które wcześniej się otrzymało robią co chcą i tylko trzeba non stop się z nimi użerać to jest najgorsza telewizja cyfrowa nie polecam ???? ZaletyNie ma żadnychWadyWszystkie wady jakie są mozliweMiejscowośćKrakow -
~Pogo / 2022-11-08 12:13Ocena: 2.00 / 5
Nim stop problemy z epg, wadliwe dekodery, nie miła obsługa w punktach ( Łódź ) po zmianie kolejności kanałów jest straszny bałagan ciężko cokolwiek znaleźć. Ogólnie nie polecam bo maja klienta w dupie ZaletyOfertaWadyTaj jak wyżejMiejscowośćŁódź -
~Jan / 2022-11-07 21:37Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Wadliwy dekoder, piloty szajs, rozsypują się od samego patrzenia. Ciągłe blokady. Brak słów. Nie polecam. MiejscowośćWloclawek -
~Katka / 2022-11-07 09:38Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Nieustanny problem z EPG, którego inni dostawcy nie mają. Mówią, że brak EPG to wina dostawcy kanału co nie jest do końca prawdą bo konkurencja ma wszystko pięknie wyświetlone, nic nie ucieka. Dodatkowo ciągle problemy z dekoderem, zawiesza się przy przeszukiwaniu kanałów. Dopłacasz do urządzenia z możliwością nagrywania dwóch programów jednocześnie, a dostajesz dekoder bez takiej możliwości potem trzeba pisać reklamacje. Wiele ciekawych zagranicznych programów z lektorem bez możliwości zmiany na język oryginalny. Jestem z nimi od tygodnia i odliczam dni do zakończenia 2 umowy, by nigdy do nich nie wrócić. Błędem było podpisanie umowy w salonie. Jeśli zamówicie usługę przez internet możecie sprawdzić wszystko i zrezygnować do 14 dni bez konsekwencji, podpisując w salonie naliczą wam karę wysokości rocznego abonamentu.
ZaletyBRAKWadybardzo wadliwy dekoder, brak EPG dla wielu kanałów mimo poprawnej konfiguracjiMiejscowośćKraków -
-
~Monika / 2022-11-04 20:38Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam!!! Mam telewizję nc+ od lat i czekam na zakończenie umowy. Na pewno zrezygnuję. Bez przerwy nie działa info na każdym kanale. Totalny chaos z programami. Dawniej było zdecydowanie lepiej. Jest drogo, jakość na niskim poziomie. ZaletyBrakWadyMnóstwo, za dużo pisania.MiejscowośćŚwinoujście -
~Arek / 2022-11-03 20:39Ocena: 1.00 / 5
Tragedia masakra odradzam .
Wszystko na minus zaczynając od dekoderaZaletyZeroWadyNie starczy miejsca i szkoda nerw na opisywanieMiejscowośćZgierz -
~Marcin / 2022-11-03 16:46Ocena: 1.67 / 5
Infolinia - porażka.
Automatyczna maszynka do strzyżenia klientów z gotówki ... Na każdym kroku.
Ceny - kosmiczne.
Bałagan z programami.
Ciągłe zmiany programów.
Wieszanie się raczej wszystkich urządzeń.ZaletyBonusy dla nowicjuszyWadyOkradanie stałych klientówMiejscowośćKraków -
~Pati / 2022-11-02 20:53Ocena: 3.00 / 5
Jedna wielka porażka , ciagle konfiguracje i dzwonienie po chłopa od naprawy co kasuje nie mało ZaletyDużo kanałówWadyNie działa dekoder 2-3 razy w tygodniu i trzeba płacić z ich winy za naprawęMiejscowośćPrudnik
strona 16 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
