Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2023-10-25 19:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam już dosyć multibroom . Każe mi wpisać kod konfiguracyjny . Nie mogę codziennie tym się zajmować. Moja 92 letnia mama chciała by obejrzeć TVN 24 . A ja jestem bezradny . Technologia nad którą nie panuje ! Ale ja nie muszę, place i wymagam . Beznadxieja.
    MiejscowośćLowicz
  • ~Rafał / 2022-04-30 01:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowe menu totalna porażka...
    Totalnie pokręcone, niezrozumiałe, bezsensowne...
    Brak słów...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćSanok
  • ~Robert / 2023-06-27 15:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciągłe problemy z dekoderem po aktualizacji, brak zasięgu internetu przez WiFi co skutkowało wymianą dekodera na nowy a problem pozostał. Cennik jest mało atrakcyjny, lepsze oferty mają nowi klienci niż dotychczasowi. Konkurencja pozwala nadtopiona by w dekoderach można było zeskanować satelity by wyszukać wszystkie niekodowane programy te z Astry jak i Hot Birda. Dzwoniąc na infolinię z problemem to konsultanci zamiast pomagać to mają pretensje ze się do nich dzwoni. Jest abonentem od początku kiedy platforma nosiła nazwę N i wtedy wszystko było w miarę ok, a z biegiem lat standardy znacząco zaczęły spadać.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Robert L / 2022-06-07 19:09
    Ocena: 2.67 / 5
    nie polecam, po 14 latach zostałem zmuszony do wymiany dekodera na najnowszy kpina, oglądam tv sporadycznie za każdym razem uruchamia się kilkanaście minut, aktualizacje i tym podobne bzdety, nie przejrzyste menu, żadnych promocji dla starych klientów, najlepiej wypowiedzieć umowę i zacząć od nowa,
    Zaletystary dekoder szybki i stabilny
    MiejscowośćBogatynia
  • ~Ryszard / 2022-04-27 23:19
    Ocena: 2.67 / 5
    a było tak pięknie, kto to wszystko spieprzył, nie da się tego oglądać, czekam do końca umowy chyba że wrócą do poprzedniej wersji!!!
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
    MiejscowośćŁódź
  • ~Slawek / 2021-06-26 19:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia to arogancja i mierna obsługa. Jakiś idiota nie potrafi wpisać prostych 11 cyfr numeru pesel ale z problemem pozostaje obonent. Nie polecam obsluga na poziomie 0.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Slawomir / 2019-01-07 16:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo slaba jakosc pracownikow na infolinii. Chyba sa tam za kare. Dodzwonisz sie po 17 minutach i slyszysz znudzony glos. Nawet nie ma mozliwosci zlozenia skargi u przelozonych.
    ZaletyOferta programowa
    WadyPO zakupieniu sprzetu nie ma pomocy w instalacji
    MiejscowośćPraha8
  • ~Stanisław / 2015-12-15 19:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Ofert telefoniczna około 80 zł
    po aktywacji linku 190 zł nie ma takiego abonamentu.
    Złodzieje po trzykroć złodzieje. Reklamacja już nie
    opiera się na nagrywanej ofercie tylko na aktywacji linku.
    Kolejna rozmowa tylko w punkcie obsługi.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
    To już któryś raz daliśmy się nabrać.
  • ~Waldemar / 2019-03-30 23:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem wziąć kanały HBO na miesiąc za darmo dla testów i babka z nc+ mnie oszukała mówiąc, że się wyłączą kanały po miesiącu, a w emailu pisało, że da się zrezygnować. Kanały HBO mają być przez całą umowę za darmo, ale mi o tym nie powiedziała, że się same wyłączą po 14 dniach. Minął dopiero tydzień odkąd był kurier, więc umowę muszę zerwać, bo nie będę płacił za kanały, które mają być za darmo.
    WadyKonsultanci kłamią i oszukują
  • ~Wojciech / 2011-08-01 20:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam,
    jestem byłym abonentem telewizji n. Niestety nie jestem zadowolony ze współpracy z firmą ITI Neovision. Telewizja działała jedynie przez nieco ponad pół roku. Poźniej płaciłem abonament i czekając wielokrotnie przez długi czas na połączenie z konsultantem nikt nie był w stanie mi pomóc. Mieszkam w centrum 220 tysięcznego miasta i telewizja nie odbierała. Nawet koleś, który profesjonalnie zajmuje się ustawianiem anten łapał się za głowę i musiał mi zwrócić kasę za usługę ustawiania anteny. Ponadto, na zakończenie umowy naliczona mi kwotę 1,22 za antenę, a przecież na początku dostałem ją za darmo do zestawu. I nie chodzi o wysokość kwoty, tylko robienie ludzi w balona oraz nieeleganckie zachowanie. Ogólnie rzecz ujmując - NIE POLECAM. Jak czlowiek ma podpisać umowę to potrafią zagłaskać na śmierć, a później pokazują środkowy palec...
    WadyBrak programów w 220 tysięcznym mieście przez kilka miesięcy trwanai umowy...
    Musiałem to mieć i płacić przez cały okres nie mając programów...
  • ~xesf / 2022-08-09 15:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Dlaczego mają byc prowadzone zmiany kanałow ja się na to nie zgodziłem NIE polecam
    MiejscowośćKalisz Pomorski
  • ~zdruzgotany klient / 2020-02-04 17:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta kanałowa jest dobra, ale prosiłem ich 8 razy, żeby do mnie nie dzwonili, bo nie chce umowy przedłużać, a oni dalej swoje. To jest nękanie. Można to gdzieś zgłosić?
  • ~Alen / 2020-05-02 15:02
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest oszuści. Zmieniłem adres i nie ma zasięgu. Ich to nie interesuje, płacisz karę i koniec bez litości. Do nich nie dodzwonić się. Nie polecam!!!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Artur / 2022-08-14 21:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Ten kto wymyślił nowy układ kanałów pewnie nie ogląda tv.
    TRAGEDIA!!!
    ZaletyŻadne
    WadyTotalny bałagan
    MiejscowośćUrzędów
  • ~bodek / 2013-07-13 14:48
    Ocena: 2.50 / 5
    próba dodzwonienia się do konsultanta w sprawie usterki technicznej graniczy z cudem. po półgodzinnym czekaniu i kilku minutach rozmowy połączenie się urywa. drugie podejście jak poprzednio czekanie, czekanie i rozmowa z konsultantem pół godziny nic nie wniosła.
    prośba o podanie kontaktu do osoby "szczebel wyżej" jest niemożliwa
    w mojej subiektywnej ocenie firma ntv nie szanuje klient.
  • ~motylekgoha / 2009-12-30 15:21
    Ocena: 2.50 / 5
    dwa lata miałam telewizje n nbox dekoder i była w tym czasie wmiare zadowolona ale to jak zostałam potraktowana teraz gdy rezygnowała to już szczyt wszystkiego .w Październiku tego roku zrezygnowałam z n zadzwoniłam do obsługi klienta i po prosiłam żeby mi powiedziano jak mam oddać dekoder ."Uprzejma "Pani powiedziała mi żeby dekoder odesłała kurierem do firmy Cargoforte bo to ta firma zajmuje sie zwrotami dekoderów i że na zwrot dekodera mam 14 dni następnego dnia wysłałam kurierem dekoder u kuriera zaznaczyłam opcje dodatkowo płatną dostarczyć na następny dzień rano .minęło dwa tygodnie zadzwoniłam do telewizji n za pytaniem czy już moja umowa wygasła i czy juz jestem z nimi rozliczona i co się okazało że mój dekoder niedotarł co mnie bardzo zdziwiło ,postanowiłam zadzwonić do firmy Cargoforte i dowiedzieć sie co sie stało z moim dekoderem pani w Cargoforte po podaniu wszystkich danych znalazła mój dekoder i powiedziała że zaraz wyśle do biura obsługi telewizji n meila z potwierdzeniem że mój dekoder dotarł na czas i zapewniła mnie ze juz wszystko będzie ok.Więcej nie dzwoniłam (może to błąd).co sie okazuje dzisiaj to jest 30.12.2009 dostałam notę obciążeniową na kwotę 1000 zł za zagubienie dekodera,zadzwoniłam do biura obsługi telewizji n i dowiedziałam sie że oni nic nie wiedzą o moim dekoderze ,więc znowu zadzwoniłam do firmy Cargoforte i przestawiłam jak się sprawy mają pani z która mnie połączono nie mogła uwierzyć dwa razy sprawdzała że informacja do n o tym iż mój dekoder wpłynął dawno dotarła do biura obsługi klienta i że ona sie tym zajmie i faktycznie ta Pani mi pomogła nagle okazało sie że dekoder sie znalazł n juz wie i nie kazali mi już płacić 1000 zł.ale kto wróci mi za szarpane nerwy i rachunki telefoniczne .Przestrzegam każdego niech ma sie na baczności telewizja n bo z tego mogą być kłopoty!!!
    Zaletyżadne
    Wadytrudności z dodzwonieniem się i załatwieniem czego kolwiek
    dwa lata
  • ~Rudi / 2023-03-29 09:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Ku przestrodze tych którzy chcą zacząć korzystać z ich usług. Nie róbcie tego. W przypadku gdy będziecie chcieli rozwiązać umowę, mnożą problemy, działają niezgodnie z prawem. Po odstąpieniu od umowy przywracają jakieś stare warunki tejże umowy i twierdzą że ona trwa nadal. Wysyłają maile z informacją o tym że będzie jeszcze trwała dwa lata. Na koniec już po szczęśliwym uwolnieniu się od tego francuskiego bałaganu przysyłają najpierw mail że jest na koncie nadpłata o później pismo (datowane wcześniej niż mail) że trzeba jeszcze coś dopłacić (mniej niż wynosi nadpłata), mało tego człowiek który kończył moją umowę stwierdził że anuluje rachunek za ostatni miesiąc. A ci oszuści jeszcze chcą kasę!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta na poziomie zerowym.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~41 / 2024-04-14 07:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Czas zmienić operatora.Przy podpisywaniu umowy miałem zapewnione wszystkie mecze ekstraklasy , teraz po ich zmianach nie mam .Wymagają dopłaty.Zostałem przez nich oszukany.
    MiejscowośćSkaryszew
  • ~A co cie to / 2019-03-03 15:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety, ale internet z NC+ nie jest mobiliny jak tylko sobie wyobrażamy ;) Proponują internet bez limitu i tanie warunki.. a przede wszystkim.. jest odwrotnie.. płacimy za nic.. praktycznie.. zachowują się jak nie wiadomo co.. miałem nie dawno 3000 MS nie w grach.. tylko w karcie z NC+ .. a teraz się nagle zmieniło na 70ms.. a co najlepsze.. było Download 0.10 mb/sec XDDDDDDDDDDDDDDD... śmiech na sali normalnie..
    ZaletyObsługa ok
    WadyInternet do dupy ;)
    MiejscowośćNie wiadomo XD
  • ~Adam / 2024-03-31 09:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Canal+ od kilkunastu lat nie potrafi przestawić programu TV w czasie zmiany czasu z zimowego na letni lub odwrotnie. Jest to dla tej firmy wieloletni problem nie do rozwiązania ! W dzisiejszych czasach taki problem jest śmieszny a brak rozwiązania nie świadczy dobrze o firmie !
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960