Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2022-03-06 13:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Przysłali voucher na online, ale przez pół dnia się aktywuje (nie doczekałem sie). Zamknąłem konto
    ZaletyNie dali szansy na ocenę
    WadyNie dali szansy na ocenę
    MiejscowośćBarcin
  • ~Kowkow / 2022-03-24 18:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Rzeczywiście nowe oprogramowanie jest badziewne. Nieczytelne, trudne w nawigacji. Ciekawe czy producent w ogóle bierze pod uwagę zdanie użytkowników.
    MiejscowośćToruń
  • ~licencjat / 2020-06-29 18:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Telewizja nie łapie sygnału, kiedy jest deszcz. Także często trzeba konfigurować kartę.
    Zaletydużo kanałów do wyboru (np. Domo+)
    Wadysłaby sygnał,
    nie ma sygnału, gdy jest deszcz,
    łatwo się psuje
    MiejscowośćWrocław
  • ~Łukasz / 2023-01-24 15:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Co jest do cholery z listą nagranych,i zaplanowanych pozycji. Wszystko jest w jednej linijce i jak mam coś znaleźć jak mam kilkaset nagrań? Po cholerę robią te aktualizacje. Jakbym wziął za jaja tego programistę to by od dawna kible czyścił. W piwnicy.
    ZaletyNie ma
    WadyOprogramowanie dekodera
    MiejscowośćLaski
  • ~Mad / 2023-10-25 21:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Badziew. Na ekranie startowym pojawią się ich propozycja do obejrzenia, której nie idzie na stałe wyłączyć. Kończę oglądanie na kanale np. 23 i wyłączam. Gdy ponownie uruchamiam dekoder jest kanał 12 i nie mogę go zmienić przyciskiem prog. +- tylko numerycznie. Jakość wykonania dekodera żałosna jak i obsługa klienta. Za co oni tyle kasy biorą, to nie wiem
    ZaletyBrak
    WadyDekoder i oprogramowanie. Narzucanie na siłę Władysław ustawień
    MiejscowośćCzempiń
  • ~mar.bas / 2010-06-25 14:27
    Ocena: 2.67 / 5
    W dwuletnim okresie trwania promocji, z dniem 1 czerwca br, wprowadzono opłatę 6 zł za pakiet podstawowy. Do tej pory opłata wynosiła 0 zł zł pod warunkiem korzystania z 3 innych płatnych pakietów. Zrobiono to zgodnie z zapisem "Warunków Promocji" rozdział I pkt 8 ("ITI Neovision zastrzega sobie prawo zawieszenia, odwołania Promocji w każdym czasie"). O wprowadzeniu zmian "ITI N" poinformowała wysyłając nowy regulamin i cennik. Dokumenty te zostały przygotowane do wysyłki drogą pocztową przez "ITI N" w dniu 30.04.2010. Do mnie do Gdańska dotarły pod koniec maja br. "ITI N" dała mi prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku braku akceptacji wprowadzonych zmian pod warunkiem, że rezygnację prześlę w formie pisemnej do Centrum Abonenta do dnia 14 maja 2010. Tym samym "ITI N" uważa, że dochowała prawnie określonych warunków kontraktu. Nie dała mi tylko możliwości skorzystania z przysługującego mi prawa.
    Drobna rzecz ale jak nieelegancka. Właściwie powinna być przedmiotem zainteresowania Rzecznika Praw Konsumenta.
    Oczywiście nie będę dochodził swoich praw na drodze sądowej. Napiszę do nich reklamację w tej sprawie i dam im szansę honorowego wyjścia z tej sytuacji. Jeżeli nie skorzystają z tej szansy zrezygnuję z ich usług. Już zaczynam analizować ofertę "Polsetu".

    Jeszcze jeden kamyczek. Kiedy dzwoniłem do Centrum Abonenta "ITI N", pan przekonywał mnie, że okres wypowiedzenia przez abonenta umowy o świadczenie usług w warunkach promocji wynosi 1 miesiąc. Tymczasem w "Warunkach Promocji" mówi się, że okres ten wynosi 3 miesiące. Pytanie czy błędna informacja podawana przez pracownika Centrum Abonenta jest świadomą polityką "ITI N"?
    ZaletyDobra jakość HD kilku programów
    18 miesięcy
  • ~Marcin / 2020-04-20 13:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Problem z rejestracją i założeniem konta na stronie.Pomocy żadnej, odsyłanie do linków na stronie.Bardzo kiepska obsługa klienta.
    MiejscowośćPeterborough
  • ~marek / 2013-04-02 18:51
    Ocena: 2.67 / 5
    korzystam z n-ki od 3 lat. W zasadzie bez zastrzezen (centrum Krakowa, antena 80-tka, wiec zadnych problemow), obraz idealny, problemow zero (dekoder z dyskiem 250). Niestety n-ka zachowala sie obecnie po chamsku, wycofala mi (w ramach istniejacej umowy, czyli złamała jednostronie umowę) ponad 10 kanałow od 1 kwietnia, poinformowala o tym 27 marca, i kaze sobie zaplacic abonament za kwiecien mimo uniemozliwienia mi korzystania z kanalow objetych umowa. Wypowiedzialem umowe. Sprawa znajdzie sie w sadzie, bo abonamentu nie zaplace za cos czego nie chce, co zostalo mi zabrane bez miesiecznego uprzedzenia mnie i na co nie wyrazilem zgody. Ewidentne łamanie prawa i brak poszanowania klienta. Nastepca n-ki, nc+ za ten sam zakres pakietów stosuje abonament ok 20-30% wyzszy.
    Zaletyobraz idealny, zero problemow technicznych, (na Sharp 40")
    Wady1. troche wolne menu, 2. miód w momencie zawierania i przedluzania umów, obcesowo i arogancko później, po "zlapaniu" klienta, rosnąca (wygórowana) cena za świadczone uslugi
    3 lata
  • ~Mariusz / 2023-11-02 16:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!!
    ZaletyBRAK
    WadyObsługą klientów na infolinii
    MiejscowośćCzechowice Dziedzice
  • ~Marlena / 2022-09-11 22:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Po aktualizacji kanałów dramat, nic nie można znaleźć. Dekoder się wiesza lub resetuje, wcześniej było dużo lepiej,
    Mimo wszystko dobra oferta filmowa
    ZaletyOferta filmowa
    WadyWszystko, lista kanałów
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~marta / 2012-02-23 15:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem niemilo zaskoczona platforma N. A zaczelo sie od tego multiroomu. budze sie rano chce obejzec wiadomosci a tu blad polaczenia multiroom czy jakos tak. dzwonie. konsultant podaje mi co mam zrobic wysyla mi jakas tam aktualizacje niby jest ale w menu glownym dalej nie ma potrzebnej zakladki i tak caly6 dzien sie z tym mecze od 6 rano do teraz. Jakby sami nie mogli zrobic tego multiroomu u siebie tylko musza problemow ludziom przysparzac.
  • ~Michał / 2022-03-19 22:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Co za debil wymyślił nowe oprogramowanie.
    Tragedia nic nie czytelne.
    Po upływie terminu umowy rezygnuje
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćNowe Chechło
  • ~Michał / 2022-03-19 22:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Co za debil wymyślił nowe oprogramowanie.
    Tragedia nic nie czytelne.
    Po upływie terminu umowy rezygnuje
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćNowe Chechło
  • ~Padzia / 2017-07-31 15:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta i jakość ok. Ale obsługa... Masakra. Szczególnie jak się wypowie umowę. Tłumacz codziennie, że nie chcesz, nie potrzebujesz. Szwagier matki męża siostry też nie chce i nawet sąsiada pytał. NATRĘTY!!!
  • ~Patryk / 2022-04-21 10:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowe menu nc++ co za zenada porazka!!!Nie chce tego!!!jto to zrobil ??Takie badziewie!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Pawel6960 / 2012-07-13 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Kłopoty z odbiorem kanału AXN HD,
    Czy ktoś na kanale 30 AXN widzi co jakiś czas zakłócenia / kwadraciki z nakładającym się innym kanałem./ Dzwoniąc na infolinię N muszę odczekać od 7 do 15 minut na połączenie gdzie jestem informowany że muszę sprawdzić sygnał a w najgorszym przypadku konsultant prosi o poczekanie bo musi zasięgnąć informacji co trwa następne około 5 min. i się dowiaduję że problemy są po stronie nadawcy a tu mam małą niespodziankę na dekoderze Polsatu nie ma tych zakłóceń / dekoder Polsatu w pokoju obok/.
    Mam prośbę jeżeli ktoś ma ten sam problem z tym kanałem proszę o informację. Staram się rozwiązać umowę z tą platformą.Niedawno konsultant namówił mnie na dalszy odbiór ,dobrze że tylko na 12 miesięcy się zdecydowałem a do tej pory nie dostałem umowy do domu na papierze tylko przysłano mi regulamin na e-maila.
    Zaletyżadnych
    Wadyzawieszający się dekoder ,
    26 miesięcy
  • ~Piotr / 2019-07-03 12:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta programowanie jest zła, ale obsługa fatalna.
    Pomijam fakt, że przy kończeniu się umowy dostawałem po 30 telefonów na dzień i ofertami, których nie chciałem bo się przeprowadzam i mówiłem to kilkukrotnie. Nie raz te telefony powodowały problemy w pracy (do momentu blokady).
    Ale to już pomijam. Najlepszy cyrk zaczął się kiedy moi rodzice podpisywali umowę i chcieli moduły CI+ bo stwierdzili, że takowe mają w odbiornikach. Konsultant powiedział że ok, i nie ma problemu. Nie zapytał się czy odbiorniki (telewizory) obsługują standardy czy nie. Podpisali umowę i w domu dopiero się okazało, że telewizory nie obsługują standardy DVB-S2. NC+ odmówiło wymiany na standardowe dekodery i teraz idzie kolejne pismo. Wszystko przez obsługę w punkcie, która nic nawet nie zapytała się czy TV obsłużą, bo wtedy zapaliła by się żarówka i co od razu by się na wszelki wypadek wzięło dekodery.
    Więc o ile oferta jak to oferta, każdy weźmie jak uważa, tak radzę omijać szerokim łukiem NC+ bo tylko będziecie na przyszłość, albo nękani telefonami, albo będą inne gorsze problemy
    ZaletyOferta
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćLutomiersk
  • ~Piotr / 2022-05-25 18:55
    Ocena: 2.67 / 5
    To czego doświadczyliśmy dziś na ekranie dekodera. Bałagan, chaos, kompletna nieprzejrzystość i zerowa intuicyjność doprowadziło mnie i domowników do zwykłej irytacji. Nie przypominam sobie produktu tak dalece nie przygotowanego do dystrybucji jak ten produkt, bez możliwości powrotu do poprzedniej wersji. To oczywisty brak szacunku dla abonentów. Skandal.
    Zaletybrak
    WadyCały produkt jest jednym wielkim bublem.
    MiejscowośćUnin
  • ~Piotr / 2022-05-25 22:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Fatalnie. Proszę o przywrócenie poprzedniego oprogramowania. Poprzednie było intuicyjne, to jest porażką.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~piotr / 2022-05-27 20:05
    Ocena: 2.67 / 5
    uwaga.prz yprzedłużeniu umowy wydzwaniaja codziennie jednak po podpisaniu i niedziałajacych programach odsyłaja do działu technicznego ,który po 2 godzinach połavczenia nie odpowiada Netflix -brak mozliwości zalogowania Porażka
    Zaletynie polecam
    Wadyolewka
    Miejscowośćbiała podlaska
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960