strona 13 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Beresz / 2011-12-30 14:21
Juz drugi raz w przeciągu 3 lat wymieniam dekoder. Podobno to wina oprogramowania. Jak dla mnie to zbyt często. Za kasę jaką im płacę powinni przyjechać i mi go wymienić. druga sprawa to umowa. Po upływie dajmy na to 18 miesięcy, sami zwiększają abonament nie dzwoniąc do klienta. Mam prawo zapomnieć, że kończy mi się umowa, ale czy oni mogą bez mojego pozwolenia zmieniać kwotę abonamentu???????? nieuczciwość -
-
~bomablini / 2020-02-23 11:11
Przy ofertach bez opłat za dekoder dostaje się najgorszy z możliwych tzn. najtańszy który rozłącza sie z tv, a także ma toporne nieintuicyjne menu oraz pilot nie współgra z dekoderem muszę go restartować ponieważ przestaje reagować na cokolwiek oferta uboga nawet ta najtańsza 4 kanały nie łapią zasięgu w ogóle. Upierdliwi konsultanci przed końcem umowy. Chamska obsługa w punkcie Zalety-chyba tylko cena najtańszej oferty za 19,90.Wady-lichy dekoder
-natrętni konsultanci
-chamska obsługa w punkcie zapytałem co z tym dekoderem pan stwierdził było dopłacić 50 złoty za nowszy nie było by problemu a drugi tekst niech se pan dzwoni na infolinieMiejscowośćStarachowice -
~Bożena / 2022-04-21 16:55
Po aktualizacji totalny chaos, w serwisie HBO była lista z kategoriami np. seriale kids komedie dokument itd. można było znaleźć co się chciało, tytuły w każdej kategorii alfabetycznie ułożone teraz nie wiadomo gdzie czego szukać, porażka i dno a gdzie HBO Max? Na drugom telewizorze inny dekoder- starszy został po staremu. Specjaliści od marketingu lubią co jakiś czas zrobić taki roz....dolnik żeby uzadadnić swoje istnienie i pensje, chyba pomyślę o konkurencji jeśli tego nie zmienią ZaletybrakWadychaos bałagan mniejsza czytelnośćMiejscowośćLublin -
~bpuzon / 2020-10-21 14:38
Rzadko kiedy piszę opinie ale tu muszę się podzielić swoimi problemami z NC+. Dwa lata temu przedłużałem umowę oczywiście było ok. Będzie miał pan te same pakiety co do tej pory w tej samej cenie i tu moje zaskoczenie po trzech miesiącach + 15 zł za co że mam wszystko co do tej pory ale jeden pakiet był darmowy przez 3 msc. Reklamacje skargi i nic płać i płacz. Teraz podpisywałem nową umowę sprawdziłem wszystko 2 razy. Przedłużałem umowę w punkcie i znów ta sama miało być wszystko co do tej pory i tak to robił przedstawiciel ale przy zatwierdzeniu umowy system wyrzucił z mojej oferty pakiet, który miał być za darmo a jest za 20 zł i tak po dwóch latach zrobiło się +35 zł do rachunku. Reklamacje jak w poprzednim czas powtarzasz rozumiem, że mam taki pakiet za takie pieniądze. ZaletyNa tą chwilę trudno mi znaleźć.WadyJak większość operatorów tylko patrzy jak by tu naciągnąć klienta.MiejscowośćLubań -
~Danna / 2022-03-20 22:01
Czy wy też nie macie od wczoraj nie macie Tvnow ZaletyŻadneWadyZła jakośćMiejscowośćNiemcy Bürsradt -
~darekk / 2016-08-02 21:19
Byłem ich klientem od początku istnienia, ale firmy nie interesują "starzy" posiadacze. Oferta była co rok gorsza aż w tym roku zażądali za mój max pakiet o 50 PLN więcej. Dałem sobie z nimi spokój i jak na razie jestem zadowolony po przejściu do konkurencji za to samo 60 PLN taniej Zaletynajszerszy pakiet programów i to wszystkoWadyzawyżona cena, tragiczny poziom sprzedawców w callcenter -
~Edyta / 2021-09-09 16:27
Jestem wieloletnią klientką, praktycznie od początku jak powstała CYFRA+. Należałoby sie odrobinę szacunku, zwłaszcza w stosunku do stałych i wiernych klientów. Uważam, że kiedyś było o wiele lepiej, tzn. można było łatwo i szybko się dodzwonić, połączyć z właściwą komórką która nas interesowała, a zwłaszcza z działem pomocy technicznej. Nigdy wcześniej nie miałam takich problemów, A jeśli już coś, kiedyś, to szybko i sprawnie. Bardzo długo nie miałam takiej potrzyby by dzwonić, aby interweniować czy prośić o wsparcie techniczne.
W przupadku ofert jakie proponują telefonicznie, trzeba się dokładnie wsłuchiwać i konkretnie odpowadać, ponieważ jak wiele operatorów ma zatrudnionych dużo niewykwalifikowanych pracowników, którzy niedokońca wiedzą co próbują sprzedać/zaoferować. Stąd są rozbieżności i jak dużo osób mówi ,,co innego oferuje telefonicznie, a co innego wychodzi potem,, . Trzeba być bardzo uważnym i czujnym.
Ja w swojej wypowiedzi, chce sie głównie skupić na dziale POMOCY TECHNICZNEJ. To co wczoraj przeszłam, przechodzi ludzkie pojęcie i Świadczy o braku profesjonalizmu!!
Wczoraj staciłam pół dnia, aby się najpierw dodzwonić, potem włącza się sztuczna inteligencja i probuje cię zindentyfikować, zadając trzykrotnie te same pytania i non stop mówi ci w dodatku, że nie ma cię w bazie danych i abarot od początku te same pytania i .. szlak cię trafia, a czas leci i koszta...
Chciałam połączyć się ze wsparciem technicznym, ponieważ nie pamietałam czy kiedykolwiek rejestrowałam się na HBO GO poprzez komputer czy telefon. Jedynie mi odbiera z dekodera w TV. Nie mogłam się sama ani zarejestrować ani zalogobać by to sprawdzić, bo pokazywało mi raz, że konto ju z istnieje-zaloguj sie i użyj swojego loginu a druim razem jak sie zalogowałam , to wychodziło - nieprawidłowy adres uzytkownika lub login. Więc po przyciśnięciu przycisku poniżej ,,wyślij link restaru hasła,, - wyszła informacja - błąd podczas autoryzacji. I stoisz w miejscu.
Na ogół nie mam problemów, sama sobie radzę z takimi sprawami, ale tu ulgnęłam i nie wiedziałąm co dalej.
Dzwoniłam trzykrotnie do CYFRA+, począwszy od godzin popołudniowych po wieczór. To samo wałkowanie przez sztuczną inteligencję zaczym przeszła rozmowa do konretnej osoby, oczekując przy tym na linii na połączenie z operatorem. Rozmawiałam trzykrotnie z różnymi osobami. Przełanczano mnie od jednej do drugiej, bo nie umieli mi pomóc. Jedena to mi nawet powiedziała - zadzwoń do HBO Go, druga - przełączę do kolegi, bo on się lepiej zna, a ten kolega z kolei po dłuższym czasie gdzie nie wiedział jak momóc, porostu się rozłączył i spadła linia. Szlak mnie trafił.
Oferują, uwiązują na czas określony, ściagaja opłaty i odsyłają do innych aby rozwiazać problemy, albo się rozłanczają.
Już więcej nie zadzwoniłam, rozbolała mnie głowa. Napisałam zaraz do nich skargę-zażalenie. Zważywszy na fakt, iż wszystkie rozmowy są nagrywane wię się do nich odwołałam w wiadomości.
Przyszła mi zaraz wiadomość zwrotna, autowatyczna, że w ciągu 30 dni mają czas na odpowiedź i ustosubkowanie się do mojej wiadomośi.
Teraz wnioski można sobie samemu wyciągnąć, z kim mamy do czynienia.
TAK. Jestem jedną z wielu osób, tkóre czekają do wygaśnięcia umowy i rozwiążę z nimi umowę.ZaletyŁadnie się promująWadyZła obsługa. Niewykwalifikowany personel, szczególnie - pomoc techniczna. BRAK PROFESJONALIZMU!!MiejscowośćCiechanów -
~Ewa / 2024-07-08 22:21
Najgorsza tv jaka miałam. Drogi i przez rok się męczę żeby co miesiąc ją opłacić. Oby do marca -
-
~Henryk / 2022-07-18 21:05
Co za debil zaprogramował to ale jeszcze wiekszy to zatwierdził. Takie g...dawno nie widziałem,
tam nic nie ma ładu ani składu. Masę rzeczy porzytecznych z poprzedniego softu usunieto.
I kto to chwali? Nie mam pojęcia chyba tylko klikacze programów. TO JEST KOSZMARNE ale canal komuś
za to zapłacił i co ma teraz mówić jak nie że ludziom się podoba.ZaletyNie ma zaletWadySame wady.MiejscowośćSzczecin -
~Irena / 2023-11-22 14:02
Od 2 miesięcy nie mam sygnału cyfrowego, próbowałam dodzwonić się do Pruszcza, sygnał zajęty lub nie odbiera. Warszawa nie wiem jak się skontaktować, czy mnie pomogą. Koleżanka ma Polsat i nie narzeka a ja mam same puzzle. ZaletyNie maWadyBrak kontaktuMiejscowośćGdańsk -
~Iwona / 2024-03-29 11:56
To nieporozumienie jakieś do oddziału w M1. Czeladź nie ma żadnej możliwości się dodzwonić nawet przez parę dni. Ten oddział nie powinien istnieć po co im ten numer telefonu.! WadyBrak jakiegokolwiek kontaktuMiejscowośćBędzin -
~Iza / 2019-12-31 21:42
Podczas emisij przelaczam na inny kanal i nagle znika wszystko.Moc i sila jest w normie sa tez napisy z tytulem filmu a napis brzmi sprawdz podlaczenie antenty.Po godzinie lub dwoch samo sie wlacza wszystko i mozna ogladac program.Daremna ta Tv.Odkad wzielam nowy dekoder mam co dzien takie atrakcje.Szlag mnie trafia.Po skonczeniu umowy zrezygnuje.Mam dosyc takich ktorzy potrafia tylko ciagnac kase a klienta maja gdzies! MiejscowośćKatowice -
~Ja / 2022-05-27 00:22
Witam Właśnie zaktualizował mi się dekoder i co MASAKRA Nie można cofnąć lub nagrać filmu puszczanego ,,w tle,, podczas oglądania wcześniej nagranego programu menu do dupy klawisze funkcyjne żenada Po prostu to co ma teraz miejsce to ... Menu przypomina Netfliksa Coś logistykom komputerowcom nie poszło Aktualizacja pogorszyła łatwy dostęp do menu ???? MiejscowośćInowroclaw -
~Jan / 2017-12-23 02:48
Po 5 latach uzywania w multiroomie dekodera turbobox nc zdecydowalo sie na jego wymiane. Dostalem jeszcze wiekszego kibla jakim jest Sagem. Porazka w jakosci działania a jego zawieszanie jest codziennoscia2 MiejscowośćGliwice -
~Janek / 2018-12-30 11:16
Tv nc+ OK, nic do zarzucenia, nooze tylko to że podpisując umowę miałem w ofercie kanały, których dziś już nie ma. Poprostu znikają ciekawe a pojawiają się inne, mniej ciekawe dla mnie. Natomiast telefon, internet mobilny i stacjonarny to katastrofa. Wystarczy że wyjadę 15 km od miejsca zamieszkania na wieś i brak sygnału , tak sieci jak i internetu. Gdybym zabłądził np. w lesie to nie ma co liczyć na coś co nazywa się nc+ telefon. Internet stacjonarny "bez limitu"....jak można nazwać, ze coś bez limitu jeśli po użyciu 100 GB nie działa ( szybkość ok 1 mb,/s w rzeczywistości ok 0.5 mb/s) za 72 zł miesięcznie za ok 35 mb/s po kablu, a bardzo często zdarza się od 3-9 mb/s To już kpina a nawet bezczelność ze strony nc+. W umowie pisało że bez limitu, więc nawet nie przyszło mi do głowy zapytać o limit. Sprzedawca nawet nie zająknął się na ten temat. Nie polecam więc intetnetu, ani stacjonarnego ani mobilnego jak również używania "ich" sieci telefonicznej. Wyciąganie od ludzi dużej kasy za namiastkę usług. ZaletyTvWadyInternet. Telefon+ internetMiejscowośćNisko -
~janobo / 2022-04-21 11:44
Zupełny brak przejrzystości, małe czcionki, mnóstwo kolorowych "bajerów/wodotrysków", które niczemu nie służą, a w gruncie rzeczy zaciemniają interfejs, brak możliwości wyboru kanałów tematycznych (film/sport/rozrywka), do tego po aktualizacji skasowało część nagrań na dysku, samo wyszukiwanie nieczytelne, chaos wizualny. I na koniec rodzynek - po aktualizacji telewizor z dekoderem Canal Plus działa wyłącznie w trybie 1080, NIE DZIAŁA 4K - rozdzielczość 2160 (obraz na zmianę pokazuje się i zanika, śnieżąc). Strzał w stopę. Żałuję, że przedłużyłem umowę. Next time - Polsat albo stream z internetu... ZaletyBrakWadyOd groma.... -
-
~JAREK / 2022-06-05 14:46
jEDNA WIELKA TRAGEDIA
PRZYWRÓĆCIE POPRZEDNIE MENU BO STRACICIE WIĘKSZOŚĆ KLIENTÓWMiejscowośćŁódź -
~Jarosław / 2022-06-10 00:54
Mam kilkunastoletnie bez najmniejszych zgrzytów lata współpracy z waszą platformą ale teraz to masakra posiadam 3 dekodery i wasze zmiany niby na lepsze tak pogorszyły cały soft a nowe aktualizacje...brak szczegółowego opisu programu oraz aktorów reżysera i wszystkich informacji które wpływały na podjęcie decyzji co do oglądanego programu że na pewno nie będę wstanie przedłużyć umowy na kolejny okres poza tym brak ligi Angielskiej nw nowy sezon który ma być w viplay to porażka dla zarządu c+ ile jeszcze przegracie negocjacji co do sportu piłka f1 i inne za co ja place 229 złoty już dziś zacznę maksymalne obniżenie abonamentu poprzez rezygnację z dodatkowo płatnych funkcji z których naprawdę niekozystam zostałem ładnie przez was zmanipulowany ale już koniec dziękuję i pa Jarek MiejscowośćAleksandra Kujawski -
~Jozef / 2021-10-30 22:47
Canal + on linę od dwóch miesięcy nie działa pobieranie filmów, a ostatnio pojawiają się problemy podczas oglądania filmów. Technik z infolinii zwala winę na globalną usterkę z którą nie mogą sobie poradzić. Śmiechu warte żeby taka firma tak się tłumaczyła. Podejrzewam że chcieli przyciągnąć klientów dobra oferta a teraz jak go już złapali mają go w ....
Nawet nie raczą odpowiedzieć na te opinie które się tu pojawiają.
-
~Judyta ;) / 2022-04-23 23:35
Cóż, po kilku dniach korzystania z nowego oprogramowania myślałam że to ze mną coś nie tak. Ale całe szczęście, że tu weszłam. Nie jestem sama!
Przyjemność sprawił mi każdy komentarz.
Choć lubię nowinki, to ta wprawia mnie w osłupienie. Kto to wymyślił?!?
Od tych małych picipajek głowa boli. Szczerze współczuję tym którzy mają nawet niewielką wadę wzroku! Niejasne, nieczytelne, naśmiecone. Totalna porażka.
Skończę ta przygodę, jak tylko będzie można.
Z poważaniem,
Odchodzę
Judyta ;)ZaletyYyy były wcześniejWadyTeraz... Całe mnóstwo
strona 13 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »