Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roni / 2023-02-10 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dali nam dwa kanały dodatkowo za darmo od początku lutego na caly miesiac jest juz 10 kanaly nadal zablokowane. Infolinia pomoc nie isteje. Wymieniam maile codziennie z obsługą żadnej pomocy zbywają mnie. I tak dochodzę do wniosku jeżeli pomoc klientom leży oprogramowanie dekodera leży od pół roku dno dna zabierają funkcje dekodera ludzie wciskają jakieś dodatkowe nie zatwierdzone umowy. Czy to dlugo jeszcze pociągnie czy oni już są w trakcie upadłości?
    ZaletyJest szansa że szybciej upadną niż mi się umowa skończy
    WadyPłać i płacz nie ważne że nie działa
    MiejscowośćKato
  • ~Darek / 2023-02-09 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja przygoda z CANAL+ właśnie dobiegła końca...Totalny syf i brak profesjonalizmu. Na infolinii oraz w Canal+ online pomoc konsultanci wprowadzają w błąd abonentów.... Mówią jedno, a robią drugie.. Oczywiście nie widzą w tym problemu.. Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadycoraz więcej...
    MiejscowośćJózefów
  • ~Stara Babka / 2023-02-07 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem od kilkunastu lat.. Niestety..ale im dłużej..tym gorzej.. Każda aktualizacja zamiast poprawić funkcjonalność..pogarsza ją.. Oprogramowanie "dziurawe"..a dekoder z "zawiechą".. Pełzająca porażka..
    Zalety...
    WadyZnacznie więcej..niż zalet.. Czyli.......................
    MiejscowośćStare Babki
  • ~Danny / 2023-02-07 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma niby na czasie ale komuna została. Oczekiwanie na operatora w moim przypadku 45 min po czym rozłączyłem się i kolejne 12 minut czekania. Wada była zgłaszana co najmniej 5 razy, po czym dostałem zapewnienia od operatora że sprzęt zostanie wymieniony na nowy w punkcie nc+. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się że zderzyłem się z zamkniętym stoiskiem że sprzęt musi zostać najpierw sprawdzony a ja mam godzinę czekać na decyzję. Poważna firma nie wysługuje się klientami. Ja nie mam przyjemności być ich pracownikiem frajerem i dowozić ich sprzęt do punktu, szukać parkingu i tracić czas który jest zbyt cenny dla mnie. Straciłem ponad 3 godziny na dojazd i oczekiwanie na decyzję że wcisnęli mi wadliwy sprzęt. Brawo dla polityki firmy. Kurierów nie brakuje na rynku... Sprzęt powinien być dostarczany i odbierany pod dom. Wstyd, na zachodzie to by nie przeszło.
    ZaletyOskar obiecuje że rozwiąże każdy problem
    WadyOskar nie daje za wygraną i utrudnia kontakt z operatorem
  • ~Krisu / 2023-02-06 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznę od dekodera, po podpisaniu nowej umowy i wzięciu nowego dekodera co jakoś czas nie działa głos, zacina się, zamula. Działanie pilota to nieporozumienie. Jednym słowem funkcjonalna tragedia. Po nowej aktualizacji programy są ustawione tragicznie i powtarzają się po 3 razy. VOD w porównaniu do tego co było zabiją funkcjonalnością. Oferta nie adekwatna do tego co oferuje. Za drogo!!! Kończy mi się umowa już i dzwonią praktycznie codziennie choć za każdym razem mówię że nie przedłużam umowy. Na dodatek dziwnym trafem niektóre kanały canal + w dziwnych okolicznościach przestały działać. Szkoda nerwów. A gdy pada deszcz nawet słaby zaopmnijcie o oglądaniu jakiegokolwiek programu.
    ZaletyNie ma
    WadyJest tyle kanałów a mnie ma co oglądać, zawieszanie dekodera i brak dźwięku na porządku dzinnym. Reszta opisana
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Gosia / 2023-02-06 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli nie mieszkacie w Uni to nie kupujcie ofert dodatkowych zwlaszcza Viaplay. Dziala w okresie probnym a jak zaplacisz to blokuja ze niby nie dziala w tej lokalizacji. I nie mozna odzyskac pieniedzy. Celowo wlaczaja kanaly na miesiscu za darmo zeby ludzi zachacac i wtedy nie ma znaczenia z jakiej lokalizacji sie oglada.
  • ~Zbigniew / 2023-02-05 08:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostatnia transmisja meczu ligi angielskiej przerwana . Chodzi mi o Arsenal-Everton. Nie dosyć że zabrali klientom ligę angielską to nie umieją poprawnie do końca transmitować wybranego meczu!
    Zalety4K
    Wadynowa kolejność kanałów !!!Porażka
    MiejscowośćWłocławek
  • ~Barti / 2023-02-04 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    DRAMATYCZE AKTUALIZACJE, WYMIESZANE PROGRAMY.ZAMIAST POLEPSZAC,TO UTRUDNIAJA. NIE POLECAM!!! OSOBISCIE REZYGNUJE Z UMOWY.
    ZaletyBrak
    WadyBrak slow
    MiejscowośćLegnica
  • ~Danuta / 2023-02-03 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzet beznadziejny -zawiesza sie,reaguje na pilota kiedy chce itp.
    Jak ci ludzie poleciecieli w kosmos 50 lat temu ??? !!!
    MiejscowośćJanowice Wielkie
  • ~Don pedro / 2023-02-02 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nakwieksze gówno ... bloki reklamowe po 20 minut. Caly czas powtorki programow. Te same programy leca na 2- 3 kanalach z 30 minutowa roznica.
    ZaletyZadnych
    WadySame reklamy
    MiejscowośćPoznan
  • ~Ptys / 2023-02-02 19:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekanie w oddzielę jak za kumuny brak szacunku do klienta stoji się w kolejce aby wymienić dekoder
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo długi czas czekania
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Xxx / 2023-02-02 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Do bani.. Co jakiś czas nowe aktualizacje które wcale nie są lepsze!Wymieszanie tych wszystkich kanałów to nie był najlepszy pomysł.Ostatni rok jestem z Canal+
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie przemyślane aktualizacje i zmiany pozycji kanałów
    MiejscowośćPoznań
  • ~Macron / 2023-02-01 18:23
    Ocena: 1.33 / 5
    No bravo tvp, bravo!!!! Opanowaliście polsat i przyszedł czas na canal. Dobrze, że innych nie ma platform cyfrowych TV (a może i źle- ale nie te czasy).
    ZaletyJakby co, to nie narzekać. Mamy kanał.
    WadyNie mam czasu i do rana nie mam ochoty tu siedzieć.
    MiejscowośćWrocław
  • ~apostata / 2023-02-01 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To mój ostatni sezon z canal+. Przechodzę na telewizję internetową.
    ZaletyNie widzę
    WadyBrak uczciwej informacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2023-02-01 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Pol roku temu , po , namowie - wymienilem dekoder . Bede placil drozej . od razu zaczal uciekac glos . Gdy zadzonilem do punktu , powiedziano ze po p0prwai sie gdy bedzie aktualizadja . Dzwonilem na infolinie , rozmawialem z dzialem technicznym . nic nie pomagalo . akurat konczyla sie umowa , wiec zlozylem rezygnacje . Oczywiscie dzwonii ze bedzie dobrze i w ostatecznosci wynienia mi dekoder . aha , glos wracal po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu pradu .
    zadzwonilem do punktu , kazali przyjechac z dekoderem . Oczywiscie glos sie u nich nie wylaczyl ! Dzonie na infolinie i mowie niech mi wymienia dekoder . O oni ze nie ma takiej opcji !!
    Ludzie uciekajcie od tej telewizij ! To oszusci !
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Marzanna / 2023-01-29 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam programy na doładowanie zadzwonilam na infolinie z jakimś pytaniem wciągnęli mi ofertę na abonament za nie mała sumę co sie okazalo ze muszę płacić więcej niż w umowie napisałam ze w takim razie rezygnuje a oni chcą kare dowalic za to ze zrywam umowe Oni są jacyś chorzy. Ludzie uciekające jak najdalej od tej firmy to klamcy i zlodzieje
  • ~Draszyr / 2023-01-27 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wymianie dekodera, oczekiwanie na uruchomienie normalnego działania ponad 24 godziny. Brak możliwości odliczenia z rachunku czasu w którym nie można było korzystać z usługi. Infolinia informuje, że czas oczekiwania to 24h bez wyjaśnień dlaczego.
    MiejscowośćMarynin
  • ~Łukasz / 2023-01-24 15:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Co jest do cholery z listą nagranych,i zaplanowanych pozycji. Wszystko jest w jednej linijce i jak mam coś znaleźć jak mam kilkaset nagrań? Po cholerę robią te aktualizacje. Jakbym wziął za jaja tego programistę to by od dawna kible czyścił. W piwnicy.
    ZaletyNie ma
    WadyOprogramowanie dekodera
    MiejscowośćLaski
  • ~Gracjan / 2023-01-24 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Proszę Państwa po co podpisywać umowę z canal+ jeżeli oni wogule nie szanują klienta .Canal+ nawet nie szanuje klienta podczas przedłużania umow bo kłamie na każdym kroku a już to co zrobili z oprogramowaniem to jest totalna kpina i nic z tym nie robią żeby zmienić. Dekodery to chlam. Jaki ja byłem glupi ,że tyle czasu u nich byłem i tak się męczyłem. Proszę Państwa jest internet można wykupić sobie netflixa,youtube premium na subskrybcje i po robocie ,zero reklam w trakcie oglądania, zawsze można oglądać to na co ma się ochotę i zawsze można odstąpić od płacenia subskrybcji mało tego koszt jest praktycznie groszowa sprawa a w canal + wszystko na umowie i za duże pieniądze ogląda się same powtórki,reklamy i nawet klientów nie szanują
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~On / 2023-01-23 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Na kanałach sportowych od 2 miesięcy tylko powtórki????? Co jest z wami Dwa mecze w weekend? Tylko .... A reszta to 2 i 3 liga...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 243
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004