DRAMATYCZE AKTUALIZACJE, WYMIESZANE PROGRAMY.ZAMIAST POLEPSZAC,TO UTRUDNIAJA. NIE POLECAM!!! OSOBISCIE REZYGNUJE Z UMOWY.
ZaletyBrak
WadyBrak slow
MiejscowośćLegnica
~Danuta / 2023-02-03 08:06
Ocena: 1.00 / 5
Sprzet beznadziejny -zawiesza sie,reaguje na pilota kiedy chce itp.
Jak ci ludzie poleciecieli w kosmos 50 lat temu ??? !!!
MiejscowośćJanowice Wielkie
~Don pedro / 2023-02-02 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Nakwieksze gówno ... bloki reklamowe po 20 minut. Caly czas powtorki programow. Te same programy leca na 2- 3 kanalach z 30 minutowa roznica.
ZaletyZadnych
WadySame reklamy
MiejscowośćPoznan
~Ptys / 2023-02-02 19:35
Ocena: 1.67 / 5
Czekanie w oddzielę jak za kumuny brak szacunku do klienta stoji się w kolejce aby wymienić dekoder
ZaletyŻadnych
WadyBardzo długi czas czekania
MiejscowośćWodzisław Śląski
~Xxx / 2023-02-02 15:49
Ocena: 1.00 / 5
Do bani.. Co jakiś czas nowe aktualizacje które wcale nie są lepsze!Wymieszanie tych wszystkich kanałów to nie był najlepszy pomysł.Ostatni rok jestem z Canal+
ZaletyNie ma zalet
WadyNie przemyślane aktualizacje i zmiany pozycji kanałów
MiejscowośćPoznań
~Macron / 2023-02-01 18:23
Ocena: 1.33 / 5
No bravo tvp, bravo!!!! Opanowaliście polsat i przyszedł czas na canal. Dobrze, że innych nie ma platform cyfrowych TV (a może i źle- ale nie te czasy).
ZaletyJakby co, to nie narzekać. Mamy kanał.
WadyNie mam czasu i do rana nie mam ochoty tu siedzieć.
MiejscowośćWrocław
~apostata / 2023-02-01 11:20
Ocena: 1.00 / 5
To mój ostatni sezon z canal+. Przechodzę na telewizję internetową.
ZaletyNie widzę
WadyBrak uczciwej informacji
MiejscowośćWarszawa
~Andrzej / 2023-02-01 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Pol roku temu , po , namowie - wymienilem dekoder . Bede placil drozej . od razu zaczal uciekac glos . Gdy zadzonilem do punktu , powiedziano ze po p0prwai sie gdy bedzie aktualizadja . Dzwonilem na infolinie , rozmawialem z dzialem technicznym . nic nie pomagalo . akurat konczyla sie umowa , wiec zlozylem rezygnacje . Oczywiscie dzwonii ze bedzie dobrze i w ostatecznosci wynienia mi dekoder . aha , glos wracal po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu pradu .
zadzwonilem do punktu , kazali przyjechac z dekoderem . Oczywiscie glos sie u nich nie wylaczyl ! Dzonie na infolinie i mowie niech mi wymienia dekoder . O oni ze nie ma takiej opcji !!
Ludzie uciekajcie od tej telewizij ! To oszusci !
ZaletyBrak
WadyTylko wady
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~Marzanna / 2023-01-29 09:22
Ocena: 1.00 / 5
Miałam programy na doładowanie zadzwonilam na infolinie z jakimś pytaniem wciągnęli mi ofertę na abonament za nie mała sumę co sie okazalo ze muszę płacić więcej niż w umowie napisałam ze w takim razie rezygnuje a oni chcą kare dowalic za to ze zrywam umowe Oni są jacyś chorzy. Ludzie uciekające jak najdalej od tej firmy to klamcy i zlodzieje
~Draszyr / 2023-01-27 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Po wymianie dekodera, oczekiwanie na uruchomienie normalnego działania ponad 24 godziny. Brak możliwości odliczenia z rachunku czasu w którym nie można było korzystać z usługi. Infolinia informuje, że czas oczekiwania to 24h bez wyjaśnień dlaczego.
MiejscowośćMarynin
~Łukasz / 2023-01-24 15:32
Ocena: 2.67 / 5
Co jest do cholery z listą nagranych,i zaplanowanych pozycji. Wszystko jest w jednej linijce i jak mam coś znaleźć jak mam kilkaset nagrań? Po cholerę robią te aktualizacje. Jakbym wziął za jaja tego programistę to by od dawna kible czyścił. W piwnicy.
ZaletyNie ma
WadyOprogramowanie dekodera
MiejscowośćLaski
~Gracjan / 2023-01-24 09:28
Ocena: 1.00 / 5
Witam.Proszę Państwa po co podpisywać umowę z canal+ jeżeli oni wogule nie szanują klienta .Canal+ nawet nie szanuje klienta podczas przedłużania umow bo kłamie na każdym kroku a już to co zrobili z oprogramowaniem to jest totalna kpina i nic z tym nie robią żeby zmienić. Dekodery to chlam. Jaki ja byłem glupi ,że tyle czasu u nich byłem i tak się męczyłem. Proszę Państwa jest internet można wykupić sobie netflixa,youtube premium na subskrybcje i po robocie ,zero reklam w trakcie oglądania, zawsze można oglądać to na co ma się ochotę i zawsze można odstąpić od płacenia subskrybcji mało tego koszt jest praktycznie groszowa sprawa a w canal + wszystko na umowie i za duże pieniądze ogląda się same powtórki,reklamy i nawet klientów nie szanują
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~On / 2023-01-23 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Na kanałach sportowych od 2 miesięcy tylko powtórki????? Co jest z wami Dwa mecze w weekend? Tylko .... A reszta to 2 i 3 liga...
~Meryy / 2023-01-23 19:03
Ocena: 2.33 / 5
Ta telewizja to żart. Zero podejścia do klienta ani pomocy w rozwiązaniu problemu. Jedynie robią idiotów z ludzi ktorzy maja u nich umowe. Dzialaja jedynie by wcisnac Ci przedluzenie a po przedluzeniu twoje problemy ich nie interesuja. Problem tyczy sie przedluzenia umowy i wymiany dekodera na taki ktory nie dziala bo nie odbiera kanalow… ponad tydzien probowalam sie porozumiec by ktos z canal plus pomogl mi z niedzialajacym dekoderem zakonczylo sie tym ze na wlasna reke musialam oplacic montaz… przy okazji tracac pieniedze rowniez na paliwo bo okazalo sie ze dekodery ktore dostalam sa zepsute. Po dzisiejszej wizycie w salonie, pan mnie uswiadomil ze jesli zaaktualizowany juz dekoder nie bedzie dziala mam prawo do niego zadzwonic by przyslal do mnie kogos kto ten problem rozwiaze.. po usilnych staraniach rzekomy Pan nie odebral wogole telefonu… moglam sobie dzwonic a nikt nie odbieral.. takie jest podejscie do stalego klienta w Canal Plus. Nie polecam u nich telewizji. Sama ja zmienie po zakonczeniu mojej umowy i chetnie przejde gdzies indziej zamiast uzerac sie i denerwowac niekompetentnościa pracownikow Canal +.
ZaletyZero
WadyWiele
MiejscowośćKrakow
~ww / 2023-01-22 19:09
Ocena: 1.00 / 5
Czy ktos wie,dlaczego zmienil sie format listy nagranych,i zaplanowanych pozycji?Mam na mysli to,ze przed tem byly to 4 rzedy w pionie,a obecnie wszystko w jednej linii.Malo to czytelne,i wkurzajace!Nie wiedza,ze jesli cos dziala,to lepiej tego nie poprawiac?
O ofercie programowej sie nie wypowiadam,bo po co powtarzac po poprzednikach.
Jesli macie wrogow,zalecajcie im zakup nc+
MiejscowośćNl
~123 / 2023-01-22 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z multiromu, dekoder główny działa tylko przed wcześniejszym resecie, każdorazowo. Dodatkowy telewizor tylko jak zostanie odblokowany główną kartą, ha ha ha, jak chcesz coś oglądnąć to 10 minut przed rozpoczęciem musisz zrobić wszystkie te czynności bo bez tego nic nie działa.
MiejscowośćRybnik
~Michał / 2023-01-21 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Interesuje się sportem.
Odbieram canal Plus sport dzięki UPC .
Niektóre transmisje są nie do oglądania że względu na gadulstwo redaktorow.
To nie jest radio
~Karol / 2023-01-21 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Oprogramowanie tragedia nic normalnie nie można włączyć
ZaletyBrak
WadyOprogramowanie
MiejscowośćToruń
~Ryszard / 2023-01-19 18:18
Ocena: 1.67 / 5
Dlaczego po ostatniej zmianie oprogramowania z dysku znikają mi samoczynnie filmy ???!!! Jeżeli dysk się zapełnia to sam kasuje filmy a nie żeby ktoś mi usuwał ... Druga sprawa to filmy które były ukryte to były ukryte pod kodem na żółtym przycisku pilota a teraz jest wszystko razem ... Kto to oprogramowanie wymyślił ???!!!
MiejscowośćLeszno
~Justyna / 2023-01-12 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam telewizje na kartę z myślą o tym że będzie to awaryjny dekoder do pokoju.Doladowalam konto przelewem natychmiastowym ( na stronie canal+ awaria serwera doładować samemu nie można) zadzwoniłam na infolinię,a pani mówi mi że nie może ponosić mi sygnału bo średnio to trwa trzy dni,jest możliwość ponowienia sygnału natychmiastowego jeżeli podpisze z nimi umowę na 24 miesiące w ofercie mix. Nie interesuje mnie oferta mix! Chce oglądać tv wtedy kiedy jest to potrzebne bez dodatkowych zobowiązań! Skoro pani może ponowić sygnał natychmiast przy stałej umowie ,to również może to zrobić przy TNK!