Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2286 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • instynkt / 2009-02-18 08:22
    Witam, doświadczenie z platformami cyfrowymi mam spore bo korzystałem już z dwóch. Nka jest moją trzecia telewizją, używam jej od około 6 miesięcy. Nie mam do tej pory ani problemów a tym samym zastrzeżeń. Czytałem wcześniejsze wypowiedzi użytkowników i wygląda to tak jakby jakaś jedna osoba pisała te wszystkie opinie :). Nic dziwnego. Jeśli nie czyta się wcześniej zawartych umów stąd są problemy. Zaczynamy płakać jeśli trzeba płacić za skorzystanie z usługi :). Ostatnio czytałem o ciekawym przypadku, użytkownik był oburzony za to, że musiał zapłacić za skorzystanie z opcji VOD :). Po pierwsze nie wiedział nawet co to jest ale nie przeszkadzało mu to z niej skorzystać :). To po prostu świadczy o czymś :)
    ZaletyWysoka jakość dźwięku i obrazu, wiele ciekawych opcji, znakomity dekoder i nagrywarka.
    WadyZdarzają się problemy z jakością na kanałach HD, acz rzadko
    Pół roku.
  • JanuszS / 2012-06-10 00:16
    Platforma n - arogancja to jej nowe oblicze !!!!????

    Jestem klientem tv „n” od kilku lat. Nie wiem jak to jednoznacznie określić ale chyba najtrafniejszym będzie niezwykle perfidne potraktowanie Klienta podsuwając mu swoje „promocyjne” warunki na kolejny okres Umowy.

    Do lipca 2012 r. posiadałem umowę z platformą n na usługi „Hollywood dla Abonentów” zawierający większość pakietów tematycznych, pakiet usług nFilmHD + HBO

    W marcu 2012 r. zadzwoniła do mnie Konsultantka ze świetną ofertą. Za jedyne 1 zł więcej będę korzystał z przedłużenia Umowy Promocyjnej na okres kolejnych 18 –tu miesięcy a ponadto otrzymam dwa dodatkowe programy z pakietu nFilmHD

    Odpowiedziałem, że jeżeli mam mieć pakiety , które już posiadam a dodatkowo jeszcze dwa programy i będzie to drożej o 1 zł od dotychczasowego abonamentu, to tak – wyrażam zgodę.

    W dalszej kolejności nastąpił szereg formułek wyrecytowanych przez Konsultanta i moje potwierdzenie.

    Moje zadowolenie nie trwało zbyt długo. Po aktywowaniu „nowego” pakietu usług z niedowierzaniem stwierdziłem, że brakuje w nim pakietu HBO

    Po mojej interwencji w Centrum Abonenta dowiedziałem się, że pakiet HBO mnie nie obejmuję a informacja, że tak właśnie będzie nie została mi dopowiedziana przez Konsultanta gdyż Konsultant po prostu nie wiedział, że w mojej Umowie posiadam taki pakiet.

    No cóż, co najmniej dziwne tłumaczenie. Złożyłem reklamację a później odwołanie od decyzji reklamacyjnej gdzie w obu przypadkach nie uwzględniono moich roszczeń o przywrócenie pakietu HBO lub zastosowanie poprzednio obowiązującej Umowy.

    Uzasadnienie Specjalistów ds. reklamacji nie jest zbyt wyszukane. Zwyczajnie. Konsultant jest OK a Klient Be. Wprawdzie Konsultant nie przekazał mi informacji, że nie będę miał opcji HBO bo nie i już ale dla platformy nie ma to żadnego znaczenia i wynika z tego, że to mój problem.

    Jednocześnie zostałem poinformowany, że gdybym czasem chciał w związku z tym rozwiązać Umowę z platformą n to mam się liczyć ze wszelkimi możliwymi konsekwencjami i roszczeniami finansowymi wobec mnie przez ITI Neovision. Tutaj powoływane są punkty i paragrafy z cennika i regulaminu poprzednio obowiązującej Umowy, gdyż do nowej Umowy „Promocyjnej” oczywiście żadnych warunków nie otrzymałem. Pozostaje w związku z tym pytanie, która Umowa i jej warunki i pakiety mnie obowiązują.
    Najwidoczniej Centrum abonenta i dział reklamacji platformy n też to zbytnio nie interesuje, gdyż i tak Klienta ma tu w głębokim „poważaniu”.

    Tak to mniej więcej wygląda nowa polityka platformy n wobec Klienta i wpuszczanie go pod przykrywką świetnej Promocji w zwykły kanał.
    Z mojej strony nie pozostaje mi nic innego jak podzielić się tą informację w jak najszerszym kręgu i umieścić ją na wszystkim możliwych portalach społecznościowych.
    W dalszej kolejności ewentualne skierowanie sprawy do któregoś z Sądów Konsumenckich.
    Zapewne platforma i tak ma to gdzieś bo przecież jest „wielka” a o jej nowej twarzy najlepiej świadczy podejście Centrum Abonenta i Dział Reklamacji w powyższej sprawie.

    Z poważaniem JanuszS
    ZaletyTrudno je dostrzec
  • kalamb / 2009-01-30 13:47
    A szykują. Złożone jest do UOKiK zawiadomienie o podejrzeniu stosowania przez ITI Neovision praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, poprzez domniemanie stosowania wzorców umów zawierających niedozwolone lub sprzeczne z prawem zapisy. Badany pod tym kątem jest również Regulamin Świadczenia Usług. Jednocześnie trwa postępowanie w sprawie działania BOK. UOKiK ma już doświadczenia z Błękitną Linią TPSA i taką analogię postępowanie może udowodnić. Jeszcze jedno.
    Kwestia utrudniania lub uniemożliwiania zagwarantowanego umową kontaktu poprzez nie ujawnianie w umowach numerów telefonów, adresów mail, procedur interaktywnego BOK i samego adresu do korespondencji, poza adresem siedziby ITI Neovision. Dodatkowo nie wywiązywanie sie APSów ze swoich obowiązków. Może wystarczy.
  • kolo / 2010-04-07 18:17
    nie dajcie się nabrać na wszelkie darmowe promocje.w grudniu podpisałem umowę miałem dostać darmowy dekoder na kartę do 30 dni a mamy 7kwiećien i nic nie mogę z tym zrobić nie pomagają telefony .a Z UMOWY nie da się zrezygnować bo jest to złamanie umowy .ALE IM WOLNO!!! za darmo coś dostać to jedynie w pysk!!!
    Wadydużo
  • Krzysztof Prajzendanc / 2011-03-09 19:36
    totalna porazka a powodu niadoplacenia 40 gr wylaczyli sygnał na tydzień. A co z pieniędzmi za okes kiedy nie miałem sygnału,kta mi je wróci bo napewno nie ci naciągacze
  • Krzysztof Prajzendanc / 2011-03-09 19:58
    oszu..............sci do których w dodatku nie da się dodzwonić bo tyle mają reklamacji.A jeśli się poszczęści to i tak z niekompetętną osoba i tak by sobie przełączali aż do usr znudzenia
  • magda85o / 2010-01-04 09:44
    nie mozna sie z nimi dogadac! punkcie obslugi nic nam nie chcieli wyjasnic i kazali dzwonic do obslugi-gdzie przez pare minut gada automatyczna sekretarka-a kiedy wreszcie poloczylo nas z konsultantem-ten byl niemiły i nie za bardzo mial ochote ze mna rozmawiac.

    Wyjątkowo rozmieszył i zezłościł mnie pomysł z przepisywaniem rachunku z ekranu telewizora-co,jak pisze 'telewizja n' ma nam zaoszczedzić czasu! to jest chore-ja musze myśleć żeby mieć pod ręką druczki z poczty tracić czas i przepisywać z ekranu telewizora.
    Nie polecam tej telewizji!!
  • synia2 / 2009-02-17 21:39
    witam:) jestem posiadaczką pechowej telewizji n:( bardzo żałuję decyzji, kiedy to zawarłam z nimi umowę, ponieważ nie szanują klientów. Zostałam oszukana, ponieważ skorzystałam z darmowej promocji HBO przez 3 miesiące i nie mogę z niej zrezygnować, ponieważ rachunek opłaciłam z jednodniowym opóźnieniem i sekretarka nie przyjęła mojej rezygnacji, teraz muszę dodatkowo dopłacać do HBO 25 zł. Złożyłam już pisemną rezygnację i muszę czekać bo okres wypowiedzenia trwa 3 miesiące, natomiast w regulaminie nie ma zmianki o 3- miesięcznym wypowiedzeniu. To prawda, że dodzwonić się do nich nie można, trwa to ok. 20 min. Chcę jednak wszystkich ostrzec przed nieuczciwą pseudo-telewizją!!! A obsługa do niczego.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2286
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1715
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 783
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 347
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171