Moim tematem jest sposób a właściwie system "olewania klienta.
Nie będę opisywał szczegółów moich kontaktów z "N" ograniczę się do punktowego zbioru przyjemności jakie czekają klientów "N"
Nie ma siły by przez okres umowy nie wydarzyło by się coś co wymaga konsultacji z biurem obsługi klienta. I tu zaczynają się schody.
1. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie połączeń na BOK.
2. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie maili.
3. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieaktywne łącza elektroniczne.
4. Całkowita ignorancja klienta poprzez usuwanie niewygodnych dla siebie opinii na forum "N"
W normalnym Państwie prawa nie byłoby to możliwe by dostawca usługi który zawiera na tę usługę Umowę Prawną w której wiele ustaleń jej dotyczących uwarunkowanych jest konsultacjami i ustaleniami poprzez łącza elektroniczne. A co kiedy nie można się w żaden sposób połączyć. Wtedy pozostaje droga prawna. Bo jeśli Usługodawca w sposób ewidentny narusza lub uniemożliwia spełnienie warunków umowy niezależnie czy wynika to z jego zamierzonych działań, zaniedbań czy nieumiejętności, to wydaje mi się że powinien ponieść skutki takiego stanu rzeczy.
Jak widać "N-ka" ma to głęboko w "D"
Moja RADA: Zamiast utyskiwać na forach na taki stan rzeczy należy wziąć się do tzw "kupy" i kierować przeciw nierzetelnemu usługodawcy pozwy sądowe, lub zaprzestać dokarmiania ich finansowo czyli nauczkę przez kieszeń, mówiąc prościej,i nie korzystać z usług..
Zresztą zanim zamówicie "N"kę radzę zapoznać się i dokładnie przeczytać forum..
http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.p hp?s=acaaca6700086a4373b53f9647da9884&am p;t=232
Zaletybrak
WadyIGNORANCJA.. ! Brak kontaktu. Naciąganie klienta na koszty poprzez wielogodzinne próby połączeń z BOK.