Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2285 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • kalamb / 2009-01-30 13:47
    A szykują. Złożone jest do UOKiK zawiadomienie o podejrzeniu stosowania przez ITI Neovision praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, poprzez domniemanie stosowania wzorców umów zawierających niedozwolone lub sprzeczne z prawem zapisy. Badany pod tym kątem jest również Regulamin Świadczenia Usług. Jednocześnie trwa postępowanie w sprawie działania BOK. UOKiK ma już doświadczenia z Błękitną Linią TPSA i taką analogię postępowanie może udowodnić. Jeszcze jedno.
    Kwestia utrudniania lub uniemożliwiania zagwarantowanego umową kontaktu poprzez nie ujawnianie w umowach numerów telefonów, adresów mail, procedur interaktywnego BOK i samego adresu do korespondencji, poza adresem siedziby ITI Neovision. Dodatkowo nie wywiązywanie sie APSów ze swoich obowiązków. Może wystarczy.
  • ~yaro / 2009-01-28 11:37
    Zalecam szczególną uwagę w przypadku wszelkich pseudo-promocji reklamowanych przez tych przebiegłych cwaniaków !!! Umowa to jeden wielki prawniczy bełkot mający na celu wyprowadzenie klienta w pole i wyciągnięcie od niego jak najwięcej kasy za niby darmowe usługi. Jeżeli ktoś korzystał wcześniej z usług innych firm i wydaje mu się że po okresie promocyjnym firma odłącza sygnał i po sprawie to się grubo myli. Tutaj sytuacja jest inna - trzeba dodzwonić się przed upływem pewnego okresu do konsultanta co nie jest rzeczą łatwą i zrezygnować. Jak się spóźnisz to za rezygnacje z usługi policzą ci karę . Umowa to jedna wielka pułapka. Powodzenia
    Zaletytelewizja
    Wadyobsługa klienta , wykorzystywanie przewagi w tworzeniu i interpretacji podstępnych przepisów
    3 miesiące
  • ~marcin / 2008-12-26 20:17
    Ocena: 4.00 / 5
    witam.
    muszę powiedzieć że ja również w grudniu nie dodzwoniłem się do BOK n-ki by rozmawiać z konsultantem JEDNAK WSZYSTKIM CHCĘ PRZYPOMNIEĆ ŻE DZWONIĄC NA NUMERY N-KI ZAWSZE JEST MOŻLIWOŚĆ ROZMOWY Z AUTOMATEM! I SPRAWĘ MOŻNA ZAŁATWIĆ W 2-3 MINUTY MAKSYMALNIE. ZASADA DZIAŁANIA JEST BARDZO PODOBNA JAK W BIURZE OBSŁUGI KAŻDEGO OPERATORA TELEFONI KOMÓRKOWEJ.
    ZaletyPLUSY ROZMOWY Z AUTOMATEM OGROMNE!
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI ROZMOWY Z KONSULTANTEM
    10 MIESIĘCY
  • ~sumatr / 2008-12-25 17:29
    Moje posty zostały ocenzurowane przez "n" ale tu przyłącze się do pozostałych ocen!Tak jeszcze nikt nigdy mnie nie potraktował jak "telewizja nowej generacji"!W grudniu wydzwoniłem już 6h na BOK i ani jednego razu nikt kompetentny nie odebrał!!!!!(zainteresowenym prześlę skany rachunku telefonicznego) Nadal nie mogę zrezygnować z pakietów które nie chcę oglądać....czyli kolejny miesiąc płacę ponad 100zł za to co mnie nie interesuje plus druga 100 za telefony do BOK-u.Pozostaje mi tylko płacić i czekać te dwa lata..tylko jak później się tego pozbyć?
    Proszę o poradę czy ktoś już sobie jakoś z nimi poradził?Dostałem już maila że zbiera się grupa ludzi którzy chcą współnie wnieść pozew.Chętnie się przyłącze....myśle że faktury za telefon będą wystarczającym dowodem dla sądu.
    przeklinam chwilę kiedy dałem się w to wrobić....
    Zastanówcie się przed zakupem!!!!!!
    2 miesiące
  • ~master / 2008-12-12 09:27
    Nie zamierzam się tu wypowiadać nt treści czy jakości przesyłanych pakietów.
    Moim tematem jest sposób a właściwie system "olewania klienta.
    Nie będę opisywał szczegółów moich kontaktów z "N" ograniczę się do punktowego zbioru przyjemności jakie czekają klientów "N"

    Nie ma siły by przez okres umowy nie wydarzyło by się coś co wymaga konsultacji z biurem obsługi klienta. I tu zaczynają się schody.

    1. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie połączeń na BOK.
    2. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie maili.
    3. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieaktywne łącza elektroniczne.
    4. Całkowita ignorancja klienta poprzez usuwanie niewygodnych dla siebie opinii na forum "N"

    W normalnym Państwie prawa nie byłoby to możliwe by dostawca usługi który zawiera na tę usługę Umowę Prawną w której wiele ustaleń jej dotyczących uwarunkowanych jest konsultacjami i ustaleniami poprzez łącza elektroniczne. A co kiedy nie można się w żaden sposób połączyć. Wtedy pozostaje droga prawna. Bo jeśli Usługodawca w sposób ewidentny narusza lub uniemożliwia spełnienie warunków umowy niezależnie czy wynika to z jego zamierzonych działań, zaniedbań czy nieumiejętności, to wydaje mi się że powinien ponieść skutki takiego stanu rzeczy.
    Jak widać "N-ka" ma to głęboko w "D"
    Moja RADA: Zamiast utyskiwać na forach na taki stan rzeczy należy wziąć się do tzw "kupy" i kierować przeciw nierzetelnemu usługodawcy pozwy sądowe, lub zaprzestać dokarmiania ich finansowo czyli nauczkę przez kieszeń, mówiąc prościej,i nie korzystać z usług..

    Zresztą zanim zamówicie "N"kę radzę zapoznać się i dokładnie przeczytać forum..

    http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.p hp?s=acaaca6700086a4373b53f9647da9884&am p;t=232
    Zaletybrak
    WadyIGNORANCJA.. ! Brak kontaktu. Naciąganie klienta na koszty poprzez wielogodzinne próby połączeń z BOK.
  • ~vysna / 2008-12-08 20:58
    Witam.
    Od momentu gdy zostałem klientem n-ki , nie mogę dodzwonić do ich infolini , na e-meile odpowidają po tygodniu bądż w ogóle . Próbuję zmodyfikowac pakiety , lecz nie mam mozliwości kontaktu.
    Odpowiedzi pisemne sa beznadziejne, i nie dotycza treści zapytania , utrudniają życie byle ponieść wieksze koszty. Nie polecam ,promocji.Lepiej wybrać na poczaku konkretne pakiety , żeby później nie tracić nerwów.
    Zaletydobra jakość nadawania( odbieram TV 50" plazma)
    Wadybrak kontaktu z kosultantami,
    2 m-ce
  • ~keri / 2008-11-07 16:36
    Uwaga na metody jakie stosuje telewizja tzw. nowej generacji "n". Otóż proponują promocję np. jakiegoś pakietu na trzy miesiące za darmo. W ciągu tych trzech miesięcy można zrezygnować z pakietu nie ponosząc żadnych kosztów. Gdy natomiast miną te trzy miesiące, aby zrezygnować trzeba za ten "gratisowy" okres zapłacić. Oszustwo polega na tym, że gdy chciałem zrezygnować z promocji w ciągu jej trwania (a można tozrobić tylko drogą telefoniczną), konsultant powiedział mi, że nie ma w tej chwili dostępu do moich danych i żebym zadzwonił póżniej. Następne próby połączenia z konsultantem spełzły na niczym. Nikt nie podnosi słuchawki, a dzwoniłem o każdej porze dnia i nocy.
    W ten sposób potraktowali mnie już dwa razy. W wyniku czego płacę za pakiety, które mnie nie interesują.
    ZaletyKilka ciekawych kanałów
    WadyTrzy razy musiałem wymieniać dekoder, ponieważ miały fabryczne wady(głośno piszczą). Obecnie ten, na którym oglądam zawiesza się średnio co jakieś pół godziny, aczkolwiek piszczy nieci ciszej.
    9 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2285
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1712
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 777
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148