Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Widz / 2013-09-04 21:58
    W czerwcu 2012 r. zdecydowałem się na propozycję zakupu TV- na kartę. W tym celu udałem się do sklepu: M Markt, w którym zakupiłem Pakiet domowy HD za 19,90 zł. Do tego musiałem zakupić Dekoder za 259 zł. wyłącznie na powyższe potrzeby. Do dn. - 15 07 2013 współpraca na linii klient dostawca - bezproblemowa. Jestem rencistą i często przebywam w Szpitalach dlatego ( by nie ograniczyć Żonie dostępu do telewizji ) postanowiłem zapłacić na wyrost z wyprzedzeniem, aż do listopada i / o ironio / w dniu 15 07 2013 r. - podczas oglądania [ Teleekspresu ] . Nastąpiła przerwa w nadawaniu i pojawił się komunikat ,, Ten kanał nie należy do twojej oferty itd. " . Początkowo myślałem, że to tylko chwilowy problem techniczny ......... Niestety trwa do dziś !! . Zgodnie z zaleceniem / komunikatu udałem się na wskazaną do kontaktu STRONĘ ??? , gdzie dowiedziałem się o możliwości nabywania Pakietów oraz innych propozycjach. Przekopałem więc wszystkie możliwe adresy do kontaktu w mojej sprawie i .......................................CISZA. Udałem się więc do sklepu M M. Pracownik chętny do pomocy, podjął / podobnie jak i ja / próbę kontaktu poprzez E-mail > bez skutecznie ! dalej poprzez INFOLINIĘ - gdzie na automacie ponad wszelką wątpliwość - musisz przez 10 min . słuchać muzyki, a następnie być skazanym na oczekiwanie gdy ktoś podejmie rozmowę. W naszym przypadku trwało to 16 minut { x ok 40 gr. za min } - dość opłacalne po przeliczeniu tysięcy klientów. Po euforii / zgłoszenia się Konsultanta ,, zdziwionego " skąd mamy do niego numer ?. Pracownik sklepu wyjaśnił grzecznie, że z ich wskazania .... Po przedstawieniu naszego problemu Pan Konsultant stwierdził: że on ,, Nic nie wie i nic nie może " ? . Na prośbę jakiegokolwiek pomocnego działania --- ODMÓWIŁ !! . Cała rozmowa ok 20 min. N A D A R E M N A . . . Może ja jestem głupi, może czegoś nie rozumiem, może to tak ma być, że mimo iż płacę na kilka miesięcy do przodu --> JESTEM WYRODNYM KLIENTEM . I śmiem oczekiwać jakości usług ? lub kontaktu z dostawcą ? .Mam swoje 61-lat , może za długo żyję ????????? . -
  • ~Widz / 2013-09-09 21:41
    Kiedyś miałem podobną sprawę z Polsatem tzn. przerwy w dostarczaniu sygnału. Zgłosiłem to do UKE i pomogli mnie - wygrałem sprawę na tyle,że rozwiązałem umowę jednostronnie / bez konsekwencji / A teraz również moja sprawa jest w UKE na etapie mediacji z TV -- N.
  • ~wiska76@antic / 2010-01-21 23:45
    Strażnika trzeba ,a oni chcą to ubezpieczać,niech się wypałują tym badziewiem.
    ZaletyJakie ?
    Wadycałą setka 100 minusów na sto
    kilka misiecxy
  • ~wnp / 2013-06-10 15:40
    firma nie liczy się z klientem i nie dba o dobro klienta, czeka na potknięcie, żeby przedłużać umowę, naliczać opłaty, trudno zerwać umowę, wynajdują wszystko, żeby dalej klient płacił, po prostu tragedia, przy podpisywaniu umowy było bardzo miło, a w momencie chęci rezygnacji zaczęło się piekło, dochodzi jeszcze niekompetencja w temacie obsługi klienta konsultantów tej firmy, są nieuprzejmi i zaczepni podczas rozmowy
  • ~woki / 2017-03-03 21:22
    Witam chciał bym wyrazić swoją opinie na temat dekodera sagemcom ds183 ,jest to totalny badziew który wcisnela mi nk od kiedy posiadam ten dekoder ,oglądanie telewizji przestało być mile ,ciągle zawiechy dekodera to podstawa za wszelkącenę omijajcie ten dekoder
    WadyBardzo powolny,po kilka razy na dzień zawiesza się
  • ~wozo / 2009-11-30 15:45
    śmieszne rzeczy są w tej N...mają niby pakiety w których są darmowe programy...hehehe...że niby duuuużo kanałów a tak naprawdę dużo darmowych!!! Mają płatny zestaw tematyczny np.15 kanałów w tym 3 darmowe...to co płaci się za darmowe??????
    nie mam i nie będę miał ...mam POLSAT
  • ~wykiwany / 2017-09-25 19:38
    Jestem wykiwanym abonentem nc+ z ponad 12 letnim stażem. Przestrzegam przed wiązaniem sie z nimi i z utęsknieniem czekam wygaśnięcia umowy. Powodem są beznadziejne dekodery, najpierw DSI 183 i DSI 187, a teraz mam problem z WiFi Box+ DSIW74, które przy bardzo dobrej instalacji antenowej (poziom sygnału 83% jakość 93%) zawiesza się przy włączaniu, co opisałem w zgłoszeniu do nc+ po dwóch bezskutecznych wizytach w serwisie: "bardzo często, aczkolwiek nie za każdym razem, nie działa po włączeniu: albo jest dźwięk bez obrazu i czasami pomaga zmiana kanału o jeden w górę lub w dół, a gdy pokaże się i obraz, można wrócić do poprzedniego kanału i go oglądać, albo po włączeniu dekoder wyświetla nr kanału a poza tym "jest martwy" - nie działa żaden przycisk i wtedy trzeba odłączyć mu zasilanie, czekać na aktywowanie i inicjację co jest wyjątkowo irytujące!". Pan w serwisie robił dokładnie to samo: włączył do prądu, dekoder przeszedł inicjację i potem działał... tak jak u mnie. "Specjaliści" w nc+ dwa razy odmówili wymiany, bo w serwisie było OK, choć pisałem: "Nie jest moim hobby spacerowanie do Serwisu i "wyłudzanie" wymiany sprzętu, który winien działać nienagannie, proszę o więcej zaufania do klienta i wydanie  Waszemu Serwisowi polecenia wymiany kwestionowanego dekodera na nowy.
    Mam serdecznie dosyć tych "atrakcji" ---KLIENT NIE POWINIEN WIEDZIEĆ ŻE MA JAKIŚ DEKODER, POWINIEN WŁĄCZYĆ GO I SPOKOJNIE KORZYSTAĆ Z DOSTARCZANEGO SYGNAŁU.
    Polecić nc+ mógłbym tylko zdeklarowanemu masochiście...
    jestem ich klientem ponad 12 lat
  • ~xxx / 2009-02-11 20:41
    dziwi mnie ze nie korzystacie z autoryzowanych punktów enki - kupujcie dalej w marketach to tak potem jest, każda promocja w dobrym punkcie jest omówiona wraz z terminami wyłaczenia itp tak samo dużo spraw związanych związanych z wyłączaniem opcji i pakietów można tam załatwić, trzeba mieć tylko ze sobą dane z umowy wraz z hasłem cyfrowym i tyle i w tych punktach konsultanci zwykle wszystko wiedzą, te punkty są w wiekszosci miast - a jak ktos kupiuje w media czy podobnych to niestety liczy sie sprzedana sztuka a nie dobra obługa
  • ~yaro / 2009-01-28 11:37
    Zalecam szczególną uwagę w przypadku wszelkich pseudo-promocji reklamowanych przez tych przebiegłych cwaniaków !!! Umowa to jeden wielki prawniczy bełkot mający na celu wyprowadzenie klienta w pole i wyciągnięcie od niego jak najwięcej kasy za niby darmowe usługi. Jeżeli ktoś korzystał wcześniej z usług innych firm i wydaje mu się że po okresie promocyjnym firma odłącza sygnał i po sprawie to się grubo myli. Tutaj sytuacja jest inna - trzeba dodzwonić się przed upływem pewnego okresu do konsultanta co nie jest rzeczą łatwą i zrezygnować. Jak się spóźnisz to za rezygnacje z usługi policzą ci karę . Umowa to jedna wielka pułapka. Powodzenia
    Zaletytelewizja
    Wadyobsługa klienta , wykorzystywanie przewagi w tworzeniu i interpretacji podstępnych przepisów
    3 miesiące
  • ~zadowolony / 2011-01-14 17:16
    witam...ludziska czy Wy naprawde nie czytacie umowy!!!trzeba o wszystko pytac a nie potem żalić sie na forum i mowic jacy to nie jestescie oszukani,n-ka bije na głowe wszystkie pozostałe platformy pod kazdym względem...aaa i zapomniałem dodac ze do hd trzeba miec odpowiedni telewizor a nie jakiś złom.Polecam i pozdrawiam wszystkich frustratów.")
    Zaletydobra jakos ,cena
    Wadybrak
    8 miesiecy
  • ~zibi / 2009-02-19 14:41
    Mika jesteś w błędzie i nie nazywaj tematu na forum paranoją bo ciekawe jak ty byś zareagował gdybyś kupił chleb w sklepie a po jakimś czasie okazało by się że podczas zakupu tego chleba zawarłeś umowę ze sprzedawcą że codziennie będziesz kupował u niego 2 chleby i 5 bułek i przysługuje ci prawo do rezygnacji z zawartej umowy ale musisz napisać rezygnacje z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia a do tego czasu jedz wodzionki ,zapiekanki , kanapeczki ,dokarmiaj kury,ptaki ale musisz , powtarzam MUSISZ kupować jego chleb ! Bo taki był regulamin piekarni ...
  • bodzio13 / 2010-02-11 09:53
    za trzy miesiące skończę przygodę z telewizją n ,i ogólnie mogę stwierdzić -jest to droga telewizja,która oferuje niewiele,przy moim abonamencie 99 zł,nie mam ful opcji ,nie dbają o klienta którego mają,promocje dla swoich klientów są gorsze jak dla nowych,po prostu nie opłaca się przedłużać umowy lepiej zerwać i podpisać nową ,i te terminy płatności ,które nie są stałe,co miesiąc w innym dniu .po skończeniu umowy powrócę do cyfrowego polsatu,który miałem przez kilka lat,i za te pieniądze będe miał cały pakiet.
    Zaletydobre dekodery
    Wadynie dbają o stałego klienta,drogie pakiety
    9 miesięcy
  • doti / 2011-09-04 23:53
    witam moja mama podpisała z nimi umowe na 2 lata pa dwóch mioesiącach dekoder przestał działac wezwała montera powiedział ze mama ma gwarancje wiec nic nie zapłaci poniewaz brak odbioru nie było z jej winy po czym przychodzi rachunek oprócz 50zł abonamentu jaki płaciła na miesiąc doliczyli jej dodatkowo za usługe ich fachowca az 120zł kobieta zapłacila po czym przestały przychodzic rachunki w ogóle. Nie wspomne juz o tym ze ktos zwalił antene z dachu i telewizja była nie aktywna pzyszła kara za nie placenie rachunków 800zł niewiem jak tej starszej osobie schorowanej bedacej na rencie moge pomoc naciagneli ja a pozniej tak pokarali .Prosze jesli miał ktos podobna sytuacje to prosze mi dac znać jak można sie z tej kary wybronić moze jakas reklamacja mój e mail to dorotka.s1@tlen.pl
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko ogółem
    dekoder 200zł
  • Eugeniusz / 2009-03-22 23:50
    Na temat tej telewizji pisało już wiele osób.Ja dodam kilka uwag:

    1. Programy filmowe są wielokrotnie powtarzane np 10 razy, albo i więcej.

    2. Tzw. "infolinia" to istny horror, można czekać godzinami na podniesienie słuchawki, a "licznik
    stuka".To nie jest żadna infolinia, lecz nabijanie kasy TPSA .Chamstwo.Infolinia dla abonentów
    powinna być bezpłatna!, tak jak 9393 w TPSA

    3. Dekoder z twardym dyskiem jest tak skonstruowany, że dysk kręci się non stop i huczy, co w nocy
    przeszkadza spać

    4. Trudności w dodzwonieniu się na w/w "infolinię" występują praktycznie całą dobę (w nocy też)

    5. Aby zrezygnować z pakietów wymagają 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia, po to, aby
    jeszcze przez kolejne 3 miesiące doić klienta.Chamstwo.

    6. Po wygaśnięciu umowy, więcej jej NIE PRZEDŁUŻĘ !

    7. NIE POLECAM

    ZaletyZadne
    Wady1. Dekoder się grzeje. 2. Dysk głośno pracuje. 3. Nadawane filmy, są wielokrotnie powtarzane.
    4. Kontakt z tzw. Biurem Klienta bardzo utrudniony, nie ma się komu poskarżyć.
  • incia / 2009-02-05 16:39
    telewizja n to naciągacze dokładnie tak jak pisali inni użytkownicy tej nędznej telewizji łapią na trzy niby darmowe miesiące jeleni a potem ich skubią totalna porażka nikomu nie polecam tych oszustów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! masakra podam ich do sądu.
    Wadysame minusy nienawidze naciągaczy
  • instynkt / 2009-02-18 08:22
    Witam, doświadczenie z platformami cyfrowymi mam spore bo korzystałem już z dwóch. Nka jest moją trzecia telewizją, używam jej od około 6 miesięcy. Nie mam do tej pory ani problemów a tym samym zastrzeżeń. Czytałem wcześniejsze wypowiedzi użytkowników i wygląda to tak jakby jakaś jedna osoba pisała te wszystkie opinie :). Nic dziwnego. Jeśli nie czyta się wcześniej zawartych umów stąd są problemy. Zaczynamy płakać jeśli trzeba płacić za skorzystanie z usługi :). Ostatnio czytałem o ciekawym przypadku, użytkownik był oburzony za to, że musiał zapłacić za skorzystanie z opcji VOD :). Po pierwsze nie wiedział nawet co to jest ale nie przeszkadzało mu to z niej skorzystać :). To po prostu świadczy o czymś :)
    ZaletyWysoka jakość dźwięku i obrazu, wiele ciekawych opcji, znakomity dekoder i nagrywarka.
    WadyZdarzają się problemy z jakością na kanałach HD, acz rzadko
    Pół roku.
  • JanuszS / 2012-06-10 00:16
    Platforma n - arogancja to jej nowe oblicze !!!!????

    Jestem klientem tv „n” od kilku lat. Nie wiem jak to jednoznacznie określić ale chyba najtrafniejszym będzie niezwykle perfidne potraktowanie Klienta podsuwając mu swoje „promocyjne” warunki na kolejny okres Umowy.

    Do lipca 2012 r. posiadałem umowę z platformą n na usługi „Hollywood dla Abonentów” zawierający większość pakietów tematycznych, pakiet usług nFilmHD + HBO

    W marcu 2012 r. zadzwoniła do mnie Konsultantka ze świetną ofertą. Za jedyne 1 zł więcej będę korzystał z przedłużenia Umowy Promocyjnej na okres kolejnych 18 –tu miesięcy a ponadto otrzymam dwa dodatkowe programy z pakietu nFilmHD

    Odpowiedziałem, że jeżeli mam mieć pakiety , które już posiadam a dodatkowo jeszcze dwa programy i będzie to drożej o 1 zł od dotychczasowego abonamentu, to tak – wyrażam zgodę.

    W dalszej kolejności nastąpił szereg formułek wyrecytowanych przez Konsultanta i moje potwierdzenie.

    Moje zadowolenie nie trwało zbyt długo. Po aktywowaniu „nowego” pakietu usług z niedowierzaniem stwierdziłem, że brakuje w nim pakietu HBO

    Po mojej interwencji w Centrum Abonenta dowiedziałem się, że pakiet HBO mnie nie obejmuję a informacja, że tak właśnie będzie nie została mi dopowiedziana przez Konsultanta gdyż Konsultant po prostu nie wiedział, że w mojej Umowie posiadam taki pakiet.

    No cóż, co najmniej dziwne tłumaczenie. Złożyłem reklamację a później odwołanie od decyzji reklamacyjnej gdzie w obu przypadkach nie uwzględniono moich roszczeń o przywrócenie pakietu HBO lub zastosowanie poprzednio obowiązującej Umowy.

    Uzasadnienie Specjalistów ds. reklamacji nie jest zbyt wyszukane. Zwyczajnie. Konsultant jest OK a Klient Be. Wprawdzie Konsultant nie przekazał mi informacji, że nie będę miał opcji HBO bo nie i już ale dla platformy nie ma to żadnego znaczenia i wynika z tego, że to mój problem.

    Jednocześnie zostałem poinformowany, że gdybym czasem chciał w związku z tym rozwiązać Umowę z platformą n to mam się liczyć ze wszelkimi możliwymi konsekwencjami i roszczeniami finansowymi wobec mnie przez ITI Neovision. Tutaj powoływane są punkty i paragrafy z cennika i regulaminu poprzednio obowiązującej Umowy, gdyż do nowej Umowy „Promocyjnej” oczywiście żadnych warunków nie otrzymałem. Pozostaje w związku z tym pytanie, która Umowa i jej warunki i pakiety mnie obowiązują.
    Najwidoczniej Centrum abonenta i dział reklamacji platformy n też to zbytnio nie interesuje, gdyż i tak Klienta ma tu w głębokim „poważaniu”.

    Tak to mniej więcej wygląda nowa polityka platformy n wobec Klienta i wpuszczanie go pod przykrywką świetnej Promocji w zwykły kanał.
    Z mojej strony nie pozostaje mi nic innego jak podzielić się tą informację w jak najszerszym kręgu i umieścić ją na wszystkim możliwych portalach społecznościowych.
    W dalszej kolejności ewentualne skierowanie sprawy do któregoś z Sądów Konsumenckich.
    Zapewne platforma i tak ma to gdzieś bo przecież jest „wielka” a o jej nowej twarzy najlepiej świadczy podejście Centrum Abonenta i Dział Reklamacji w powyższej sprawie.

    Z poważaniem JanuszS
    ZaletyTrudno je dostrzec
  • kalamb / 2009-01-30 13:47
    A szykują. Złożone jest do UOKiK zawiadomienie o podejrzeniu stosowania przez ITI Neovision praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, poprzez domniemanie stosowania wzorców umów zawierających niedozwolone lub sprzeczne z prawem zapisy. Badany pod tym kątem jest również Regulamin Świadczenia Usług. Jednocześnie trwa postępowanie w sprawie działania BOK. UOKiK ma już doświadczenia z Błękitną Linią TPSA i taką analogię postępowanie może udowodnić. Jeszcze jedno.
    Kwestia utrudniania lub uniemożliwiania zagwarantowanego umową kontaktu poprzez nie ujawnianie w umowach numerów telefonów, adresów mail, procedur interaktywnego BOK i samego adresu do korespondencji, poza adresem siedziby ITI Neovision. Dodatkowo nie wywiązywanie sie APSów ze swoich obowiązków. Może wystarczy.
  • kolo / 2010-04-07 18:17
    nie dajcie się nabrać na wszelkie darmowe promocje.w grudniu podpisałem umowę miałem dostać darmowy dekoder na kartę do 30 dni a mamy 7kwiećien i nic nie mogę z tym zrobić nie pomagają telefony .a Z UMOWY nie da się zrezygnować bo jest to złamanie umowy .ALE IM WOLNO!!! za darmo coś dostać to jedynie w pysk!!!
    Wadydużo
  • Krzysztof Prajzendanc / 2011-03-09 19:36
    totalna porazka a powodu niadoplacenia 40 gr wylaczyli sygnał na tydzień. A co z pieniędzmi za okes kiedy nie miałem sygnału,kta mi je wróci bo napewno nie ci naciągacze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1701
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 764
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079