strona 110 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »
-
~stoik / 2011-11-30 12:40
najlepsza telewizja bez watpienia, co trochę dochodzą nowe kanaly, nowe kanaly hd i inne opcje, plus za ciagly rozwój. -
-
~sumatr / 2008-12-25 17:29
Moje posty zostały ocenzurowane przez "n" ale tu przyłącze się do pozostałych ocen!Tak jeszcze nikt nigdy mnie nie potraktował jak "telewizja nowej generacji"!W grudniu wydzwoniłem już 6h na BOK i ani jednego razu nikt kompetentny nie odebrał!!!!!(zainteresowenym prześlę skany rachunku telefonicznego) Nadal nie mogę zrezygnować z pakietów które nie chcę oglądać....czyli kolejny miesiąc płacę ponad 100zł za to co mnie nie interesuje plus druga 100 za telefony do BOK-u.Pozostaje mi tylko płacić i czekać te dwa lata..tylko jak później się tego pozbyć?
Proszę o poradę czy ktoś już sobie jakoś z nimi poradził?Dostałem już maila że zbiera się grupa ludzi którzy chcą współnie wnieść pozew.Chętnie się przyłącze....myśle że faktury za telefon będą wystarczającym dowodem dla sądu.
przeklinam chwilę kiedy dałem się w to wrobić....
Zastanówcie się przed zakupem!!!!!!2 miesiące -
~tasma / 2011-06-10 20:35
oszustwo roku ZaletybrakWadysame -
~Tom / 2012-06-09 09:01
Witam-Do m-ca maja nie mialem zadnych zastrzezen do telewizji N.Niestety.Do tej pory aktywowalem wszystko telefonicznie i bylo ok.W m-cu chyba kwietniu bawilem sie dekoderm i wcisnalem cos w vod net chyba i odpalily filmy jak i rowniez HBO.Myslalem ze to otwrte okienka co sie zdarzalo.Jednakze jak przyszla faktura to sie dipiero zdziwilem.Wystawili fakture za HBO.W BOK poinformowali e w kwietniu ( i tylko w kwietniu) wprowadzili ze HBO mozna aktywowac jak sie kliknie cos w necie i byla podobno o tym klauzala)J aprzeswiadczony ze wszystkie uslugi sa atywowane przez telefon nie czytalem informacji bo tv jest doogladania.Do czytania sa ksiazki.Byl to ze strony tv N niewypal z ktorego w m-cu maju juz sie wycofali.To jedyny problem jaki mialem z N.Ale niestety bede przez to rezygnowal bo nie takimi metodami do klienta. -
~Tomek / 2013-01-11 10:32
Dużo by pisać. Mam problem z podstawowymi kanałami i zawsze odpowiedz jest ta sama. Mam biegać na dach zmieniać ustawienia anteny pod konkretne kanały.
Nikomu nie polecam tej telewizji. Mama problem od świąt i nie można się dodzwonić do Pomocy Technicznej. Zero szans. Siedziałem na telefonie po 30 minut i nic. Na sprzedaż w tym samym czasie dodzwoniłem się w ciągu minuty. Klient z umową jest nic nie warty dla nich. Tylko nowy się liczy.Zaletydobra jakośćWadywszystko innepół roku -
~tondak / 2011-08-13 19:23
kiepsko oceniam działalność platwormy N .Nie mam zastrzeżeń co do jakości sygnału,odbioru,programów.Radzę uważać na umowy ,promocje-które póżniej nie chcecie wykupić-natychmiast z nich rezygnujcie bo zostaniecie za nie obciążeni.Umowy już następnego dnia po podpisaniu radzę zastrzegać brak akceptacji na przedłużanie po czasie umownym-wszystko na piśmie-listy z potwierdzeniem odbioru (nawet listy polecone ignorują i twierdzą,że do nich nie doszły)Konsultanci telefoniczni i inni udają że nie wiedzą o co chodzi lub odpowiadają tylko na część zarzutów,a na inne nie odpowiadają.ocena ogólna firmy-kiepska (cwaniaki) Wadykantują30 miesięcy -
~twin2 / 2010-01-21 23:41
Wyobraźcie sobie,że spóźniacie się z rezygnacja umowy o dzień i oddajecie sprzęt na czas.Co się dzieje? No włąśnie zapłacicie za usługi których nie otrzymujecie.Wystarczy aby zweryfikować co jest grane w umowie i okazuje się ,że można telefonicznie przedłużać i zmieniać taryfy ale nie można rezygnowac telefonicznie.To takie fajne ale dla usługodawcy i powoduje łamanie praw umów dlatego,że umowa tego typu jest na określony termin i gdy się kończy to musicie się starać wysłać poleconym lub priorytetem wydając pieniądze i czas,a do tego papier(to takie ekologicznie korupcyjne),który gdy nie trafi na czas z różnych powodów przykładowych dostawców,którzy i tak nie są odpowiedzialni ,to Wy właśnie i tak zapłącicie za miesiące "nieoglądalności" wspaniałej satelitki.Brak sportu polskiego ,brak cech sprzętu nowoczesnego ,trudne logowanie ,chałas sprzętu sprzyja w wywoływaniu złej atmosfery.W sądzie takie sprawy nie wnikają ,bo kto się sadzi o "pare złotych".Oni to wykożystują,a my użytkownicy mamy zjedzone nerwy.Monolog w usługach ?Żenujące ZaletybrakWadysame minusy.dość aby sie wkurzyć -
~uszata / 2012-07-20 14:16
Zgadzam sie. Enka idzie z duchem czasu. VOD z prawdziwego zdarzenia (czego nie można powiedzieć o CP, widziałam u koleżanki i jej vod to po prostu jakiś dodatkowy kanał, lol), dekoder z internetem, teraz jeszcze na fb coś zaczęli kombinować, chyba nowa kampania reklamowa się szykuje, więc może znowu zaskoczą jakąś nowością, co będą próbowały z marnym skutkiem naśladować inne satelity... -
-
~Valdo / 2017-04-23 20:16
nc+ to złodzieje i oszuści. Miałem umowę na dwa lata. Po pół roku zostałem ewakuowany i z powodu braku dostępu do budynku nie miałem możliwości odbioru platformy. Chciałem zawiesić umowę na czas ewakuacji. Nawet sąd powszechny nie przyznał mi racji. Musiałem przez półtora roku płacić abonament za nie wykonaną usługę. ZaletyBrakWadyRegulamin, w którym klient nie ma żadnych praw.Już nie korzystam, straciłem 1500 zł -
~vysna / 2008-12-08 20:58
Witam.
Od momentu gdy zostałem klientem n-ki , nie mogę dodzwonić do ich infolini , na e-meile odpowidają po tygodniu bądż w ogóle . Próbuję zmodyfikowac pakiety , lecz nie mam mozliwości kontaktu.
Odpowiedzi pisemne sa beznadziejne, i nie dotycza treści zapytania , utrudniają życie byle ponieść wieksze koszty. Nie polecam ,promocji.Lepiej wybrać na poczaku konkretne pakiety , żeby później nie tracić nerwów.Zaletydobra jakość nadawania( odbieram TV 50" plazma)Wadybrak kontaktu z kosultantami,2 m-ce -
~wampus / 2011-09-18 07:10
Trzeba przyznać, że telewizja "N" ma fajne rozwiązania w pozytywnym i negatywnym tego słowa znaczeniu. Fajnie, bo można sobie wybrać co się chce oglądać - interesujesz się sportem, wybieram pakiet ze sportem. To pozwala wyeliminować kanały, które nigdy w życiu nie będzie się chciało oglądać. Pomimo tego pozytywu, nie jestem już od dłuższego czasu klientem "Telewizji najnowszej generacji".
Z tego co przejrzałem wpisy innych ludzi, to moja historia była podobna. Płaciłem regularnie i nagle zaczęli monity wysyłać, że mam jakieś zaległości, które okazały się, że nie wynikły z mojej winy, tylko z winy "N". Nikt nie chciał tam wziąść odpowiedzialności na siebie, zerwałem umowę z nimi, co poskutkowało tym, że zaczęli do mnie wydzwaniać ludzie z jakiejś tam firmy windykacyjnej - nasłani przez "N".
Wcześniej też miałem z nimi problemy, jak mi włączyli w promocji pakiet HBO, gdyż nie chcieli mi go w ogóle wyłączyć.
Muszę z przykrością przyznać, że w "N" pracują ludzie niekompetenti, a w samej firmie jest delikatnie rzecz ujmując bajzel. Nikt nad niczym nie panuje.
Dlatego nikomu nie polecam telewizji "N". Nic dziwnego, że się wyprzedają, jak mają taki burdel -
~Widz / 2013-09-04 21:58
W czerwcu 2012 r. zdecydowałem się na propozycję zakupu TV- na kartę. W tym celu udałem się do sklepu: M Markt, w którym zakupiłem Pakiet domowy HD za 19,90 zł. Do tego musiałem zakupić Dekoder za 259 zł. wyłącznie na powyższe potrzeby. Do dn. - 15 07 2013 współpraca na linii klient dostawca - bezproblemowa. Jestem rencistą i często przebywam w Szpitalach dlatego ( by nie ograniczyć Żonie dostępu do telewizji ) postanowiłem zapłacić na wyrost z wyprzedzeniem, aż do listopada i / o ironio / w dniu 15 07 2013 r. - podczas oglądania [ Teleekspresu ] . Nastąpiła przerwa w nadawaniu i pojawił się komunikat ,, Ten kanał nie należy do twojej oferty itd. " . Początkowo myślałem, że to tylko chwilowy problem techniczny ......... Niestety trwa do dziś !! . Zgodnie z zaleceniem / komunikatu udałem się na wskazaną do kontaktu STRONĘ ??? , gdzie dowiedziałem się o możliwości nabywania Pakietów oraz innych propozycjach. Przekopałem więc wszystkie możliwe adresy do kontaktu w mojej sprawie i .......................................CISZA. Udałem się więc do sklepu M M. Pracownik chętny do pomocy, podjął / podobnie jak i ja / próbę kontaktu poprzez E-mail > bez skutecznie ! dalej poprzez INFOLINIĘ - gdzie na automacie ponad wszelką wątpliwość - musisz przez 10 min . słuchać muzyki, a następnie być skazanym na oczekiwanie gdy ktoś podejmie rozmowę. W naszym przypadku trwało to 16 minut { x ok 40 gr. za min } - dość opłacalne po przeliczeniu tysięcy klientów. Po euforii / zgłoszenia się Konsultanta ,, zdziwionego " skąd mamy do niego numer ?. Pracownik sklepu wyjaśnił grzecznie, że z ich wskazania .... Po przedstawieniu naszego problemu Pan Konsultant stwierdził: że on ,, Nic nie wie i nic nie może " ? . Na prośbę jakiegokolwiek pomocnego działania --- ODMÓWIŁ !! . Cała rozmowa ok 20 min. N A D A R E M N A . . . Może ja jestem głupi, może czegoś nie rozumiem, może to tak ma być, że mimo iż płacę na kilka miesięcy do przodu --> JESTEM WYRODNYM KLIENTEM . I śmiem oczekiwać jakości usług ? lub kontaktu z dostawcą ? .Mam swoje 61-lat , może za długo żyję ????????? . - -
~Widz / 2013-09-09 21:41
Kiedyś miałem podobną sprawę z Polsatem tzn. przerwy w dostarczaniu sygnału. Zgłosiłem to do UKE i pomogli mnie - wygrałem sprawę na tyle,że rozwiązałem umowę jednostronnie / bez konsekwencji / A teraz również moja sprawa jest w UKE na etapie mediacji z TV -- N. -
~wiska76@antic / 2010-01-21 23:45
Strażnika trzeba ,a oni chcą to ubezpieczać,niech się wypałują tym badziewiem. ZaletyJakie ?Wadycałą setka 100 minusów na stokilka misiecxy -
~wnp / 2013-06-10 15:40
firma nie liczy się z klientem i nie dba o dobro klienta, czeka na potknięcie, żeby przedłużać umowę, naliczać opłaty, trudno zerwać umowę, wynajdują wszystko, żeby dalej klient płacił, po prostu tragedia, przy podpisywaniu umowy było bardzo miło, a w momencie chęci rezygnacji zaczęło się piekło, dochodzi jeszcze niekompetencja w temacie obsługi klienta konsultantów tej firmy, są nieuprzejmi i zaczepni podczas rozmowy
-
~woki / 2017-03-03 21:22
Witam chciał bym wyrazić swoją opinie na temat dekodera sagemcom ds183 ,jest to totalny badziew który wcisnela mi nk od kiedy posiadam ten dekoder ,oglądanie telewizji przestało być mile ,ciągle zawiechy dekodera to podstawa za wszelkącenę omijajcie ten dekoder WadyBardzo powolny,po kilka razy na dzień zawiesza się -
-
~wozo / 2009-11-30 15:45
śmieszne rzeczy są w tej N...mają niby pakiety w których są darmowe programy...hehehe...że niby duuuużo kanałów a tak naprawdę dużo darmowych!!! Mają płatny zestaw tematyczny np.15 kanałów w tym 3 darmowe...to co płaci się za darmowe?????? nie mam i nie będę miał ...mam POLSAT -
~wykiwany / 2017-09-25 19:38
Jestem wykiwanym abonentem nc+ z ponad 12 letnim stażem. Przestrzegam przed wiązaniem sie z nimi i z utęsknieniem czekam wygaśnięcia umowy. Powodem są beznadziejne dekodery, najpierw DSI 183 i DSI 187, a teraz mam problem z WiFi Box+ DSIW74, które przy bardzo dobrej instalacji antenowej (poziom sygnału 83% jakość 93%) zawiesza się przy włączaniu, co opisałem w zgłoszeniu do nc+ po dwóch bezskutecznych wizytach w serwisie: "bardzo często, aczkolwiek nie za każdym razem, nie działa po włączeniu: albo jest dźwięk bez obrazu i czasami pomaga zmiana kanału o jeden w górę lub w dół, a gdy pokaże się i obraz, można wrócić do poprzedniego kanału i go oglądać, albo po włączeniu dekoder wyświetla nr kanału a poza tym "jest martwy" - nie działa żaden przycisk i wtedy trzeba odłączyć mu zasilanie, czekać na aktywowanie i inicjację co jest wyjątkowo irytujące!". Pan w serwisie robił dokładnie to samo: włączył do prądu, dekoder przeszedł inicjację i potem działał... tak jak u mnie. "Specjaliści" w nc+ dwa razy odmówili wymiany, bo w serwisie było OK, choć pisałem: "Nie jest moim hobby spacerowanie do Serwisu i "wyłudzanie" wymiany sprzętu, który winien działać nienagannie, proszę o więcej zaufania do klienta i wydanie Waszemu Serwisowi polecenia wymiany kwestionowanego dekodera na nowy.
Mam serdecznie dosyć tych "atrakcji" ---KLIENT NIE POWINIEN WIEDZIEĆ ŻE MA JAKIŚ DEKODER, POWINIEN WŁĄCZYĆ GO I SPOKOJNIE KORZYSTAĆ Z DOSTARCZANEGO SYGNAŁU.
Polecić nc+ mógłbym tylko zdeklarowanemu masochiście...jestem ich klientem ponad 12 lat -
~xxx / 2009-02-11 20:41
dziwi mnie ze nie korzystacie z autoryzowanych punktów enki - kupujcie dalej w marketach to tak potem jest, każda promocja w dobrym punkcie jest omówiona wraz z terminami wyłaczenia itp tak samo dużo spraw związanych związanych z wyłączaniem opcji i pakietów można tam załatwić, trzeba mieć tylko ze sobą dane z umowy wraz z hasłem cyfrowym i tyle i w tych punktach konsultanci zwykle wszystko wiedzą, te punkty są w wiekszosci miast - a jak ktos kupiuje w media czy podobnych to niestety liczy sie sprzedana sztuka a nie dobra obługa -
~yaro / 2009-01-28 11:37
Zalecam szczególną uwagę w przypadku wszelkich pseudo-promocji reklamowanych przez tych przebiegłych cwaniaków !!! Umowa to jeden wielki prawniczy bełkot mający na celu wyprowadzenie klienta w pole i wyciągnięcie od niego jak najwięcej kasy za niby darmowe usługi. Jeżeli ktoś korzystał wcześniej z usług innych firm i wydaje mu się że po okresie promocyjnym firma odłącza sygnał i po sprawie to się grubo myli. Tutaj sytuacja jest inna - trzeba dodzwonić się przed upływem pewnego okresu do konsultanta co nie jest rzeczą łatwą i zrezygnować. Jak się spóźnisz to za rezygnacje z usługi policzą ci karę . Umowa to jedna wielka pułapka. Powodzenia ZaletytelewizjaWadyobsługa klienta , wykorzystywanie przewagi w tworzeniu i interpretacji podstępnych przepisów3 miesiące
strona 110 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »