Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2286 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~oszukany / 2010-01-21 23:24
    musi być za złożeniem rezygnacji na piśmie.Zdajecie tuner w terminie spóźniając się o jeden dzień z zerwaniem i płacicie abonament przez trzy miechy niczym characz.Jeżeli umowę możemy przedłużać telefonicznie to dlaczego nie można jej zerwać też telefonicznie? Oszustwo polega na tym ,że poczta gdy się opóźni to rezygnacja dotrze za późno i nikogo to nie obchodzi więc oni po otrzymaniu tunera dają następnym klijentom a Wy płacicie pomimo tego ,że nie posiadacie sprzętu.Co to zmienia jeżeli i tak tuner jest oddany w terminie a jeden dzień czy nawet dwa zmieni,przecież czas rozliczenia i tak jest zupełnie inny? Machloje są jeszce inne ,mianowicie polegają na tym,że tunery emitują szkodliwe częstotliwości powodujące nerwowe zachowanie u zwierzat i ludzi szczególnie wrażliwych na słuch melomanów i tp.Podrażnia i denerwuje dzieci ,wprawiające je w stan nerwicowy.Oddaliśmy z tego powodu ,bo wymiana nie zmieniła na dobre.Wydzwanianie do departamentu nic nie daje bo nie można się dodzwonić tylko do bióra obsługi.Koszty połączeń i cały czas poświęcony doprowadza do tego jakbyście byli ostatnim kołem u wozu po podpisaniu umowy.W życiu nie widzieliśmy gorszej propozycji.Ciągle w koło te same filmy ,w głowie się już kręci a do tego ten wariacki przydźwięk totalnie ogłupiający niczym manipulacyjny głos "powieś się".Mamy tego dość
    Zaletyminusy 100% Brak plusów
    Wady100% -- Za brak mozliwości skarg,sa tylko kary dla użytkownika ale zobowiązania ze strony nie ma.
    skończyliśmy i o tyle za długo
  • ~oszukany12345 / 2017-02-16 15:55
    UWAGA! NC+ SAMO PODPISAŁO SOBIE ZE MNĄ UMOWĘ!!!!!!!!!!!

    Zdecydowałem się na przedłużenie umowy z nc+. Za cenę 70 zł/miesiąc miałem otrzymać pakiet Extra+Canal+. Podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką, poinformowany zostałem, że otrzymam umowę w wersji elektronicznej na e-mail, którą będę musiał zaakceptować. Tymczasem przesłana do mnie umowa zamiast uzgodnionego w czasie rozmowy z konsultantką pakietu Extra+Canal+ dotyczyła nie figurującego na stronie internetowej nc+ pakietu Extra+Canal+(6), który jest znacznie uboższy od standardowego pakietu Extra+Canal+ (brakuje m. in. dwóch kanałów z oferty Canal+, bezpłatnego dostępu do kanałów Eleven Sport przez 12 miesięcy). Jak się okazało konsultantka sama zaakceptowała za mnie umowę, przycisk pod umową rezygnuje jest nieaktywny. Podczas kolejnej rozmowy konsultant poinformował mnie, że zgodnie z zawartą w umowie (której de facto nie podpisałem) klauzurą zrzekłem się z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
    PS Byłem stałym klientem nc+ od kilku lat. Ostrzegam, ta firma z wykorzystaniem wątpliwych pod względem prawnym kruczków żeruje na swoich stałych klientach.
  • ~paweł / 2012-09-23 21:33
    Odradzam wszystkim telewizję n.Bałagan jaki tam panuje jest nie do opisania.Za każdym razem kontakt z pracownikami tej firmy okazuje się kanciarstwem.Winę zwala się na poprzednika albo punkt w którym zawarło się umowę.Na cokolwiek czeka się w nieskończoność: zamówiony dekoder- miało być 48 godzin a czeka się dwa tygodnie, dostęp do sygnału- najpóźniej 24 godziny a czeka się w rzeczywistości 48 godzin a każdy! konsultant na infolini mówi co innego.Stajnia Augiasza.
    Zaletybrak ustawowego obowiązku zamawiania tej platformy
    Wadysame
    Punkt n Częstochowa 48 godz.
  • ~pc2001 / 2011-07-28 00:57
    Po pół roku przysłali fakturę! Przez pół roku żyłem w nieświadomości że minął termin promocji produktów, a po pół roku przysłali fakturę z obciążeniami za cały okres!
    Brak mi słów. Na każdym kroku w tej chorej polsce naciągacze i przekręty.
    Telewizje, bankii zakłady ubezpieczeniowe! Zdrowia już nie mam na życie w tym miernym kraiku!
  • ~pit / 2010-04-16 09:18
    Umowa z telewizją n została podpisana 31 marca. Miły pan zapewniał nas, że pierwszy rachunek zapłacimy w maju (w końcu 1 miesiąc miał być gratis). 16 kwietnia dostajemy powiadomienie o konieczności zapłaty rachunku. Telewizja n leci w kulki! Ich przedstawiciele mówi jedno, a telewizja robi całkowicie coś innego.
  • ~play / 2011-02-18 09:51
    od dwóch dni nie mogę doczekać sie na sygnał pomimo że wiszę im na tel. non stop.do.d.......y z taką tv.n
    Wady- - - - - - -
    48 godz.
  • ~ricardo / 2011-09-08 13:43
    Dziękuję wszystkim, którzy chcieli podzielić się swoimi doświadczeniami /bardzo negatywnymi/
    z telewizją N. Zastanawiam się jak może prowadzić ta firma swoją działalność nie ponosząc
    żadnych konsekwencji.
  • ~RobWos / 2010-11-06 13:13
    Zmieniają cenę w trakcie trwania umowy bez poinformowania !!!
  • ~sdsd / 2010-02-04 23:11
    ja jetstem bardzo zadowolony z tv n ma najwięcej kanałów i jest tania a jeżeli ktoś nie mie czytać umowy to ma takie problemy ludzie czytajcie co podpisujecie tam jest wszysko opisane teraz miejcie problemy tylko do siebie zerwanie umowy pisze możesz wysłać wcześniej nawet 3 mies wcześniej
    1 rok
  • ~sl_filipowicz / 2011-05-29 23:12
    Zorientowałem się dopiero po kilku miesiącach że walą mnie na kasę. Sądziłem, że to tylko pomyłka z księgowaniem moich należności. Miałem abonament na 48 zł. i od kilku lat korzystałem z ich oferty. Na szczęście nie przedłużałem umowy i mam ja na czas nieoznaczony. Jutro już się z nimi żegnam. To doprawdy niepojęte jak bezczelnie można kogoś kroić na kasę i jeszcze mieć tupet aby dawać tekie reklamy. Żenada idę do innego operatora. NACIĄGACZOM mówię NIEEEEEEEEEEEEE.
    ZaletyPrzyzwyczajenie
    WadySzkoda że tak łupią skórę.
    od początku - 48,00zł.
  • ~sokol / 2009-06-30 20:21
    Sluchaj skoro cp Ci odpowiada to juz chyba wszystko jasne.. Mi zalezy na jakosci kanalow a nie ilosci kanalow ktore bede omijal szerokim lukiem a i tak bede musial za nie placic..Poza tym od jutra za darmo na wakacje vod bedzie:D jak dla mnie same plusy i wsjo:)
  • ~Stalin / 2012-04-26 20:14
    Witam nie miła sytuacja i nie wiedza z mojej str ( nie czytanie reg a kto czyta ....
    W tym mc kończy mi się umowa w N a myślałem ze w maju . W związku z tym że się zakręciłem Enka przedłuża umowę o kolejne 3 mc po czy muszę zapłacić po 98zł !!! albo przedłużyć ofertę po czym abonament zostanie dalej ten sam .. Podziękowałem mimo to zapłacę te 3x98 zł i nara . Jak podejście do klienta to ja do nich też .

    Mało tego rok temu rezygnacje z umowy bez problemu przyjęli e mailem a w tym roku już nie .

    Brawo Enka jak tam będziecie o klienta dbać to szybko ludzi potracicie .

    Uważać i przestroga dla innych .
    Pozdro .
    Zaletyprogramy ok
    Wadydo d.. regulamin uważać na niego
    2 lata
  • ~stankart / 2011-03-07 09:13
    Wszelkie tzw promocjie telewizji n są oszustwem.Otrzymałem pakiety w promocji za 48zł a po paru
    miesiącach nowy regulamin i cennik na sumę 54zł.W rozmowie telefonicznej zapewniono mnie,że
    takie praktyki nie będą się powtarzać.W grudniu 2010 podpisałem nową umowę pakiet mini full
    za sumę 68zł miesięcznie.W marcu 2011 otrzymałem nowy regulamin i cennik.Jest to więc stała
    praktyka.Zwabienie klijenta promocją,a następnie podwyższenie abonamentu.
  • ~STEF / 2010-06-03 22:33
    Przekonałam się na własnej skórze,że ta telewizja jest do niczego...korzystam już prawie 2 lata na szczęście w listopadzie tego roku kończy mi się umowa.Piszę na szczęście,bo od samego początku zawsze były problemy z odbiorem,z promocjami i tak dalej.Najgorszym problemem jest to,że ciężko jest się do dzwonić do konsultanta a jeśli już to wciskają taką ściemę że aż w butach chlupie...podam taki przykład:miesięczny abonament płaciłam regularnie co miesiąc,teraz w miesiącu maju zdarzyło mi się opłacić go z opóźnieniem niewielkim(10 dni),więc wyłączono mi sygnał 1czerwca do tej pory nie puszczono sygnału-od wieczora 1 czerwca dzwonię do nich i tłumaczę,że rachunek został zapłacony tylko nie otrzymali pokwitowania zapłaty,nie z mojej winy.Pan konsultant stwierdził,że sygnał zostanie włączony za kilka godzin,czekałam-na darmo,dzwoniłam ponownie ,aby wyjaśnić zaistniałą sytuację,milutka pani kazała uzbroić się w cierpliwość i poczekać jeszcze kilka godzin,czekam do tej chwili i nic,oprócz tego dzwonię co jakiś czas i otrzymuję tę samą śpiewkę ,że za kilka godzin,nie wspomnę już o tym,że za dzwonienie do nich przyjdzie mi rachunek wyższy niż miesięczny abonament za telewizję N.,,Gdyby człowiek wiedział,że się przewróci,to by sobie usiadł,,Stwierdzam szczerze,że bardzo żałuję podpisania umowy z tą telewizją,bo ile nerw mnie kosztowało samo dzwonienie i lekceważenie klienta,to tylko ja wiem...Odradzam...naprawdę!!!
    19 miesięcy
  • ~stoik / 2011-11-30 12:40
    najlepsza telewizja bez watpienia, co trochę dochodzą nowe kanaly, nowe kanaly hd i inne opcje, plus za ciagly rozwój.
  • ~sumatr / 2008-12-25 17:29
    Moje posty zostały ocenzurowane przez "n" ale tu przyłącze się do pozostałych ocen!Tak jeszcze nikt nigdy mnie nie potraktował jak "telewizja nowej generacji"!W grudniu wydzwoniłem już 6h na BOK i ani jednego razu nikt kompetentny nie odebrał!!!!!(zainteresowenym prześlę skany rachunku telefonicznego) Nadal nie mogę zrezygnować z pakietów które nie chcę oglądać....czyli kolejny miesiąc płacę ponad 100zł za to co mnie nie interesuje plus druga 100 za telefony do BOK-u.Pozostaje mi tylko płacić i czekać te dwa lata..tylko jak później się tego pozbyć?
    Proszę o poradę czy ktoś już sobie jakoś z nimi poradził?Dostałem już maila że zbiera się grupa ludzi którzy chcą współnie wnieść pozew.Chętnie się przyłącze....myśle że faktury za telefon będą wystarczającym dowodem dla sądu.
    przeklinam chwilę kiedy dałem się w to wrobić....
    Zastanówcie się przed zakupem!!!!!!
    2 miesiące
  • ~tasma / 2011-06-10 20:35
    oszustwo roku
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Tom / 2012-06-09 09:01
    Witam-Do m-ca maja nie mialem zadnych zastrzezen do telewizji N.Niestety.Do tej pory aktywowalem wszystko telefonicznie i bylo ok.W m-cu chyba kwietniu bawilem sie dekoderm i wcisnalem cos w vod net chyba i odpalily filmy jak i rowniez HBO.Myslalem ze to otwrte okienka co sie zdarzalo.Jednakze jak przyszla faktura to sie dipiero zdziwilem.Wystawili fakture za HBO.W BOK poinformowali e w kwietniu ( i tylko w kwietniu) wprowadzili ze HBO mozna aktywowac jak sie kliknie cos w necie i byla podobno o tym klauzala)J aprzeswiadczony ze wszystkie uslugi sa atywowane przez telefon nie czytalem informacji bo tv jest doogladania.Do czytania sa ksiazki.Byl to ze strony tv N niewypal z ktorego w m-cu maju juz sie wycofali.To jedyny problem jaki mialem z N.Ale niestety bede przez to rezygnowal bo nie takimi metodami do klienta.
  • ~Tomek / 2013-01-11 10:32
    Dużo by pisać. Mam problem z podstawowymi kanałami i zawsze odpowiedz jest ta sama. Mam biegać na dach zmieniać ustawienia anteny pod konkretne kanały.
    Nikomu nie polecam tej telewizji. Mama problem od świąt i nie można się dodzwonić do Pomocy Technicznej. Zero szans. Siedziałem na telefonie po 30 minut i nic. Na sprzedaż w tym samym czasie dodzwoniłem się w ciągu minuty. Klient z umową jest nic nie warty dla nich. Tylko nowy się liczy.
    Zaletydobra jakość
    Wadywszystko inne
    pół roku
  • ~tondak / 2011-08-13 19:23
    kiepsko oceniam działalność platwormy N .Nie mam zastrzeżeń co do jakości sygnału,odbioru,programów.Radzę uważać na umowy ,promocje-które póżniej nie chcecie wykupić-natychmiast z nich rezygnujcie bo zostaniecie za nie obciążeni.Umowy już następnego dnia po podpisaniu radzę zastrzegać brak akceptacji na przedłużanie po czasie umownym-wszystko na piśmie-listy z potwierdzeniem odbioru (nawet listy polecone ignorują i twierdzą,że do nich nie doszły)Konsultanci telefoniczni i inni udają że nie wiedzą o co chodzi lub odpowiadają tylko na część zarzutów,a na inne nie odpowiadają.ocena ogólna firmy-kiepska (cwaniaki)
    Wadykantują
    30 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2286
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1715
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 783
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 347
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171