1. Programy filmowe są wielokrotnie powtarzane np 10 razy, albo i więcej.
2. Tzw. "infolinia" to istny horror, można czekać godzinami na podniesienie słuchawki, a "licznik
stuka".To nie jest żadna infolinia, lecz nabijanie kasy TPSA .Chamstwo.Infolinia dla abonentów
powinna być bezpłatna!, tak jak 9393 w TPSA
3. Dekoder z twardym dyskiem jest tak skonstruowany, że dysk kręci się non stop i huczy, co w nocy
przeszkadza spać
4. Trudności w dodzwonieniu się na w/w "infolinię" występują praktycznie całą dobę (w nocy też)
5. Aby zrezygnować z pakietów wymagają 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia, po to, aby
jeszcze przez kolejne 3 miesiące doić klienta.Chamstwo.
6. Po wygaśnięciu umowy, więcej jej NIE PRZEDŁUŻĘ !
7. NIE POLECAM
ZaletyZadne
Wady1. Dekoder się grzeje. 2. Dysk głośno pracuje. 3. Nadawane filmy, są wielokrotnie powtarzane.
4. Kontakt z tzw. Biurem Klienta bardzo utrudniony, nie ma się komu poskarżyć.
4. Kontakt z tzw. Biurem Klienta bardzo utrudniony, nie ma się komu poskarżyć.