Totalne dno. A do tego złodzieje, po zakończeniu umowy cos sobie doliczyli bez poinformowania mnie o tym i po kilku latach komornik wszedł mi na kontoi zabrał 1000zl. Myślałem że takie rzeczy się nie mogą zdążyć ale od komornika dowiedziałem się że takich ludzi jak ja jest mnóstw. Czyli canalie plus okradają Polaków....
ZaletyBrak
WadyMożliwe że po zakończeniu umowy c+ sobie coś doliczy i po kilku latach zapuka do was komornik jak w moim przypadku, canalie plus to bardziej do nich pasuje
MiejscowośćHull
~Ada / 2023-03-19 21:12
Ocena: 1.33 / 5
Najnowsze oprogramowania są coraz bardziej irytujące, zero intuicyjności, opracowane jak dla informatyków a nie jak dla normalnych użytkowników , problemy z dekoderem , irytujące pilnowanie nagrywanych programów , brak jednego przycisku do nagrania serii, ginące nagrania, małe litery i obrazki dzięki którym można dostać oczopląsu .
Moja ocena w skali 1 do 10 to -25. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyKorzystanie staje się mordęgą.
MiejscowośćBytom
~Roni / 2023-03-19 06:33
Ocena: 1.00 / 5
Macie też klatkowanie (zakłócenia sygnału) pomimo dobrze ustawionej anteny ? Brak epg na kilku programach ? Dlaczego na tej stonie średnia opini nie maleje pomimo tylu negatywnych komentarzach?
ZaletyByły przed pierwszą aktualizacja rok temu
WadyCałe oprogramowanie
MiejscowośćKatowice
~Janjaq / 2023-03-16 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Męczący do znudzenia telemarketerzy. Zachowują się podczas rozmowy jakby nie słuchali swojego rozmówcy, brak kultury biznesowej, nie wiedzą kiedy należy wycofać się z atakowania klienta.
W ciągu dwóch następujących po sobie dniach miałem rozmowę z dwoma telemarketerami na ten sam, nie interesujący mnie temat. To jakaś paranoja, Canal plus powinien mieć odpowiedni system IT do obsługi kontaktów.
~Rafał 123 / 2023-03-16 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Firma uważa że Klienci to idioci . Dzwonienie po kilkadziesiąt razy o przedłużenie umowy. Po przedłużeniu podziękowania za wieloletnią współpracę na maksymalnych wariantach i w podziękowaniu jakieś badziewie ... za kolejną opłatą heh . Ostatnio dekoder działa jak 15 letni komp resetu.
Zaletybrak
Wadyogólne podejście do klienta
MiejscowośćWolbrom
~XXX / 2023-03-15 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Najgorsze dno .
Polecam telewizję w Play .
~Dzast / 2023-03-12 19:11
Ocena: 1.00 / 5
Oprogramowanie i nowe funkcje to jakiś dramat. Wszystko się zawiesza, brak funkcji które były przy starym oprogramowanie. Kończę umowę jak najszybciej .
ZaletyBrak
WadyNajgorsze oprogramowanie
MiejscowośćNiemodlin
~Krzysztof / 2023-03-12 11:06
Ocena: 1.67 / 5
dekoder 4 K dual oddany po 2 dniach . Oprogramowanie pod Canal + online , ubogie . Brak niektórych funkcji jak w starym . Zawieszał się przez te 2 dni 2 razy
Zaletybrak
Wadyjak w opisie
MiejscowośćGoczałkowice-Zdrój
~Krzysztof / 2023-03-12 11:06
Ocena: 1.67 / 5
dekoder 4 K dual oddany po 2 dniach . Oprogramowanie pod Canal + online , ubogie . Brak niektórych funkcji jak w starym . Zawieszał się przez te 2 dni 2 razy
Zaletybrak
Wadyjak w opisie
MiejscowośćGoczałkowice-Zdrój
~Bozena / 2023-03-11 18:42
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnia umowa , dziadostwo ,decoder same problemy ,doczekam i koniec.
ZaletyZero
Wady100 %
MiejscowośćKnurów
~K / 2023-03-11 14:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam z całego serca. X 10000⁰00000000000
ZaletyNie ma
WadyCo chwilę nie działa tv
MiejscowośćWarszawa
~Władysław / 2023-03-10 12:49
Ocena: 1.33 / 5
Technicznie dziadowski dekoder, chodzi jak krowa, obcięte opcje, trzeba czekać parę minut na reakcję. Chyba francuski pomysł dla Polaków, kasa nie śmierdzi. Projektant systemu spał przy projektowaniu.
ZaletyMożna nagrywać kilka programów jednocześnie.
WadyStarszy dekoder był lepszy.
MiejscowośćMieroszów
~Damian / 2023-03-08 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Wypowiedziałem umowę w terminie otrzymałem od nich nawet mailowe potwierdzenie że wypowiedzenie przyjęte, a termin rozwiązania umowy upływa z dniem 28.02.2023. W dniu dzisiejszym dostałem fakturę za abonament na nowy miesiąc.
Po przesłaniu im całej korespondencji i rozmowie z infolinią dostałem wiadomość że przedłużyłem umowę w dniu 02.02.2023 choć oczywiście tego nie zrobiłem. Skierowałem sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów i dodatkowo pozwę ich o próbę wyłudzania. Miałem abonament od 13 lat i tak mi podziękowali
MiejscowośćBędzin
~Marcin / 2023-03-05 17:36
Ocena: 1.33 / 5
Mieli puszczać dwa najważniejsze mecze kolejki premirligue... To znaczy że Liverpool - man. Utd nie jest ważny... Żenada, żenada!!!
MiejscowośćUk
~kłak / 2023-03-05 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Wielkie gówno!!!co tydzień zmiana kart trzeba latać z kartami i zamieniać i to nie pomaga !!!
ZaletyŻadnych
MiejscowośćUk
~Krzysztof / 2023-03-04 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Rezygnuje z c+ dopuki komentatorzy sportowi nieprzestaną faworyzowac legi to jest jakas masakra co o i wyprawiajom
WadySzkoda słów
MiejscowośćŚwiętochłowice
~paweł / 2023-02-28 11:17
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje po 15 tu latach użytkowania domagają się zwrotu sprzętu I straszą karą 2840 zł
Miejscowośćkielce
~Marcin / 2023-02-25 13:46
Ocena: 1.67 / 5
Kanały jak kanały ale jeden lubi takie drugi inne natomiast obsługa klienta to MASAKRA. Po pierwsze dzwoniąc nie można połączyć się z konsultantem. Odbiera wirtualny asystent który nie rozpoznaje weryfikacji (pesel) można mówić ciągiem albo pojedynczymi cyframi i tak się z nim nie porozumiesz. A nie ma sposobu obejścia tego dziadostwa. Po drugie gdy kończy się umowa zaczyna się prawdziwe nękanie przez telemarketing po 2 trzy tel dziennie. Rekord 3 min odstęp między połączeniami. Z rozmów wynika że nikt tam i tak nie słucha co się mówi bo (ja akurat rezygnowałem) pierwsze pytanie to dlaczego chociaż już 20 razy wcześniej podawałem powody. Szczerze nie polecam
Zaletybrak
Wadyj. w
MiejscowośćPionki
~Tomasz / 2023-02-24 15:35
Ocena: 2.00 / 5
Infolinia beznadziejna a konsultanci często nie mają pojęcia o czym mówią. Ostatnio dekoder 4K robi momentami mozaikę z obrazu a koleś z działu technicznego potrafi zaproponować tylko reset..... porażka
MiejscowośćSosnowiec
~Maciej / 2023-02-24 14:05
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA NA NICH!!! To co obecnie wyprawiają to jakiś skandal. Byłem w dn. 02.02.2023 w ich punkcie głównym przy ul.Sikorskiego 9. Kobieta sprawdziła dekoder i stwierdziła, że pilot jest do wymiany. Tyle, że go nie mieli i od miesiąca nie mają. Kontakt tel. okazjonalny raczej nie odbierają. Infolinia podobnie. W dn.24.02 łączenie z konsultantem się nie powiodło. W sumie szkoda czasu na takich bo obecnie zajmują się wyłącznie namawianiem na rozszerzanie oferty repertuarowej. Wydaje się, że z tytułu utraty klienteli mają jakiś problem.