Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~michał tulecki / 2013-03-26 16:50
    k..wa masakra,nie można się tam WCALE dodzwonić paranoja,traktują ludzi jak debili !!!!!
    ZaletyBRAK ZALET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadySAME WADY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~mika / 2009-02-12 19:22
    jakas paranoja...odnosze wrazenie, ze osoby piszace te bzdury nawet nie sa uzytkownikami N. Nagle wszyscy maja problem z ta telewizja? Jestem abonentem N od dluzszego czasu i nie mam zastrzezen. Wszystko zalatwiam bez zadnych problemow. Oferta jest bogata, kanaly HD w porzadku. Dostaje to za co place. Nie dzwonie bo i nie mam po co, ale zalatwianie spraw przez telefon wszedzie jest problemem. Nie tylko w tv cyfrowych.
  • ~mirko13 / 2010-05-23 21:24
    Jeżeli tak ma wyglądać ta"nowa generacja",to za niedługo czeka nas koszmar na tej planecie.Rozumiem,że świat kręci się coraz bardziej wokół pieniądza,bez liczenia się z innymi ,ale to co wyprawia, "n-ka" ze swoimi sponsorami ,to zakrawa na beszczelność. Ilu jeszcze muszą skusić naiwniaków,a potem pokazać jak ich szanują ,aby zauważyli,wyraźnie że coś trzeba zmienić w obsłudze ,bo pujdą z torbami.Czyżby jeszcze była za mała konkurencja? Niby ofertę mają dobrą ,ale to nie zakryje fatalnego podejścia do abonentów. W żadnym miejscu nie idą klientowi na rękę.Nawet chciałem zostać mimo fatalnej obsługi,kontaktu i podejścia,ale jeżeli nie raczą odpowiedzieć na maila z propozycją, to mam ich podobnie.Odnoszę wrażenie,że "n"- ka ,sądzi,że kolejka nowych naiwniaków jest niekończąca się,czy tak jest zobaczymy.Mój niesmak po przygodzie z nimi wciąż pozostaje i nie widzę by coś się zmieniało z ich strony. Ceny usług idą w górę ,liczba rozczarowanych TV "n" również rośnie.Liczę,że konkurencja na rynku w końcu wyeliminuje praktyki podobne 'n"-ce ,tego życzę nam wszystkim.
    Zaletyzaćmione przez fatalną obsługę i podejście do klienta
    WadyNiby wybierasz co chcesz,ale tak naprawdę nie masz wyboru,bo i tak zapłacisz tyle ile chce zarobić na tobie n-ka.
    całe szczęście,że nie muszę już być ich idiotą
  • ~misza / 2012-03-12 12:10
    Jeśli mają Państwo jakąś alternatywę, stanowczo odradzam korzystanie z oferty TV n.
    Pomysł ogólny tej telewizji, to "wepchnąć" komuś ten produkt i tyle....
    odpowiedzialnośc serwisowa tej Instytucji - zrób to sam,
    procedury, wyjaśnienia, korespondencja bez końca... np. korekta jednej litery w nazwie firmy trawa w moim przypadku 3 -miesiące i jeszcze nie jest załatwiona !
    bałagan w płatnościach itd.itd...


  • ~moki / 2010-01-22 00:09
    A gdy się uszkodzi lub coś nawali i udowodnią Wam ,że to Wasza wina nie wygracie i zabulicie.Takie są realia totalitarnej usługi.Polsat też daje tuner za darmo a drugi również i jest dużo lepszy ,miła obsługa bez arogancji obsługuje nie denerwuje.Kończy się umowa i bez problemu zdawania tego złomu można sobie podstawowe programy oglądać a n niestety jest trochę inaczej.
    Zaletynie daje plusów
    Wadyza kolor źle się kojażący,za spowodowanie znienawidzenia do tego koloru powinni płacić za oglądanie tego.Brak transmisji sportowych w wykonaniu polaków.Nudzące filmy.
    5m
  • ~N OSZUSTWO / 2013-05-08 13:34
    Po pisemnym rozwiązaniu umowy terminowej, Nka zafundowała mi nową umowę, potem ją rozwiązał i naliczyła karę od niedotrzymania warunków tej nowej umowy zawartej przez n bez mojego udziału.

    Kupiłem NHD myślałem, że mnie nie oszukają, błąd!!! Pieniądze z doładowania wzięli 30.04.2013, a do 8.05.2013 nie ma sygnału i nie odbierają tel. na infolinii dla stacjonarnych
  • ~n-kowiec / 2009-02-17 20:47
    Witam. Posiadam n-kę od paru godzin. Instalacja anteny plus aktywacja przez telefon +czas potrzebny od telefonu do pojawienia się programu na moim telewizorku godzina czasu. Wiem, nie do uwierzenia, atenę ustawiłem przypadkiem(jak chyba większość samozakładaczy anten, poprzez ruszenie niechcący :-) )Więc od tej strony na razie nic do zarzucenia. Jakość obrazu naprawdę niezła jest duża różnica pomiędzy n-ką przez EURO a UPC analogową (właśnie sobie pstrykam i porównuje) Ciekaw jestem jaka będzie różnica jak połączę kablem HDMI. Mam nadzieję że nie dopadną mnie kłopoty o których piszą niektórzy z Was.
    ZaletyBardzo ładny obraz
    WadyNa razie żadnych, ale po jednym dniu użytkowania za wcześnie na euforię
    1 dzień
  • ~naiwna / 2013-02-26 08:12
    100 razy się zastanówcie przed podpisaniem umowy oby było mniej takich naiwnych klientów jak ja !!!!! Zero kontaktu nie można się dodzwonić do konsultantów do tego UKRYTE CENNIKI W UMOWIE o których klient dowiaduje się kiedy wypowiada umowę.
  • ~nie mam wogóle / 2011-04-11 12:02
    Nie polecam nikomu telewizji N NIE BIERZCIE U NICH , MASAKRA MASAKRA, A UWOLNIĆ SIE OD NICH CIĘŻKO PONAD 2 LATA MIAŁA TĄ TELEWIZJE PROSZĘ WIERZCIE. UMOWY U NICH DZIAŁAJĄ TYLKO W JEDNĄ STRONĘ TZ. ICH NIE POLECAM BĘDZIECIE TEŻ ŻAŁOWAĆ
    ZaletyNIE MA
    WadyTYLKO SAME MINUSY
  • ~niezadowolony / 2011-02-02 19:45
    Od 29.01.2011 mam zawartą umowe i do dzisiaj nie odbieram sygnału,wieczny napis na ekranie "w ciagu 24 dodz.otrzymasz dostep do zamówionej oferty" i tak juz 5 dzień. Jutro to zwracam i odstępuje od umowy !!!!!
  • ~nigdy n / 2012-04-27 18:38
    Korzystałem z TV n od 2008 roku, po pierwszym przedłużeniu telefonicznym umowy zostałem zrobiony w konia, ponieważ oferta dla nowych abonentów - promocja była korzystniejsza. Ponieważ operator nie przysłał umowy ponownie zapomniałem o terminie wypowiedzenia. Płaciłem abonament 68 zł, następnie przez trzy miesiące wypowiedzenia musiałem płacić 89 zł. Ale z dniem 30 kwietnia koniec umowy. Ostatnio natręctwo konsultantów n jest porażające, ciągle dzwonią i proponują przedłużenie umowy, ale nigdy więcej "n" Jakość sygnału w czasie opadów, lub złych warunków atmosferycznych marna, nie można oglądać. Przestrzegam przed zawarciem umowy przez telefon
    Zaletyżadne
    Wadyduże
    2008 roku
  • ~ola / 2009-03-04 16:20
    to trzeba płacić w terminie, a nie czekać aż przyjdzie upomnienie, bo nikt dłużników nie lubi.
  • ~olimpin / 2010-08-13 08:51
    czuję się oszukany przez telewizję N. Dałem się nabrać na promocję gdzie zaoferowano mi drugi dekoder telewizji na kartę. Umowa mówi że otrzymam go na własność po opłaceniu pierwszej faktury. Minęly 4 miesiące regularnych płatności a dekodera nie dosyłają. Interwencje w biurze obsługi nic nie dają ; za każdym razem jak dzwonię proszą o jeszcze kilka tygodni cierpliwości. Już mi się to znudziło ! Nie dajcie się na to nabrać ! Jak tylko skończy się okres umowy rezygnuję z ich usług dla zasady. Mimo że ogólnie N mi się podoba to nie lubię być oszukiwany w taki sposób. Już stracili przez to , bo 3 osobom opowiedziałem o tym i zrezygnowali z podpisania umowy z N. Tak się nie zdobywa lojalnego klienta.
    Zaletydobra oferta programowa za niezłą cenę
    Wadynie wywiązują się z umowy dostarczenia drugiego dekodera
    4 miesiące
  • ~oszukana / 2009-12-03 13:07
    A na dodatek z jakim konsultantem się nie gada każdy o cenie mówi coś innego jeden mówi że będzie się płacić 46 zł.a drugi że po rezygnacji z kanałów 62zł. więc o co tu chodzi ?? to koszmar
  • ~oszukana / 2014-10-15 23:44
    banda oszustów promocja owszem ......pytałam o instalacje trzeba wezwać montera prywatnie koszt 600zł i przesyłaka 148 minimum,dają konwekter z dwoma wejściami na 3dekodery bez paragonu czyli mozna go odrazu zostawić w piwnicy chyba jako ozdoba logiczne że na trzy dekodery muszą być 3 wejścia pani powiadomiła mnie że jeśli by coś się nie zgadzało to odrazu wymienią bzdura walke toczyłam 3 godz miał ktoś oddzwonić z dyrekcji cisza!!!!pani poinformowała mnie że montarz jest tak prosty iż zainstaluje sama!!!!NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI !!!!!!NIE WYKWALIFIKOWANI PRACOWNICY NIE MAJĄCY POJĘCIA O INSTALACJI!!!!!!KABEL KOŁO 150 ZŁ RUTER 60 UCHWYT DO ANTENY 20 PRZEWODY SIECIOWE 40 KONWEKTOR KTÓRY PRZYSYŁAJĄ Z 2 WEJŚCIAMI NA 3 DEKODERY 80ZŁ USŁUGA ZAMONTOWANIA 190 I PODŁĄCZENIA DO DEKODERÓW 100ZŁ PO GODZINNYM PRZEŁANCZANIU MIAŁ ODDZWONIĆ KTOŚ Z DYREKCJI CISZA BANDA OSZUSTÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PAN Z INFOLINII KLIENTA PODAWAŁ MI SKRZYNKE POCZTOWĄ DYREKCJI KIERUJE SPRAWĘ DO SĄDU!!!!!!!!
    ZaletyDOBRE KŁAMSTWA
    WadyNIE KOMPETENCJA PRACOWNIKOW,
    ZA DUŻO!!!
  • ~oszukany / 2010-01-21 23:24
    musi być za złożeniem rezygnacji na piśmie.Zdajecie tuner w terminie spóźniając się o jeden dzień z zerwaniem i płacicie abonament przez trzy miechy niczym characz.Jeżeli umowę możemy przedłużać telefonicznie to dlaczego nie można jej zerwać też telefonicznie? Oszustwo polega na tym ,że poczta gdy się opóźni to rezygnacja dotrze za późno i nikogo to nie obchodzi więc oni po otrzymaniu tunera dają następnym klijentom a Wy płacicie pomimo tego ,że nie posiadacie sprzętu.Co to zmienia jeżeli i tak tuner jest oddany w terminie a jeden dzień czy nawet dwa zmieni,przecież czas rozliczenia i tak jest zupełnie inny? Machloje są jeszce inne ,mianowicie polegają na tym,że tunery emitują szkodliwe częstotliwości powodujące nerwowe zachowanie u zwierzat i ludzi szczególnie wrażliwych na słuch melomanów i tp.Podrażnia i denerwuje dzieci ,wprawiające je w stan nerwicowy.Oddaliśmy z tego powodu ,bo wymiana nie zmieniła na dobre.Wydzwanianie do departamentu nic nie daje bo nie można się dodzwonić tylko do bióra obsługi.Koszty połączeń i cały czas poświęcony doprowadza do tego jakbyście byli ostatnim kołem u wozu po podpisaniu umowy.W życiu nie widzieliśmy gorszej propozycji.Ciągle w koło te same filmy ,w głowie się już kręci a do tego ten wariacki przydźwięk totalnie ogłupiający niczym manipulacyjny głos "powieś się".Mamy tego dość
    Zaletyminusy 100% Brak plusów
    Wady100% -- Za brak mozliwości skarg,sa tylko kary dla użytkownika ale zobowiązania ze strony nie ma.
    skończyliśmy i o tyle za długo
  • ~oszukany12345 / 2017-02-16 15:55
    UWAGA! NC+ SAMO PODPISAŁO SOBIE ZE MNĄ UMOWĘ!!!!!!!!!!!

    Zdecydowałem się na przedłużenie umowy z nc+. Za cenę 70 zł/miesiąc miałem otrzymać pakiet Extra+Canal+. Podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką, poinformowany zostałem, że otrzymam umowę w wersji elektronicznej na e-mail, którą będę musiał zaakceptować. Tymczasem przesłana do mnie umowa zamiast uzgodnionego w czasie rozmowy z konsultantką pakietu Extra+Canal+ dotyczyła nie figurującego na stronie internetowej nc+ pakietu Extra+Canal+(6), który jest znacznie uboższy od standardowego pakietu Extra+Canal+ (brakuje m. in. dwóch kanałów z oferty Canal+, bezpłatnego dostępu do kanałów Eleven Sport przez 12 miesięcy). Jak się okazało konsultantka sama zaakceptowała za mnie umowę, przycisk pod umową rezygnuje jest nieaktywny. Podczas kolejnej rozmowy konsultant poinformował mnie, że zgodnie z zawartą w umowie (której de facto nie podpisałem) klauzurą zrzekłem się z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
    PS Byłem stałym klientem nc+ od kilku lat. Ostrzegam, ta firma z wykorzystaniem wątpliwych pod względem prawnym kruczków żeruje na swoich stałych klientach.
  • ~paweł / 2012-09-23 21:33
    Odradzam wszystkim telewizję n.Bałagan jaki tam panuje jest nie do opisania.Za każdym razem kontakt z pracownikami tej firmy okazuje się kanciarstwem.Winę zwala się na poprzednika albo punkt w którym zawarło się umowę.Na cokolwiek czeka się w nieskończoność: zamówiony dekoder- miało być 48 godzin a czeka się dwa tygodnie, dostęp do sygnału- najpóźniej 24 godziny a czeka się w rzeczywistości 48 godzin a każdy! konsultant na infolini mówi co innego.Stajnia Augiasza.
    Zaletybrak ustawowego obowiązku zamawiania tej platformy
    Wadysame
    Punkt n Częstochowa 48 godz.
  • ~pc2001 / 2011-07-28 00:57
    Po pół roku przysłali fakturę! Przez pół roku żyłem w nieświadomości że minął termin promocji produktów, a po pół roku przysłali fakturę z obciążeniami za cały okres!
    Brak mi słów. Na każdym kroku w tej chorej polsce naciągacze i przekręty.
    Telewizje, bankii zakłady ubezpieczeniowe! Zdrowia już nie mam na życie w tym miernym kraiku!
  • ~pit / 2010-04-16 09:18
    Umowa z telewizją n została podpisana 31 marca. Miły pan zapewniał nas, że pierwszy rachunek zapłacimy w maju (w końcu 1 miesiąc miał być gratis). 16 kwietnia dostajemy powiadomienie o konieczności zapłaty rachunku. Telewizja n leci w kulki! Ich przedstawiciele mówi jedno, a telewizja robi całkowicie coś innego.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1701
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 764
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079