Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~iwona / 2010-01-06 09:18
    cyfra+ mialam 4 lata i nie mialam zadnych problemow a u nich same klopoty pomijajac te mniejsze to teraz mam do zaplaty 2000 zl za dekoder ktory dawno odeslalam za antene ktorej nie dostalam nie polecam wyludzacze
  • magda85o / 2010-01-04 09:44
    nie mozna sie z nimi dogadac! punkcie obslugi nic nam nie chcieli wyjasnic i kazali dzwonic do obslugi-gdzie przez pare minut gada automatyczna sekretarka-a kiedy wreszcie poloczylo nas z konsultantem-ten byl niemiły i nie za bardzo mial ochote ze mna rozmawiac.

    Wyjątkowo rozmieszył i zezłościł mnie pomysł z przepisywaniem rachunku z ekranu telewizora-co,jak pisze 'telewizja n' ma nam zaoszczedzić czasu! to jest chore-ja musze myśleć żeby mieć pod ręką druczki z poczty tracić czas i przepisywać z ekranu telewizora.
    Nie polecam tej telewizji!!
  • ~motylekgoha / 2009-12-30 15:02
    Ocena: 2.33 / 5
    dwa lata miałam telewizje n nbox dekoder i była w tym czasie wmiare zadowolona ale to jak zostałam potraktowana teraz gdy rezygnowała to już szczyt wszystkiego .w Październiku tego roku zrezygnowałam z n zadzwoniłam do obsługi klienta i po prosiłam żeby mi powiedziano jak mam oddać dekoder ."Uprzejma "Pani powiedziała mi żeby dekoder odesłała kurierem do firmy Cargoforte bo to ta firma zajmuje sie zwrotami dekoderów i że na zwrot dekodera mam 14 dni następnego dnia wysłałam kurierem dekoder u kuriera zaznaczyłam opcje dodatkowo płatną dostarczyć na następny dzień rano .minęło dwa tygodnie zadzwoniłam do telewizji n za pytaniem czy już moja umowa wygasła i czy juz jestem z nimi rozliczona i co się okazało że mój dekoder niedotarł co mnie bardzo zdziwiło ,postanowiłam zadzwonić do firmy Cargoforte i dowiedzieć sie co sie stało z moim dekoderem pani w Cargoforte po podaniu wszystkich danych znalazła mój dekoder i powiedziała że zaraz wyśle do biura obsługi telewizji n meila z potwierdzeniem że mój dekoder dotarł na czas i zapewniła mnie ze juz wszystko będzie ok.Więcej nie dzwoniłam (może to błąd).co sie okazuje dzisiaj to jest 30.12.2009 dostałam notę obciążeniową na kwotę 1000 zł za zagubienie dekodera,zadzwoniłam do biura obsługi telewizji n i dowiedziałam sie że oni nic nie wiedzą o moim dekoderze ,więc znowu zadzwoniłam do firmy Cargoforte i przestawiłam jak się sprawy mają pani z która mnie połączono nie mogła uwierzyć dwa razy sprawdzała że informacja do n o tym iż mój dekoder wpłynął dawno dotarła do biura obsługi klienta i że ona sie tym zajmie i faktycznie ta Pani mi pomogła nagle okazało sie że dekoder sie znalazł n juz wie i nie kazali mi już płacić 1000 zł.ale kto wróci mi za szarpane nerwy i rachunki telefoniczne .Przestrzegam każdego niech ma sie na baczności telewizja n bo z tego mogą być kłopoty!!!
    Wadyzła obsługa klienta nie do informowana
    nbox mam dwa lata
  • ~motylekgoha / 2009-12-30 15:21
    Ocena: 2.50 / 5
    dwa lata miałam telewizje n nbox dekoder i była w tym czasie wmiare zadowolona ale to jak zostałam potraktowana teraz gdy rezygnowała to już szczyt wszystkiego .w Październiku tego roku zrezygnowałam z n zadzwoniłam do obsługi klienta i po prosiłam żeby mi powiedziano jak mam oddać dekoder ."Uprzejma "Pani powiedziała mi żeby dekoder odesłała kurierem do firmy Cargoforte bo to ta firma zajmuje sie zwrotami dekoderów i że na zwrot dekodera mam 14 dni następnego dnia wysłałam kurierem dekoder u kuriera zaznaczyłam opcje dodatkowo płatną dostarczyć na następny dzień rano .minęło dwa tygodnie zadzwoniłam do telewizji n za pytaniem czy już moja umowa wygasła i czy juz jestem z nimi rozliczona i co się okazało że mój dekoder niedotarł co mnie bardzo zdziwiło ,postanowiłam zadzwonić do firmy Cargoforte i dowiedzieć sie co sie stało z moim dekoderem pani w Cargoforte po podaniu wszystkich danych znalazła mój dekoder i powiedziała że zaraz wyśle do biura obsługi telewizji n meila z potwierdzeniem że mój dekoder dotarł na czas i zapewniła mnie ze juz wszystko będzie ok.Więcej nie dzwoniłam (może to błąd).co sie okazuje dzisiaj to jest 30.12.2009 dostałam notę obciążeniową na kwotę 1000 zł za zagubienie dekodera,zadzwoniłam do biura obsługi telewizji n i dowiedziałam sie że oni nic nie wiedzą o moim dekoderze ,więc znowu zadzwoniłam do firmy Cargoforte i przestawiłam jak się sprawy mają pani z która mnie połączono nie mogła uwierzyć dwa razy sprawdzała że informacja do n o tym iż mój dekoder wpłynął dawno dotarła do biura obsługi klienta i że ona sie tym zajmie i faktycznie ta Pani mi pomogła nagle okazało sie że dekoder sie znalazł n juz wie i nie kazali mi już płacić 1000 zł.ale kto wróci mi za szarpane nerwy i rachunki telefoniczne .Przestrzegam każdego niech ma sie na baczności telewizja n bo z tego mogą być kłopoty!!!
    Zaletyżadne
    Wadytrudności z dodzwonieniem się i załatwieniem czego kolwiek
    dwa lata
  • Jim111 / 2009-12-14 15:31
    Ocena: 4.33 / 5
    Ma telewizje n od niedawna i na razie nie narzekam. Wszystko działa ok aktywacja przebiegła szybko i sprawnie. Fajny bajer z nagrywaniem. Co do wyłączania kanałów z pakietu samemu, podczas rozmowy przy kupnie n-ki zostałem poinformowany o dacie w której mam zadzwonić. Na razie gitara zobaczymy za parę miesięcy
    ZaletyDużo kanałów, wbudowana nagrywarka, świetna jakoś kanałów hd
    WadyBrak kabla hd w zestawie z dekoderem
    1 miesiąć
  • ~oszukana / 2009-12-03 13:07
    A na dodatek z jakim konsultantem się nie gada każdy o cenie mówi coś innego jeden mówi że będzie się płacić 46 zł.a drugi że po rezygnacji z kanałów 62zł. więc o co tu chodzi ?? to koszmar
  • ~Mira / 2009-12-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    po okresie promocji wysłałam pismo z programami które chcę oglądać. Odesłali mi, że się nie podpisałam i mam potwierdzić telefonicznie - potwierdziłam i rachunek nadal 40 złotych więcej niż zamówiłam. Wysłałam kolejne pismo, że nadal mam to czego nie zmówiłam, odpisali, że telefonicznie potwierdziłam podpis a nie to, co zamówiłam. I teraz proszę mi powiedzieć, że to nie są zwykli naciągacze. A kanał n to całodniowe powtarzanie tych samych filmów do znudzenia. Rezygnuję i moi przyjaciele również. Skończyły się czasy, że Polaka nabija się w butelkę.
    Zaletybrak
    Wadybrak odpowiedzialności za własną firmę, myślę, że padnie
    1 rok, w sumie około 300 złotych
  • ~Michał 1982 / 2009-12-01 15:14
    Ocena: 4.67 / 5
    Z całym szacunkiem dla ludzi tutaj się wypowiadających, ale albo jesteście naiwni i wierzycie w każde słowo w spotach reklamowych albo nie macie zielonego pojęcia o telewizji cyfrowej. Nie od dziś i nie od wczoraj wiadomo że reklamy kłamią i aby uzyskać rzetelnych informacji trzeba udać się do "zaufanego" sprzedawcy, a nie pość do pierwszego lepszego punktu i nasłuchać się jaki to Polsat jest super a Cyfra i n-ka beznadziejne, a w innym usłyszymy że Cyfra to jedyna porządna platforma. Ludzie nie wiem na jakim wy świecie żyjecie ale każda platforma cyfrowa ma swoje plusy i minusy. Nie rzeczy idealnych. Będąc kilka lat w Anglii w domu gdzie mieszkałem był Cyfrowy Polsat. Programy takie jak wszędzie + Polsat i programy Polsato-pochodne. Za Canal+ czy HBO nie wspomnę o Polsat Sport płaci się dodatkowo. Rok temu wziąłem sobie Cyfre + w najlepszej w obecnym czasie promocji. Czyli pakiety za pół ceny i dekoder z dyskiem twardym na wynajem bez dodatkowych opłat. Płaciłem 30zł miesięcznie i nie martwiłem się o serwis ponieważ uszkodzony dekoder mogłem wymienić od ręki. A zdążyło mi się to 3 razy. Z wymianą nie było żadnego problemu. Fakt brałem Cyfrę w Vobisie (może dlatego obyło się bez problemów;). Teraz kiedy kończy mi się umowa z Cyfrą postanowiłem wziąć sobie n-kę. I nie załuję tej decyzji ponieważ n-ka jako jedyna platforma oferuje najwięcej programów w HD w cenie 48zł miesięcznie. I to nie jest żadna ściema. Żadna z konkurencyjnych platform nie daje mi tyle kanałów HD w takiej cenie. Poza tym dostałem w prezencie cały pakiet Telewizji na Kartę na własność (ok 200zł w kieszeni), co dla mnie jest numerem jeden jeśli chodzi o promocje platform w tym roku. Co mi po darmowym przez pół roku Cyfrowym Polsacie czy Cyfrze z MultiRoom-em (za tą opcję płaci się dodatkowo 35zł do abonamentu) czy telewizorze za złotówkę gdzie trzeba podpisać umowę na 2 lata i po roku zamiast trzydziestu paru złotych płacić ponad 100 zł.
    Co do n-ki to wczoraj odebrałem z punktu dekoder który okazał się uszkodzony. Dziś pojechałem do punktu serwisowego i od reki dostałem nowy dekoder który został na miejscu sprawdzony i przetestowany. Brawo dla obsługi.
    Za rak jak wygaśnie mi umowa wezmę sobie kolejną platformę w najlepszej na owy czas promocji.
    Dekodery na własność? Przy tak dużej sprzedaży dekoderów - nie opłaca się.
    Dlatego uważam iż jeśli ktoś dysponuje telewizorem LCD powinien zainteresować się n-ką, gdyż poza dobrą ceną (48zł miesięcznie za kilkanaście kanałów HD) dostaniemy w prezencie Telewizje na kartę z 3 abonamentem na wszystkie dostępne kanały.
    ZaletyNajwięcej programów HD w pakiecie.
    Wszystkie pakiety za 48zł do końca umowy.
    Bezproblemowa wymiana uszkodzonego dekodera w serwisie.
    WadyBrak kabla HDMI w zestawie.
    Od wczoraj :-)
  • ~byłam naiwna / 2009-12-01 11:34
    Jak do nich się dzwoni i sie mówi że opinię mają dziadowską to mówią żeby poczytać na temat polsatu . tak jest ale z 2006r. a nie teraźniejsze. A teraz reklamują dużo kanałów w hd tak ale za 25 zł. to jest totalna porażka.Dadzą na jakiś czas a potem takie stawki dowalą że kapcie spadają bo jest takim małym drukiem napisane : cennik może ulec zmianie nie informując klienta! czy to jest normalne??.i to tak napisane że sama miałam problem to przeczytać. Uważajcie nie wierzcie reklamom . pozdrawiam
    Zaletynie ma i nie będzie
  • ~wozo / 2009-11-30 15:45
    śmieszne rzeczy są w tej N...mają niby pakiety w których są darmowe programy...hehehe...że niby duuuużo kanałów a tak naprawdę dużo darmowych!!! Mają płatny zestaw tematyczny np.15 kanałów w tym 3 darmowe...to co płaci się za darmowe??????
    nie mam i nie będę miał ...mam POLSAT
  • ~kris / 2009-11-13 22:08
    Ocena: 5.00 / 5
    jak w temacie, rzeba miec troche oleju w glowie, czytac umowę, sluchac pracownika aps i wszystko bedzie ok . wekszosc ludzi ktorzy sie tutaj wypowiadaja skonczyli chyba nie wiecej niz podstawówkę. pozdrawiam wszystkich zadowolonych klientów tv N.
    12
  • ~Myszka / 2009-10-29 01:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Muszę i ja wrzucić tutaj swoje trzy grosze. Wytrzymałam z TV N ponad 2 lata i mam ich serdecznie dość. Po pierwsze, często gubi się sygnał, coś przerywa, pojawia się wspaniały tekst "Sprawdź czy dekoder jest prawidłowo podłączony" (nie ku... wyszłam na balkon i kopałam z nudów w talerz), wielokrotnie walczyłam z "wieszaniem" się dysku, czyli nic nie działa, trzeba robić 10 minut trwający restart. Za każdym razem kiedy do nich dzwoniłam, te same pytania "a czy dekoder jest prawidłowo podłączony", "a jaka jest siła sygnału", a proszę sprawdzić to a proszę sprawdzić tamto, rozmowa oczywiście na mój koszt. Oni nigdy nie są winni, zawsze klient...
    Druga sprawa, przysyłali do domu wyciągi, jakiś geniusz doszedł do wniosku, że jest to nieopłacalne i wymyślili, że będą wysyłać rachunek elektronicznie na TV, a ty masz sobie drogi kliencie wszystkie potrzebne dane spisać, życzę wszystkim, starszym osobą oraz osobą niedowidzącym powodzenia w spisywaniu, małych cyferek i literek z mało wyraźnego tła "n". Ale pomysł dobry, pomyślmy: rachunek trzeba przygotować do wysyłki, koszty: osoba przygotowująca w/w rachunek, papier, atrament do drukarki, ewentualnie toner do laserowej, trzeba ruszyć cztery litery na pocztę i wysłać. Teraz wysyłają wszystko na TV, koszt: bezcenne.
    Trzecia sprawa, to mnie po prostu rozpie......., przepraszam za słowa i być może chaotyczność, ale po prostu jestem wściekła... Miałam dekoder 2 lata, i coś się zaczęło sypać, prawdopodobnie coś z twardym dyskiem, ogólnie zepsuł się. Dzwonie do biura obsługi i uzyskuję informację, że mam się udać do najbliższego punktu i wymienią mi na NOWY, podkreślam nowy. Punkt gdzie mnie wysłali, nie miał dekoderów, więc wskazali mi inny punkt jak nie chcę czekać. No to jadę do pobliskiego miasta po NOWY dekoder, zaznaczę, że ja bardzo dbam o sprzęt i mój dekoder wyglądał jak nowy, po czym dostaję w zamian szmelc, który wygląda jakby go ktoś po podłodze ciągnął. No to dzwonie tam jeszcze raz, i o to co słyszę: dekoder jest ich własnością i nie muszą dawać nowego może być używany, pierwsza rozmowa z biurem obsługi inaczej wyglądała. Nie ważne, że dwa lata go używałam, gdzie np. telefonia komórkowa oferuje po takim czasie nowy, nie ważne, że ja sobie o niego dbałam bo mam go na widoku i żeby mi wstyd nie było jak ktoś przyjdzie, dostałam używany, dosłownie używany (pewnie na wiele sposobów) złom. Przecież najważniejsze, że kanały odbiera a to, że nie wygląda za ładnie to szczegół. Dostałam kur.... na maxa i się dowiedziałam, że muszę jeszcze przez 3 miechy ich znosić po tym jak dam im wypowiedzenie. Pan w sklepie, był na tyle miły, że zgodził się go wymienić jeszcze raz, ale to jutro, zobaczymy jak tam pojadę czy nadal będzie tak miły, czy może zostanę z tym złomem.
    ZaletyNie żartujmy nawet, bo to śmieszne nie jest.
    WadyWięcej niż ustawa przewiduje.
    POnad dwa lata, aktywacja ponad 400 złotych
  • ~maurycy / 2009-09-08 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawiodlem sie na N. Ciiagle to samo w programach po wielekroc i na dodatek przerywane reklamami jeszcze dluzszymi niz na TVN. Chlam i kicha ze nie powiem wyludzenie bo nie moglem zrezygnowac (co to za promocja to jawne oszustwo. Ale skonczy sie roczek i znikam z tego badziewia. Teraz reklamuja nowe kanaly filmowe. Kolejna lipa do kwadratu. Odgrzewane mielone kotlety
    Zaletydobra jakosc obrazu na HD
    Wadywssytsko pozostale
    od pol roku
  • ~sokol / 2009-06-30 20:21
    Sluchaj skoro cp Ci odpowiada to juz chyba wszystko jasne.. Mi zalezy na jakosci kanalow a nie ilosci kanalow ktore bede omijal szerokim lukiem a i tak bede musial za nie placic..Poza tym od jutra za darmo na wakacje vod bedzie:D jak dla mnie same plusy i wsjo:)
  • ~prycki / 2009-06-02 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zgadzam sie z opinia tych ktorzy chwala sobie uslugi ta złodziejska telewizja ! Czytałem dokładie umowę itd. a mimo to mam olbrzymie problemy z wyegzekwowaniem swoich praw wynikajacych z regulaminu tejze zlodziejskiej platformy, moja sprawa zajmuje sie juz rzecznik praw konsumenckich i jak tak dalej pojdzie skonczy sie w sadzie. ODRADZAM wszystkim potencjalnym nabywcom uslug telewizji zlodziejskiej generacji.
  • ~kester / 2009-05-11 15:43
    Kto raz spróbuje tej nedzy więcej jej niedotknie, zdostwo do izraela,tam naciągajcie ludzi.
  • ~visals / 2009-04-19 22:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzegam wszystkich ,jeśli nie zrezygnujesz na koniec trzeciego m-ca trwania umowy z tzw.Opcji dodatkowych i Kolekcji VOD, to od czwartego trzeba płacić nie 38zł. a 128zł. i nie ma ratunku .Zrezygnować z tego można ale z trzy m-c okresem wypowiedzenia ! Tak więc UWAGA dla tych ,którzy jeszcze w tą pułapkę nie wpadli . Mam wrażenie że kiedyś taką łapicę stosowała TP w Neostradzie .
    Są dziś sposoby na łączność z abonentem i można było zapytać co dalej postanawia ,
    ale po co , nim sie zorientuje to 3 m-ce miną a kasa nasza !
    Filmy powtarzają do znudzenia np.na Discovery HD jak uruchomiłem "n" TV w grudniu 2008 nadawano film " Najniebezpieczniejszy zawód świata" ,to jeszcze niedawno to znowu widziałem.
    Jestem tym bardziej rozczarowany bo miałem wrażenie że "n" prezentuje nową jakość i to nie tylko w spr.technicznych ale również w kontaktach z abonentami - niestety zawiodłem się .
    Moja opinia nie jest odosobniona co mnie tym bardziej " dołuje " ! , z kim sie związałem.
    Zaletyprogr.TVN Wa-wa , może jeszcze coś ,ale jestem zdegustowany sprawą umowy i nie mam ochoty na bardziej szczegółowe analizy.
    Wadydysk / HD/ pracuje non-stop i po kilku m-cach poprostu przeszkadza -hałas
    4 m-ce
  • ~PABLOS28 / 2009-04-19 18:43
    Ocena: 2.00 / 5
    ZA NAMOWIA KOLEGI KUPUILEM TV N , PO ZALOZENIU PRZEZ INSTALALTORA I IRUCHOMIENIU SIE DEKODERA ZASTAWKLEM PANEL AKTYWACYJNY , PO AUTOMATYCZNEJ AKTYWACJI PO OK 2 H ZADzWONILEM DO KONSULTANTA O INFORMACJE KIEDY BEDE MOGL ODBIERAC PROGRAY , OCZYWISCIE OTRZYMALEM ZE AKTYWACJA TRWA DO KILKUNASTU GODZ MAX 24 GODZ , NIESTETY PO 24 H SYGNAŁU BRAK , PO NASTEPNYM TELEFONIE I SPRAWDZENIU KARTY I DEKODERA OTRZYMALEM INFORMACJE IŻ JEST PROBLEM TECHNICZNY Z MOIM DEKODEREM ( PODALEM NR DEKODERA I KATRY ) I ZE PRZESLANO PROBLEM DO DZIALU TECHNICZENGO A TAM TRWA DO STANDARDOWO MIN 3 DNI , POPROSTU ONIEMALEM - 3 DNI BEZ TV I NADAL CZEKAM, JAKOSC TECHNICZNA WIDAC FATALNA SKORO TRZEBA CZEKAC NA ODBIOR CALE 4 DNI I JESZCZE BRAK PEWNOSCIZE TAK SIE SKONCZY. jUZ ZAŁUJE NA SZCZESCIE PODPISALEM UMOWE "TYLKO " NA 12 M-CY
    WadyCZEKAM NA AKTYWACJE 4 DNI COS FATALNEGO
  • gajusz / 2009-04-15 14:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Swego czasu sam nie szczędziłem tejże platformie batów, i to nie za jakość techniczną a zgoła za prostackie obchodzenie się z klientem. W swych naganach nie byłem odosobniony. Widać, że coś w końcu osiągnęliśmy gdyż wyraźnie, od lutego br., poszło ku lepszemu. Zarówno kontakt, jak terminowość dostarczania faktur, czy dostępność do wyboru lub rezygnacji z pakietów uległ wyraźnej poprawie. Można by rzec, że się unormalnił.
    Co do proponowanych pakietów i opłat za nie to śmiało można by rzec że są chyba najlepszą platformową w relacji cena/jakość, a konkurenci jakoś pozostali w tyle..
    Oby tylko nie dostali zawrotu głowy czy zadyszki.

    Mówiąc najprościej. Można ze spokojnym sumieniem polecić sąsiadowi..
    Zaletynajlepszy stosunek cena/produkt na rynku.
    Wadyno może jeszcze nie tak do końca szybka łączność z BOK
    2 lata
  • ~Marcelina / 2009-04-03 16:43
    Ej ale co w tym dziwnego że masz czytać warunki umowy - na początku tez zawierania tej promocji powinno się zostać poinformowanym ze zrezygnowac trzeba SAMEMU - czyli TRZEBA PRZYPILNOWAĆ TERMINU - bo inaczej - umowa przechodzi na czas nieokreślony vel. przechodzą Ci pakiety i płacisz po normalnych stawkach. Dziwne by było gdyby operator (któremu nota bene własnie się opłacają takie niedopatrzenia terminów ze strony klientów) chciał żebyś zrezygnował z pakietu. Wszystko jest tak skonstruowane że za ewentualne gapiostwo zapłacisz ale masz jak byk czarno na białym że po upływie promocji trzeba zrezygnowac z pakietów - tak tez jest w większości operatorów telefonii komórkowych. Nie spotkałam sie z innym rozwiązaniem.
    Ja mam enkę rok. Zadowolona jestem - mam wszystkie pakiety dodatkowe. Nie narzekam ale też nie musiałam do nich dzwonić więc nie wypowiadam się ile jest prawdy z tym ich BOKiem.
    Zaletyilość pakietów i kanałów
    1 rok
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1684
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 755
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.37, ilość opinii: 248
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009