Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2285 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~timber / 2010-02-05 10:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Z samej telewizji jestem zadowolony, dużo ciekawych kanałów w HD, możliwość nagrywania, cofania, pauzowania. Infolinia w chwili obecnej się poprawiła kiedyś się czekało z 20 minut.
    Natomiast nie jestem zadowolony z podwykonawców firma Business Development, miało kosztować ok 300 zł zamknęło się na ok 800 zł. Instalacja się posypała już po pół roku, gwarancja jest nic nie warta, za DOJAZD SIĘ PŁACI (100 zł), za części (pomimo okresu gwarancyjnego) każą płacić, ponieważ np. konwerter został uszkodzony (150 zł) z mojej winy (dym z komina...). Tylko moje pytanie: przepraszam czy za wykonanie instalacji w nieodpowiednim miejscu nie ponosi winy instalator i firma, która go zatrudnia? To jest rozbój w biały dzień. O D R A D Z A M !!! (może są uczciwe firmy instalujące usługę...)
    ZaletyJakość obrazu, ilość kanałów, nagrywanie, cofanie, pauzowanie.
    WadyFirmy instalujące usługę to naciągacze, jak pada to obraz albo staje albo w ogóle nie można oglądać, sypie się szybko instalacja, tv n umywa ręce i raczej ciężko cokolwiek egzekwować... przecież nadają sygnał...
    rok, 800 zł
  • ~sdsd / 2010-02-04 23:11
    ja jetstem bardzo zadowolony z tv n ma najwięcej kanałów i jest tania a jeżeli ktoś nie mie czytać umowy to ma takie problemy ludzie czytajcie co podpisujecie tam jest wszysko opisane teraz miejcie problemy tylko do siebie zerwanie umowy pisze możesz wysłać wcześniej nawet 3 mies wcześniej
    1 rok
  • ~andrzej / 2010-01-22 12:19
    szkoda ze tak poźno czytam opinie i daje wlasna
    dalem sie wrobic w to chociaz kumpel mowił zeby sie trzymal z daleka od tego
    Zaletychyba zadnych w porownaniu do polsatu
    Wadyo matko, z obsluga jeszcze sie nie kontaktowalem ale nawet nie bede probowal po tym co czytam, cierpliwie zaplaca za glupote do konca umowy i podziekuje...
    1 miesiac
  • ~moki / 2010-01-22 00:09
    A gdy się uszkodzi lub coś nawali i udowodnią Wam ,że to Wasza wina nie wygracie i zabulicie.Takie są realia totalitarnej usługi.Polsat też daje tuner za darmo a drugi również i jest dużo lepszy ,miła obsługa bez arogancji obsługuje nie denerwuje.Kończy się umowa i bez problemu zdawania tego złomu można sobie podstawowe programy oglądać a n niestety jest trochę inaczej.
    Zaletynie daje plusów
    Wadyza kolor źle się kojażący,za spowodowanie znienawidzenia do tego koloru powinni płacić za oglądanie tego.Brak transmisji sportowych w wykonaniu polaków.Nudzące filmy.
    5m
  • ~wiska76@antic / 2010-01-21 23:45
    Strażnika trzeba ,a oni chcą to ubezpieczać,niech się wypałują tym badziewiem.
    ZaletyJakie ?
    Wadycałą setka 100 minusów na sto
    kilka misiecxy
  • ~oszukany / 2010-01-21 23:24
    musi być za złożeniem rezygnacji na piśmie.Zdajecie tuner w terminie spóźniając się o jeden dzień z zerwaniem i płacicie abonament przez trzy miechy niczym characz.Jeżeli umowę możemy przedłużać telefonicznie to dlaczego nie można jej zerwać też telefonicznie? Oszustwo polega na tym ,że poczta gdy się opóźni to rezygnacja dotrze za późno i nikogo to nie obchodzi więc oni po otrzymaniu tunera dają następnym klijentom a Wy płacicie pomimo tego ,że nie posiadacie sprzętu.Co to zmienia jeżeli i tak tuner jest oddany w terminie a jeden dzień czy nawet dwa zmieni,przecież czas rozliczenia i tak jest zupełnie inny? Machloje są jeszce inne ,mianowicie polegają na tym,że tunery emitują szkodliwe częstotliwości powodujące nerwowe zachowanie u zwierzat i ludzi szczególnie wrażliwych na słuch melomanów i tp.Podrażnia i denerwuje dzieci ,wprawiające je w stan nerwicowy.Oddaliśmy z tego powodu ,bo wymiana nie zmieniła na dobre.Wydzwanianie do departamentu nic nie daje bo nie można się dodzwonić tylko do bióra obsługi.Koszty połączeń i cały czas poświęcony doprowadza do tego jakbyście byli ostatnim kołem u wozu po podpisaniu umowy.W życiu nie widzieliśmy gorszej propozycji.Ciągle w koło te same filmy ,w głowie się już kręci a do tego ten wariacki przydźwięk totalnie ogłupiający niczym manipulacyjny głos "powieś się".Mamy tego dość
    Zaletyminusy 100% Brak plusów
    Wady100% -- Za brak mozliwości skarg,sa tylko kary dla użytkownika ale zobowiązania ze strony nie ma.
    skończyliśmy i o tyle za długo
  • ~twin2 / 2010-01-21 23:41
    Wyobraźcie sobie,że spóźniacie się z rezygnacja umowy o dzień i oddajecie sprzęt na czas.Co się dzieje? No włąśnie zapłacicie za usługi których nie otrzymujecie.Wystarczy aby zweryfikować co jest grane w umowie i okazuje się ,że można telefonicznie przedłużać i zmieniać taryfy ale nie można rezygnowac telefonicznie.To takie fajne ale dla usługodawcy i powoduje łamanie praw umów dlatego,że umowa tego typu jest na określony termin i gdy się kończy to musicie się starać wysłać poleconym lub priorytetem wydając pieniądze i czas,a do tego papier(to takie ekologicznie korupcyjne),który gdy nie trafi na czas z różnych powodów przykładowych dostawców,którzy i tak nie są odpowiedzialni ,to Wy właśnie i tak zapłącicie za miesiące "nieoglądalności" wspaniałej satelitki.Brak sportu polskiego ,brak cech sprzętu nowoczesnego ,trudne logowanie ,chałas sprzętu sprzyja w wywoływaniu złej atmosfery.W sądzie takie sprawy nie wnikają ,bo kto się sadzi o "pare złotych".Oni to wykożystują,a my użytkownicy mamy zjedzone nerwy.Monolog w usługach ?Żenujące
    Zaletybrak
    Wadysame minusy.
    dość aby sie wkurzyć
  • ~EWA / 2010-01-16 21:55
    kraca przy podpisaniu umowy ktora moze i dobrze napisana ale sluszy wyludzaniu pieniedzy
    kiepska obsluga klienta, nie polecam ani troche. teraz musze z tym życ do konca umowy
    ewa
    4 miesiace
  • ~adasiek / 2010-01-10 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety dopoki przynosza straty to chyba taka ich polityka ze troche muszą naciagac, naciągają na oplatach i sa problemy z obsluga klienta, jak juz wczesniej wszyscy pisali
    może za kilka lat się dotrą ale akrulanie jakość usłu pozostawia wiele do życzenia
    Zaletyjak ci sie uda wszystko działa
    Wadyjak zaczna sie problemy zostajesz z nimi sam
  • ~iwona / 2010-01-06 09:18
    cyfra+ mialam 4 lata i nie mialam zadnych problemow a u nich same klopoty pomijajac te mniejsze to teraz mam do zaplaty 2000 zl za dekoder ktory dawno odeslalam za antene ktorej nie dostalam nie polecam wyludzacze
  • magda85o / 2010-01-04 09:44
    nie mozna sie z nimi dogadac! punkcie obslugi nic nam nie chcieli wyjasnic i kazali dzwonic do obslugi-gdzie przez pare minut gada automatyczna sekretarka-a kiedy wreszcie poloczylo nas z konsultantem-ten byl niemiły i nie za bardzo mial ochote ze mna rozmawiac.

    Wyjątkowo rozmieszył i zezłościł mnie pomysł z przepisywaniem rachunku z ekranu telewizora-co,jak pisze 'telewizja n' ma nam zaoszczedzić czasu! to jest chore-ja musze myśleć żeby mieć pod ręką druczki z poczty tracić czas i przepisywać z ekranu telewizora.
    Nie polecam tej telewizji!!
  • ~motylekgoha / 2009-12-30 15:02
    Ocena: 2.33 / 5
    dwa lata miałam telewizje n nbox dekoder i była w tym czasie wmiare zadowolona ale to jak zostałam potraktowana teraz gdy rezygnowała to już szczyt wszystkiego .w Październiku tego roku zrezygnowałam z n zadzwoniłam do obsługi klienta i po prosiłam żeby mi powiedziano jak mam oddać dekoder ."Uprzejma "Pani powiedziała mi żeby dekoder odesłała kurierem do firmy Cargoforte bo to ta firma zajmuje sie zwrotami dekoderów i że na zwrot dekodera mam 14 dni następnego dnia wysłałam kurierem dekoder u kuriera zaznaczyłam opcje dodatkowo płatną dostarczyć na następny dzień rano .minęło dwa tygodnie zadzwoniłam do telewizji n za pytaniem czy już moja umowa wygasła i czy juz jestem z nimi rozliczona i co się okazało że mój dekoder niedotarł co mnie bardzo zdziwiło ,postanowiłam zadzwonić do firmy Cargoforte i dowiedzieć sie co sie stało z moim dekoderem pani w Cargoforte po podaniu wszystkich danych znalazła mój dekoder i powiedziała że zaraz wyśle do biura obsługi telewizji n meila z potwierdzeniem że mój dekoder dotarł na czas i zapewniła mnie ze juz wszystko będzie ok.Więcej nie dzwoniłam (może to błąd).co sie okazuje dzisiaj to jest 30.12.2009 dostałam notę obciążeniową na kwotę 1000 zł za zagubienie dekodera,zadzwoniłam do biura obsługi telewizji n i dowiedziałam sie że oni nic nie wiedzą o moim dekoderze ,więc znowu zadzwoniłam do firmy Cargoforte i przestawiłam jak się sprawy mają pani z która mnie połączono nie mogła uwierzyć dwa razy sprawdzała że informacja do n o tym iż mój dekoder wpłynął dawno dotarła do biura obsługi klienta i że ona sie tym zajmie i faktycznie ta Pani mi pomogła nagle okazało sie że dekoder sie znalazł n juz wie i nie kazali mi już płacić 1000 zł.ale kto wróci mi za szarpane nerwy i rachunki telefoniczne .Przestrzegam każdego niech ma sie na baczności telewizja n bo z tego mogą być kłopoty!!!
    Wadyzła obsługa klienta nie do informowana
    nbox mam dwa lata
  • ~motylekgoha / 2009-12-30 15:21
    Ocena: 2.50 / 5
    dwa lata miałam telewizje n nbox dekoder i była w tym czasie wmiare zadowolona ale to jak zostałam potraktowana teraz gdy rezygnowała to już szczyt wszystkiego .w Październiku tego roku zrezygnowałam z n zadzwoniłam do obsługi klienta i po prosiłam żeby mi powiedziano jak mam oddać dekoder ."Uprzejma "Pani powiedziała mi żeby dekoder odesłała kurierem do firmy Cargoforte bo to ta firma zajmuje sie zwrotami dekoderów i że na zwrot dekodera mam 14 dni następnego dnia wysłałam kurierem dekoder u kuriera zaznaczyłam opcje dodatkowo płatną dostarczyć na następny dzień rano .minęło dwa tygodnie zadzwoniłam do telewizji n za pytaniem czy już moja umowa wygasła i czy juz jestem z nimi rozliczona i co się okazało że mój dekoder niedotarł co mnie bardzo zdziwiło ,postanowiłam zadzwonić do firmy Cargoforte i dowiedzieć sie co sie stało z moim dekoderem pani w Cargoforte po podaniu wszystkich danych znalazła mój dekoder i powiedziała że zaraz wyśle do biura obsługi telewizji n meila z potwierdzeniem że mój dekoder dotarł na czas i zapewniła mnie ze juz wszystko będzie ok.Więcej nie dzwoniłam (może to błąd).co sie okazuje dzisiaj to jest 30.12.2009 dostałam notę obciążeniową na kwotę 1000 zł za zagubienie dekodera,zadzwoniłam do biura obsługi telewizji n i dowiedziałam sie że oni nic nie wiedzą o moim dekoderze ,więc znowu zadzwoniłam do firmy Cargoforte i przestawiłam jak się sprawy mają pani z która mnie połączono nie mogła uwierzyć dwa razy sprawdzała że informacja do n o tym iż mój dekoder wpłynął dawno dotarła do biura obsługi klienta i że ona sie tym zajmie i faktycznie ta Pani mi pomogła nagle okazało sie że dekoder sie znalazł n juz wie i nie kazali mi już płacić 1000 zł.ale kto wróci mi za szarpane nerwy i rachunki telefoniczne .Przestrzegam każdego niech ma sie na baczności telewizja n bo z tego mogą być kłopoty!!!
    Zaletyżadne
    Wadytrudności z dodzwonieniem się i załatwieniem czego kolwiek
    dwa lata
  • Jim111 / 2009-12-14 15:31
    Ocena: 4.33 / 5
    Ma telewizje n od niedawna i na razie nie narzekam. Wszystko działa ok aktywacja przebiegła szybko i sprawnie. Fajny bajer z nagrywaniem. Co do wyłączania kanałów z pakietu samemu, podczas rozmowy przy kupnie n-ki zostałem poinformowany o dacie w której mam zadzwonić. Na razie gitara zobaczymy za parę miesięcy
    ZaletyDużo kanałów, wbudowana nagrywarka, świetna jakoś kanałów hd
    WadyBrak kabla hd w zestawie z dekoderem
    1 miesiąć
  • ~oszukana / 2009-12-03 13:07
    A na dodatek z jakim konsultantem się nie gada każdy o cenie mówi coś innego jeden mówi że będzie się płacić 46 zł.a drugi że po rezygnacji z kanałów 62zł. więc o co tu chodzi ?? to koszmar
  • ~Mira / 2009-12-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    po okresie promocji wysłałam pismo z programami które chcę oglądać. Odesłali mi, że się nie podpisałam i mam potwierdzić telefonicznie - potwierdziłam i rachunek nadal 40 złotych więcej niż zamówiłam. Wysłałam kolejne pismo, że nadal mam to czego nie zmówiłam, odpisali, że telefonicznie potwierdziłam podpis a nie to, co zamówiłam. I teraz proszę mi powiedzieć, że to nie są zwykli naciągacze. A kanał n to całodniowe powtarzanie tych samych filmów do znudzenia. Rezygnuję i moi przyjaciele również. Skończyły się czasy, że Polaka nabija się w butelkę.
    Zaletybrak
    Wadybrak odpowiedzialności za własną firmę, myślę, że padnie
    1 rok, w sumie około 300 złotych
  • ~Michał 1982 / 2009-12-01 15:14
    Ocena: 4.67 / 5
    Z całym szacunkiem dla ludzi tutaj się wypowiadających, ale albo jesteście naiwni i wierzycie w każde słowo w spotach reklamowych albo nie macie zielonego pojęcia o telewizji cyfrowej. Nie od dziś i nie od wczoraj wiadomo że reklamy kłamią i aby uzyskać rzetelnych informacji trzeba udać się do "zaufanego" sprzedawcy, a nie pość do pierwszego lepszego punktu i nasłuchać się jaki to Polsat jest super a Cyfra i n-ka beznadziejne, a w innym usłyszymy że Cyfra to jedyna porządna platforma. Ludzie nie wiem na jakim wy świecie żyjecie ale każda platforma cyfrowa ma swoje plusy i minusy. Nie rzeczy idealnych. Będąc kilka lat w Anglii w domu gdzie mieszkałem był Cyfrowy Polsat. Programy takie jak wszędzie + Polsat i programy Polsato-pochodne. Za Canal+ czy HBO nie wspomnę o Polsat Sport płaci się dodatkowo. Rok temu wziąłem sobie Cyfre + w najlepszej w obecnym czasie promocji. Czyli pakiety za pół ceny i dekoder z dyskiem twardym na wynajem bez dodatkowych opłat. Płaciłem 30zł miesięcznie i nie martwiłem się o serwis ponieważ uszkodzony dekoder mogłem wymienić od ręki. A zdążyło mi się to 3 razy. Z wymianą nie było żadnego problemu. Fakt brałem Cyfrę w Vobisie (może dlatego obyło się bez problemów;). Teraz kiedy kończy mi się umowa z Cyfrą postanowiłem wziąć sobie n-kę. I nie załuję tej decyzji ponieważ n-ka jako jedyna platforma oferuje najwięcej programów w HD w cenie 48zł miesięcznie. I to nie jest żadna ściema. Żadna z konkurencyjnych platform nie daje mi tyle kanałów HD w takiej cenie. Poza tym dostałem w prezencie cały pakiet Telewizji na Kartę na własność (ok 200zł w kieszeni), co dla mnie jest numerem jeden jeśli chodzi o promocje platform w tym roku. Co mi po darmowym przez pół roku Cyfrowym Polsacie czy Cyfrze z MultiRoom-em (za tą opcję płaci się dodatkowo 35zł do abonamentu) czy telewizorze za złotówkę gdzie trzeba podpisać umowę na 2 lata i po roku zamiast trzydziestu paru złotych płacić ponad 100 zł.
    Co do n-ki to wczoraj odebrałem z punktu dekoder który okazał się uszkodzony. Dziś pojechałem do punktu serwisowego i od reki dostałem nowy dekoder który został na miejscu sprawdzony i przetestowany. Brawo dla obsługi.
    Za rak jak wygaśnie mi umowa wezmę sobie kolejną platformę w najlepszej na owy czas promocji.
    Dekodery na własność? Przy tak dużej sprzedaży dekoderów - nie opłaca się.
    Dlatego uważam iż jeśli ktoś dysponuje telewizorem LCD powinien zainteresować się n-ką, gdyż poza dobrą ceną (48zł miesięcznie za kilkanaście kanałów HD) dostaniemy w prezencie Telewizje na kartę z 3 abonamentem na wszystkie dostępne kanały.
    ZaletyNajwięcej programów HD w pakiecie.
    Wszystkie pakiety za 48zł do końca umowy.
    Bezproblemowa wymiana uszkodzonego dekodera w serwisie.
    WadyBrak kabla HDMI w zestawie.
    Od wczoraj :-)
  • ~byłam naiwna / 2009-12-01 11:34
    Jak do nich się dzwoni i sie mówi że opinię mają dziadowską to mówią żeby poczytać na temat polsatu . tak jest ale z 2006r. a nie teraźniejsze. A teraz reklamują dużo kanałów w hd tak ale za 25 zł. to jest totalna porażka.Dadzą na jakiś czas a potem takie stawki dowalą że kapcie spadają bo jest takim małym drukiem napisane : cennik może ulec zmianie nie informując klienta! czy to jest normalne??.i to tak napisane że sama miałam problem to przeczytać. Uważajcie nie wierzcie reklamom . pozdrawiam
    Zaletynie ma i nie będzie
  • ~wozo / 2009-11-30 15:45
    śmieszne rzeczy są w tej N...mają niby pakiety w których są darmowe programy...hehehe...że niby duuuużo kanałów a tak naprawdę dużo darmowych!!! Mają płatny zestaw tematyczny np.15 kanałów w tym 3 darmowe...to co płaci się za darmowe??????
    nie mam i nie będę miał ...mam POLSAT
  • ~kris / 2009-11-13 22:08
    Ocena: 5.00 / 5
    jak w temacie, rzeba miec troche oleju w glowie, czytac umowę, sluchac pracownika aps i wszystko bedzie ok . wekszosc ludzi ktorzy sie tutaj wypowiadaja skonczyli chyba nie wiecej niz podstawówkę. pozdrawiam wszystkich zadowolonych klientów tv N.
    12
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2285
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1712
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 776
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148