Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kuba_j / 2011-11-25 12:43
    BiJ wspolczuje Ci, bo pewnie sam zareagowal bym tak samo na twoim miejscu jakby cos takiego się dzialo. moze idzie za tym niekometencja pracownika z którym rozmawiales. firma sama z siebie raczej tego nie robi, bo przecież to dla nich samoboj. daj znac jak sprawa się wyjasni. ja przez 3 lata posiadania enki nie miałem zadnych krytycznych sytuacji.
  • ~lotnik2012 / 2011-03-19 13:36
    Jesteś zobowiązany z telewizią n ómową to płacz i płać mało tego jak wchodzą promocie ty niedostaniesz nic ,złapali Cię w swoie śidła więc płać ,płać i płać niema polituj kolego . Kończy mi sie ómowa i baj ,baj z nimi
  • ~lucyna / 2011-01-12 07:44
    omijać N szerokim łukiem, od 07-01-2011 mam pudełko które nie robi, po moim telefonie proszą o cierpliwość. nieudolna beznadziejna firma
  • ~luka / 2011-03-24 20:11
    Słuchajcie, piszę bo kilku awanturach (patrz poniżej) wreszcie zniknął ekran aktywacyjny i pojawila sie pełna oferta programowa. Dziesiąty z kolei konsultant zapewnił mnie, że to ostatnia próba aktywacji tzn. reset recordera; jak się nie uda trzeba go wymienić. Reset poskutkował i po 30 min. zaczeły się wgrywać programy. Mam nadzieję, że N nic więcej nie odwali do końca umowy ale po jej wygaśnięciu na pewno się z nimi pożegnam i wracam do Polsatu-tam takie historie (oszustwa, obiecanki-cacanki, podwyższanie cen abonamentu, fatalna obsluga klienta) nie mają miejsca.Pozdrawiam
  • ~lukaszek / 2012-04-06 11:07
    ponad 10 dni temu przedstawiciel telewizji n zakręcił moją 83 letnią babcię i wcisnął jej usługę, zapewniając, że ma 10 dni do namysłu i bez żadnych problemów i kosztów będzie można się wycofać.
    babcia się zdecydowała wycofać i od tego momentu, albo przedstawiciel był niedostępny, albo umawiał się i się nie zjawiał. gdy ja zadzwoniłem i powiedziałem, że nie chcemy tej usługi, że jesteśmy niezadowoleni z ich podejścia do klienta i robieniem ludzi w konia, i żeby zabierali cały sprzęt, przedstawiciel powiedział, że ok, że tego samego dnia da mi znać kiedy monterzy przyjadą odinstalować to wszystko. przedstawiciel telewizji n znów się nie odezwał. biuro sprzedaży, z którego działa owy przedstawiciel umywa ręce i mówi, że nic nie mogą zrobić, i że sprawą się zajmuje ten gość !!!! jakaś paranoja !!!!! zadzwoniłem bezpośrednio do siedziby n, i powiedzieli, żeby pisać zażalenie do nich bezpośrednio z całym opisem sytuacji. stanowczo odradzam współpracy z tą firmą !!!!
    Zaletymożna mieć bezproblemowo
    Wadynie da się odejść bezproblemowo, nawet w ciągu gwarantowanych 10 dni. nie da sięi załatwić czegoś bezproblemowo. traktowanie klienta - kupił, więc już można o niego nie dbać. brak rzetelnego kontaktu.
    12 dni. o 12 za dużo.
  • ~ŁukaszC / 2010-05-29 15:49
    Witam! Pragnę z góry wszystkich uprzedzić przed oszustwami ze strony telewizji ''n''. W grudniu roku 2009 podpisałem umowę w punkcie obiecano mi że drugi dekoder ''promocyjny'' zostanie doręczony pocztom... jest maj a dekodera ani śladu... Dzwoniłem juz 6 razy i za każdym razem słyszałem inną wersję wydażeń i za każdym razem obietnica że dekoder dostanę w ciągu dwóch tygodni...
    Zaletydostepność
    Wadyoszukują klijentów
    6 miesiecy
  • ~Madoks / 2012-05-03 15:15
    W dniu 2 maja tego roku podpisałem umowę z dostawca telewizji N.Kurier przywiózł mi sprzęt i umowę.Tego samego dnia podłączam dekoder do sieci ,a on nie załącza się .Wezwałem fachowca który zajmuję się ustawianiem dekoderów i okazało się że otrzymałem sprzęt popsuty.Tak więc zadzwoniłem do SOLIDNEJ FIRMY informując ich o całym fakcie.Powiedziano mi że muszę udać się z dekoderem do serwisu i zgłosić awarię.Ja natomiast powiedziałem że sprzęt powinien być sprawny i nadający sie do użytku,a nie dostarczać popsuty sprzęt i z kijenta robić sobie parobka.Zażądałem o natychmiastowe rozwiązanie umowy,gdyż mam na to 9 dni od podpisania,a sprzęt będzie oczekiwał u mnie na właściciela.celem odebrania jego.Nie zamierzam w żadnym przypadku zawozić dekodera do serwisu.Powiedziano mi że umowa już jest ważna i nie można jej rozwiązać przed czasem.Nigdy w swoim życie nie będę chcieć korzystać z usług telewizji N gdyż jest to jedno oszustwo
  • ~Maggy / 2011-12-05 15:18
    witam. Po jakim czasie mieliście aktywacje karty ? bo ja czekam juz 4 dzień i nic. dzwonie do obslugi po 3 razy dziennie i ciągle słysze że do 2-3 godzin powinna być aktywacja a tu NIC! mimo ze pisze w info ze do 24 h od włączenia dekodera :( zamiast ulubionych programów ogladam jedynie ekran aktywacyjny ...;/
    Zalety-
    Wadydługo termin aktywacji
  • ~makar / 2013-08-29 18:56
    Ja w lutym przeszedłem z SD na HD z dekoderem na wlasnosc(na kartę)oplata za pól roku z gory.Tyle ze nikt mi nie powiedział w tym czasie, ze po pół roku bede mógł ogladac jedynie programy jezeli podpisze umowe,w innym przypadku dekoder ten bede mogł sobie wsadzić.Wymiana karty nic nie daje ,bo maja dekodery HD zaprogramowane pod 1 KARTE!!Mili konsultanci to osobna bajka..maja wgrane formułki a ich praca polega na jak najdłuższej rozmowie w wynku której klijent zwracający sie z problemem otrzymuje cos w rodxzaju...RADZ SOBIE SAM OŚLE
    OSTRZEGAM PRZED PROMOCIAMI N-KI.Ja skozrestałem i wyszło tak jak opisałem wczesniej.
    Zaletyzadnych zalet jak i zasad,,dno.
    WadyTylko...
    7 mies
  • ~Marcelina / 2009-04-03 16:43
    Ej ale co w tym dziwnego że masz czytać warunki umowy - na początku tez zawierania tej promocji powinno się zostać poinformowanym ze zrezygnowac trzeba SAMEMU - czyli TRZEBA PRZYPILNOWAĆ TERMINU - bo inaczej - umowa przechodzi na czas nieokreślony vel. przechodzą Ci pakiety i płacisz po normalnych stawkach. Dziwne by było gdyby operator (któremu nota bene własnie się opłacają takie niedopatrzenia terminów ze strony klientów) chciał żebyś zrezygnował z pakietu. Wszystko jest tak skonstruowane że za ewentualne gapiostwo zapłacisz ale masz jak byk czarno na białym że po upływie promocji trzeba zrezygnowac z pakietów - tak tez jest w większości operatorów telefonii komórkowych. Nie spotkałam sie z innym rozwiązaniem.
    Ja mam enkę rok. Zadowolona jestem - mam wszystkie pakiety dodatkowe. Nie narzekam ale też nie musiałam do nich dzwonić więc nie wypowiadam się ile jest prawdy z tym ich BOKiem.
    Zaletyilość pakietów i kanałów
    1 rok
  • ~marcin / 2013-03-22 11:21
    witam,bardzo jestem niezadowolony,mam n już od 6 lat.
    Dla mnie jako stałego klienta telewizja n jest całkowicie kodowana.
    Zmieniają zasady umowy,liga mistrzów gdzie pokazują najgorszy mecz
    a na n premium kodują.Bez informacji do klienta,zmieniają umowę.
    Budzą się dopiero,jak kończy mi się umowa i kuszą jakoś mizerną ofertą
    za którą muszę dodatkowo zapłacić.W lipcu kończy mi się umowa,po raz kolejny nie dam się nabrać.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    od 6 lat
  • ~Marcin Gorczyca / 2012-11-15 12:20
    Witam,
    mieliście może taki problem>? Mianowicie: Przez około 3 miesiące miałem wyłaczony sygnał na Telewizji N z powodu braku uregulowania płatności na 4 miesiące(ok rozumiem) Uregulowałem płatność. Kończyła mi się umowa, więc ją wypowiedziałem, wszystko było ok, zabrali dekoder. Jakiś czas później dostałem informacje, że moja umowa dalej jest ważna ponieważ okres zawieszenia przedłużył umowę o ten czas. Co lepsze abonament zwiększył się dwukrotnie. Każą mi płacić, a nawet nie mam dekodera. Powiedzcie co mogę zrobić w tej sytuacji?
    Zaletybrat
    Wadyspore
  • ~Marek132 / 2013-03-24 19:24
    Ale jaja oddałem dekoder n zgodnie z tym jak sie skonczyla umowa. Dekoder oddawałem w punkcie 3 razy sie pytalem o to czy to wszystko. Te super firma przysyla mi dalej rachunki tylko 2 wieksze, bo podobno nie zrezygnowałem. Ale moge wypowiedziec z 4 miesiecznym okresem wypowiedzenia.
  • ~marian / 2012-07-04 13:58
    Nie polecam nikomu platformy N chyba ,że lubi mieć problemy.Są to zwykli naciągacze. Klienta oszukują. Zamówiłem n-kę przysłali mi talerz uszkodzony, ja na tym się nie znałem. Dzwoniłem do nich konsultant nic nie pomógł a jeszcze wprowadził w błąd .Reklamacji nie
    uwzględnili. Nie zwrócili mi 89zł za aktywację. Jednym słowem złodziejstwo,chamstwo i ignorancja.
    ZaletyBez tabletek podwyższą tobie ciśnienie jak masz niskie
    WadyNie ma z kim rozmawiać-niekompetencja
  • ~master / 2008-12-12 09:27
    Nie zamierzam się tu wypowiadać nt treści czy jakości przesyłanych pakietów.
    Moim tematem jest sposób a właściwie system "olewania klienta.
    Nie będę opisywał szczegółów moich kontaktów z "N" ograniczę się do punktowego zbioru przyjemności jakie czekają klientów "N"

    Nie ma siły by przez okres umowy nie wydarzyło by się coś co wymaga konsultacji z biurem obsługi klienta. I tu zaczynają się schody.

    1. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie połączeń na BOK.
    2. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie maili.
    3. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieaktywne łącza elektroniczne.
    4. Całkowita ignorancja klienta poprzez usuwanie niewygodnych dla siebie opinii na forum "N"

    W normalnym Państwie prawa nie byłoby to możliwe by dostawca usługi który zawiera na tę usługę Umowę Prawną w której wiele ustaleń jej dotyczących uwarunkowanych jest konsultacjami i ustaleniami poprzez łącza elektroniczne. A co kiedy nie można się w żaden sposób połączyć. Wtedy pozostaje droga prawna. Bo jeśli Usługodawca w sposób ewidentny narusza lub uniemożliwia spełnienie warunków umowy niezależnie czy wynika to z jego zamierzonych działań, zaniedbań czy nieumiejętności, to wydaje mi się że powinien ponieść skutki takiego stanu rzeczy.
    Jak widać "N-ka" ma to głęboko w "D"
    Moja RADA: Zamiast utyskiwać na forach na taki stan rzeczy należy wziąć się do tzw "kupy" i kierować przeciw nierzetelnemu usługodawcy pozwy sądowe, lub zaprzestać dokarmiania ich finansowo czyli nauczkę przez kieszeń, mówiąc prościej,i nie korzystać z usług..

    Zresztą zanim zamówicie "N"kę radzę zapoznać się i dokładnie przeczytać forum..

    http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.p hp?s=acaaca6700086a4373b53f9647da9884&am p;t=232
    Zaletybrak
    WadyIGNORANCJA.. ! Brak kontaktu. Naciąganie klienta na koszty poprzez wielogodzinne próby połączeń z BOK.
  • ~Mat / 2009-03-18 21:07
    TV N to czyste oszustwo .Aktywowałem 31 01 2009 r 6 godzin przed północą .Miało być w promocji
    2 miesiące .Te sześć godzin policzyli jako 1 /jeden miesiąc //cały styczeń /
    Dzowniliśmy do punktu obsługi klienta -oczekiwanie 2 0 minut .Odpowiedż regulamin .
    Zupełny brak elastyczności .Wolą starcić klienta niż odpuścić 6 godzin .Przy aktywacji telefonocznej nikt nie powiedział ,iż lepiej aktywować od 01.02.2009 -pełny miesiąc .
    Zdecydowanie odradzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!.Daleko im do prawidzwej Tv
    Obsługa 0 ,Nastawieniena na zysk 100% .


    Resume : Poska ITI rzeczywistość
    Zaletyżadne
    Wadysame /obsługa klienta wkurzająca !!!!!!/
    2 miesiące
  • ~matrix05 / 2012-01-11 20:39
    poza tym iż oszukują na pieniądze i konsultanci zero umiejętności to w porzo
    Zalety-
    Wady-
    -
  • ~maximus / 2010-06-21 21:36
    Po pierwsze jeśli nie zdążysz lub zapomnisz wyłączyć pakietu promocyjnego (nie wyłączają automatycznie nawet jak przy zawieraniu umowy o tym powiesz) płacisz potem maksymalnie ile się da długo przez tzw. okres wypowiedzenia - chyba że zażądasz nagrań rzekomo nagrywanych rozmów to masz minimalne szanse powalczyć.
    Po drugie od czerwca - bez wcześniejszej informacji ni z tąd ni z owąd zaczęli sobie naliczać opłatę za pakiet info (w umowie bezpłatny) - bezczelność w najwyższym wydaniu. Nie polecam.
  • ~mazia / 2011-03-02 19:14
    porażka!!!od miesiąca powinnam mieć nowe pakiety a do tej pory cisza nawet nie dostałam rachunku za luty a do BOKu sie dodzwonić to już chyba cudu potrzeba żeby coś załatwić...totalny brak kontaktu z nimi...ani tu zrezygnować bo niby jak z ciszą po drugiej stronie???
    Zaletynie dostrzegłam
    Wadysame
  • ~mazurian / 2012-12-24 12:33
    Tragedia OMIJAJCIE TĘ TELEWIZJĘ.
    8 GRUDNIA WYRAZIŁEM CHĘĆ ( PO USILNYCH NAMOWACH) PRZEJSCIA Z N NA KARTĘ NA ABONAMENT. MIĘDZY CZASIE WYKONAŁM 8 TELEFONÓW TRWAJĄCYCH OKOŁO 30 MIN KAŻDY ( 36GR/MIN), BO DNI UPŁYWAŁY, A TELEWIZJA BEZ ZMIAN.18 GRUDNIA ZADZWONIŁ ZAWODNIK PRZEPRASZAJĄC ,ZA ZNACZNY OKRES OCZEKIWANIA . POINFORMOWAŁ , ŻE WRESZCIE 23 USŁUGA BEDZIE DOSTEPNA.PODYKTOWAŁ DOKŁADNĄ INSTRUKCJĘ PRZESTROJENIA DEKODERA. DZIŚ MAMY 24 GRUDNIA ,CZYLI MIJA TRZECI TYDZIEŃ ZAŁATWIANIA SPRAWY.
    ZADZWONIŁEM POWTÓRNIE I KU MOJEJ ROZPACZY -ZNÓW PO PÓŁ GODZINIE UDAŁO MI SIE DODZWONIĆ- DOWIEDZIAŁEM SIE ,ŻE JESZCZE NIE MA DYSPOZYCJI ZMIANY. ZREZYGNOWAŁEM Z UMOWY NA CAŁE SZCZĘŚCIE.ZAMIERZAM SZUKAĆ INNEGO DOSTAWCY TELEWIZJI . LEKCEWAŻENIE KLIENTYA PRZEZ N JEST RAŻĄCE . JEŻELI N TAK ZACZYNA WSPÓLPRACE I DBA O KILIENTA TO ŻYCZĘ IM ZNIKNIĘCIA Z RYNKU. MOŻE DORABIAJĄ SOBIE NA TELEFONACH W DZIALE OBSŁUGI. 36 GR./MIN ZA KAŻDYM RAZEM TRZEBA CZEKAĆ NA POŁĄCZENIE DŁUGIMI MINUTAMI ,A I TAK NIKT TAM NIC NIE WIE.
    WYBIERAJCIE INNYCH DOSTAWCÓW TEN OSZYKUJE I JEST NIEKOMPETENTNY.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIEKOMPETENCJE PRACOWNIKÓW DZIAŁU OBSŁUGI
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1701
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 764
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079