Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcelina / 2009-04-03 16:43
    Ej ale co w tym dziwnego że masz czytać warunki umowy - na początku tez zawierania tej promocji powinno się zostać poinformowanym ze zrezygnowac trzeba SAMEMU - czyli TRZEBA PRZYPILNOWAĆ TERMINU - bo inaczej - umowa przechodzi na czas nieokreślony vel. przechodzą Ci pakiety i płacisz po normalnych stawkach. Dziwne by było gdyby operator (któremu nota bene własnie się opłacają takie niedopatrzenia terminów ze strony klientów) chciał żebyś zrezygnował z pakietu. Wszystko jest tak skonstruowane że za ewentualne gapiostwo zapłacisz ale masz jak byk czarno na białym że po upływie promocji trzeba zrezygnowac z pakietów - tak tez jest w większości operatorów telefonii komórkowych. Nie spotkałam sie z innym rozwiązaniem.
    Ja mam enkę rok. Zadowolona jestem - mam wszystkie pakiety dodatkowe. Nie narzekam ale też nie musiałam do nich dzwonić więc nie wypowiadam się ile jest prawdy z tym ich BOKiem.
    Zaletyilość pakietów i kanałów
    1 rok
  • ~marcin / 2013-03-22 11:21
    witam,bardzo jestem niezadowolony,mam n już od 6 lat.
    Dla mnie jako stałego klienta telewizja n jest całkowicie kodowana.
    Zmieniają zasady umowy,liga mistrzów gdzie pokazują najgorszy mecz
    a na n premium kodują.Bez informacji do klienta,zmieniają umowę.
    Budzą się dopiero,jak kończy mi się umowa i kuszą jakoś mizerną ofertą
    za którą muszę dodatkowo zapłacić.W lipcu kończy mi się umowa,po raz kolejny nie dam się nabrać.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    od 6 lat
  • ~Marcin Gorczyca / 2012-11-15 12:20
    Witam,
    mieliście może taki problem>? Mianowicie: Przez około 3 miesiące miałem wyłaczony sygnał na Telewizji N z powodu braku uregulowania płatności na 4 miesiące(ok rozumiem) Uregulowałem płatność. Kończyła mi się umowa, więc ją wypowiedziałem, wszystko było ok, zabrali dekoder. Jakiś czas później dostałem informacje, że moja umowa dalej jest ważna ponieważ okres zawieszenia przedłużył umowę o ten czas. Co lepsze abonament zwiększył się dwukrotnie. Każą mi płacić, a nawet nie mam dekodera. Powiedzcie co mogę zrobić w tej sytuacji?
    Zaletybrat
    Wadyspore
  • ~Marek132 / 2013-03-24 19:24
    Ale jaja oddałem dekoder n zgodnie z tym jak sie skonczyla umowa. Dekoder oddawałem w punkcie 3 razy sie pytalem o to czy to wszystko. Te super firma przysyla mi dalej rachunki tylko 2 wieksze, bo podobno nie zrezygnowałem. Ale moge wypowiedziec z 4 miesiecznym okresem wypowiedzenia.
  • ~marian / 2012-07-04 13:58
    Nie polecam nikomu platformy N chyba ,że lubi mieć problemy.Są to zwykli naciągacze. Klienta oszukują. Zamówiłem n-kę przysłali mi talerz uszkodzony, ja na tym się nie znałem. Dzwoniłem do nich konsultant nic nie pomógł a jeszcze wprowadził w błąd .Reklamacji nie
    uwzględnili. Nie zwrócili mi 89zł za aktywację. Jednym słowem złodziejstwo,chamstwo i ignorancja.
    ZaletyBez tabletek podwyższą tobie ciśnienie jak masz niskie
    WadyNie ma z kim rozmawiać-niekompetencja
  • ~master / 2008-12-12 09:27
    Nie zamierzam się tu wypowiadać nt treści czy jakości przesyłanych pakietów.
    Moim tematem jest sposób a właściwie system "olewania klienta.
    Nie będę opisywał szczegółów moich kontaktów z "N" ograniczę się do punktowego zbioru przyjemności jakie czekają klientów "N"

    Nie ma siły by przez okres umowy nie wydarzyło by się coś co wymaga konsultacji z biurem obsługi klienta. I tu zaczynają się schody.

    1. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie połączeń na BOK.
    2. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie maili.
    3. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieaktywne łącza elektroniczne.
    4. Całkowita ignorancja klienta poprzez usuwanie niewygodnych dla siebie opinii na forum "N"

    W normalnym Państwie prawa nie byłoby to możliwe by dostawca usługi który zawiera na tę usługę Umowę Prawną w której wiele ustaleń jej dotyczących uwarunkowanych jest konsultacjami i ustaleniami poprzez łącza elektroniczne. A co kiedy nie można się w żaden sposób połączyć. Wtedy pozostaje droga prawna. Bo jeśli Usługodawca w sposób ewidentny narusza lub uniemożliwia spełnienie warunków umowy niezależnie czy wynika to z jego zamierzonych działań, zaniedbań czy nieumiejętności, to wydaje mi się że powinien ponieść skutki takiego stanu rzeczy.
    Jak widać "N-ka" ma to głęboko w "D"
    Moja RADA: Zamiast utyskiwać na forach na taki stan rzeczy należy wziąć się do tzw "kupy" i kierować przeciw nierzetelnemu usługodawcy pozwy sądowe, lub zaprzestać dokarmiania ich finansowo czyli nauczkę przez kieszeń, mówiąc prościej,i nie korzystać z usług..

    Zresztą zanim zamówicie "N"kę radzę zapoznać się i dokładnie przeczytać forum..

    http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.p hp?s=acaaca6700086a4373b53f9647da9884&am p;t=232
    Zaletybrak
    WadyIGNORANCJA.. ! Brak kontaktu. Naciąganie klienta na koszty poprzez wielogodzinne próby połączeń z BOK.
  • ~Mat / 2009-03-18 21:07
    TV N to czyste oszustwo .Aktywowałem 31 01 2009 r 6 godzin przed północą .Miało być w promocji
    2 miesiące .Te sześć godzin policzyli jako 1 /jeden miesiąc //cały styczeń /
    Dzowniliśmy do punktu obsługi klienta -oczekiwanie 2 0 minut .Odpowiedż regulamin .
    Zupełny brak elastyczności .Wolą starcić klienta niż odpuścić 6 godzin .Przy aktywacji telefonocznej nikt nie powiedział ,iż lepiej aktywować od 01.02.2009 -pełny miesiąc .
    Zdecydowanie odradzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!.Daleko im do prawidzwej Tv
    Obsługa 0 ,Nastawieniena na zysk 100% .


    Resume : Poska ITI rzeczywistość
    Zaletyżadne
    Wadysame /obsługa klienta wkurzająca !!!!!!/
    2 miesiące
  • ~matrix05 / 2012-01-11 20:39
    poza tym iż oszukują na pieniądze i konsultanci zero umiejętności to w porzo
    Zalety-
    Wady-
    -
  • ~maximus / 2010-06-21 21:36
    Po pierwsze jeśli nie zdążysz lub zapomnisz wyłączyć pakietu promocyjnego (nie wyłączają automatycznie nawet jak przy zawieraniu umowy o tym powiesz) płacisz potem maksymalnie ile się da długo przez tzw. okres wypowiedzenia - chyba że zażądasz nagrań rzekomo nagrywanych rozmów to masz minimalne szanse powalczyć.
    Po drugie od czerwca - bez wcześniejszej informacji ni z tąd ni z owąd zaczęli sobie naliczać opłatę za pakiet info (w umowie bezpłatny) - bezczelność w najwyższym wydaniu. Nie polecam.
  • ~mazia / 2011-03-02 19:14
    porażka!!!od miesiąca powinnam mieć nowe pakiety a do tej pory cisza nawet nie dostałam rachunku za luty a do BOKu sie dodzwonić to już chyba cudu potrzeba żeby coś załatwić...totalny brak kontaktu z nimi...ani tu zrezygnować bo niby jak z ciszą po drugiej stronie???
    Zaletynie dostrzegłam
    Wadysame
  • ~mazurian / 2012-12-24 12:33
    Tragedia OMIJAJCIE TĘ TELEWIZJĘ.
    8 GRUDNIA WYRAZIŁEM CHĘĆ ( PO USILNYCH NAMOWACH) PRZEJSCIA Z N NA KARTĘ NA ABONAMENT. MIĘDZY CZASIE WYKONAŁM 8 TELEFONÓW TRWAJĄCYCH OKOŁO 30 MIN KAŻDY ( 36GR/MIN), BO DNI UPŁYWAŁY, A TELEWIZJA BEZ ZMIAN.18 GRUDNIA ZADZWONIŁ ZAWODNIK PRZEPRASZAJĄC ,ZA ZNACZNY OKRES OCZEKIWANIA . POINFORMOWAŁ , ŻE WRESZCIE 23 USŁUGA BEDZIE DOSTEPNA.PODYKTOWAŁ DOKŁADNĄ INSTRUKCJĘ PRZESTROJENIA DEKODERA. DZIŚ MAMY 24 GRUDNIA ,CZYLI MIJA TRZECI TYDZIEŃ ZAŁATWIANIA SPRAWY.
    ZADZWONIŁEM POWTÓRNIE I KU MOJEJ ROZPACZY -ZNÓW PO PÓŁ GODZINIE UDAŁO MI SIE DODZWONIĆ- DOWIEDZIAŁEM SIE ,ŻE JESZCZE NIE MA DYSPOZYCJI ZMIANY. ZREZYGNOWAŁEM Z UMOWY NA CAŁE SZCZĘŚCIE.ZAMIERZAM SZUKAĆ INNEGO DOSTAWCY TELEWIZJI . LEKCEWAŻENIE KLIENTYA PRZEZ N JEST RAŻĄCE . JEŻELI N TAK ZACZYNA WSPÓLPRACE I DBA O KILIENTA TO ŻYCZĘ IM ZNIKNIĘCIA Z RYNKU. MOŻE DORABIAJĄ SOBIE NA TELEFONACH W DZIALE OBSŁUGI. 36 GR./MIN ZA KAŻDYM RAZEM TRZEBA CZEKAĆ NA POŁĄCZENIE DŁUGIMI MINUTAMI ,A I TAK NIKT TAM NIC NIE WIE.
    WYBIERAJCIE INNYCH DOSTAWCÓW TEN OSZYKUJE I JEST NIEKOMPETENTNY.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIEKOMPETENCJE PRACOWNIKÓW DZIAŁU OBSŁUGI
  • ~michał tulecki / 2013-03-26 16:50
    k..wa masakra,nie można się tam WCALE dodzwonić paranoja,traktują ludzi jak debili !!!!!
    ZaletyBRAK ZALET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadySAME WADY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~mika / 2009-02-12 19:22
    jakas paranoja...odnosze wrazenie, ze osoby piszace te bzdury nawet nie sa uzytkownikami N. Nagle wszyscy maja problem z ta telewizja? Jestem abonentem N od dluzszego czasu i nie mam zastrzezen. Wszystko zalatwiam bez zadnych problemow. Oferta jest bogata, kanaly HD w porzadku. Dostaje to za co place. Nie dzwonie bo i nie mam po co, ale zalatwianie spraw przez telefon wszedzie jest problemem. Nie tylko w tv cyfrowych.
  • ~mirko13 / 2010-05-23 21:24
    Jeżeli tak ma wyglądać ta"nowa generacja",to za niedługo czeka nas koszmar na tej planecie.Rozumiem,że świat kręci się coraz bardziej wokół pieniądza,bez liczenia się z innymi ,ale to co wyprawia, "n-ka" ze swoimi sponsorami ,to zakrawa na beszczelność. Ilu jeszcze muszą skusić naiwniaków,a potem pokazać jak ich szanują ,aby zauważyli,wyraźnie że coś trzeba zmienić w obsłudze ,bo pujdą z torbami.Czyżby jeszcze była za mała konkurencja? Niby ofertę mają dobrą ,ale to nie zakryje fatalnego podejścia do abonentów. W żadnym miejscu nie idą klientowi na rękę.Nawet chciałem zostać mimo fatalnej obsługi,kontaktu i podejścia,ale jeżeli nie raczą odpowiedzieć na maila z propozycją, to mam ich podobnie.Odnoszę wrażenie,że "n"- ka ,sądzi,że kolejka nowych naiwniaków jest niekończąca się,czy tak jest zobaczymy.Mój niesmak po przygodzie z nimi wciąż pozostaje i nie widzę by coś się zmieniało z ich strony. Ceny usług idą w górę ,liczba rozczarowanych TV "n" również rośnie.Liczę,że konkurencja na rynku w końcu wyeliminuje praktyki podobne 'n"-ce ,tego życzę nam wszystkim.
    Zaletyzaćmione przez fatalną obsługę i podejście do klienta
    WadyNiby wybierasz co chcesz,ale tak naprawdę nie masz wyboru,bo i tak zapłacisz tyle ile chce zarobić na tobie n-ka.
    całe szczęście,że nie muszę już być ich idiotą
  • ~misza / 2012-03-12 12:10
    Jeśli mają Państwo jakąś alternatywę, stanowczo odradzam korzystanie z oferty TV n.
    Pomysł ogólny tej telewizji, to "wepchnąć" komuś ten produkt i tyle....
    odpowiedzialnośc serwisowa tej Instytucji - zrób to sam,
    procedury, wyjaśnienia, korespondencja bez końca... np. korekta jednej litery w nazwie firmy trawa w moim przypadku 3 -miesiące i jeszcze nie jest załatwiona !
    bałagan w płatnościach itd.itd...


  • ~moki / 2010-01-22 00:09
    A gdy się uszkodzi lub coś nawali i udowodnią Wam ,że to Wasza wina nie wygracie i zabulicie.Takie są realia totalitarnej usługi.Polsat też daje tuner za darmo a drugi również i jest dużo lepszy ,miła obsługa bez arogancji obsługuje nie denerwuje.Kończy się umowa i bez problemu zdawania tego złomu można sobie podstawowe programy oglądać a n niestety jest trochę inaczej.
    Zaletynie daje plusów
    Wadyza kolor źle się kojażący,za spowodowanie znienawidzenia do tego koloru powinni płacić za oglądanie tego.Brak transmisji sportowych w wykonaniu polaków.Nudzące filmy.
    5m
  • ~N OSZUSTWO / 2013-05-08 13:34
    Po pisemnym rozwiązaniu umowy terminowej, Nka zafundowała mi nową umowę, potem ją rozwiązał i naliczyła karę od niedotrzymania warunków tej nowej umowy zawartej przez n bez mojego udziału.

    Kupiłem NHD myślałem, że mnie nie oszukają, błąd!!! Pieniądze z doładowania wzięli 30.04.2013, a do 8.05.2013 nie ma sygnału i nie odbierają tel. na infolinii dla stacjonarnych
  • ~n-kowiec / 2009-02-17 20:47
    Witam. Posiadam n-kę od paru godzin. Instalacja anteny plus aktywacja przez telefon +czas potrzebny od telefonu do pojawienia się programu na moim telewizorku godzina czasu. Wiem, nie do uwierzenia, atenę ustawiłem przypadkiem(jak chyba większość samozakładaczy anten, poprzez ruszenie niechcący :-) )Więc od tej strony na razie nic do zarzucenia. Jakość obrazu naprawdę niezła jest duża różnica pomiędzy n-ką przez EURO a UPC analogową (właśnie sobie pstrykam i porównuje) Ciekaw jestem jaka będzie różnica jak połączę kablem HDMI. Mam nadzieję że nie dopadną mnie kłopoty o których piszą niektórzy z Was.
    ZaletyBardzo ładny obraz
    WadyNa razie żadnych, ale po jednym dniu użytkowania za wcześnie na euforię
    1 dzień
  • ~naiwna / 2013-02-26 08:12
    100 razy się zastanówcie przed podpisaniem umowy oby było mniej takich naiwnych klientów jak ja !!!!! Zero kontaktu nie można się dodzwonić do konsultantów do tego UKRYTE CENNIKI W UMOWIE o których klient dowiaduje się kiedy wypowiada umowę.
  • ~nie mam wogóle / 2011-04-11 12:02
    Nie polecam nikomu telewizji N NIE BIERZCIE U NICH , MASAKRA MASAKRA, A UWOLNIĆ SIE OD NICH CIĘŻKO PONAD 2 LATA MIAŁA TĄ TELEWIZJE PROSZĘ WIERZCIE. UMOWY U NICH DZIAŁAJĄ TYLKO W JEDNĄ STRONĘ TZ. ICH NIE POLECAM BĘDZIECIE TEŻ ŻAŁOWAĆ
    ZaletyNIE MA
    WadyTYLKO SAME MINUSY
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976