Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zapek / 2010-04-02 00:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem kto z Was(negatywne opinie) skonczyl podstawowke, podpisywalem umowe juz 4 raz i zdaje dekodery bez prblemow. Wystarczy z konsultanem/sprzedajacym produkty "N "pogaac i dokladnie o wszytko wypytac, przeczytac uwaznie umowe. Wystarczy napisac pisemko ze rezygnuje z umowy nr ..... zawarty o dniu ...... wlasny podpis i wyslac do nich lub dac sprzedawcy "N" on sie tym zajmie. Te pisemo piszecie 3 mce przed koncem umowy i jest wsztko ok. Nie sa naciagaczami maja najbogatsza oferte z cyfrowek. HD wypozyczalnie dostep d internetu, radia internetowe itd
    Zaletykanały HD wypozyczalnie duzo pomocji
    Wadybrak
    od 2006 przy czym rezygnowanie i zmiana umowy 3 razy
  • ~romek / 2010-03-11 20:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Z telewizją jest tak jak z operatorami sieci każdy komu kończy się umowa narzeka i przenosi swój numer do konkurencji. Tak jest też z Polsatem i Cyfrą + oraz N. Tyle, że telewizja "N" ma najlepszą jakość dekoderów, a co za tym idzie doskonały obraz w TV. W ażdej umowie są kruczki, a ludzie prymitywni lub analfabeci ich nie czytają lub nie rozumieją. Więc nie ma co narzekać na "eNkę" bo za chwilę ci sami co narzekają tutaj przejdą do innego usługodawcy i na niego będą narzekali, ale przecież nikt im na siłę nie kazał podpisywać umowy ! Ja miam 3 dekodery : Polsat, Cyfrę oraz TELEWIZJĘ N i jakość odbioru w Telewizji N bije konkurencję o głowę. Pozdrawiam wszystkich "nieoczytanych umowami" :)
    ZaletyJakość odbioru i multimedialność
    Wadybrak
    6 miesięcy
  • ~zolwinio / 2010-02-25 18:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam jestem troche zdziwony tyloma negatywnimi opiniami na tematen N-ki. Posiadam ja od poczatku grudnia juz leci 3 msc. wzialem sobie promocie Full za 99 pln i jest super zadnych problemow tehchincznych! ludzie czytajcie umowe bo sobie samo wmawiacie nieprawde nikt was nie oszuka jezeli bedziecie uwaznie czytac!!!!!! jednyny minusto brak CANAL+ bo jestem maniakiem Nba ale Sasiad ma i tez jeste maniakiem Nba wieco zaden wazniejszy Meczyk mnie nie ominie!!! OGOLNIE POLECAMPOZDRAWIAM ROZSADNYCH!!!
    Zaletydobra cena, jakosc, turbo nagrywaka super bajer nic mnie nei ominie jak wychodze z domu!!
    Wadyrachunki przyhodza nie reguralnie( tj nie tego samego dnia co msc), brak CANAL+ SPORT
    3 msc. 99 abonament + 99 aktywacja+ 189 antena + 160 montaz
  • ~Anty-N-maniaczka / 2010-02-20 23:52
    Też skorzystałam ze znanej promocji z 38 zeta . Naciągnąć się nie dałam bo zawsze czytam w podpisywanych umowach to co jest drobnym druczkiem pisane . Ale ile zdrowia mnie to kosztowało ! Wiedziałam że " mam prawo rezygnacji z opcji dodatkowych " Zadzwoniłam na czas a panienka po pierwsze przedłuża rozmowę jak się da , po drugie , ściemnia że wolno jej się dane zapisują i żebym zadzwoniła w przyszłym miesiącu i upewniła się czy są wyłączone ! Przypomniałam jej , że rozmowa jest nagrywana więc moje zgłoszenie rezygnacji mają i poproszę na maila mi potwierdzenie wysłać , dodałam ,że jestem prawnikiem ( ściema ) i wtedy już jej się jakoś dane zapisały. Brak szacunku do klienta , robienie z ludzi idiotów , nikomu nie polecam . Zrezygnuję z ich usług na pewno . Byle do końca umowy .
  • bodzio13 / 2010-02-11 09:53
    za trzy miesiące skończę przygodę z telewizją n ,i ogólnie mogę stwierdzić -jest to droga telewizja,która oferuje niewiele,przy moim abonamencie 99 zł,nie mam ful opcji ,nie dbają o klienta którego mają,promocje dla swoich klientów są gorsze jak dla nowych,po prostu nie opłaca się przedłużać umowy lepiej zerwać i podpisać nową ,i te terminy płatności ,które nie są stałe,co miesiąc w innym dniu .po skończeniu umowy powrócę do cyfrowego polsatu,który miałem przez kilka lat,i za te pieniądze będe miał cały pakiet.
    Zaletydobre dekodery
    Wadynie dbają o stałego klienta,drogie pakiety
    9 miesięcy
  • ~ANIA1977 / 2010-02-09 11:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Spróbujcie oddać sprzęt, zapłacicie 500 zł, rozwiązać umowę po terminie na jaki została zawarta, 3m-sc wypowiedzenia, w rzeczywistości 4, same porazki, nie wspomnę w trakcie trwania umowy jak weźmiecie coś na promocję, słono za to zapłacicie w późniejszym terminie!!!!
    Zaletybrak
    Wadymiliony
    27
  • annenke / 2010-02-08 19:58
    Ocena: 4.67 / 5
    Widzę, że większość tu krzykaczy. Ja mam n tv i sobie chwalę, cena dobra, nowy dekoder jest super, częste promocje a przede wszystkim jakość sygnału i ilość dobrych kanałów bez porównania z konkurencją. Mam tylko jedną radę dla tych co narzekają, czytajcie uważnie umowy oraz warunki promocji.
    Zaletyjakość, ilość kanałów w tym ilość kanałów HD
    Wadyjeśli mam już narzekać to jako klient - cena
    5 miesięcy
  • ~timber / 2010-02-05 10:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Z samej telewizji jestem zadowolony, dużo ciekawych kanałów w HD, możliwość nagrywania, cofania, pauzowania. Infolinia w chwili obecnej się poprawiła kiedyś się czekało z 20 minut.
    Natomiast nie jestem zadowolony z podwykonawców firma Business Development, miało kosztować ok 300 zł zamknęło się na ok 800 zł. Instalacja się posypała już po pół roku, gwarancja jest nic nie warta, za DOJAZD SIĘ PŁACI (100 zł), za części (pomimo okresu gwarancyjnego) każą płacić, ponieważ np. konwerter został uszkodzony (150 zł) z mojej winy (dym z komina...). Tylko moje pytanie: przepraszam czy za wykonanie instalacji w nieodpowiednim miejscu nie ponosi winy instalator i firma, która go zatrudnia? To jest rozbój w biały dzień. O D R A D Z A M !!! (może są uczciwe firmy instalujące usługę...)
    ZaletyJakość obrazu, ilość kanałów, nagrywanie, cofanie, pauzowanie.
    WadyFirmy instalujące usługę to naciągacze, jak pada to obraz albo staje albo w ogóle nie można oglądać, sypie się szybko instalacja, tv n umywa ręce i raczej ciężko cokolwiek egzekwować... przecież nadają sygnał...
    rok, 800 zł
  • ~sdsd / 2010-02-04 23:11
    ja jetstem bardzo zadowolony z tv n ma najwięcej kanałów i jest tania a jeżeli ktoś nie mie czytać umowy to ma takie problemy ludzie czytajcie co podpisujecie tam jest wszysko opisane teraz miejcie problemy tylko do siebie zerwanie umowy pisze możesz wysłać wcześniej nawet 3 mies wcześniej
    1 rok
  • ~andrzej / 2010-01-22 12:19
    szkoda ze tak poźno czytam opinie i daje wlasna
    dalem sie wrobic w to chociaz kumpel mowił zeby sie trzymal z daleka od tego
    Zaletychyba zadnych w porownaniu do polsatu
    Wadyo matko, z obsluga jeszcze sie nie kontaktowalem ale nawet nie bede probowal po tym co czytam, cierpliwie zaplaca za glupote do konca umowy i podziekuje...
    1 miesiac
  • ~moki / 2010-01-22 00:09
    A gdy się uszkodzi lub coś nawali i udowodnią Wam ,że to Wasza wina nie wygracie i zabulicie.Takie są realia totalitarnej usługi.Polsat też daje tuner za darmo a drugi również i jest dużo lepszy ,miła obsługa bez arogancji obsługuje nie denerwuje.Kończy się umowa i bez problemu zdawania tego złomu można sobie podstawowe programy oglądać a n niestety jest trochę inaczej.
    Zaletynie daje plusów
    Wadyza kolor źle się kojażący,za spowodowanie znienawidzenia do tego koloru powinni płacić za oglądanie tego.Brak transmisji sportowych w wykonaniu polaków.Nudzące filmy.
    5m
  • ~wiska76@antic / 2010-01-21 23:45
    Strażnika trzeba ,a oni chcą to ubezpieczać,niech się wypałują tym badziewiem.
    ZaletyJakie ?
    Wadycałą setka 100 minusów na sto
    kilka misiecxy
  • ~oszukany / 2010-01-21 23:24
    musi być za złożeniem rezygnacji na piśmie.Zdajecie tuner w terminie spóźniając się o jeden dzień z zerwaniem i płacicie abonament przez trzy miechy niczym characz.Jeżeli umowę możemy przedłużać telefonicznie to dlaczego nie można jej zerwać też telefonicznie? Oszustwo polega na tym ,że poczta gdy się opóźni to rezygnacja dotrze za późno i nikogo to nie obchodzi więc oni po otrzymaniu tunera dają następnym klijentom a Wy płacicie pomimo tego ,że nie posiadacie sprzętu.Co to zmienia jeżeli i tak tuner jest oddany w terminie a jeden dzień czy nawet dwa zmieni,przecież czas rozliczenia i tak jest zupełnie inny? Machloje są jeszce inne ,mianowicie polegają na tym,że tunery emitują szkodliwe częstotliwości powodujące nerwowe zachowanie u zwierzat i ludzi szczególnie wrażliwych na słuch melomanów i tp.Podrażnia i denerwuje dzieci ,wprawiające je w stan nerwicowy.Oddaliśmy z tego powodu ,bo wymiana nie zmieniła na dobre.Wydzwanianie do departamentu nic nie daje bo nie można się dodzwonić tylko do bióra obsługi.Koszty połączeń i cały czas poświęcony doprowadza do tego jakbyście byli ostatnim kołem u wozu po podpisaniu umowy.W życiu nie widzieliśmy gorszej propozycji.Ciągle w koło te same filmy ,w głowie się już kręci a do tego ten wariacki przydźwięk totalnie ogłupiający niczym manipulacyjny głos "powieś się".Mamy tego dość
    Zaletyminusy 100% Brak plusów
    Wady100% -- Za brak mozliwości skarg,sa tylko kary dla użytkownika ale zobowiązania ze strony nie ma.
    skończyliśmy i o tyle za długo
  • ~twin2 / 2010-01-21 23:41
    Wyobraźcie sobie,że spóźniacie się z rezygnacja umowy o dzień i oddajecie sprzęt na czas.Co się dzieje? No włąśnie zapłacicie za usługi których nie otrzymujecie.Wystarczy aby zweryfikować co jest grane w umowie i okazuje się ,że można telefonicznie przedłużać i zmieniać taryfy ale nie można rezygnowac telefonicznie.To takie fajne ale dla usługodawcy i powoduje łamanie praw umów dlatego,że umowa tego typu jest na określony termin i gdy się kończy to musicie się starać wysłać poleconym lub priorytetem wydając pieniądze i czas,a do tego papier(to takie ekologicznie korupcyjne),który gdy nie trafi na czas z różnych powodów przykładowych dostawców,którzy i tak nie są odpowiedzialni ,to Wy właśnie i tak zapłącicie za miesiące "nieoglądalności" wspaniałej satelitki.Brak sportu polskiego ,brak cech sprzętu nowoczesnego ,trudne logowanie ,chałas sprzętu sprzyja w wywoływaniu złej atmosfery.W sądzie takie sprawy nie wnikają ,bo kto się sadzi o "pare złotych".Oni to wykożystują,a my użytkownicy mamy zjedzone nerwy.Monolog w usługach ?Żenujące
    Zaletybrak
    Wadysame minusy.
    dość aby sie wkurzyć
  • ~EWA / 2010-01-16 21:55
    kraca przy podpisaniu umowy ktora moze i dobrze napisana ale sluszy wyludzaniu pieniedzy
    kiepska obsluga klienta, nie polecam ani troche. teraz musze z tym życ do konca umowy
    ewa
    4 miesiace
  • ~adasiek / 2010-01-10 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety dopoki przynosza straty to chyba taka ich polityka ze troche muszą naciagac, naciągają na oplatach i sa problemy z obsluga klienta, jak juz wczesniej wszyscy pisali
    może za kilka lat się dotrą ale akrulanie jakość usłu pozostawia wiele do życzenia
    Zaletyjak ci sie uda wszystko działa
    Wadyjak zaczna sie problemy zostajesz z nimi sam
  • ~iwona / 2010-01-06 09:18
    cyfra+ mialam 4 lata i nie mialam zadnych problemow a u nich same klopoty pomijajac te mniejsze to teraz mam do zaplaty 2000 zl za dekoder ktory dawno odeslalam za antene ktorej nie dostalam nie polecam wyludzacze
  • magda85o / 2010-01-04 09:44
    nie mozna sie z nimi dogadac! punkcie obslugi nic nam nie chcieli wyjasnic i kazali dzwonic do obslugi-gdzie przez pare minut gada automatyczna sekretarka-a kiedy wreszcie poloczylo nas z konsultantem-ten byl niemiły i nie za bardzo mial ochote ze mna rozmawiac.

    Wyjątkowo rozmieszył i zezłościł mnie pomysł z przepisywaniem rachunku z ekranu telewizora-co,jak pisze 'telewizja n' ma nam zaoszczedzić czasu! to jest chore-ja musze myśleć żeby mieć pod ręką druczki z poczty tracić czas i przepisywać z ekranu telewizora.
    Nie polecam tej telewizji!!
  • ~motylekgoha / 2009-12-30 15:02
    Ocena: 2.33 / 5
    dwa lata miałam telewizje n nbox dekoder i była w tym czasie wmiare zadowolona ale to jak zostałam potraktowana teraz gdy rezygnowała to już szczyt wszystkiego .w Październiku tego roku zrezygnowałam z n zadzwoniłam do obsługi klienta i po prosiłam żeby mi powiedziano jak mam oddać dekoder ."Uprzejma "Pani powiedziała mi żeby dekoder odesłała kurierem do firmy Cargoforte bo to ta firma zajmuje sie zwrotami dekoderów i że na zwrot dekodera mam 14 dni następnego dnia wysłałam kurierem dekoder u kuriera zaznaczyłam opcje dodatkowo płatną dostarczyć na następny dzień rano .minęło dwa tygodnie zadzwoniłam do telewizji n za pytaniem czy już moja umowa wygasła i czy juz jestem z nimi rozliczona i co się okazało że mój dekoder niedotarł co mnie bardzo zdziwiło ,postanowiłam zadzwonić do firmy Cargoforte i dowiedzieć sie co sie stało z moim dekoderem pani w Cargoforte po podaniu wszystkich danych znalazła mój dekoder i powiedziała że zaraz wyśle do biura obsługi telewizji n meila z potwierdzeniem że mój dekoder dotarł na czas i zapewniła mnie ze juz wszystko będzie ok.Więcej nie dzwoniłam (może to błąd).co sie okazuje dzisiaj to jest 30.12.2009 dostałam notę obciążeniową na kwotę 1000 zł za zagubienie dekodera,zadzwoniłam do biura obsługi telewizji n i dowiedziałam sie że oni nic nie wiedzą o moim dekoderze ,więc znowu zadzwoniłam do firmy Cargoforte i przestawiłam jak się sprawy mają pani z która mnie połączono nie mogła uwierzyć dwa razy sprawdzała że informacja do n o tym iż mój dekoder wpłynął dawno dotarła do biura obsługi klienta i że ona sie tym zajmie i faktycznie ta Pani mi pomogła nagle okazało sie że dekoder sie znalazł n juz wie i nie kazali mi już płacić 1000 zł.ale kto wróci mi za szarpane nerwy i rachunki telefoniczne .Przestrzegam każdego niech ma sie na baczności telewizja n bo z tego mogą być kłopoty!!!
    Wadyzła obsługa klienta nie do informowana
    nbox mam dwa lata
  • ~motylekgoha / 2009-12-30 15:21
    Ocena: 2.50 / 5
    dwa lata miałam telewizje n nbox dekoder i była w tym czasie wmiare zadowolona ale to jak zostałam potraktowana teraz gdy rezygnowała to już szczyt wszystkiego .w Październiku tego roku zrezygnowałam z n zadzwoniłam do obsługi klienta i po prosiłam żeby mi powiedziano jak mam oddać dekoder ."Uprzejma "Pani powiedziała mi żeby dekoder odesłała kurierem do firmy Cargoforte bo to ta firma zajmuje sie zwrotami dekoderów i że na zwrot dekodera mam 14 dni następnego dnia wysłałam kurierem dekoder u kuriera zaznaczyłam opcje dodatkowo płatną dostarczyć na następny dzień rano .minęło dwa tygodnie zadzwoniłam do telewizji n za pytaniem czy już moja umowa wygasła i czy juz jestem z nimi rozliczona i co się okazało że mój dekoder niedotarł co mnie bardzo zdziwiło ,postanowiłam zadzwonić do firmy Cargoforte i dowiedzieć sie co sie stało z moim dekoderem pani w Cargoforte po podaniu wszystkich danych znalazła mój dekoder i powiedziała że zaraz wyśle do biura obsługi telewizji n meila z potwierdzeniem że mój dekoder dotarł na czas i zapewniła mnie ze juz wszystko będzie ok.Więcej nie dzwoniłam (może to błąd).co sie okazuje dzisiaj to jest 30.12.2009 dostałam notę obciążeniową na kwotę 1000 zł za zagubienie dekodera,zadzwoniłam do biura obsługi telewizji n i dowiedziałam sie że oni nic nie wiedzą o moim dekoderze ,więc znowu zadzwoniłam do firmy Cargoforte i przestawiłam jak się sprawy mają pani z która mnie połączono nie mogła uwierzyć dwa razy sprawdzała że informacja do n o tym iż mój dekoder wpłynął dawno dotarła do biura obsługi klienta i że ona sie tym zajmie i faktycznie ta Pani mi pomogła nagle okazało sie że dekoder sie znalazł n juz wie i nie kazali mi już płacić 1000 zł.ale kto wróci mi za szarpane nerwy i rachunki telefoniczne .Przestrzegam każdego niech ma sie na baczności telewizja n bo z tego mogą być kłopoty!!!
    Zaletyżadne
    Wadytrudności z dodzwonieniem się i załatwieniem czego kolwiek
    dwa lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976