Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~killer862 / 2013-07-15 11:02
    widzieliście nowe menu w dekoderze. Żenada, zawsze myślałem że technika idzie do przodu a tu jednak nie jeżeli chodzi o platformę n.Czarno białe ikony i grafika jak z COMODORE. Kto projektował tą grafikę, telefony z zielonym wyświetlaczem typu NOKIA 5110 mają lepszą. Popisali się programiści, następnym etapem będzie nadawanie programów monofonicznych i również czarno białych.
  • ~kindzal / 2011-07-28 20:55
    u mnie wczoraj na platformie ukazała się po pół roku faktura z podliczeniem za cały rok masakra!!!!!!!!!!!!Inee miałem oferty oraz inne opłaty niż ustalone podczas rozmowy tel. z konsultantem jednym słowem oszukali mnie na maxa...miałem płacić za pakiet przy przedłużeniu umowy na kolejny rok 48zł jak do tej pory a tu niespodzianka bo n zmieniła nazwy pakietów i ich opłaty akurat dziwnym zbiegiem okoliczności nawet faktury się nie pojawiły przez pół roku od lutego do wczoraj czyli lipca nawet nikt nie zadzwonił ani nie wysłał pisma że zalegam z opłatami na co czekali? ano na to żębym nie rezygnował z pakietów i zapłacił za nie kwot prawie 500zł!!!Podczas rozm. z konsultantką na moje pytanie dlaczego nikt mnie nie informował o wysokości opłat oraz braku faktur usłyszałem że przez ten cały okres weryfikowali należności!!!to mnie zweryfikowali!!!
  • ~KIT ANNA / 2013-01-24 11:33
    JAK ZAMÓWIĆ TO NIE MA PROBLEMU!!!!!!! JAK SIĘ CHCE ZREZYGNOWAĆ TO JUUUUUUUŻŻŻŻŻŻŻZ JEST!!!!!!!!
  • ~kizol71 / 2009-02-05 07:17
    czuje sie oszukany. próby dodzwonienia sie wymagaja kilkudziesięciu prób. Rezygnacja z pakietów wymaga opłaty 20pln "za zmniejszenie abonamentu" - to zwykłe cwaniactwo i naciąganie!!!
    Zaletykilka ciekawych programów
    Wadycała reszta
    2 lata
  • ~korek / 2011-06-05 06:32
    Już 5 dni czekam na aktywację mimo, że w regulaminie jest napisane, że aktywacja nastą pi w ciągu 24 godzin. Konsultanci jedynie NIEUDOLNIE POTRAFIĄ POWIEDZIEĆ, że dołożą wszelkich starań a i tak nie zmienia się nic. Firma ITI Neovision to banda oszustów sprzedająca badziewie.
    Zaletybrak
    Wadysame
    5 dni
  • ~Kosa_10 / 2011-11-27 23:38
    Ja jestem zadowolona z usług tego dostawcy. Podpisałam z nimi umowę z ponad dwa lata temu i jak dotąd nie sprawiali żadnych problemów. Zastanawiam się nad kupnem multiroomu, po wprowadzeniu nowej promocji z ofertą standard i premium. Z mężem przynajmniej o pilot nie będziemy drzeć kotów :)
  • ~kostek / 2009-03-02 18:14
    dostałem info o zapłacie wpłaciłem kasę wysłałem potwierdzenie faxem tak jak kazała pracownica firmy lecz banda oszołamów wyłączyła sygnał Telefonowałem około9.00 pani powiedziała że już włącza jest 18.00 a sygnału brak .Co jest warte słowo w takiej firmie
  • ~Krysia / 2009-03-22 12:36
    Jestem niemile rozczarowana ich zainteresowaniem sie klientem i opiniami. Bez uprzedniego poinformowania narzucają pakiety dodatkowe podnosząc w ten sposób wysokość abonamentu bez mojej zgody. Nie można się z nimi w żaden sposób skontaktować i dlatego chcę zrezygnowaćz ich usług. Może ktoś wie w jaki sposób mogę zakończyć umowe, jeżeli okres umowy wygaśl 27 lutego. Z całą pewnością nie będę zawierała z nimi żadnej współpracy!!!
  • ~KRZYSIU / 2009-02-25 17:11
    ZŁAPALI MNIE NA HBO W PROMOCJI NA 3 MIESIĄCE-DARMOWO.PO TYM OKRESIE MIAŁO BYĆ WYŁĄCZONE. USIŁUJE KONTAKTOWAC SIĘ Z NIMI TELEFONICZNIE,ALE JAK WIEMY MOŻNA WROSNĄĆ W ZIEMIE A TELEFONU NIKT NIE ODBIERZE.WYSŁAŁEM FAX-BEZ ODPOWIEDZI,WYSŁAŁEM LIST POLECENY -BEZ ODPOWIEDZI.WYSŁAŁEM MEILA-BEZ ODPOWIEDZI.TERAZ JUŻ SIĘ Z NIMI NIE BĘDĘ KONTAKTOWAŁ CZEKAM NA WYŁĄCZENIE I JAK CHCĄ ABYM DODATKOWO ZAPŁACIŁ TO NIECH KIERUJĄ SPRAWĘ DO SĄDU.FRAJERÓW NIECH SZUKAJĄ W SWOIM ŚRODOWISKU.ZSATNÓWCIE SIE 5X ZANIM TO KUPICIE.
    WadyBRAK KONTAKTU Z OPERATOREM.CIĄGLE POWTARZAJĄCE SIĘ FILMY I PROGRAMY
    3 LATA 100ZŁ
  • ~krzysztof golubowski / 2012-10-02 11:39
    beznadziejny kontakt z konsultantami naciaganie n ropzmowy telefoniczne-20 min na oczekiwanie aż ktos zechce podnies słuchawke- ciagły problem z sygnałem jeśli chodzi o antenę przy ustawieniu na poziomie 70% na następny dzień jest już zero-beznadzieja




    Zaletynie widzę
    Wadybrak połaczenia Zdziałem technicznym
    2 rok
  • ~Krzysztof Grzegorczyk / 2013-02-02 14:23
    Chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego przeciwko telewizji n. Powód okłąmywanie przez konsultantów. Pobieranie opłat przy niedostarczeniu sygnału - brak telewizji przez rok. Nie przyjęcie i potwierdzenie wypowiedzenia umowy.kontakt: chrissgrzegorczyk@gmail.com
  • ~kuba_j / 2011-11-25 12:43
    BiJ wspolczuje Ci, bo pewnie sam zareagowal bym tak samo na twoim miejscu jakby cos takiego się dzialo. moze idzie za tym niekometencja pracownika z którym rozmawiales. firma sama z siebie raczej tego nie robi, bo przecież to dla nich samoboj. daj znac jak sprawa się wyjasni. ja przez 3 lata posiadania enki nie miałem zadnych krytycznych sytuacji.
  • ~lotnik2012 / 2011-03-19 13:36
    Jesteś zobowiązany z telewizią n ómową to płacz i płać mało tego jak wchodzą promocie ty niedostaniesz nic ,złapali Cię w swoie śidła więc płać ,płać i płać niema polituj kolego . Kończy mi sie ómowa i baj ,baj z nimi
  • ~lucyna / 2011-01-12 07:44
    omijać N szerokim łukiem, od 07-01-2011 mam pudełko które nie robi, po moim telefonie proszą o cierpliwość. nieudolna beznadziejna firma
  • ~luka / 2011-03-24 20:11
    Słuchajcie, piszę bo kilku awanturach (patrz poniżej) wreszcie zniknął ekran aktywacyjny i pojawila sie pełna oferta programowa. Dziesiąty z kolei konsultant zapewnił mnie, że to ostatnia próba aktywacji tzn. reset recordera; jak się nie uda trzeba go wymienić. Reset poskutkował i po 30 min. zaczeły się wgrywać programy. Mam nadzieję, że N nic więcej nie odwali do końca umowy ale po jej wygaśnięciu na pewno się z nimi pożegnam i wracam do Polsatu-tam takie historie (oszustwa, obiecanki-cacanki, podwyższanie cen abonamentu, fatalna obsluga klienta) nie mają miejsca.Pozdrawiam
  • ~lukaszek / 2012-04-06 11:07
    ponad 10 dni temu przedstawiciel telewizji n zakręcił moją 83 letnią babcię i wcisnął jej usługę, zapewniając, że ma 10 dni do namysłu i bez żadnych problemów i kosztów będzie można się wycofać.
    babcia się zdecydowała wycofać i od tego momentu, albo przedstawiciel był niedostępny, albo umawiał się i się nie zjawiał. gdy ja zadzwoniłem i powiedziałem, że nie chcemy tej usługi, że jesteśmy niezadowoleni z ich podejścia do klienta i robieniem ludzi w konia, i żeby zabierali cały sprzęt, przedstawiciel powiedział, że ok, że tego samego dnia da mi znać kiedy monterzy przyjadą odinstalować to wszystko. przedstawiciel telewizji n znów się nie odezwał. biuro sprzedaży, z którego działa owy przedstawiciel umywa ręce i mówi, że nic nie mogą zrobić, i że sprawą się zajmuje ten gość !!!! jakaś paranoja !!!!! zadzwoniłem bezpośrednio do siedziby n, i powiedzieli, żeby pisać zażalenie do nich bezpośrednio z całym opisem sytuacji. stanowczo odradzam współpracy z tą firmą !!!!
    Zaletymożna mieć bezproblemowo
    Wadynie da się odejść bezproblemowo, nawet w ciągu gwarantowanych 10 dni. nie da sięi załatwić czegoś bezproblemowo. traktowanie klienta - kupił, więc już można o niego nie dbać. brak rzetelnego kontaktu.
    12 dni. o 12 za dużo.
  • ~ŁukaszC / 2010-05-29 15:49
    Witam! Pragnę z góry wszystkich uprzedzić przed oszustwami ze strony telewizji ''n''. W grudniu roku 2009 podpisałem umowę w punkcie obiecano mi że drugi dekoder ''promocyjny'' zostanie doręczony pocztom... jest maj a dekodera ani śladu... Dzwoniłem juz 6 razy i za każdym razem słyszałem inną wersję wydażeń i za każdym razem obietnica że dekoder dostanę w ciągu dwóch tygodni...
    Zaletydostepność
    Wadyoszukują klijentów
    6 miesiecy
  • ~Madoks / 2012-05-03 15:15
    W dniu 2 maja tego roku podpisałem umowę z dostawca telewizji N.Kurier przywiózł mi sprzęt i umowę.Tego samego dnia podłączam dekoder do sieci ,a on nie załącza się .Wezwałem fachowca który zajmuję się ustawianiem dekoderów i okazało się że otrzymałem sprzęt popsuty.Tak więc zadzwoniłem do SOLIDNEJ FIRMY informując ich o całym fakcie.Powiedziano mi że muszę udać się z dekoderem do serwisu i zgłosić awarię.Ja natomiast powiedziałem że sprzęt powinien być sprawny i nadający sie do użytku,a nie dostarczać popsuty sprzęt i z kijenta robić sobie parobka.Zażądałem o natychmiastowe rozwiązanie umowy,gdyż mam na to 9 dni od podpisania,a sprzęt będzie oczekiwał u mnie na właściciela.celem odebrania jego.Nie zamierzam w żadnym przypadku zawozić dekodera do serwisu.Powiedziano mi że umowa już jest ważna i nie można jej rozwiązać przed czasem.Nigdy w swoim życie nie będę chcieć korzystać z usług telewizji N gdyż jest to jedno oszustwo
  • ~Maggy / 2011-12-05 15:18
    witam. Po jakim czasie mieliście aktywacje karty ? bo ja czekam juz 4 dzień i nic. dzwonie do obslugi po 3 razy dziennie i ciągle słysze że do 2-3 godzin powinna być aktywacja a tu NIC! mimo ze pisze w info ze do 24 h od włączenia dekodera :( zamiast ulubionych programów ogladam jedynie ekran aktywacyjny ...;/
    Zalety-
    Wadydługo termin aktywacji
  • ~makar / 2013-08-29 18:56
    Ja w lutym przeszedłem z SD na HD z dekoderem na wlasnosc(na kartę)oplata za pól roku z gory.Tyle ze nikt mi nie powiedział w tym czasie, ze po pół roku bede mógł ogladac jedynie programy jezeli podpisze umowe,w innym przypadku dekoder ten bede mogł sobie wsadzić.Wymiana karty nic nie daje ,bo maja dekodery HD zaprogramowane pod 1 KARTE!!Mili konsultanci to osobna bajka..maja wgrane formułki a ich praca polega na jak najdłuższej rozmowie w wynku której klijent zwracający sie z problemem otrzymuje cos w rodxzaju...RADZ SOBIE SAM OŚLE
    OSTRZEGAM PRZED PROMOCIAMI N-KI.Ja skozrestałem i wyszło tak jak opisałem wczesniej.
    Zaletyzadnych zalet jak i zasad,,dno.
    WadyTylko...
    7 mies
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976