Jeżeli tak ma wyglądać ta"nowa generacja",to za niedługo czeka nas koszmar na tej planecie.Rozumiem,że świat kręci się coraz bardziej wokół pieniądza,bez liczenia się z innymi ,ale to co wyprawia, "n-ka" ze swoimi sponsorami ,to zakrawa na beszczelność. Ilu jeszcze muszą skusić naiwniaków,a potem pokazać jak ich szanują ,aby zauważyli,wyraźnie że coś trzeba zmienić w obsłudze ,bo pujdą z torbami.Czyżby jeszcze była za mała konkurencja? Niby ofertę mają dobrą ,ale to nie zakryje fatalnego podejścia do abonentów. W żadnym miejscu nie idą klientowi na rękę.Nawet chciałem zostać mimo fatalnej obsługi,kontaktu i podejścia,ale jeżeli nie raczą odpowiedzieć na maila z propozycją, to mam ich podobnie.Odnoszę wrażenie,że "n"- ka ,sądzi,że kolejka nowych naiwniaków jest niekończąca się,czy tak jest zobaczymy.Mój niesmak po przygodzie z nimi wciąż pozostaje i nie widzę by coś się zmieniało z ich strony. Ceny usług idą w górę ,liczba rozczarowanych TV "n" również rośnie.Liczę,że konkurencja na rynku w końcu wyeliminuje praktyki podobne 'n"-ce ,tego życzę nam wszystkim.Zaletyzaćmione przez fatalną obsługę i podejście do klienta
WadyNiby wybierasz co chcesz,ale tak naprawdę nie masz wyboru,bo i tak zapłacisz tyle ile chce zarobić na tobie n-ka.
całe szczęście,że nie muszę już być ich idiotą