strona 106 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- nastepna »
-
~Darek K / 2013-02-24 08:42
Oszuści. Po zakończeniu umowy poinformowano mnie, że mam miesięczny okres wypowiedzenia i miałem zamiar nie wypowiadać umowy. Umowa została automatycznie przekształcona na czas nieokreślony. W momencie rezygnacji zmienił się okres wypowiedzenia na trzy miesiące. Szok. Chciałem odsłuchać rozmowy z konsultantem, dzwonię i piszę reklamacje i jak grochem o ścianę. Każdy konsultant klepie co innego. Płaciłem tym oszustom 99zł i teraz zmniejszyłem w okresie wypowiedzenia do najniższego abonamentu żeby im jak najmniej zapłacić. Zadzwonił do mnie konsultant i zaproponował mi nową umowę z tymi samymi kanałami co mam, ale nie za 99 zł, tylko za około 150 zł. Paranoja. Niech spadają. Co u nich jest dobre, to tylko dekoder. Włażą w dupę przed podpisaniem umowy, a potem leją na klienta!!!! -
-
~dark / 2012-02-26 13:00
1. wymiana nboxa na dekoder z nagrywarką - sami zaproponowali wymianę, w ciągu 2 tygodni miałem dostać, wchodzę w czwarty tydzień i w końcu dzwonię. Pytam, co z dekoderem , a konsultant , że zostało anulowane bo chyba nie mają dekoderów.
ŻENADA.
1. JEŚLI NIE MAJĄ DEKODERÓW , TO NIECH NIE PROPONUJĄ WYMIANY.
2. SZCZYTEM JEST, ŻE KTOŚ CZEKA NA KURIERA I MOŻE CZEKAĆ ROK, BO TV N POMIMO DEKLAROWANIA , ŻE DEKODER DO WYMIANY WYJDZIE, NIE MIAŁA CHĘCI POINfORMOWAC MNIE, ŻE SPRAWY POTOCZYŁY SIĘ INACZEJ i DEKODERA NIE DOSTANĘ.
3. kiedy zadzwoniłem w celu wybadania sprawy, konsultant nawet nie przeprosił za zaistniałą sytuację , tylko zapytał czy to już wszystko???
SOLIDNE FIRMY CHYBA TAK NIE ROBIĄ. logika i kultura nakazuje co innegoZaletyw powyższym temacie zero plusówWadywszystko, co opisałęm2,5 roku -
~Davidus / 2011-07-21 12:53
Kiedy dostałem zestaw okazało się że jest używany, trochę odświeżony. Ślady użytkowania były widoczne na pilocie. Oddałem wszystko sprawne, a teraz przesyłają mi notę obciążeniową na 60 PLN jako karę za szkodzenie/niekompletność. Beznadzieja, nigdy więcej więcej n. ZaletyżadnychWadysame2 lata, 99pln -
~ellono / 2011-02-18 11:14
chcę zakupić właśnie tv n-ke i z opinni czytam że nie warto czy polsat cyfrowy lub cyfra plus jest lepsza proszę o pomoc -
~emilia / 2012-07-11 17:17
Czuję się oszukana przez platformę telewizji n, po rozwiązaniu umowy z 3 miesięcznym wypowiedzeniem zadzwonił do mnie konsultant z dość korzystną ofertą powiedziałam, że odpowiada mi ona ale muszę się jeszcze zastanowić z uwagi na to, że miałam z tą telewizją już spore problemy. Chodzi dokładnie o to, że rachunki nigdy nie przychodziły na czas a jak już pzyszły np.po 3-6 miesiącach to każdy powiększony o 20 zł (kara za wyłączenie i ponowne włączenie sygnału, który w rzeczywistości nigdy nie został wyłączony!!!). Konsultant ponownie zapytał czy zgadzam się na taką ofertę a ja odpowiedziałam, że tak ale potrzebuję czasu na zastanowienie więc zaproponował, że wyśle mi umowę i rachunki w formie papierowej i jeśli je podpiszę i odeślę to nowa umowa będzie obowiązywać ale jeśli jej nie odeślę to znaczy, że ważne będzie wcześniejsze jej zerwanie. Dodałam jeszcze, że jeśli się na umowę nową zgodzę to żądam nowego dekodera z nagrywarką , konsultant się zgodził po czym dodał, że dekoderów nie ma na stanie ale oddzwoni jak już będą. To wszystko miało miejsce w lutym, do maja nie przyszła żadna umowa a wypowiedzenie się skończyło więc oddałam dekoder w punkcie n, ale rachunki nadal przychodzą i tel. wykonanym na infolinię dowiedziałam się, że umowa mnie obowiązuje gdyż zawarłam ją z konsultantem telefoniocznie. Złożyłam reklamację ale oczywiście rozpatrzyli ją negatywnie, dekodera też nie oddali także mam rachunki płacić do lutego 2013 roku nie mam na czym oglądać kanałów bo nie mam dekodera i jeszcze muszę zapłacić karę(60zł) za uszkodzoną klapkę od pilota którego urzywałam przez 5 lat. Złożyłam kolejną reklamację od reklamacji i zażądałam odsłuchania rozmowy telefonicznej z konsultantem. Nie wiem jak to się skończy ale mam już dość eNki i ciągłych kłopotów jakie muszę przez nich przechodzić!!! Ludzie trzymajcie się od nich jak najdalej bo to banda oszustów!!! Zaletyw porównaniu z wadami niewystarczające!!!!!!Wadykrętactwo, oszustwo, totalna porażka!!!!5lat teraz już 6 leci -
~EWA / 2010-01-16 21:55
kraca przy podpisaniu umowy ktora moze i dobrze napisana ale sluszy wyludzaniu pieniedzy
kiepska obsluga klienta, nie polecam ani troche. teraz musze z tym życ do konca umowy
ewa4 miesiace -
~ewa / 2010-07-01 09:49
Oszukują zmieniają opłaty w trakcie umowy, na pytania odpowiadają w sposób ignorancki a po złapaniu klienta mają go w poważaniu.Niczego nie można się doprosić chciałem instrukcję do dekodera turbo bo załączona była od innego to kilkakrotnie pisałem ale udawali, że nie wiedzą o co chodzi.Kontakt z fachowcem niemożliwy. Telewizja droga, program nieciekawy,brak darmowej infolinii sposób traktowania klientów jakby nie polski a mniejszości narodowej. W bezczelny sposób wymuszają przedłużenie umowy przesyłając jakieś nowe niby regulaminy co większość wyrzuca do śmieci ZaletyPrzy lepszej obsłudze dość dobry dekoder.WadyObsługa nie rzetelna , ignorancja, cwaniactwo i oszustwo.7 miesięcy poprzedni ponad rok przez krętactwa ntv muszę kontynuować jeszcze 7 m-cy umowę -
~glapiak liliana / 2013-05-08 11:21
Nie poleca tej telewizji dla tych państwa liczą się tylko pieniądze
klient wcale nawet będąc długoletnim abonentem tej tv zostałam potraktowana strasznie ta tv.ma swoich abonentów w głębokim poważaniu -
-
~gość11 / 2012-01-12 19:40
Nigdy więcej nie wezmę n bo tylko same problemy zdecydowałem sie nie przedłużyć dalszej umowy to od dwóch dni nie mogę oglądać telewizji w dupie mam taka telewizje płaciłem regularnie i co i nic tak traktują stałych klientów dzwoniłem do nich i nic, nie chce mieć z nimi już nic wspólnego.taka jest właśnie telewizja n .
-
~hokej48 / 2016-02-15 21:21
nc+ ma wszystkich stałych abonentów w D bez jakiegoś wahania to pisze bo to prawda i nie zmienię mojej wypowiedzi gdyż miałem nimi umowę na dwa lata zapłacone z góry jak pytałem się o przedłużenie na rok to dali mi taką o naciągnięta umowę że się poczułem jak by mieli przed sobą analfabetę[człowieka który nie umie liczyć i pisać] Zaletyżadnych chyba że umiom dobrze naciągaćWadynaciągaczekupiłem za 100zl -
~ignac / 2011-02-02 19:15
jeśli nowa generacja polega na podpisaniu umowy i nie świadczeniu usług to w tym interesie o to chodzi.
Czytając komentarze wiele osób ma ten sam problem. Jak sądzę fikcyjny. Złe sparowaniue karty, brak zgłoszenia do serwisu... itp.
Mam propozycję pozwu zbiorowego przeciu nowej degeneracji. Jest jakiś prawnik na forum?ZaletyNie mi9ałem okazji się przekonaćWadySameNie mam go od miesiąca mimo podpisania umowy -
~ignac / 2011-02-02 19:29
Szukam osób chcęcych złożyć wspólnie pozew zbiorowy przeciwko telewizji N z powodu nie wywiązania się z zawartej umowy świadczenia usługi dostaw oraz zwrotu poniesionych kosztów choćby rozmów telefonicznych z BOK oraz utraconych korzyści.
Ja przez cały styczań, mając podpisaną umowę, nie mogąc oglądać telewizji, nie mogąc się dogadać w BOK, wysłuchiwałem tych samych bzdur co inni forumowicze.
Kontakt:
ignac@opoczta.pl -
~ingemar / 2012-05-14 11:28
REWELACJA!! JAKOSC FULL HD, NIE MA POROWNANIA DO TELEWIZJI KABLOWYCH- VECTRA, MULTIMEDIA, ITP- WSZYSTKIE KANAY HD NAJWYZSZEJ JAKOSCI.NIE SŁUCHAJCIE MARUDERÓW- NIECH SOBIE KUPIA PORZADNE TV ZA PONAD 6000 ZŁ- WTEDY ZOBACZA, A INACZEJ- NIECH WYSTAWIAJA SOBIE ANTENY ANALOGOWE.POLACY TO NARÓD MARUDERÓW. ZaletyMIŁA OBSŁUGA, NAJWYZSZE ZAAWANSOWANIE TECHNOLOGICZNE- FULL HD 1080WadyBRAKROK -
~iwona / 2010-01-06 09:18
cyfra+ mialam 4 lata i nie mialam zadnych problemow a u nich same klopoty pomijajac te mniejsze to teraz mam do zaplaty 2000 zl za dekoder ktory dawno odeslalam za antene ktorej nie dostalam nie polecam wyludzacze -
~jacewluk / 2012-04-20 08:14
Witam,
ja z eNki jestem bardzo zadowolony wsio smiga i jest spoko mozliwosci techniczne tej platfofmy robia wrazenie inne platformy moga tylko pomazyc internet smiga wsio dziala jest OK. -
~jacewluk / 2012-09-18 15:37
Nie rozumiem tych wszystkich narzekan na enke moim zdaniem ta platforma rulez a mozliwosci techniczne tej platformy robia wrazenie inne platformy moga pomarzyc np.polosat cyfrowy co to w ogole jest ??/ Zaletywsio -
-
~jaga / 2011-01-18 13:52
jakość tragiczna odbiór w hd szkoda gadać poucinany obraz a telewizor nowy przystosowany a nie złom jak ktoś zugerował. ZaletybrakWadyaktywacja ,jakość . -
~JAN / 2013-03-24 10:54
Mysle ze kazdy kto sie liczy z kasa podziekuje n z wiadomych powodow klientow uwarzaja za jeleni jak by byla tylko sama n-ka na rynku wlasnie patrzylem na polsat jest ok wracam do nich ponownie . N-ka sama sie prosila o to co maja teraz zostana sami jak palec z cyfra na swoje zyczenie ja juz cyfrze nie dam sie nabrac ZLODZIEJE I CWANIACTWO ZaletyZADNYCH ZALETWadySAME WADY4 lata 89zl -
~jaro / 2012-02-14 19:59
- konczy mi sie umowa w N, dzwonilem do nich jaka maja propozycje ale propozycja jest taka ze to samo dostane za 30 zl drozej, teraz place 99zl a oni mi mpowia ze moga mi przedluzyc w abonamencie za 129zl, na stronie N jest promocja z multirumem za 99 zl wiec chyba lepiej oplaci sie wypowiedziec umpowe , zdac dekoder i podpisac nowa lub wybrac cyfre, ktora mialem 7 lat ?????!!!!! Zaletyduzo kanalow HD, turbodekoderWadytragiczna oferta dla stalych abonamentow nie zachecajaca do przedluzenia umowy23 miesiace, 99 zl/miesiac -
~JazR / 2011-03-24 06:02
Mam n-ke od konca 2006 roku, chyba prawie od poczatku kiedy sie pojawili.Bylo dobrze ale sie skonczylo. W ciagu 2 miesiecy , od konca stycznia 2011 juz 3 krotnie wymienialem dekoder Turbo , w tym byla 1 szt przez tydzien kompletnie niedzialajaca .. prawie 2 miesiecy nie moga ,nie chca , moze nie potrafia uaktualnic Turbo oprogramowania. Rozmowy z konsultantami, a raczej oczekiwanie na polaczenie z konsultantem kosztowalo nas w tym czasie ponad 200zl !....konsultanci sa mili , zakladaja nowe numery zlecenia i za kazdym razem tak samo uprzejmie odpowiadaja ...przekazemy do dzialu technicznego...prosze czekac 24 godziny lub 2 dni i .... nic sie nie dzieje . Oczywiscie zawsze dodaja ze moge skladac pisemna raklamacje ....Mam z nimi N-niestety umowe jeszcze prawie konca roku wiec musze wytrzymac . Jest przykre ze w 5 roku wspolpracy klient , posiadajacy wiele lat wszystkie N pakiety przestal N-ke interesowac . Coz - wiec juz niedlugo , przez kolejne lata juz nie beda mieli kasy od takiego jak ja klienta. Prawdopodobnie to ich nie obchodzi. Zaznaczam ze problem dotyczy N-Turbo z 500Mb dyskiem czyli tez z duzo ciekawszym oprogramowaniem niz standardowy recorder . A standardowy mnie nie interesuje wiec Goodbye Nka Goodby ! Dodam tylko ze mam tez w domu pelny pakiet C+ oraz Aster a na dzialce Polsat, i chociaz nie latwo jest sie tam dodzwonic to zawsze wystarczala 1 rozmowa aby cokolwiek zalatwic. ZaletyDobra oferta programowaWadyOgromnie zla obsluga klienta5 lat
strona 106 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- nastepna »