Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zniesmaczony / 2022-08-15 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita porażka, niczego nie można znaleźć, najpierw musisz wiedzieć co chcesz obejrzeć a dopiero potem szukać i grzebać po menu. Nikt mnie abonenta nie pytał czy wyrażam zgodę na zmiany i niczego nie podpisywałem, tymczasem pan na infolinii poinformował, że zapłacę 650 zł kary gdy zechcę zerwać umowę. Spadajcie, to była już ostatnia umowa z wami zawarta. Banda łobuzów.
    ZaletyZero zalet
    Wady100% wad/
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Zniesmaczony widz / 2020-12-24 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest terroryzm, reklamy po 15 minut i dalej muszę płacić ??? Strata mojego czasu. Sprzeciwiam się temu kategorycznie. To jest gówno......
    ZaletyBrak, przewalka
    WadyReklamy po 15 minut, strata mojego cennego czasu
    MiejscowośćŁódź
  • ~Zood / 2023-07-03 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, szkoda że nie można dać -5. Same powtórki, reklamy nawet w nocy. Jeszcze do tego mecz na Canal+ Premium w niedziele, nie ma Canal+ Sport aby wyświetlić piłkę? Mnie nie interesuje piłka nożna tylko żużel.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Zosia / 2019-09-01 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzęt który oferują to badziew chińskie gówno. Aktualizacja w trakcie oglądania czegoś... Pojawia się napis boot i wyłącza się na jakieś 2 min. Pilot nie reaguje na polecenia albo je myli.. Ty chcesz głośniej a to ci przełącza kanał. Zawiesza się. Podgląd programu telewizyjnego działa z łachą albo wcale nie działa. Gówno gowno gówno nie warte grosza. Umowami Die kończy i od 4 miesięcy atakują mnie telefonami żebym przedłużyła umowę. Nie rozumieją że nie chce. Nigdy więcej z nimi do czynienia
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~zuza / 2011-01-14 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymiesięczny (!) okres wypowiedzenia umowy, oferta dla klienta z 2,5 letnim stażem o 18 zł miesięcznie droższa niż dla nowego. Brak możkiwości przedłużenia umowy na warunkach oferowanych nowym klientom. Koszmarnie długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta w obsłudze telefonicznej, konsultanci nie nie mają do zaoferowania, aby przekonać klienta do pozostania.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    2,5 roku
  • ~Zuza / 2021-07-03 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle!!!mam dwa dekodery, płacę 140 zł i co weekend wyświetla mi się komunikat o zamianie kart, inaczej mam wszystko zablokowane, Dlaczego??
    Wyświetla się złe podłączenie, kto podłączył, pracownicy nc+ nie za darmo, za każdy przyjazd do domu płaciłam kasę, nie małą, Smuteczek, brak profesjonalizmu i nie tylko, jedna gwiazdka to za dużo
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo żeby wymieniac
  • ~Zuzia Ślubowska / 2013-01-11 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO! Dno totalne! Nie polecam telewizji n nikomu. Bardzo dużo błędów, czasami od tak wyłączają programy BEZ ŻADNEGO UPRZEDZENIA! Ogólnie często się psuje a obsługa klienta jest BEZNADZIEJNA!
    NIE POLECAM nikomu, strata pieniędzy i czasu. Tylko człowiek się denerwuje.
    ZaletyNIE MA
    WadyWszystko jest wadą
    2 lata
  • ~Zzz / 2022-08-19 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu pisać do betonu, szkoda czasu gadać z betonem
  • ~Zzz / 2022-08-19 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu pisać do betonu, szkoda czasu gadać z betonem
  • ~Ździhó / 2022-08-22 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie zaczą się mecz Manchester United-Liverpool. Oczywiście nie pokazują, bo stracili prawa. To ostatecznie przesądza o mojej rezygnacji z ich usług. Ekstraklape i lige żabojadów niech sobie sami oglądają
    ZaletyKilka dobrych kanałów, których nie można teraz znaleźć
    WadyCoraz więcej… chyba Sasin został tam szefem
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Żan / 2022-08-24 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kiego grzyba te całe puzzle??? Na co komu ta układanka i podział nagrań w Menu, jeśli po resecie dekodera lub każdej aktualizacji lista na nowo żyje własnym życiem??? Co za skończony beton usiadł i zrobił za jajka taki szajs z oprogramowaniem? Co za tępy przudupas to zatwierdził? Zmarnowane pieniądze. Człowiek co chwila coś pstryka i poprawia zamiast oglądać i nagrywać. Wcześniejsze funcke zniknęły, został dekoder dla przygłupów...
    ZaletyQuoi?
    WadyRien!
    MiejscowośćParisss
  • ~Żaneta / 2019-01-16 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na świecie, perwszy raz trafiam na karę za opóżniony zwrot sprzętu. Uważajcie!
  • ~Żegnająca nc- / 2022-06-24 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Hmm, do kogoś o nicku Grzess,ja nie mam 80+, nawet nie 40+, tak więc miło by było gdybyś nie obrażał użytkowników. Nowy soft jest dramatycznie nieczytelny i nieintuicyjny, że nie wspomnę o utracie kilku fajnych funkcji. Poza tym, każdy kto użytkuje ma prawo mieć taką samą funkcjonalność bo za to płaci. I tak na marginesie, nie jestem zapóźniona technologicznie bo mam wykształcenie IT. Ten nowy soft sprawił, że po 12 latach z platformą pożegnam ich za mc bez żalu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • dajsobiespokoj / 2011-07-05 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem n w piątek, do dnia dzisiejszego nie mam sygnału, jestem zbywany a najbardziej denerwują mnie te zakłamania i rożne wersje podłączenia, taaaak wciskać kit to oni naprawdę potrafią, "proszę pana dzisiaj na pewno będzie działać" także szczerze odradzam, jutro jadę i oddaje bezużyteczne czarne pudło, w końcu mam do tego (na szczęście) prawo!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyokłamywanie klienta
    ha ha
  • ~................................. / 2013-04-24 13:17
    Możecie zerwać umowy z N-ką,bez ponoszenia odpowiedzialności.UWAGA!!!! Nie podpisywać aneksów do umowy!!!!!!
    Kruczek prawny,który nie jest zawarty w umowie ale zgodny z prawem i na waszą korzyść.Macie umowy z N-ką a nie mieszaną z C+
    Umowę zerwałem
  • ~abonent cyfry / 2011-11-19 09:39
    dziekuję wszystkim, ktorzy tu zamieszczają swoje opinie , juz prawie miałem kupić n-kę , ale po tym co tu piszecie jednak zostanę w cyfrze+ , dodam, że jestem z nimi już chyba z 10 lat i NIGDY nie było najmniejszych problemów , może jak przejmą ITI to przewietrzą pokoje z "kompetentnych" pracownków , a propops ich ostatnia oferta z telewizorem - podobno podnieśli oplatę aktywacyjną z 300 na 500 PLN z dnia na dzień , cóż , nic nie dodam , a multiroom w n-ce wiąze się albo z wierceniem otworu w ścianie by połączyć dekodery ( oczym nic nie mówią ) albo router na własny koszt.
    żenada!!!
    Wadytotalnie odradzam
  • ~adam bijok / 2012-01-08 12:47
    Będąc kiedyś u znajomych, zauważyłem, iż ich nowy telewizor LCD ma obraz dużo gorszy niż moja plazma. Porównywałem obraz HD z tunera satelitarnego. Znajomi mieli „n”, ja cyfrę +. W grudniu zeszłego roku umowa z cyfrą mi się skończyła i wybrałem korzystniejszą programowo ofertę „n”.
    To, co przeżyłem po uruchomieniu nowego nabytku, to po prostu szok. Co z tego, że mam więcej kanałów HD, jeśli obraz jest paskudny -kolory są wyblakłe, obraz nie ma płynności i cały czas na jednolitych powierzchniach (np. niebo) jest cyfrowy brzydki szum. Na szczęście umowę mam tylko na 13 miesięcy. Jeśli masz nowoczesny telewizor HD-omijaj ofertę „n” szerokim łukiem.
    Adam Bijok.
    ZaletySzeroka oferta programowa.
    WadyBardzo brzydki obraz.
    Miesiąc
  • ~ander / 2009-02-23 23:30
    sam jesteś chyba pracownikiem tej plstwormy i płacą ci za te pozytywy.
    Zaletyżadnych
    Wadyza dużo aby wyliczyć.
    obserwuję zmagania kilku znajomych z waszmość platformą.
  • ~Andreas Murski / 2013-06-25 00:33
    15 marca 2013r moja kuzynka wysłała do pismo polecone z zawiadomieniem , ze odstępuje od umowy zawartej 15 grudnia 2006r .
    Od tej pory spotykają ja same nieprzyjemności ze strony POLSATU dotyczące płatności .
    Kuzynka opłacałam zgodnie z umowa - miesięcznie 37,90 zł i nie korzystała z zadanych dodatkowych kanałów czy dekoderów .
    Opłaciła również 3 kolejne miesiące 111,90 zał. -sumę , którą zadadal od niej konsultant Polsatu.
    Pomimo tego ,ze zapłaciła zażądaną ode mnie kwotę ,zaczęto ja nękać SMS -ami i telefonami żądając dokonania następnej wpłaty 39,90 zl .Nikt nie wie za co . Dzis ta surmę wpłaciła chcac zakonczyc ten cyrk.
    Poniewaz nie bylo mozliwosci wyslania mailu do POLSAT wyslala mail do wielu "waznych" osobistsci :)POLSATU
    Ciekawe czy ktos odpisze / POLSAT dalacza do nieuczciwych firm - tych co oszukuja
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, glupi konsultanci, nekanie tych co chca zakonczyc
    dlugo , zbyt duzo
  • ~andrzej / 2010-01-22 12:19
    szkoda ze tak poźno czytam opinie i daje wlasna
    dalem sie wrobic w to chociaz kumpel mowił zeby sie trzymal z daleka od tego
    Zaletychyba zadnych w porownaniu do polsatu
    Wadyo matko, z obsluga jeszcze sie nie kontaktowalem ale nawet nie bede probowal po tym co czytam, cierpliwie zaplaca za glupote do konca umowy i podziekuje...
    1 miesiac
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1701
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 763
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079