Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2286 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zjkraw / 2022-05-25 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka !!!!!!!!!!!!!!!
    Proszę przywrócić poprzednią wersje oprogramowania (była dobra).Obecna mało zrozumiała, białe napisy na szarym tle oraz małe ikony to chyba test okulisty. Jak można zmieniać coś dobrego (chyba w ramach dobrej zmiany) bez testowania i zebrania opinii klientów ?
    ZaletyBrak
    WadyProgram mało czytelny.
    MiejscowośćDziekanów Leśny
  • ~Zły Duch / 2022-06-12 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dobrze już było, teraz nie nadaje się do użytku. Przywróćcie stare menu a jak się uda nagrywanie wstecz.
    ZaletyObecnie brak
    WadyCałkowita klapa
    MiejscowośćToruń
  • ~Zmieniam / 2018-12-28 03:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Również mam dość. W nc+ około 15 lat (wtedy jeszcze cyfra). Zaczynałam od pakietu ok 20 zł.Gdzieś tam potem raz podwyższyłam, potem następny raz ze względu na dziecko (ok 10-15zł) pakiet dziecięcy i tak sobie płaciłam 49 około. Kilka lat emu ceny wzrosły i za ten sam pakiet już 50 zł z groszami no ok trudno. Cały czas mi wmawiano, że jako stały klient mam taniej niż nowy. Dwa lata temu się wkurzyłam bo konsultant znowu mnie namówił, i zawarłam umowę telefoniczną, po czym na drugi dzień dostałam sms z ofertą z "pobliskiego" salonu na ten sam pakiet o 2 zł niższą... W tym roku więc, stwierdziłam, że idę do salonu a nie telefonicznie. Jako, że dekoder trup i się zawieszał jak inni wspominali w poniższych opiniach- w salonie zjawiłam się wcześniej dużo przed końcem umowy dopytać o sam dekoder. Miły Pan? doradził mi doczekać do końca umowy i wziąć wtedy taniej super nowy dekoder promocyjnie a tymczasem wymienil na kolejnego starego trupa którego trzeba resetować... Wydzwaniali mi pod koniec września jak zwykle przy końcu umowy. Z moich 52 zł chcieli zrobić 54 ale jak zwykle za przedłużenie dostanę 3 miesiące canal+ i hbo na 6 miesięcy. No nie zawarłam tej umowy, kanały dziecięcę już mi niepotrzebne- nie da się zrezygnować! Umowa więc przeszła na czas nieokreślony - na nieokreślonym płacę teraz 56 zł. Stwierdziłam czekam do świąt i pójdę podpytać w salonie. No i - zmniejszyć pakietu nie mogę. Jak przedłużę umowę to mam płacić jeszcze więcej...ok 59 zł a jak dodaćnowy dekoder to ponad 60, no ale dorzucą mi kanały których nie chcę ! ale nie mogę nie chcieć bo tak! Nie będę ich ogladać ale będę mieć (aha, znajomym się pochwale-mam) a płacisz znowu więcej. Także pan stacjonarnie też zrobił mnie w ch.... A będąc tam patrzę w tę ich gazetkę promocyjną i tia, jak w okresie świątecznym weźmiesz to i tamto to dekoder za 1 zł nie za 5 miesięcznie itd... Nie wiem dla kogo te promocje bo nie dla mnie klienta od 15 lat. I jeszcze taki smaczek. Był ten cały czarny piątek, czarny weekend - dostałam sms na promocje dekodera w najbliższym mi salonie, 15 minut przed zamknięciem w ostatni dzień może jedyny promocji... No szkoda,że nie wysłali o północy. Muszę ocenić zanim dodam opinię, jeśli chodzi o obsługę to zawsze bardzo miła namawiająca telefoniczna no ale wiem, że muszą tak, nic do nich nie mam ale muszęo cenić źle ze wzgl na to co im każą, a ten facet w żywe w punkcie tojuż mnie całkiem rozwalił. Nie pamięta klientów i ściema za każdym razem albo pamięta i też ściema. Do "GÓry" największy problem/
    ZaletyMoże kiedyś były, teraz brak
    WadyZero szacunku do klienta, zero lojalności,konkurencja wygrywa u przyzwyczajenie ze strony klienta nie wystarczy żeby go utrzymać.
    Miejscowośćnieważne ,bo wszędzie tak samo źle
  • ~zniechęcony uzytkownik / 2022-07-07 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem stałym klientem od ponad 15 lat, ale to co się dzieje w tym gównie to przechodzi ludzkie pojecie. W lutym kończyła mi się umowa i nawet wysłałem wypowiedzenie, ale po kilku telefonach od tego dziadostwa dałem się namówić na przedłużenie o kolejne 2 lata. Chcialem tylko mniej płacić za pakiety, które miałem od samego początku jako stały klient, to gnojek jeden tak mnie zakręcił, że place mniej ale za pakiet dla nowego użytkownika. Kur-y wyłączyli mi połowę programów.
    Do tego ostatnio zmienili OSD w dekoderze, jakaś masakra, nic nie wiem gdzie jest, bez intuicyjne badziewie. Szukam ikony z rachunkami i nie ma, więc nie mam pojęcia czy mam zapłacone czy nie. Zalogować się na ich stronie z zagranicy niemożliwe bo też pozmieniali wszystko i adres IP jest automatycznie blokowany. W dupie mam taką firmę byle jak najszybciej do końca umowy i żegnamy się. Koniec z beznadziejnym sprzętem i i cała tą firmą.
    Zaletyjedynie twardy dysk o dużej pojemnosci
    Wadywszystko tragiczne
    MiejscowośćPławna
  • ~Zniesmaczona / 2022-08-12 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy może być jeszcze gorzej..niż jest?!
    ZaletyBrak
    WadyLawina
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Zniesmaczony / 2022-08-15 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita porażka, niczego nie można znaleźć, najpierw musisz wiedzieć co chcesz obejrzeć a dopiero potem szukać i grzebać po menu. Nikt mnie abonenta nie pytał czy wyrażam zgodę na zmiany i niczego nie podpisywałem, tymczasem pan na infolinii poinformował, że zapłacę 650 zł kary gdy zechcę zerwać umowę. Spadajcie, to była już ostatnia umowa z wami zawarta. Banda łobuzów.
    ZaletyZero zalet
    Wady100% wad/
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Zniesmaczony widz / 2020-12-24 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest terroryzm, reklamy po 15 minut i dalej muszę płacić ??? Strata mojego czasu. Sprzeciwiam się temu kategorycznie. To jest gówno......
    ZaletyBrak, przewalka
    WadyReklamy po 15 minut, strata mojego cennego czasu
    MiejscowośćŁódź
  • ~Zood / 2023-07-03 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, szkoda że nie można dać -5. Same powtórki, reklamy nawet w nocy. Jeszcze do tego mecz na Canal+ Premium w niedziele, nie ma Canal+ Sport aby wyświetlić piłkę? Mnie nie interesuje piłka nożna tylko żużel.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Zosia / 2019-09-01 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzęt który oferują to badziew chińskie gówno. Aktualizacja w trakcie oglądania czegoś... Pojawia się napis boot i wyłącza się na jakieś 2 min. Pilot nie reaguje na polecenia albo je myli.. Ty chcesz głośniej a to ci przełącza kanał. Zawiesza się. Podgląd programu telewizyjnego działa z łachą albo wcale nie działa. Gówno gowno gówno nie warte grosza. Umowami Die kończy i od 4 miesięcy atakują mnie telefonami żebym przedłużyła umowę. Nie rozumieją że nie chce. Nigdy więcej z nimi do czynienia
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~zuza / 2011-01-14 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymiesięczny (!) okres wypowiedzenia umowy, oferta dla klienta z 2,5 letnim stażem o 18 zł miesięcznie droższa niż dla nowego. Brak możkiwości przedłużenia umowy na warunkach oferowanych nowym klientom. Koszmarnie długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta w obsłudze telefonicznej, konsultanci nie nie mają do zaoferowania, aby przekonać klienta do pozostania.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    2,5 roku
  • ~Zuza / 2021-07-03 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle!!!mam dwa dekodery, płacę 140 zł i co weekend wyświetla mi się komunikat o zamianie kart, inaczej mam wszystko zablokowane, Dlaczego??
    Wyświetla się złe podłączenie, kto podłączył, pracownicy nc+ nie za darmo, za każdy przyjazd do domu płaciłam kasę, nie małą, Smuteczek, brak profesjonalizmu i nie tylko, jedna gwiazdka to za dużo
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo żeby wymieniac
  • ~Zuzia Ślubowska / 2013-01-11 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO! Dno totalne! Nie polecam telewizji n nikomu. Bardzo dużo błędów, czasami od tak wyłączają programy BEZ ŻADNEGO UPRZEDZENIA! Ogólnie często się psuje a obsługa klienta jest BEZNADZIEJNA!
    NIE POLECAM nikomu, strata pieniędzy i czasu. Tylko człowiek się denerwuje.
    ZaletyNIE MA
    WadyWszystko jest wadą
    2 lata
  • ~Zzz / 2022-08-19 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu pisać do betonu, szkoda czasu gadać z betonem
  • ~Zzz / 2022-08-19 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu pisać do betonu, szkoda czasu gadać z betonem
  • ~Ździhó / 2022-08-22 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie zaczą się mecz Manchester United-Liverpool. Oczywiście nie pokazują, bo stracili prawa. To ostatecznie przesądza o mojej rezygnacji z ich usług. Ekstraklape i lige żabojadów niech sobie sami oglądają
    ZaletyKilka dobrych kanałów, których nie można teraz znaleźć
    WadyCoraz więcej… chyba Sasin został tam szefem
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Żan / 2022-08-24 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kiego grzyba te całe puzzle??? Na co komu ta układanka i podział nagrań w Menu, jeśli po resecie dekodera lub każdej aktualizacji lista na nowo żyje własnym życiem??? Co za skończony beton usiadł i zrobił za jajka taki szajs z oprogramowaniem? Co za tępy przudupas to zatwierdził? Zmarnowane pieniądze. Człowiek co chwila coś pstryka i poprawia zamiast oglądać i nagrywać. Wcześniejsze funcke zniknęły, został dekoder dla przygłupów...
    ZaletyQuoi?
    WadyRien!
    MiejscowośćParisss
  • ~Żaneta / 2019-01-16 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na świecie, perwszy raz trafiam na karę za opóżniony zwrot sprzętu. Uważajcie!
  • ~Żegnająca nc- / 2022-06-24 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Hmm, do kogoś o nicku Grzess,ja nie mam 80+, nawet nie 40+, tak więc miło by było gdybyś nie obrażał użytkowników. Nowy soft jest dramatycznie nieczytelny i nieintuicyjny, że nie wspomnę o utracie kilku fajnych funkcji. Poza tym, każdy kto użytkuje ma prawo mieć taką samą funkcjonalność bo za to płaci. I tak na marginesie, nie jestem zapóźniona technologicznie bo mam wykształcenie IT. Ten nowy soft sprawił, że po 12 latach z platformą pożegnam ich za mc bez żalu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • dajsobiespokoj / 2011-07-05 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem n w piątek, do dnia dzisiejszego nie mam sygnału, jestem zbywany a najbardziej denerwują mnie te zakłamania i rożne wersje podłączenia, taaaak wciskać kit to oni naprawdę potrafią, "proszę pana dzisiaj na pewno będzie działać" także szczerze odradzam, jutro jadę i oddaje bezużyteczne czarne pudło, w końcu mam do tego (na szczęście) prawo!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyokłamywanie klienta
    ha ha
  • ~................................. / 2013-04-24 13:17
    Możecie zerwać umowy z N-ką,bez ponoszenia odpowiedzialności.UWAGA!!!! Nie podpisywać aneksów do umowy!!!!!!
    Kruczek prawny,który nie jest zawarty w umowie ale zgodny z prawem i na waszą korzyść.Macie umowy z N-ką a nie mieszaną z C+
    Umowę zerwałem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2286
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1715
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 783
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 347
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171