Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zen / 2022-08-05 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    "tfurco" tego badziewia oprogramowania... Puknij się w ten pusty sagan!
    Zaletylekarze przyjmują 24h
    Wadytrzeba się ruszyć lub wezwać karetkę do "tfurcy"...
  • ~zena / 2011-09-08 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szcescie udalo mi sie uwlonic od umowy z N...przez 18 miesiecy umowy polowe tego czasu nie bylo polaczenia, technicy byli 4 razy, oczywiscie na moj koszt....masakra jakas, gdyz N oczywiscie za nic nie odpowiada, jedynie za wysylane rachunki...
    Zaletybrak
    Wadyzero pomocy ze strony N
    18 miesięcy 300zł
  • ~zenek / 2019-02-25 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie się od nich z daleka!!!
    W żadnym wypadku nie podawajcie im numeru telefonu!!! Kilku dniowe opóźnienie w płatność i bliski koniec umowy powoduje że nękają telefonami od samego rana dzwoniąc po kilkanaście razy dziennie.
    Zaletybrak
    Wadynękanie klientów
  • ~zenon / 2022-05-12 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję że zawarłem umowę i to na 2 lata , zamontowano mi dekoder niesprawny i nie mam normalnej drogi aby otrzymać sprawny. Reklamacja z automatu odrzucona . Korzystanie z infolinii utrudnione na maxa.
    Miejscowośćswiecie
  • ~zibi / 2022-01-17 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tam sami narkomanii pracują sami nie wiedzą z czego żyją rachunki przychodzą różne na maila inne na telewizor inne na telefon inne żeby się dodzwonić to graniczy z cudem jednym słowem nieudacznicy łacznie z tymi obsranymi właścicielami tzn szef debile kto dał im uprawnienia do tej zasranej tv
  • ~Zirytowany klient / 2022-03-20 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe, beznadziejne menu, skutecznie zniechęca mnie do przedłużenia upływającej niedługo (na szczęście!) umowy.
    ZaletyZachęca do zmiany firmy
    WadyNowe menu jest totalnie nieintuicyjne, nieprzyjazne użytkownikowi, nieczytelne, po prostu brak słów.
    MiejscowośćGdynia
  • ~zjkraw / 2022-05-25 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka !!!!!!!!!!!!!!!
    Proszę przywrócić poprzednią wersje oprogramowania (była dobra).Obecna mało zrozumiała, białe napisy na szarym tle oraz małe ikony to chyba test okulisty. Jak można zmieniać coś dobrego (chyba w ramach dobrej zmiany) bez testowania i zebrania opinii klientów ?
    ZaletyBrak
    WadyProgram mało czytelny.
    MiejscowośćDziekanów Leśny
  • ~Zły Duch / 2022-06-12 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dobrze już było, teraz nie nadaje się do użytku. Przywróćcie stare menu a jak się uda nagrywanie wstecz.
    ZaletyObecnie brak
    WadyCałkowita klapa
    MiejscowośćToruń
  • ~Zmieniam / 2018-12-28 03:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Również mam dość. W nc+ około 15 lat (wtedy jeszcze cyfra). Zaczynałam od pakietu ok 20 zł.Gdzieś tam potem raz podwyższyłam, potem następny raz ze względu na dziecko (ok 10-15zł) pakiet dziecięcy i tak sobie płaciłam 49 około. Kilka lat emu ceny wzrosły i za ten sam pakiet już 50 zł z groszami no ok trudno. Cały czas mi wmawiano, że jako stały klient mam taniej niż nowy. Dwa lata temu się wkurzyłam bo konsultant znowu mnie namówił, i zawarłam umowę telefoniczną, po czym na drugi dzień dostałam sms z ofertą z "pobliskiego" salonu na ten sam pakiet o 2 zł niższą... W tym roku więc, stwierdziłam, że idę do salonu a nie telefonicznie. Jako, że dekoder trup i się zawieszał jak inni wspominali w poniższych opiniach- w salonie zjawiłam się wcześniej dużo przed końcem umowy dopytać o sam dekoder. Miły Pan? doradził mi doczekać do końca umowy i wziąć wtedy taniej super nowy dekoder promocyjnie a tymczasem wymienil na kolejnego starego trupa którego trzeba resetować... Wydzwaniali mi pod koniec września jak zwykle przy końcu umowy. Z moich 52 zł chcieli zrobić 54 ale jak zwykle za przedłużenie dostanę 3 miesiące canal+ i hbo na 6 miesięcy. No nie zawarłam tej umowy, kanały dziecięcę już mi niepotrzebne- nie da się zrezygnować! Umowa więc przeszła na czas nieokreślony - na nieokreślonym płacę teraz 56 zł. Stwierdziłam czekam do świąt i pójdę podpytać w salonie. No i - zmniejszyć pakietu nie mogę. Jak przedłużę umowę to mam płacić jeszcze więcej...ok 59 zł a jak dodaćnowy dekoder to ponad 60, no ale dorzucą mi kanały których nie chcę ! ale nie mogę nie chcieć bo tak! Nie będę ich ogladać ale będę mieć (aha, znajomym się pochwale-mam) a płacisz znowu więcej. Także pan stacjonarnie też zrobił mnie w ch.... A będąc tam patrzę w tę ich gazetkę promocyjną i tia, jak w okresie świątecznym weźmiesz to i tamto to dekoder za 1 zł nie za 5 miesięcznie itd... Nie wiem dla kogo te promocje bo nie dla mnie klienta od 15 lat. I jeszcze taki smaczek. Był ten cały czarny piątek, czarny weekend - dostałam sms na promocje dekodera w najbliższym mi salonie, 15 minut przed zamknięciem w ostatni dzień może jedyny promocji... No szkoda,że nie wysłali o północy. Muszę ocenić zanim dodam opinię, jeśli chodzi o obsługę to zawsze bardzo miła namawiająca telefoniczna no ale wiem, że muszą tak, nic do nich nie mam ale muszęo cenić źle ze wzgl na to co im każą, a ten facet w żywe w punkcie tojuż mnie całkiem rozwalił. Nie pamięta klientów i ściema za każdym razem albo pamięta i też ściema. Do "GÓry" największy problem/
    ZaletyMoże kiedyś były, teraz brak
    WadyZero szacunku do klienta, zero lojalności,konkurencja wygrywa u przyzwyczajenie ze strony klienta nie wystarczy żeby go utrzymać.
    Miejscowośćnieważne ,bo wszędzie tak samo źle
  • ~zniechęcony uzytkownik / 2022-07-07 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem stałym klientem od ponad 15 lat, ale to co się dzieje w tym gównie to przechodzi ludzkie pojecie. W lutym kończyła mi się umowa i nawet wysłałem wypowiedzenie, ale po kilku telefonach od tego dziadostwa dałem się namówić na przedłużenie o kolejne 2 lata. Chcialem tylko mniej płacić za pakiety, które miałem od samego początku jako stały klient, to gnojek jeden tak mnie zakręcił, że place mniej ale za pakiet dla nowego użytkownika. Kur-y wyłączyli mi połowę programów.
    Do tego ostatnio zmienili OSD w dekoderze, jakaś masakra, nic nie wiem gdzie jest, bez intuicyjne badziewie. Szukam ikony z rachunkami i nie ma, więc nie mam pojęcia czy mam zapłacone czy nie. Zalogować się na ich stronie z zagranicy niemożliwe bo też pozmieniali wszystko i adres IP jest automatycznie blokowany. W dupie mam taką firmę byle jak najszybciej do końca umowy i żegnamy się. Koniec z beznadziejnym sprzętem i i cała tą firmą.
    Zaletyjedynie twardy dysk o dużej pojemnosci
    Wadywszystko tragiczne
    MiejscowośćPławna
  • ~Zniesmaczona / 2022-08-12 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy może być jeszcze gorzej..niż jest?!
    ZaletyBrak
    WadyLawina
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Zniesmaczony / 2022-08-15 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita porażka, niczego nie można znaleźć, najpierw musisz wiedzieć co chcesz obejrzeć a dopiero potem szukać i grzebać po menu. Nikt mnie abonenta nie pytał czy wyrażam zgodę na zmiany i niczego nie podpisywałem, tymczasem pan na infolinii poinformował, że zapłacę 650 zł kary gdy zechcę zerwać umowę. Spadajcie, to była już ostatnia umowa z wami zawarta. Banda łobuzów.
    ZaletyZero zalet
    Wady100% wad/
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Zniesmaczony widz / 2020-12-24 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest terroryzm, reklamy po 15 minut i dalej muszę płacić ??? Strata mojego czasu. Sprzeciwiam się temu kategorycznie. To jest gówno......
    ZaletyBrak, przewalka
    WadyReklamy po 15 minut, strata mojego cennego czasu
    MiejscowośćŁódź
  • ~Zood / 2023-07-03 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, szkoda że nie można dać -5. Same powtórki, reklamy nawet w nocy. Jeszcze do tego mecz na Canal+ Premium w niedziele, nie ma Canal+ Sport aby wyświetlić piłkę? Mnie nie interesuje piłka nożna tylko żużel.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Zosia / 2019-09-01 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzęt który oferują to badziew chińskie gówno. Aktualizacja w trakcie oglądania czegoś... Pojawia się napis boot i wyłącza się na jakieś 2 min. Pilot nie reaguje na polecenia albo je myli.. Ty chcesz głośniej a to ci przełącza kanał. Zawiesza się. Podgląd programu telewizyjnego działa z łachą albo wcale nie działa. Gówno gowno gówno nie warte grosza. Umowami Die kończy i od 4 miesięcy atakują mnie telefonami żebym przedłużyła umowę. Nie rozumieją że nie chce. Nigdy więcej z nimi do czynienia
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~zuza / 2011-01-14 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymiesięczny (!) okres wypowiedzenia umowy, oferta dla klienta z 2,5 letnim stażem o 18 zł miesięcznie droższa niż dla nowego. Brak możkiwości przedłużenia umowy na warunkach oferowanych nowym klientom. Koszmarnie długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta w obsłudze telefonicznej, konsultanci nie nie mają do zaoferowania, aby przekonać klienta do pozostania.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    2,5 roku
  • ~Zuza / 2021-07-03 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle!!!mam dwa dekodery, płacę 140 zł i co weekend wyświetla mi się komunikat o zamianie kart, inaczej mam wszystko zablokowane, Dlaczego??
    Wyświetla się złe podłączenie, kto podłączył, pracownicy nc+ nie za darmo, za każdy przyjazd do domu płaciłam kasę, nie małą, Smuteczek, brak profesjonalizmu i nie tylko, jedna gwiazdka to za dużo
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo żeby wymieniac
  • ~Zuzia Ślubowska / 2013-01-11 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO! Dno totalne! Nie polecam telewizji n nikomu. Bardzo dużo błędów, czasami od tak wyłączają programy BEZ ŻADNEGO UPRZEDZENIA! Ogólnie często się psuje a obsługa klienta jest BEZNADZIEJNA!
    NIE POLECAM nikomu, strata pieniędzy i czasu. Tylko człowiek się denerwuje.
    ZaletyNIE MA
    WadyWszystko jest wadą
    2 lata
  • ~Zzz / 2022-08-19 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu pisać do betonu, szkoda czasu gadać z betonem
  • ~Zzz / 2022-08-19 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu pisać do betonu, szkoda czasu gadać z betonem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976