WadyAktualizacja
strona 102 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »
-
~Xd / 2022-07-21 21:04
Jednym zdaniem canal+ jest nieobsługiwany po aktualizacji zrezygnowałem z subskrybcji przez menu, nagrywarkę w której nie można niczego znaleźć jedna wielka porażka -
-
~Xx / 2023-10-12 17:39
Wykorzystywanie klientów, wprowadzanie w błąd przez infolinie, wszystkie koszty są po stronie klienta. Pomimo ze jesteś ich wieloletnim płatnikiem to i tak nic dla Ciebie nie zrobią. Nic!
Już kilka reklamacji o wprowadzanie mnie w błąd rozstrzygnięte były na moją korzyść bo już nie mogli się z tego wyłgać. To porażające że panują tam takie reguły i wciąż klient jest dla nich idiotą.ZaletyZero.WadySłaba jakość dekodera, opłaty za dekoder, wprowadzanie klienta w błąd i naciąganie na kasę.MiejscowośćRzeszów -
~xxx / 2021-12-10 18:12
do tych śmieciarzy nie idzie się dodzwonić nigdy tylo jk się w sprawie nowej umowy bo chodzi żeby złapać nowego glupiego -
~Xxx / 2023-02-02 15:49
Do bani.. Co jakiś czas nowe aktualizacje które wcale nie są lepsze!Wymieszanie tych wszystkich kanałów to nie był najlepszy pomysł.Ostatni rok jestem z Canal+ ZaletyNie ma zaletWadyNie przemyślane aktualizacje i zmiany pozycji kanałówMiejscowośćPoznań -
~XXX / 2023-03-15 17:14
Nie polecam. Najgorsze dno .
Polecam telewizję w Play . -
~Xxxxx yyyy / 2022-06-30 02:55
Nowe oprogramowanie to koszmar nie rozumiem dlaczego zmieniono cos co idealnie dzialalo tyle lat chyba zrezygnuje a przedluzania umowy4i premise sie do Polsatu!!! ZaletyZadnychWadyNic nie dziala nie mozna znalezc I nagrac ulubionych programow IMiejscowośćKalisz -
~yahara / 2021-03-18 23:38
Już kilkukrotnie brak dostępu do ustawień, podczas oglądanego programu następuje wyłączenie /zacięcie... Brak dostępu do ustawień lub resetu. Z całym szacunkiem, za pieniądze, które Państwu płacimy to jest totalna porażka... -
~Yamal / 2019-06-20 12:38
Dzień dobry wszystkim. Ja tez mam taki sam problem z ncplus iż ja odesłałem im sprzęt i nie podpisaną umowę i do dnia dzisiejszego mam problemy z nimi poniewaz naliczaja mi abonament a sprzet i umowy nie mają w systemie. Nerwów tyle straconych ze szok a nie wspomne juz o pismach ile wyslalem. Poprostu szkoda gadac . ZaletyBrakWadyDziałanie nie zgodne z prawem -
-
~Yock / 2021-05-05 14:33
Witam. Bylem abonentem od początku powstania platformy wizja tv. Do teraz gdy złożyłem rezygnację nałożono na mnie karę za spóźnione oddany sprzęt w wysokości 100 zł. Banda zlodzeji którzy tylko czychaja by zedrzeć z ciebie każdy grosz. Ogólnie to zaluje bardzo ze wykupilem tą telewizję. Nie dość że nic tam nie ma to jeszcze sprzęt felerny ZaletyZadneWadySameMiejscowośćJarocin -
~Yoko / 2022-08-13 00:01
Jeśli kupuje się jakąś usługę to w oparciu o proponowaną ofertę operatora, jeśli w trakcie dochodzi do zmiany tej oferty to klient powinien zaakceptować ją lub mieć możliwość jej wypowiedzenia bez konsekwencji i tutaj proponuję zainteresować UOKiK w tej sprawie im więcej zgłoszeń tym lepiej. ZaletyZmiana kanałów tragediaWadyZmiana kanałów tragedia brak logowania do NetflixaMiejscowośćŁódź -
~Yorku / 2020-02-20 00:42
Jeżeli kończy wam się umowa i nie chcecie aby was nękali telefonami wystarczy zażądać usunięcia numeru telefonu z ich bazy danych. Sprawa wygląda tak. Dzwoni konsultant z propozycją to mówicie od razu aby usunął z waszej umowy numer kontaktowy. Jeżeli tego nie zrobi i znów będzie kontakt z ich strony składacie reklamację o naruszenie RODO i macie zapewnione odszkodowanie. Proste -
~Z / 2022-10-13 09:19
Była kiedyś fajna telewizja z wieloma przydatnymi funkcjami i fajnie pogrupowanymi kanałami. To ktoś stwierdził, że trzeba cofnąć się do epoki kamienia łupanego i: zrezygnowano z grupowania kanałów, wycofano opcje 'usuń wszystkie' i 'nagraj podobne'. Nie da się dalej korzystać z tego rozwiązania.
Co za idiota podjął taką decyzję?
Do tego od pewnego czasu do rachunku doliczano mi 5 zł każdego miesiąca (bo parę miesiecy temu opóźniłem się z opłatą)....Zaletyumowa kończy mi się już za 3 miesiąceWadypomimo negatywnych zmian jakie zaserwowali klientom, nie można zrezygnować z umowy od razuMiejscowośćKraków -
~zaba / 2011-07-12 00:12
ludzie nie bierzcie tego dziadostwa bo bedziecie potem żałować -
~Zaba / 2020-02-10 13:44
Wystawiam zła opinie. Mimo że miałam zaległości którą zapłaciłam nadal nie chcą włączyć sygnału ponownie. Bo ciągle im nie Pasuje bo to nie ma pieczątki bo to nie ma daty bo powinno być że to jest bez podpisu elektronicznego i wiele innych problemów. A co najśmieszniejsze wpłata powinna być w złotówkach mimo że przelew był od razu przewalutowany. Nie polecam współpracy z ta firma czekam tylko do ko ca umowy i serdecznie im podziekuje WadyCała rzesza. -
~Zacku / 2024-02-09 17:27
Jedna z najgorszych sieci telewizyjnych problem z obsługą klienta przez brak kanałów na dekoderze. Nikomu nie polecam tej sieci i chęci współpracy. Totalne dno ZaletyZadnychWadyBardzo dużo tej sieciMiejscowośćKrosno -
~Zanka / 2021-04-12 01:45
Całkowity brak poszanowania klienta!Z końcem kwietnia 2021 kończyła mi się umowa, więc skontaktowałam się celem ewentualnego przedłużenia umowy.Niestety jako kilkunastoletni klient nie miałam możliwości wybrania pakietu o niższej cenie tylko taki sam albo droższy.Pan w obsłudze klienta nawet nie próbował być miły.Bezczelny i arogancki.Więc to skutkowało decyzją o zakończeniu umowy.W umowie prosiłam również o usunięcie moich danych osobowych z dniem zakończenia umowy.Zrobiono to natychmiast a to tylko po to, aby doliczyć dodatkowo 5zł do rachunku jako brak zgody na udostępienie swoich danych do celów marketingowych.Napisałam skargę,ale niestety jak możnaby się tego spodziewać moja skarga nie została uwzględniona i według opinii platformy cyfrowej och postępowanie jest prawidłowe.Nie chodzi o kwotę 5zł choć może i tak bo to żałosne,że firma za 5zł psuje sobie ijeszcze bardziej już i tak nadszarpniętą reputacje!Cieszę się,że wypowiedziałam umowę bo nie chcę mieć nic wspólnego z taką dziadowską firmą! ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyBezczelna i arogancka obsługa klienta, brak kompetencji w rozwiązywaniu problemów,bardzo drogie pakiety bez możliwości zmiejszenia pakietu,MiejscowośćGrudziądz -
-
~Zawiedziona / 2022-02-25 11:40
Najgorsza obsługa brak indywidualnego podejścia do klienta, brak jakiejkolwiek elastyczności, niekompetentna obsługa na infolinii. Salon sprzedaży w Sochaczewie ma w nosie klientów którzy umawiają usługę przez telefon. Brak kontaktu z klientem, zero odpowiedzialności za cokolwiek. Nie polecam. Podejście do człowieka jak do przedmiotu. Nie dość, że droga oferta to osoba kupująca pozostawiona jest ze wszystkim sama sobie. Brak pomocy, brak indywidualnego podejścia, brak rozwiązań dla nietypowych problemów, wszystko według schematu, nie przyjmowanie odpowiedzialności za własne błędy. Wystrzegajcie się tej telewizji. żałuje że przed podpisaniem umowy nie czytałam opinii na temat tej telewizji. MiejscowośćLeszno -
~Zawiedziony_użytkownik / 2022-05-25 12:53
Tragedia to za mało powiedziane. Płacić za coś z czego nie czego skorzystać. Nowa aktualizacja to brak czytelnego menu, brak możliwości nagrywania kanałów TVN, brak informacji o programach w sensie rok, kategoria itp., ciągle włączanie się kontroli rodzicielskiej mimo, że nie została ustawiona... No można jeszcze wiele wymienić. Radzę szybko się z tymi problemami uporać bo stracicie klientów. ZaletyBrakWadyPo aktualizacji to jest ich cale mnóstwoMiejscowośćCzeladź -
~Zbigniew / 2022-03-02 13:33
po prostu dno dno brak programow ktore byly w pakiecie zlodzieje zlodzieje Wadysame wadyMiejscowośćBielicha -
~Zbigniew / 2022-06-05 20:52
Zmoeniono mi dekoder na 4k.wiekszego dzadostwa niemogli mi wcisnąć.oprogramowanie do kitu w dodatku co chwile musze go resetować bo ma zawiechy Powiem krotko konczy sie umowa i nieprzedłużam. ZaletyBrakWadyMasaMiejscowośćBrodnica
strona 102 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »