WadySzajs
strona 101 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »
-
~Wojtek / 2020-05-07 21:47
Dekoder to jakiś szajs non stop się coś zacina wymienić nie chcą czekam tylko do końca umowy i dziękuję im nikomu nie polecam -
-
~Wojtek / 2023-09-16 09:53
Dekoder 4K nie aktualizowany. Ciągła zacięcia. Mimo wymiany nadal problemy. ZaletyBrakWadyDekoder 4K wolno działa zacina się. -
~wolny od nc+ / 2017-06-08 20:00
Odszedłem od nich po 4 latach. Co najmniej 2 lata za późno. Słowami parlamentarnymi nie da się nc+ opisać. Nachalne "rukwy" to mało powiedziane. Gdyby tylko mogli to dzwoniliby do klienta w środku nocy, żeby tylko został w tym szambie. Przez miesiąc od wypowiedzenia 2-3 telefony dziennie nawet w sobotę (normalny stalking) Nic do nich nie dociera. Oferta żadna rewelacja,poziom obsługi mniej niż zero. Wszyscy konsultanci mają równo zryte berety (jakby im robili pranie mózgu). ODRADZAM. ZaletyDobra jakość odbioru.WadyWszystkie możliwe, głównie obsługa i tzw. konsultanci nachalni do granic możliwości.klient, na szczęście były. -
~Wolverine / 2012-10-24 01:05
Praktycznie niemożliwy kontakt z biurem obsługi. Telewizja taka sobie, nic szczególnego a możliwość kontaktu z biurem obsługi klijenta jest tylko teoretyczna, czas oczikwania na połączenie jest niewyobrażalnie długi, albo próbują w ten sposób zniechęcić, skutecznie, do takiego kontaktu, albo pracują tam trzy osoby. Tak czy inaczej szkoda pieniędzy za takie byle co !!! ZaletybrakWadyPrawie niemożliwy kontakt z biurem obsługi, kiepska oferta, w praktyce wysokie ceny -
~woy.876 / 2009-03-17 15:32
przy podpisywaniu umowy wszystko jest przedstawione w samych superlatywach jednak później nie wszystko tak pięknie wygląda!!! kupiłem telewizję N podczas trwania promocji i dostałem zgodnie z umową wszystkie pakiety na pół roku gratis, dzisiaj zadzwoniłem do centrum obsługi klienta chcąc zrezygnować z niektórych pakietów, ponieważ okres promocji dobiega końca (6 miesięcy) okazało się że mogę rezygnować tylko z jednego pakietu miesięcznie, czyli chcąc zrezygnować z 3 pakietów muszę poczekać 3 miesiące!!! dodam, że za każdą rezygnację z pakietu płaci się 20 zł, to samo dotyczy pakietu HBO i CINEMAX- są darmowe przez 2 miesiące ale rezygnacja z nich też kosztuje!!! na pewno nie przedłużę umowy po jej zakończeniu!!! 6 miesięcy -
~Wściekła / 2022-03-23 00:03
Nowe oprogramowanie to dno
Oddajcie poprzednie
Pełno obrazków, nic nie można znaleźć
Wszystko mało czytelne
Program telewizyjny to trzeba kupować w kiosku
Bo nie ma opcji wyszukiwania programu
A prawda jest ale trzeba znać tytuł filmuZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćWrocław -
~Wściekły stały klient / 2022-08-17 18:43
Najnowszą aktualizację softu robił chyba jakiś d..il programy bez ladu i składu w formie listy a nie jak poprzednio pogrupowane tematycznie. Nagrania to dramat, znaleźć coś graniczy z cudem. No i brak sortowania nagrań jak poprzednio, brak opcji ukrytych nagrań. Brak łatwego wyszukiwania np. Filmów. Co było można to zostało spi...lone. Nie polecam tego gówna!!! -
~ww / 2023-01-22 19:09
Czy ktos wie,dlaczego zmienil sie format listy nagranych,i zaplanowanych pozycji?Mam na mysli to,ze przed tem byly to 4 rzedy w pionie,a obecnie wszystko w jednej linii.Malo to czytelne,i wkurzajace!Nie wiedza,ze jesli cos dziala,to lepiej tego nie poprawiac?
O ofercie programowej sie nie wypowiadam,bo po co powtarzac po poprzednikach.
Jesli macie wrogow,zalecajcie im zakup nc+MiejscowośćNl -
-
~WZ / 2018-12-08 14:43
Odradzam, po 5 latach padł mój dekoder- chciałem kupić nowy i tu zaczęli robić problemy. Kazali wysłać do serwisu, który wymienił mojego trupa na innego trupa, rzekomo zregenerowanego. Ten, który przysłali, przegrzewa się po 1h działania. Ale oni maja to w pompie. Szczerze odradzam. Konsultuje sprawę z UOKIK, chce rozwiania umowy z ich winy. ZaletybrakWadysame -
~x / 2022-04-29 01:57
Nowy program na dekoderze to koszmar. Straciliśmy czytelność i funkcjonalność. Nie wiem po co taki update. Ktoś chyba musiał zarobić/wydać pieniądze. Zarząd do zwolnienia. Chyba nigdy tak nie wkurzyłam się na głupią aktualizację jaką państwo nam zaserwowaliście. Szkoda bo lubie wasze niektóre programy. Nie będę przedłużać abonamentu. Nie pozdrawiaam ZaletyprogramyWadyzaktualizawany soft dekodera -
~Xd / 2022-07-21 21:04
Jednym zdaniem canal+ jest nieobsługiwany po aktualizacji zrezygnowałem z subskrybcji przez menu, nagrywarkę w której nie można niczego znaleźć jedna wielka porażka WadyAktualizacja -
~Xx / 2023-10-12 17:39
Wykorzystywanie klientów, wprowadzanie w błąd przez infolinie, wszystkie koszty są po stronie klienta. Pomimo ze jesteś ich wieloletnim płatnikiem to i tak nic dla Ciebie nie zrobią. Nic!
Już kilka reklamacji o wprowadzanie mnie w błąd rozstrzygnięte były na moją korzyść bo już nie mogli się z tego wyłgać. To porażające że panują tam takie reguły i wciąż klient jest dla nich idiotą.ZaletyZero.WadySłaba jakość dekodera, opłaty za dekoder, wprowadzanie klienta w błąd i naciąganie na kasę.MiejscowośćRzeszów -
~xxx / 2021-12-10 18:12
do tych śmieciarzy nie idzie się dodzwonić nigdy tylo jk się w sprawie nowej umowy bo chodzi żeby złapać nowego glupiego -
~Xxx / 2023-02-02 15:49
Do bani.. Co jakiś czas nowe aktualizacje które wcale nie są lepsze!Wymieszanie tych wszystkich kanałów to nie był najlepszy pomysł.Ostatni rok jestem z Canal+ ZaletyNie ma zaletWadyNie przemyślane aktualizacje i zmiany pozycji kanałówMiejscowośćPoznań -
~XXX / 2023-03-15 17:14
Nie polecam. Najgorsze dno .
Polecam telewizję w Play . -
~Xxxxx yyyy / 2022-06-30 02:55
Nowe oprogramowanie to koszmar nie rozumiem dlaczego zmieniono cos co idealnie dzialalo tyle lat chyba zrezygnuje a przedluzania umowy4i premise sie do Polsatu!!! ZaletyZadnychWadyNic nie dziala nie mozna znalezc I nagrac ulubionych programow IMiejscowośćKalisz -
-
~yahara / 2021-03-18 23:38
Już kilkukrotnie brak dostępu do ustawień, podczas oglądanego programu następuje wyłączenie /zacięcie... Brak dostępu do ustawień lub resetu. Z całym szacunkiem, za pieniądze, które Państwu płacimy to jest totalna porażka... -
~Yamal / 2019-06-20 12:38
Dzień dobry wszystkim. Ja tez mam taki sam problem z ncplus iż ja odesłałem im sprzęt i nie podpisaną umowę i do dnia dzisiejszego mam problemy z nimi poniewaz naliczaja mi abonament a sprzet i umowy nie mają w systemie. Nerwów tyle straconych ze szok a nie wspomne juz o pismach ile wyslalem. Poprostu szkoda gadac . ZaletyBrakWadyDziałanie nie zgodne z prawem -
~Yock / 2021-05-05 14:33
Witam. Bylem abonentem od początku powstania platformy wizja tv. Do teraz gdy złożyłem rezygnację nałożono na mnie karę za spóźnione oddany sprzęt w wysokości 100 zł. Banda zlodzeji którzy tylko czychaja by zedrzeć z ciebie każdy grosz. Ogólnie to zaluje bardzo ze wykupilem tą telewizję. Nie dość że nic tam nie ma to jeszcze sprzęt felerny ZaletyZadneWadySameMiejscowośćJarocin -
~Yoko / 2022-08-13 00:01
Jeśli kupuje się jakąś usługę to w oparciu o proponowaną ofertę operatora, jeśli w trakcie dochodzi do zmiany tej oferty to klient powinien zaakceptować ją lub mieć możliwość jej wypowiedzenia bez konsekwencji i tutaj proponuję zainteresować UOKiK w tej sprawie im więcej zgłoszeń tym lepiej. ZaletyZmiana kanałów tragediaWadyZmiana kanałów tragedia brak logowania do NetflixaMiejscowośćŁódź
strona 101 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »