Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojciech / 2022-05-26 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas zrezygnować z tej telewizji.
    Nie da sie twgo ogladac po tych zmiananch.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady teraz
    MiejscowośćZduńska Wola
  • ~Wojciech / 2022-09-07 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można rozwiązać umowę z tym gło...jakas masakra odradzam programy ciągle nikną wieczorem albo późną nocą włączą wszystkie programy działają
    ZaletyZalet nie ma
    WadyJakie możliwe
    MiejscowośćJasło
  • ~Wojciech / 2023-12-30 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Justyno to stara sztuczka tych oszustów .Jeżeli Pani dzwoniła na infolinię i pracownik canal + nie zaznaczył w umowie wymiany dekodera na nowy inny model to i tak nie musi Pani z nimi przedłużać umowy .Proszę napisać odstąpienie od umowy zawartej na odległość ma Pani na to 14 dni i oni muszą Pani to uwzględnić to Pani pismo o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.Pani Justyno po odstąpieniu od umowy musi Pani złożyć ponowne pismo o całkowitej rezygnacji z umowy tej starej i jest Pani wolna od tych oszustów ,oczywiście pismo o całkowitej rezygnacji z ich pseudo usług musi być wysłane miesiąc wcześniej i będzie naliczona jedna dodatkowa opłata dlatego ponieważ rezygnując wcześniej ze starej umowy musiała Pani się zgodzić na odrzucenie wypowiedzenia ze starej umowy żeby nowa mogła wejść w życie i dlatego będzie Pani miała jeszcze jedną opłatę ,proszę iść do salonu i oni muszą Pani to pomoc zrobić i nie odpuszczać tej bandzie .Zapłaci tylko Pani jeden raz a tak jak Pani pisze ,że została Pani już załatwiona to jest nie prawda .Proszę się nie poddawać .Pisze to bo sam miałem taki przypadek i wiele innych a na koniec oszust za tyle lat płacenia abonamentu nawet chciał mi karę wcisnąć za nie zdanie sprzętu ,ktury zaniosłem do salonu chciał mi wcisnąć ,że zasilacz od dekodera jest nie ten sam co od początku umowy otrzymałem ale jak zobaczył moja furię to zmiękł i jakims dziwnym trafem powiedział dobrze to napiszemy ,że zasilacz się odnalazł .Canal + to są bandyci i nie warto ich utrzymywać oni łamią wszelkie zasady .Proszę poczytać sobie o nich artykuł na wirtualne Media ,wpisać w google nc+ oszuści
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Wojciech / 2024-03-28 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kiepska jest rozmowa na infolini oraz kanaly mi zniknęły
    MiejscowośćBlizne Jasińskiego
  • ~wojtaszek / 2022-08-23 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie-beznadziejne.Czekam na koniec umowy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćJedwabne
  • ~Wojtek / 2020-05-07 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder to jakiś szajs non stop się coś zacina wymienić nie chcą czekam tylko do końca umowy i dziękuję im nikomu nie polecam
    WadySzajs
  • ~Wojtek / 2023-09-16 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder 4K nie aktualizowany. Ciągła zacięcia. Mimo wymiany nadal problemy.
    ZaletyBrak
    WadyDekoder 4K wolno działa zacina się.
  • ~wolny od nc+ / 2017-06-08 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odszedłem od nich po 4 latach. Co najmniej 2 lata za późno. Słowami parlamentarnymi nie da się nc+ opisać. Nachalne "rukwy" to mało powiedziane. Gdyby tylko mogli to dzwoniliby do klienta w środku nocy, żeby tylko został w tym szambie. Przez miesiąc od wypowiedzenia 2-3 telefony dziennie nawet w sobotę (normalny stalking) Nic do nich nie dociera. Oferta żadna rewelacja,poziom obsługi mniej niż zero. Wszyscy konsultanci mają równo zryte berety (jakby im robili pranie mózgu). ODRADZAM.
    ZaletyDobra jakość odbioru.
    WadyWszystkie możliwe, głównie obsługa i tzw. konsultanci nachalni do granic możliwości.
    klient, na szczęście były.
  • ~Wolverine / 2012-10-24 01:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Praktycznie niemożliwy kontakt z biurem obsługi. Telewizja taka sobie, nic szczególnego a możliwość kontaktu z biurem obsługi klijenta jest tylko teoretyczna, czas oczikwania na połączenie jest niewyobrażalnie długi, albo próbują w ten sposób zniechęcić, skutecznie, do takiego kontaktu, albo pracują tam trzy osoby. Tak czy inaczej szkoda pieniędzy za takie byle co !!!
    Zaletybrak
    WadyPrawie niemożliwy kontakt z biurem obsługi, kiepska oferta, w praktyce wysokie ceny
  • ~woy.876 / 2009-03-17 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    przy podpisywaniu umowy wszystko jest przedstawione w samych superlatywach jednak później nie wszystko tak pięknie wygląda!!! kupiłem telewizję N podczas trwania promocji i dostałem zgodnie z umową wszystkie pakiety na pół roku gratis, dzisiaj zadzwoniłem do centrum obsługi klienta chcąc zrezygnować z niektórych pakietów, ponieważ okres promocji dobiega końca (6 miesięcy) okazało się że mogę rezygnować tylko z jednego pakietu miesięcznie, czyli chcąc zrezygnować z 3 pakietów muszę poczekać 3 miesiące!!! dodam, że za każdą rezygnację z pakietu płaci się 20 zł, to samo dotyczy pakietu HBO i CINEMAX- są darmowe przez 2 miesiące ale rezygnacja z nich też kosztuje!!! na pewno nie przedłużę umowy po jej zakończeniu!!!
    6 miesięcy
  • ~Wściekła / 2022-03-23 00:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to dno
    Oddajcie poprzednie
    Pełno obrazków, nic nie można znaleźć
    Wszystko mało czytelne
    Program telewizyjny to trzeba kupować w kiosku
    Bo nie ma opcji wyszukiwania programu
    A prawda jest ale trzeba znać tytuł filmu
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wściekły stały klient / 2022-08-17 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najnowszą aktualizację softu robił chyba jakiś d..il programy bez ladu i składu w formie listy a nie jak poprzednio pogrupowane tematycznie. Nagrania to dramat, znaleźć coś graniczy z cudem. No i brak sortowania nagrań jak poprzednio, brak opcji ukrytych nagrań. Brak łatwego wyszukiwania np. Filmów. Co było można to zostało spi...lone. Nie polecam tego gówna!!!
  • ~ww / 2023-01-22 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktos wie,dlaczego zmienil sie format listy nagranych,i zaplanowanych pozycji?Mam na mysli to,ze przed tem byly to 4 rzedy w pionie,a obecnie wszystko w jednej linii.Malo to czytelne,i wkurzajace!Nie wiedza,ze jesli cos dziala,to lepiej tego nie poprawiac?
    O ofercie programowej sie nie wypowiadam,bo po co powtarzac po poprzednikach.
    Jesli macie wrogow,zalecajcie im zakup nc+
    MiejscowośćNl
  • ~WZ / 2018-12-08 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, po 5 latach padł mój dekoder- chciałem kupić nowy i tu zaczęli robić problemy. Kazali wysłać do serwisu, który wymienił mojego trupa na innego trupa, rzekomo zregenerowanego. Ten, który przysłali, przegrzewa się po 1h działania. Ale oni maja to w pompie. Szczerze odradzam. Konsultuje sprawę z UOKIK, chce rozwiania umowy z ich winy.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~x / 2022-04-29 01:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy program na dekoderze to koszmar. Straciliśmy czytelność i funkcjonalność. Nie wiem po co taki update. Ktoś chyba musiał zarobić/wydać pieniądze. Zarząd do zwolnienia. Chyba nigdy tak nie wkurzyłam się na głupią aktualizację jaką państwo nam zaserwowaliście. Szkoda bo lubie wasze niektóre programy. Nie będę przedłużać abonamentu. Nie pozdrawiaam
    Zaletyprogramy
    Wadyzaktualizawany soft dekodera
  • ~Xd / 2022-07-21 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym zdaniem canal+ jest nieobsługiwany po aktualizacji zrezygnowałem z subskrybcji przez menu, nagrywarkę w której nie można niczego znaleźć jedna wielka porażka
    WadyAktualizacja
  • ~Xx / 2023-10-12 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykorzystywanie klientów, wprowadzanie w błąd przez infolinie, wszystkie koszty są po stronie klienta. Pomimo ze jesteś ich wieloletnim płatnikiem to i tak nic dla Ciebie nie zrobią. Nic!
    Już kilka reklamacji o wprowadzanie mnie w błąd rozstrzygnięte były na moją korzyść bo już nie mogli się z tego wyłgać. To porażające że panują tam takie reguły i wciąż klient jest dla nich idiotą.
    ZaletyZero.
    WadySłaba jakość dekodera, opłaty za dekoder, wprowadzanie klienta w błąd i naciąganie na kasę.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~xxx / 2021-12-10 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    do tych śmieciarzy nie idzie się dodzwonić nigdy tylo jk się w sprawie nowej umowy bo chodzi żeby złapać nowego glupiego
  • ~Xxx / 2023-02-02 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Do bani.. Co jakiś czas nowe aktualizacje które wcale nie są lepsze!Wymieszanie tych wszystkich kanałów to nie był najlepszy pomysł.Ostatni rok jestem z Canal+
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie przemyślane aktualizacje i zmiany pozycji kanałów
    MiejscowośćPoznań
  • ~XXX / 2023-03-15 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najgorsze dno .
    Polecam telewizję w Play .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 243
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004