Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2286 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzona / 2022-03-20 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to wielkie g....
    Brak wyszukiwania programów telewizyjnych
    Brak segregowania programów telewizyjnych wg gatunków
    Trudno odszukać nagrany program
    Groch z kapustą
    Wszystko mało czytelne
    ZaletyBrak
    WadySame wady z nowym oprogramowaniem
    MiejscowośćOława
  • ~Wkurzona / 2022-04-24 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddajcie nam poprzednie oprogramowanie. Oddajcie nam poprzednie oprogramowanie, Oddajcie nam poprzednie oprogramowanie, Oddajcie nam poprzednie oprogramowanie, Oddajcie nam poprzednie oprogramowanie Oddajcie nam poprzednie oprogramowanie, Oddajcie nam poprzednie oprogramowanie, Oddajcie nam poprzednie oprogramowanie
    ZaletyBadziew
    WadySame
  • ~Wkurzony klient / 2019-09-26 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz wysyłany z liga mistrzów taniej wyjdzie jeździć na mecze na żywo
    ZaletyBrak
    WadyRobienie z ludzi idiotow
  • ~Wlad / 2012-09-29 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wierzcie tym naciągaczom i krętaczom. Potrafią tylko ciągnąć forsę.
    Beznadziejna obsługa klienta {intruzi po podpisaniu umowy}.
    Zdala od nich
  • ~Wlodzimierz / 2022-06-10 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Przstrzegam wszyskich kogo spotkam przed umowa z wami.Nowe oprogramowanie to kpina z bezczelnoscia .Przysiegam i zareczam ze moj przedzial wiekowy 65+ w sklepie czy na ulicy dowie sie co nam zgotowaliscie!!!
    a dzialam preżnie!!!
    Zeby tak oficjalnie po chamsku miec nas w d... to jest naprawde niespotykane!!!
    Zaletybrak
    Wadynie opisze bo mnie cholera bierze
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Wnerwiona / 2023-02-13 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka pod każdym względem. Oprogramowanie oceniam na poniżej 0. Dodatkowo dekoder zawiesza się podczas zmiany kanałów. Włączenie pilotem tylko dla cierpliwych.
    ZaletyBrak
    WadyZdecydowanie zbyt dużo.
    MiejscowośćUstka
  • ~Wnorek / 2022-08-14 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Do dup.... kanały wymieszane. Brak dostępu do wszystkich meczy ligi angielskiej dramat... powodzenia czas sie rozstać....
    ZaletyBuuuuuu
    WadyKanały
    MiejscowośćWlochy
  • ~Wodnik / 2022-02-15 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Opowiem i ja swoją historię.
    Abonamentem C+ byłem od samego jej powstania. I pierwsze kilka lat można wspominać z sympatią.
    Promocje, zaproszenia do kina, prezenty dla klientów.
    A potem przyszło nowe i zaczęły się problemy.
    Klient przestał być ważny, zaczęło się robienie kasy!
    Na pól roku przez końcem umowy cotygodniowe telefony, propozycje nowej umowy, po coraz wyższej cenie.
    Oraz arogancja i chamstwo ludzi z infolinii.
    Gdy mówiłem ze jestem wieloletnim abonentem słyszałem śmiech.
    Zrezygnowałem z ich "wspaniałej" oferty i mam święty spokój.
    Mój (jeden) dostawca telewizji, Internetu, tel. stacjonarnej i komórkowej kontaktuje się ze mną raz na 2 lata, gdy przedłużamy umowę po tej samej cenie. Światłowód działa jak szalony.
    Czego chcieć więcej? Jednego - nigdy więcej NC+!!!!

    Ps. Gdybym był pracownikiem NC+ i przeczytał opinie o ich firnie, spaliłbym się ze wstydu!

    Zaletybrak
    Wadycały ten biznes to jedna wielka wada
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Woj / 2021-11-13 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka, trzymajcie się od nich jak najdalej
    Już drugiego dnia nie mogę się zalogować, odstąpienie od umowy to też porazka
  • ~Wojciech / 2022-04-21 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    najbardziej rozbawiło mnie stwierdzenie, że oprogramowanie jest "intuicyjne"...dzisiaj wybieram się do punktu NC+ i jeśli nie przywrócą mi starego oprogramowania to natychmiast rozwiązuję umowę. Po wczorajszej aktualizacji nie da się już normalnie korzystać z tego dekodera...to co zostało nam konsumentom przedstawione to chyba jakaś forma żartu...szkoda bo lubię tę telewizję, ale niestety...
    Zaletypo 20.04.2022 zalet już nie ma
    Wadynowa wersja oprogramowania "anty intuicyjna"
    MiejscowośćDarłowo
  • ~Wojciech / 2022-05-26 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas zrezygnować z tej telewizji.
    Nie da sie twgo ogladac po tych zmiananch.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady teraz
    MiejscowośćZduńska Wola
  • ~Wojciech / 2022-09-07 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można rozwiązać umowę z tym gło...jakas masakra odradzam programy ciągle nikną wieczorem albo późną nocą włączą wszystkie programy działają
    ZaletyZalet nie ma
    WadyJakie możliwe
    MiejscowośćJasło
  • ~Wojciech / 2023-12-30 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Justyno to stara sztuczka tych oszustów .Jeżeli Pani dzwoniła na infolinię i pracownik canal + nie zaznaczył w umowie wymiany dekodera na nowy inny model to i tak nie musi Pani z nimi przedłużać umowy .Proszę napisać odstąpienie od umowy zawartej na odległość ma Pani na to 14 dni i oni muszą Pani to uwzględnić to Pani pismo o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.Pani Justyno po odstąpieniu od umowy musi Pani złożyć ponowne pismo o całkowitej rezygnacji z umowy tej starej i jest Pani wolna od tych oszustów ,oczywiście pismo o całkowitej rezygnacji z ich pseudo usług musi być wysłane miesiąc wcześniej i będzie naliczona jedna dodatkowa opłata dlatego ponieważ rezygnując wcześniej ze starej umowy musiała Pani się zgodzić na odrzucenie wypowiedzenia ze starej umowy żeby nowa mogła wejść w życie i dlatego będzie Pani miała jeszcze jedną opłatę ,proszę iść do salonu i oni muszą Pani to pomoc zrobić i nie odpuszczać tej bandzie .Zapłaci tylko Pani jeden raz a tak jak Pani pisze ,że została Pani już załatwiona to jest nie prawda .Proszę się nie poddawać .Pisze to bo sam miałem taki przypadek i wiele innych a na koniec oszust za tyle lat płacenia abonamentu nawet chciał mi karę wcisnąć za nie zdanie sprzętu ,ktury zaniosłem do salonu chciał mi wcisnąć ,że zasilacz od dekodera jest nie ten sam co od początku umowy otrzymałem ale jak zobaczył moja furię to zmiękł i jakims dziwnym trafem powiedział dobrze to napiszemy ,że zasilacz się odnalazł .Canal + to są bandyci i nie warto ich utrzymywać oni łamią wszelkie zasady .Proszę poczytać sobie o nich artykuł na wirtualne Media ,wpisać w google nc+ oszuści
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Wojciech / 2024-03-28 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kiepska jest rozmowa na infolini oraz kanaly mi zniknęły
    MiejscowośćBlizne Jasińskiego
  • ~wojtaszek / 2022-08-23 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie-beznadziejne.Czekam na koniec umowy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćJedwabne
  • ~Wojtek / 2020-05-07 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder to jakiś szajs non stop się coś zacina wymienić nie chcą czekam tylko do końca umowy i dziękuję im nikomu nie polecam
    WadySzajs
  • ~Wojtek / 2023-09-16 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder 4K nie aktualizowany. Ciągła zacięcia. Mimo wymiany nadal problemy.
    ZaletyBrak
    WadyDekoder 4K wolno działa zacina się.
  • ~wolny od nc+ / 2017-06-08 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odszedłem od nich po 4 latach. Co najmniej 2 lata za późno. Słowami parlamentarnymi nie da się nc+ opisać. Nachalne "rukwy" to mało powiedziane. Gdyby tylko mogli to dzwoniliby do klienta w środku nocy, żeby tylko został w tym szambie. Przez miesiąc od wypowiedzenia 2-3 telefony dziennie nawet w sobotę (normalny stalking) Nic do nich nie dociera. Oferta żadna rewelacja,poziom obsługi mniej niż zero. Wszyscy konsultanci mają równo zryte berety (jakby im robili pranie mózgu). ODRADZAM.
    ZaletyDobra jakość odbioru.
    WadyWszystkie możliwe, głównie obsługa i tzw. konsultanci nachalni do granic możliwości.
    klient, na szczęście były.
  • ~Wolverine / 2012-10-24 01:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Praktycznie niemożliwy kontakt z biurem obsługi. Telewizja taka sobie, nic szczególnego a możliwość kontaktu z biurem obsługi klijenta jest tylko teoretyczna, czas oczikwania na połączenie jest niewyobrażalnie długi, albo próbują w ten sposób zniechęcić, skutecznie, do takiego kontaktu, albo pracują tam trzy osoby. Tak czy inaczej szkoda pieniędzy za takie byle co !!!
    Zaletybrak
    WadyPrawie niemożliwy kontakt z biurem obsługi, kiepska oferta, w praktyce wysokie ceny
  • ~woy.876 / 2009-03-17 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    przy podpisywaniu umowy wszystko jest przedstawione w samych superlatywach jednak później nie wszystko tak pięknie wygląda!!! kupiłem telewizję N podczas trwania promocji i dostałem zgodnie z umową wszystkie pakiety na pół roku gratis, dzisiaj zadzwoniłem do centrum obsługi klienta chcąc zrezygnować z niektórych pakietów, ponieważ okres promocji dobiega końca (6 miesięcy) okazało się że mogę rezygnować tylko z jednego pakietu miesięcznie, czyli chcąc zrezygnować z 3 pakietów muszę poczekać 3 miesiące!!! dodam, że za każdą rezygnację z pakietu płaci się 20 zł, to samo dotyczy pakietu HBO i CINEMAX- są darmowe przez 2 miesiące ale rezygnacja z nich też kosztuje!!! na pewno nie przedłużę umowy po jej zakończeniu!!!
    6 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2286
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1715
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 783
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 347
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170