Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bodzio813 / 2012-01-18 19:14
    Jeżeli chcecie zakupić to nie przez telefon odradzam,lepiej udać się do punktu sprzedaży.Potraktują Was normalnie PO LUDZKU,BO TELEFONICZNIE ŻYCZĘ POWODZENIA.
    Wadyzerowy kontakt z biurem obsługi klienta,podane telefony są niedostępne.NIE POLECAM!!!!!!
  • ~nokian / 2012-01-16 09:08
    Ocena: 5.00 / 5
    kupiliśmy enkę w świątecznej promocji z krótką umową i rabatem na abonament. Płacimy niecałe 50 zł i mamy prawie 90 kanałów po polsku w tym ponad 20 w HD
    Zaletyjakość wykonania
    stała cena
    świetny obraz hd
    dwa miesiące, 1zł
  • ~Memphis / 2012-01-15 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    10.01.2012 o północy straciłem dostęp do oferty programowej, nawet jak wybieram kanał TVP1 to pojawia mi się tabliczka z informacją, że jak chcę poszerzyć ofertę to mam gdzieś dzwonić. Do dzisiaj sytuacja się nie zmieniła - straciłem masę czasu na dzwonienie i zgłaszanie problemu na infolinii pomocy technicznej - to jest jakaś PARANOJA! Siedzą tam same pozbawione kompetencji matołki, jedyne co umieją zrobić to zweryfikować numer umowy i przeczytać zgłoszenia na koncie abonenckim - za każdym razem telefon odbiera kto inny, nie ma kompletnie ciągłości sprawy, za każdym razem trzeba tłumaczyć wszystko od początku, co za poroniony mechanizm to jest!!!!! Z działem technicznym porozmawiać się nie da, nad problemami pracują ludzie, którzy nie mają pojęcia o tym, co robią.

    Dodam tylko, że przeszedłem do n-ki z cyfry+ ... dzisiaj BARDZO TEGO ŻAŁUJĘ! Umowę podpisałem w połowie listopada 2011, pełny dostęp do zamówionej oferty miałem po ciężkich bataliach dopiero ... 29 listopada, teraz od 10.01 znowu nic nie działa - PARANOJA, KPINA, i ŻENADA!
    ZaletyJakość obrazu, Multiroom Premium
    WadyBrak kompetencji pomocy technicznej, idiotyczny system obsługi reklamacji, częste problemy związane z brakiem dostępu do oferty programowej, wieczne problemy z aktywacją kart
    2 miesiące
  • ~kris-ab / 2012-01-12 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakończył się okres promocji i teraz można mieć klienta w D... .Podnieść cenę i niech się chłop sam martwi dlaczego a najlepiej niech zadzwoni na infolinię 8010.... i poczeka na połączenie z konsultantem.
    Oczywiście wszystkie linie są zajęte, w ucho wali muzyka a impulsy lecą. Trzydzieści minut oczekiwania to jest normalka, dochodzę do wniosku, że nieźle zarabiają na tej pseudo infolinii.
  • ~gość11 / 2012-01-12 19:40
    Nigdy więcej nie wezmę n bo tylko same problemy zdecydowałem sie nie przedłużyć dalszej umowy to od dwóch dni nie mogę oglądać telewizji w dupie mam taka telewizje płaciłem regularnie i co i nic tak traktują stałych klientów dzwoniłem do nich i nic, nie chce mieć z nimi już nic wspólnego.taka jest właśnie telewizja n .
  • ~MarFab / 2012-01-12 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro obsług klienta działa tragicznie - od grudnia wysłałem z 10 reklamacji i skarg - dostałem 1 odpowiedź nie związaną z moją sprawą. Pozatym cała ta wypożyczalnia to bagno za zamuwiony film płaciłem dwa razy którego nie odblokowano - dzwoniąc do BOK-u dostałem odpowiedź że moge zamówić go jeszcze raz to dostane rabat. Ponaddto drugi dekoder jest nieczynny ale jak mi odpowiedziano to wina połącxzenia z satelitą - od nich niezależne - myślałem że skoro biorą kase to jednak zależne.
    WadyBok nie słucha klienta
  • ~Norbi / 2012-01-11 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorszemu wrogowi nie wiem za co place tyle co miesiąc skoro co chwile wyłączają mi telewizje na 2 dni a wszystkie rachunki płace przed czasem. Nawet nie raczą pieniędzy oddać za ten czas kiedy nie mogłem korzystać z telewizji. NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE !!! A jesli chodzi o infolinie to rownie dobrze mozna dzwonic jajami na kanapie bo zadzwonienie na infolinie nie przynosi ŻADNYCH ALE TO ŻADNYCH EFEKTÓW po zadzwonieniu trzeci raz w ciagu 6 godzin za każdym razem usłyszałem, że usterka nie była jeszcze zgłaszana !!! ŻENADA !!! W skali 1-10 oceniam ich na 0 !!! Totalne dno !!! Mam nadzieje ze padną i to jak najszybciej !!!
    ZaletyŻADNE !!!
    WadyWYŁĄCZANIE TELEWIZJI NA 2 DNI CO NAJMNIEJ RAZ W MIESIĄCU !!! INFOLINIA TO KPINA !!! ZŁODZIEJSTWO !!! ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ !!!
    OD 8 MIESIĘCY I O 8 MIESIĘCY ZA DŁUGO !!! ŁĄCZNIE WYDANE OKOŁO 200 ZŁ + 90 ZŁ/MIESIĘCZNIE
  • ~wil / 2012-01-11 22:04
    Ocena: 2.33 / 5
    do jakości obrazy brak zastrzeżeń. Obsługa w wypadku kłopotów ze sprzętem lub sygnałem poważnie działa przeciw tej telewizji. MOŻNA TYLKO DZWONIĆ DO SERWISU Żadnej innej pomocy. Dzwonisz i przez 20 minut słyszysz połączenie z konsultantem. Krew cie zalewa i się rozłączyłeś. Jak ci przejdzie i widzisz swoją niemoc, dzwonisz jeszcze raz. Znowu 15 minut i tak do około godziny nie możesz się połączyć. NO NARESZCIE JEST KONSULTANT. teraz masz matołku wykład przez następne kilkanaście minut w których ON pokazuje ci jaki jesteś głąb. Na koniec możesz liczyć tylko na swoją inteligencje bo ON i tak nic ci nie pomoże. Dzwonisz po znajomych i w końcu okazuje się , że to wszystko to wina oprogramowania, które złapało błąd ale to nie wina ICH tylko warunków atmosferycznych, wahania napięci itp pierdoły.
    Jeśli masz jakiś inny wybór nie n-kę to zrób to bez zastanowienia - jak nie to będzie cię szlak trafiał tak jak mnie
    Zaletyjakość obrazu
    Wadycałkowite olewanie klienta, jak tylko da się złapać
    7 miesięcy
  • ~matrix05 / 2012-01-11 20:39
    poza tym iż oszukują na pieniądze i konsultanci zero umiejętności to w porzo
    Zalety-
    Wady-
    -
  • ~adam bijok / 2012-01-08 12:47
    Będąc kiedyś u znajomych, zauważyłem, iż ich nowy telewizor LCD ma obraz dużo gorszy niż moja plazma. Porównywałem obraz HD z tunera satelitarnego. Znajomi mieli „n”, ja cyfrę +. W grudniu zeszłego roku umowa z cyfrą mi się skończyła i wybrałem korzystniejszą programowo ofertę „n”.
    To, co przeżyłem po uruchomieniu nowego nabytku, to po prostu szok. Co z tego, że mam więcej kanałów HD, jeśli obraz jest paskudny -kolory są wyblakłe, obraz nie ma płynności i cały czas na jednolitych powierzchniach (np. niebo) jest cyfrowy brzydki szum. Na szczęście umowę mam tylko na 13 miesięcy. Jeśli masz nowoczesny telewizor HD-omijaj ofertę „n” szerokim łukiem.
    Adam Bijok.
    ZaletySzeroka oferta programowa.
    WadyBardzo brzydki obraz.
    Miesiąc
  • ~mrówkojad / 2012-01-06 16:51
    Ocena: 4.00 / 5
    u mnie obeszło się bez jakichś negatywnych rewelacji. gdybym miał wybierać drugi raz, też postawiłbym na n. a promocje owszem, ciekawe.
  • ~GrzegorzC / 2012-01-06 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Platforma N jest niezłym produktem pod względem technicznym i całkowitą porażką wykonawczą. Stałe problemy techniczne (w ciągu 3 miesięcy 3 dekoder), tygodnie bez aktywacji dekodera, najgorsza na świecie infolinia, brak jakiejkolwiek reakcji na zgłoszone problemy- "A zgłaszaj Pan sobie reklamacje, odpowiemy.. ktoś odpowie.. chyba odpowie... mamy na to 30 dni.. Regulamin Pana obowiązuje... my mamy tylko problemy techniczne..." i tak dowoli. Jeżeli szefostwo tego bardaku nie weźmie się się szybko za tych leserów, to całe to śmiałe przedsięwzięcie diabli wezmą. I to mimo sprzedaży firmy dla Cyfry+. Klienci uciekajcie!!!
    Zaletyzawiera kanały BBC
    WadyPRACOWNICY!
    3 miesiące
  • ~Beresz / 2011-12-30 14:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Juz drugi raz w przeciągu 3 lat wymieniam dekoder. Podobno to wina oprogramowania. Jak dla mnie to zbyt często. Za kasę jaką im płacę powinni przyjechać i mi go wymienić. druga sprawa to umowa. Po upływie dajmy na to 18 miesięcy, sami zwiększają abonament nie dzwoniąc do klienta. Mam prawo zapomnieć, że kończy mi się umowa, ale czy oni mogą bez mojego pozwolenia zmieniać kwotę abonamentu???????? nieuczciwość
  • ~bobas4 / 2011-12-27 21:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłem N 23 grudnia mamy 27 i nie wiem jak działa czekam na aktywacje biuro obsługi kupa gamoni odsyłanie bedzie w ciagu 24 godzin bedzie dzisiaj 27 a przedchwila sie dowiedziałem ze bedzie za kilka dni roboczych poprostu rewelacja swieta bez telewizji a teraz zapowiada sie sylwester jutro oddaje im to badziewie.
    Zaletybrak
  • ~Grzegs / 2011-12-26 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad miesiąc temu zamówiłem "multiroom", potem prawie 3 tygodnie czekałem na dekoder, a teraz od prawie 2 TYGODNI CZEKAM NA AKTYWACJĘ.
    Dzwonię do nich prawie codziennie i mi mówią, że uruchomią albo jutro, albo za kilka dni, albo nic nie wiedzą kiedy ich NIEKOMPETENTNY i chyba NIEISTNIEJĄCY dział techniczny to zrobi.
    Więc nie wiem kiedy to bedzie działać, i czy to będzie działać kiedykolwiek.
    Zaletyteoretycznie dużo kanałów HD
    Wadynie działa, bo tak zabezpieczyli, że nie umieją włączyć usługi
    2 lata, i teoretycznie od miesiąca multiroom
  • ~MariuszBBB / 2011-12-23 12:34
    Ocena: 2.33 / 5
    jestem użytkownikiem tej telewizji i żałuję. Obsługa abonenta fatalna - (co innego potęcialny klient dodzwonisz się odrazu ) Dodzwonic się na info linię to żart graniczący z cudem . Można więcej kasy stracić i czasu na łączenie się z ich infolinia niż wart jest abonament. Nie polecam sam wypowiedzenie umowy wysłane ;-). Więc
    Zaletytu nie mam nic do powiedzenia .telewizja jak każda inna
    Wadywiele przedewszytkim obsługa abonenta ---- nie można zmienić pakietów jak się spóżnisz z płatnością
    2 lta
  • ~oszukana / 2011-12-19 20:19
    Ocena: 1.00 / 5


    Za zwrócony w terminie sprzęt tv n żąda zwrotu pieniędz w kwocie 1000 zł.Czy nie jest to próba wyłudzenia pieniędzy?
    Sprzęt został oddany w autoryzowanym punkcie serwisowym telewizji N,co jest potwierdzone przez pracownika tej firmy.
    Na usilne interwencje brak jakiejkolwiek reakcj ze strony TV N.

    Odradzam wszystkim zawieranie z nimi umowy.Zaczynam skutecznie promować antyreklamę TV N.
    ZaletyBRAK!
    WadyWyłudzają pieniądze.
  • ~Mary_Jane / 2011-12-19 14:03
    Ocena: 4.00 / 5
    mam od roczku i bez wielkich problemów. fajne kanałki mają dla dzieciaków a i jak na moje potrzeby wystarczające. pierwszy raz korzystam z vod i przyznam że też fajna zabaweczka :)
    Zaletykanały, vod
    Wadytrochę obsługa
    rok
  • ~anit-aa / 2011-12-15 11:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam, mam pytanie, ile płacice za abonament po zakończeniu umowy? bo 48 a wcześniej 54.
    14 miesięcy abonament 54zł dekoder 149 zł
  • ~Alek / 2011-12-12 10:24
    Ocena: 4.67 / 5
    Strasznie szybko się rozwijają i mam wrażenie, że odkąd ich mam to już dawno przegonili konkurencje. Dobra jakość i coraz fajniejsze ceny. Jak się trafi jeszcze na promocję, to w ogóle brać bez zawahania ;)
    Zaletypromocje, ceny, sprzęt
    Wadykontakt
    od miesiąca
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976