Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Szwagropol opinie

Ocena na podstawie 362 opinii

2.00 / 5

  • Wygoda
    2.12
  • Jakość obsługi
    1.69
  • Poziom cen
    2.16
  • Oferta
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2018-04-03 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nie zatrzymują się na wyznaczonych przystankach na trasie. Zjawisko szczególnie nasila się w okresie świątecznym oraz w weekendy.
  • ~Ludwika / 2018-03-29 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Już któryś z kolei raz prosiłam kierowcę o włożenie mojej ogromnej (!) walizki do bagażnika. Wysiadam w połowie trasy, więc oczywiście się nie zgodził - okej, rozumiem, takie zasady, bzdurne swoją drogą. Ale: kiedy postawiłam walizkę w przejściu, były pretensje, że blokuję ludziom drogę, kiedy położyłam ją na siedzeniu - źle, bo walizka nie może leżeć na siedzeniu. Zdarzyło mi się usłyszeć od kierowców Szwagropola komentarze w stylu: "To po co pani bierze taką wielką walizkę?" No, może dlatego, że jadę z Trójmiasta do Krakowa i potrzebuję swoich rzeczy??! A zresztą co to kierowcę obchodzi?
    PO DRUGIE: Kiedyś zdarzyło się, że musiałam pilnie odwiedzić toaletę, poprosiłam grzecznie kierowcę o zjechanie na stację paliw, ale NIE. Niedawno za to byłam świadkiem tego, jak kierowca wypuszcza grupę popijających bezczelnie alkohol mężczyzn na stację, gdzie odwiedzili wc i zaopatrzyli się w butelki, podczas gdy wszyscy pasażerowie czekali.
    I PO TRZECIE: Ciągłe zmiany cen. Nigdy nie wiesz, czego się spodziewać, ale przed każdymi świętami powinieneś się spodziewać nagłego skoku cen, bo czemu nie? Niedługo zaczną pobierać dodatkowe opłaty za zbyt duże bagaże, jak na lotnisku. Bo przecież Szwagropol to taka luksusowa sieć.

    Serdecznie polecam... Wybrać inne linie.
  • ~Beata / 2018-03-16 18:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak kultury i szacunku: oburzyła mnie sytuacja,w której kierowca trzymał jedno miejsce pewnej pani (krewna lub znajoma) kładąc na nim swoją torbę, ja usiadłam miejsce obok, które było wolne. Ta pani wsiadła przystanek po mnie, oczywiście przy wejściu obrażając mnie, że buractwo zajęło jej miejsce, a wystarczyło tylko grzecznie powiedzieć, że raczy zająć dwa miejsca. Więcej KULTURY i SZACUNKU proszę pani i profesjonalizmu dla kierowcy! Relacja NS - KRK

  • ~Małgorzata / 2018-02-21 10:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Koniecznie powinna być toaleta w autobusie, to nie jest obecnie żaden luksus lecz standard. Poza tym w porządku.
    WadyBrak vc
  • ~Aga / 2018-02-06 20:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo brudny, stary autobus. Pozdrozowalam z rodzina, autobus byl bardzo stary i brudny, pasy bezpieczenstwa dla dzieci byly popsute. Napisalam emaila do firmy i do dzis mi nie odpisali.
  • ~pasażer / 2018-01-23 22:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Pokonałem autobusem "Szwagropolu" trasę Krynica Zdrój - Kraków w 3 godziny ... na stojąco. Nie polecam takich form odbywania podróży, zwłaszcza tak długiej.
  • ~Kazimierz / 2018-01-23 07:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam bilet miesięczny, ale rano muszę jrchać Voyagerem ponieważ kierowca nie zawsze zatrzymuje się na przystanku na którym dsiadam. Mam bilet miesięczny !!! Na reklamacje usłyszałem, "kierwoca decyduje kogo bierze i gdzie się zayrzymuje". To że ktoś do pracy się spóźni jest obojętne. Aftyka dzika! Od następnego miesiąca kupuje bilet w Voyager.
  • ~Edyta / 2018-01-13 10:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca prze bezczelny nie zostałam opuszczona z kawą w kubku szczelnie zamkniętym pokazał mi Pan znak zakazu na tablicy A sam palił w autobusie żenada pozdrawiam.
  • ~..... / 2018-01-12 23:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Kilka dni temu jechałam autobusem na trasie Kraków-Białka!
    Nie można skorzystać z wc i nie ma żadnej informacji! W autobusie było kilkanaście osób które chciało skorzystać z wc!
    Kierowca niemiły i opryskliwy!
    ZaletyCena
    WadyBrak wc,opryskliwy kierowca
  • ~Testo / 2018-01-05 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mili kierowcy, w przypadku pytań o trasę można usłyszeć tylko "proszę nie przeszkadzać w jeździe"
  • ~Beata / 2018-01-01 14:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Strona zupełnie nie intuicyjna w zakresie anulacji biletu.
    WadyStrona internetowa, anulacja biletu
  • ~Bartosz z kotem / 2017-12-23 19:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobus jak autpbus, ale to ze dzień przed wigilią,wieczorem, po długiej podróży pkp z trójmiasta do Krakowa nie wpuszczono nas do prawie pustego autobusu Krakow- nowy Sącz, bo mamy malutkiego kotka w transporterze, bo regulamin nie pozwala, to absurd
    WadyRegulamin > rozsądek
    Brak możliwości przewozu nawet małych zwierząt
  • ~Joanna / 2017-12-13 16:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Trasa Krakow -> Nowy Sacz
    W autobusie temperatura równa temperaturze na zewnatrz (ok.7 stopni) kierowca mimo licznych prosb o wlaczenie ogrzewania poczatkowo twierdzi ze nie umie, potem ze wszystko dziala bez zarzutu. Dodatkowo jest obcokrajowcem i nie potrafi dogadac sie z pasazerami po polsku. NIE POLECAM!!!
  • ~Tomazz / 2017-12-09 09:21
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie da się wyłączyć radia... Kierowca katuje polskim kiczem muzycznym
  • ~Kryniczanin / 2017-10-27 16:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Linia z Muszyny do Krakowa(15:45) w dniu 27/11/2017 . Kierowca nie uprzejmy . zachowuje sie jak by musial pracowac za kare. Uwaga na toalety. Autobusy sa w nie wyposazone ale zgodnie z regulaminem firmy SZwagropol, nie wolno z nich korzystac na zadnej lini . I pomyslec ze mamy xxi wiek i jestesmy w Europie.
  • ~Marta / 2017-10-18 17:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Kraków Zakopane z 14:55
    Kierowca gburowaty, niemiły, chyba pracuje za karę. Kazdy ma gorszy dzień ale jakieś minimum ten pan powinien wykazać.
  • ~Xdxd123 / 2017-10-01 11:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Moze jezdza czesto ale bardzo wolno.Na stronie maja napisane 2h 10 min a autobus jedzie 3h.Kierowcy bardzo niemili.Jezdze szwagropolem z Krakowa do Krynicy oraz do Zakopanego i jeszcze nigdy z przewozu nie bylam zadowolona.Teraz jak jest tylko możliwe to wybieram innych przewoznikow
    Ponad rok korzystam
  • ~pasażer z piątku / 2017-09-13 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie informuje, że do autobusu wchodzą w pierwszej kolejności osoby posiadające już bilet i wpuszcza wszystkich, tym bez biletu od razu taki sprzedaje. Natomiast osoby w kolejce zaczynają się złościć i obrażać nawzajem, bo się denerwują, że stoją w długiej kolejce, a ktoś wchodzi sobie przed nimi. Jadąc pierwszy raz nie wiem, że są takie zasady, nigdzie nie ma informacji, kto wchodzi pierwszy (kierowca też nic nie mówił) a ludzie zaczynają wariować...
    Chcąc wyjaśnić sytuację na infolinii Pani tłumaczy, że to normalne, że ludzie z biletami wchodzą pierwsi (sic!) — jak dla mnie, skoro jest sprzedaż w kasie i autobusie, to obowiązuje zasada kolejki, jak ktoś ma bilet, to w jego interesie jest, żeby ustawić się wcześniej w kolejce do wejścia, jak się nie załapie, to jedzie następnym. A tymczasem Pani na infolinii mówi mi, że oni takiej zasady nie przyjmują i wolą chaos jakim jest dziwna zasada o której wiedzą tylko oni sami, po czym... rzuciła słuchawką!
    Zaletybrak
    Wadynieuprzejma obsługa, brak informacji, niespotykane zasady do co kolejności wpuszczania osób do autokaru (zasada kolejki nie obowiązuje)
  • ~Podróżniczka / 2017-09-07 14:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Jadąc ostatnio włożyłam do bagażnika walizkę. Wyciągnęłam ją całą mokrą do tego stopnia, że rzeczy w środku były przemoczone i zostały na nich plamy. Niestety dość drogie rzeczy nadają się tylko do wyrzucenia, bo plam nie da się wywabić nie niszcząc przy tym materiału. Mam nadzieję,że będę miała wątpliwą przyjemność jeździć tą linią jak najrzadziej.
  • ~Fwrrh / 2017-08-19 23:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Wracalismy w 13 osób z Białki Tatrzańskiej, bilety zakupilismy miesiąc wczesniej (zarezerwować udało się po 5 dniach prob dodzwonienia się...) jednak gdy nasz bus dotarl na przystanek okazało się ze mimo rezerwacji nie mamy juz miejsc siedzących i musieliśmy stać całą drogę do Krakowa. Chociaż tyle ze jechalismy grupa młodych ludzi, ciekawe co by było gdyby taka sytuacja przytrafila sie grupie emerytów... Kierowca jadący bocznymi drogami w ktorych nie mieścił się autokar i nieraz zahaczal np o znaki drogowe.. Ogólnie dno, never again.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5565
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3406
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 939
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 407
Koleje Śląskie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 364
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4922
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4089
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164