Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Szwagropol opinie

Ocena na podstawie 349 opinii

1.99 / 5

  • Wygoda
    2.08
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Poziom cen
    2.15
  • Oferta
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~madziula / 2021-07-20 21:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Jechałam dzisiaj na trasie Kraków-Limanowa, przy wysiadaniu poinformowałam kierowcę, że mam walizkę w bagażniku, ale zbył to ironicznym uśmieszkiem,grzecznie powiedziałam czy mogę w takim razie prosić o otwarcie bagażnika i pomoc, ale nic z tego, musiałam poradzić sobie sama, jestem bardzo zbulwersowana takim zachowaniem,gdyż to jest tego pana praca, ja za autobus płacę, więc uważam, że takie zachowanie jest niedopuszczalne.
    Już nigdy nie skorzystam z usługi, nie polecam. Nic z klimatyzacji i jako takiej wygody, skoro nie będzie się traktowanym z szacunkiem, podejście do klienta jest najważniejsze.
  • ~Izabella / 2021-07-19 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystać z usług tego przewoznika.
    Kupilam bilet 21.05 dla 8 osób z Zakopanego do Krakowa na 06.06 na godzinę 7.40.
    Po przybyciu na dworzec okazało się że taki autobus nie istnieje i jest to błąd systemu. Na kolejny już nie było tyle biletów a miałam kupione bilety PKP na 11.28 z Krakowa do Warszawy. Do tej pory nikt mi nie odpisał na reklamację, nie usłyszałam słowa przepraszam. Musiałam kupić bilety innego przewoznika za które zapłaciłam więcej i Pani od reklamacji (niestety nie podam jej imienia i nazwiska bo mi powiedziała że się nie przedstawi i rzuciła słuchawką) powiedziała mi że to była moja decyzja z jakiego przewoznika usług skorzystam po autobusie widmo który nie przyjechał i że mogłam przyjść na autobus wcześniejszy albo na późniejszy. Gdybym była jasnowidzem to pewnie bym tak zrobiła. Od 45 dni nie otrzymałam emaila z odpowiedzią i przeprosinami. Zwrócili mi pieniądze na bilety z ich firmy tego samego dnia i temat zamknięty. W życiu nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji czy rzucaniem słuchawką. Sprawa skierowana do rzecznika spraw konsumenta. Na pewno sobie nie pozwolę na takie traktowanie. Firma nie potrafi przyznać się do błędu i użyć słowa przepraszam
  • ~Ala / 2021-07-17 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam autokarem z Bański Niżej 17/07/21. Autobus się spóźnił 20 minut, kierowca poprosił o zabranie bagażu do środka mimo tego, że mieliśmy dwie duże walizki. W Nowym Targu musieliśmy sami się prosić o możliwość włożenia bagażu do bagażnika, kierowca nie pomógł włożyć bagażu, a tak że nie umiał się zachowywać, był zdenerwowany i strasznie nie miły. Nie polecam tej firmy!!!
    Wady- obsługa, mam wrażenie, że kierowca nigdy nie pracował z ludźmi
  • ~Lusii / 2021-07-12 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ! Nie polecam ! Kupiłam bilet przez internet , , autobus został odwołany i nikt nie raczył nawet napisać maila , dopiero gdy zadzwoniłam Pani stwierdziła że mam czekać czekać następny! Godzinę, to jest jakiś dramat , nigdy wiecej tej linii , radzę omijać z daleka..
  • ~Ela / 2021-07-08 15:36
    Ocena: 4.75 / 5
    Wygodnie, kierowca uprzejmy, autobus duży, co jest ważne. Posiada bagażnik, jest klimatyzowany
  • ~Andre / 2021-06-28 09:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Busy ciągle spóźniają się lub w ogóle ich nie ma
    Nie jest to dobrze....
  • ~pasażer / 2021-06-10 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    uważam że rozkłady jazdy po coś są.. rozumiem że na trasie może być korek, wypadek itd ale wolna amerykanka niektórych kierowców woła o pomstę do nieba. podobnie z zatrzymywaniem się na przystankach - można poinformować kierowców że autobusy wyposażone są w nowoczesne urządzenia zwane lusterkami i przednią szybę, a oni sami mają oczy - chyba że jedzie taki czesiek czy janusz w okularkach przeciwslonecznych i nic nie widzi. Jezeli pasażer daje znak, autobus się zatrzymuje, a są w nim wolne miejsca to do cholery można też otworzyć drzwi a nie odjechać i mieć gdzieś pasażerów.
    Porażka. Ponieważ sytuacja zdarza się bardzo często, powiedziałbym że regularnie, postanowiłem zrezygnowac zupełnie z waszych usług. Dno totalne.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Robert / 2021-05-22 19:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Operator nie trzyma się prezentowanego rozkładu jazdy
  • ~Andrzej / 2021-05-19 08:21
    Ocena: 2.00 / 5
    W autobusie syf śmierdzi jak w oborze stoliki czarne z brudu
  • ~Xxx / 2021-05-01 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan kierowca bardzo nieuprzejmy. Walizka została wepchnięta na drugą stronę a pan z pretensjami raczył pomoc ja wyciągnąć
  • ~Zawiedziony / 2021-04-24 19:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Witajcie.W dniu 24.04.2021 chciałem jechać kursem do Nowego Targu,kurs krury miał się odbyć o 18.05 odbył się 3 minuty wcześniej ale to szczegół bo nie każdy zegarek chodzi tak samo I nic mniw to nie wkurzyło jak to że kierowca widząć że jestem 10 metrów od autobusu zamknął mi dzwi i odjechał w moim kierunku,mało tego widząc że macham mu reką poprostu mnie ominał.Kierowca też człowiek ale i pasażer także nim jest i należałoby wpoić co poniekturym kierowcą troche człowieczeństwa.Pozdrawiam ZAWIDZIONY
    ZaletyKomfort samego przejazdu jest ok.
  • ~Radek / 2020-12-21 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca z trasy Kraków-Piwniczna-Zdrój z godziny 13:35 dnia 21.12.2020 jest totalnym chamem i prostakiem. Sugerował, że chcę go oszukać kiedy liczyłam pieniądze, by dopłacić (ostatnio z Krakowa do Brzeska płaciłem 8zł, a nie 12zł stąd moja pomyłka). W takiej sytuacji powinien przypomnieć o możliwości płatności kartą płatniczą, a nie wyżywać się na pasażerach. Radzę omijać tego pana szerokim łukiem.
  • ~Nick / 2020-11-22 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nie zatrzymują się na przystankach, maja w 4 literach klientów, nie polecam
  • ~Darek / 2020-09-28 08:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurs 5.25 dnia 28.09 z Nowego Sącza. Kierowca jedzie jak ślimak. Zatrzymuje się na każdym przystanku chociaż nikt nie wsiada. Miałem pociąg na dalszą trasę na godz 8.20 więc prawie godzinę zapasu,ale na dworzec dojeżdżamy o 8.18. Jak niby w 2 minuty mam dobiec do pociągu?? Z Brzeska wyjeżdża 10 minut opóźniony także kolejny autokar jadący do Krakowa nas wyprzedza. Może by tak zatrudnić kierowców z prawdziwego zdarzenia, a nie takie melepety. Jak spotkam tego kierowcę następnym razem to mu powiem co myślę o jego jeździe.
    ZaletyCzęsto kursuje. Fajne autokary.
    WadyJazda kierowcy, celowe opoźnienie,
  • ~Bartek / 2020-08-31 17:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobre szybkie i co najwazniejsze czeste polaczenie (choc zalezne od sytuacji na drodze), wygodny autokar.

    Ludzie (z poprzednich komentarzy), jak dla was jest "pandemia" to siedzcie w domu, albo kupcie sobie samochod, a nie jezdzijcie publicznym transportem. Jesli macie tak watle zdrowie, ze jakikolwiek wirus was skosi, to jak sadzicie ze jakies maseczki was uchronia i dzieki temu jeszcze zyjecie to gratuluje naiwnosci. Chociazby w ile miejsc w takim autobusie sie dotykacie gdzie inni tymi rekami co podczas zakladania i sciagani wczesniej tych samych wiele razy uzytych maseczek?
    Nie, nie pracuje dla szwagropolu, jestem normalnym pasazerem i mam dosc sluchania i patrzenia na ludzi oblakanych "pandemia", co jeszcze innych chca terroryzowac.
  • ~Alll / 2020-08-03 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z Panów prowadzących jest bardzo nieuprzejmy dla jadących z nim pasażerów. Kierowca na mnie nakrzyczał. Kierowcy w ogóle nie przestrzegają zasad obowiązujących w związku z pandemią. Miałam wrażenie, że kierowca chciał się tylko na mnie „wyżyć”. W drogę powrotną prowadził Pan, który jest miły natomiast w ogóle nie przestrzega zasad drogowych. Używał dwóch telefonów jednocześnie jeszcze przepisując coś z kartki jadąc 50km/h. Podczas jazdy Bardzo bałam się o moje bezpieczeństwo.
    BARDZO ZŁE DOŚWIADCZENIE.
    WadyNieprzestrzeganie zasad dotyczących pandemii.
    Brak przestrzegania zasad zachowania się za kierownicą.
    Niemiła atmosfera.
  • ~Michal / 2020-07-31 15:50
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca cham co jedzie z krakowa do zakopanego, ale reszta spoko, wygodny autokarek, szybko jedzie,
  • ~Maria / 2020-07-22 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina. Kierowca rozmawia sobie przez tel,nie zwraca uwagi na nic,zero ostrożności,bez maseczki. Nawet nie zauważył że jedzie z otwartymi drzwiami środkowymi. Nie pozdrawiam kierowcy,który w tej chwili prowadzi autobus trasa Nowy Sącz Kraków
  • ~xvorne / 2020-07-14 10:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Ja rozumiem że każdy chce dojechać autobusem w dane miejsce ale to już jest kpina. Stan epidemii a tu brak jakiejkolwiek ostrożności. Autobus przepełniony, osoby zamaost siedzieć w pojedynkę to siedzą w podwójnej obsadzie. Zero jakiegokolwiek odstępu. Branie osób na każdym przystanku. Brak kontroli temperatury. Oprócz tego dosiadł się do mnie Pan który był pijany, nie dało się tego nie zauważyć! Jak dla mnie w ogóle nie powinien się znaleźć w tym autobusie!
    Dodatkowo do autobusu został wpuszczony pan bez maseczki i Pan który ciągle kaszlał aż się krztusił, może miał astmę ale też powinno być to sprawdzone bo wiadomo jaką mamy sytuację.
  • ~Kropka / 2020-06-26 16:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowca nie zatrzymuje się na przystankach mimo że był sygnał. Może mogłam wejść na jezdnię to może by zobaczył ale wątpię.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 4972
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3089
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 852
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 708
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 349
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 321
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4462
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2918