Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Szwagropol opinie

Ocena na podstawie 356 opinii

2.00 / 5

  • Wygoda
    2.10
  • Jakość obsługi
    1.70
  • Poziom cen
    2.16
  • Oferta
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nina / 2021-08-17 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca cham i nic więcej, ceny jak z kosmosu żal.pl
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by wymienić
  • ~Krystian / 2021-08-17 12:16
    Ocena: 2.50 / 5
    5 raz w miesiacu bus przyjechał
    Godzinę później a tym razem nie zatrzymał się na przystanku widząc grupę ludzi
  • ~Ciocia 2001 / 2021-08-16 05:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałam Szwagropolem z Krakowa do Nowego Sącza o 7:25 14.08.2021r. i niestety autobus był bardzo mały, dużo osób musiało stać podczas całej trasy, kierowcą traktował pasażerów bardzo przedmiotowo, nie zezwolił jednej pani mimo ogromnych próśb na włożenie walizki do luku bagażowego. Choć mam 170 cm wzrostu to miałam problemy z wygodną jazdą, co dopiero mój chłopak, który ma 190cm wzrostu.
  • ~Karolina / 2021-08-14 21:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo mily kierowca bardzo pomocny na trasie Kraków Szczawnica i Szczawnica Krakow
    ZaletyMily uśmiechnięty pan kierowca.
  • ~Martin / 2021-07-26 17:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Wsiadałem z dzieckiem na r. Matecznego do Szaflar za dziecko 5 letnie zapłaciłem jak za bilet normalny a tydzień temu przez pół, dziwne reguły tego przewoźnika.. Kierowca bez masaczki i nie przyjemny. Poprostu cham!!! Nie polecam godz. 17:45. 26.07.2021
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCham i prostak z kierowcy!!
  • ~Yuliia / 2021-07-24 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiliśmy bilety przez internet, przyszliśmy na 10 min wcześnie i jechaliśmy na podłodze bo kierowca sprzedał wszystkie bilety.
    ZaletyNie ma
    WadyJakość obsługi ma bardzo niskim poziomie
  • ~Arek / 2021-07-22 09:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Również nie polecam. Autobus potrafi się spóźnić nawet o 20min albo w ogóle nie przyjechać. Np. 9:20 z NT do Zakopanego nie przyjeżdża...
    WadyCzas przyjazdu, długość jazdy.
  • ~madziula / 2021-07-20 21:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Jechałam dzisiaj na trasie Kraków-Limanowa, przy wysiadaniu poinformowałam kierowcę, że mam walizkę w bagażniku, ale zbył to ironicznym uśmieszkiem,grzecznie powiedziałam czy mogę w takim razie prosić o otwarcie bagażnika i pomoc, ale nic z tego, musiałam poradzić sobie sama, jestem bardzo zbulwersowana takim zachowaniem,gdyż to jest tego pana praca, ja za autobus płacę, więc uważam, że takie zachowanie jest niedopuszczalne.
    Już nigdy nie skorzystam z usługi, nie polecam. Nic z klimatyzacji i jako takiej wygody, skoro nie będzie się traktowanym z szacunkiem, podejście do klienta jest najważniejsze.
  • ~Izabella / 2021-07-19 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystać z usług tego przewoznika.
    Kupilam bilet 21.05 dla 8 osób z Zakopanego do Krakowa na 06.06 na godzinę 7.40.
    Po przybyciu na dworzec okazało się że taki autobus nie istnieje i jest to błąd systemu. Na kolejny już nie było tyle biletów a miałam kupione bilety PKP na 11.28 z Krakowa do Warszawy. Do tej pory nikt mi nie odpisał na reklamację, nie usłyszałam słowa przepraszam. Musiałam kupić bilety innego przewoznika za które zapłaciłam więcej i Pani od reklamacji (niestety nie podam jej imienia i nazwiska bo mi powiedziała że się nie przedstawi i rzuciła słuchawką) powiedziała mi że to była moja decyzja z jakiego przewoznika usług skorzystam po autobusie widmo który nie przyjechał i że mogłam przyjść na autobus wcześniejszy albo na późniejszy. Gdybym była jasnowidzem to pewnie bym tak zrobiła. Od 45 dni nie otrzymałam emaila z odpowiedzią i przeprosinami. Zwrócili mi pieniądze na bilety z ich firmy tego samego dnia i temat zamknięty. W życiu nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji czy rzucaniem słuchawką. Sprawa skierowana do rzecznika spraw konsumenta. Na pewno sobie nie pozwolę na takie traktowanie. Firma nie potrafi przyznać się do błędu i użyć słowa przepraszam
  • ~Ala / 2021-07-17 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam autokarem z Bański Niżej 17/07/21. Autobus się spóźnił 20 minut, kierowca poprosił o zabranie bagażu do środka mimo tego, że mieliśmy dwie duże walizki. W Nowym Targu musieliśmy sami się prosić o możliwość włożenia bagażu do bagażnika, kierowca nie pomógł włożyć bagażu, a tak że nie umiał się zachowywać, był zdenerwowany i strasznie nie miły. Nie polecam tej firmy!!!
    Wady- obsługa, mam wrażenie, że kierowca nigdy nie pracował z ludźmi
  • ~Lusii / 2021-07-12 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ! Nie polecam ! Kupiłam bilet przez internet , , autobus został odwołany i nikt nie raczył nawet napisać maila , dopiero gdy zadzwoniłam Pani stwierdziła że mam czekać czekać następny! Godzinę, to jest jakiś dramat , nigdy wiecej tej linii , radzę omijać z daleka..
  • ~Ela / 2021-07-08 15:36
    Ocena: 4.75 / 5
    Wygodnie, kierowca uprzejmy, autobus duży, co jest ważne. Posiada bagażnik, jest klimatyzowany
  • ~Andre / 2021-06-28 09:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Busy ciągle spóźniają się lub w ogóle ich nie ma
    Nie jest to dobrze....
  • ~pasażer / 2021-06-10 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    uważam że rozkłady jazdy po coś są.. rozumiem że na trasie może być korek, wypadek itd ale wolna amerykanka niektórych kierowców woła o pomstę do nieba. podobnie z zatrzymywaniem się na przystankach - można poinformować kierowców że autobusy wyposażone są w nowoczesne urządzenia zwane lusterkami i przednią szybę, a oni sami mają oczy - chyba że jedzie taki czesiek czy janusz w okularkach przeciwslonecznych i nic nie widzi. Jezeli pasażer daje znak, autobus się zatrzymuje, a są w nim wolne miejsca to do cholery można też otworzyć drzwi a nie odjechać i mieć gdzieś pasażerów.
    Porażka. Ponieważ sytuacja zdarza się bardzo często, powiedziałbym że regularnie, postanowiłem zrezygnowac zupełnie z waszych usług. Dno totalne.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Robert / 2021-05-22 19:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Operator nie trzyma się prezentowanego rozkładu jazdy
  • ~Andrzej / 2021-05-19 08:21
    Ocena: 2.00 / 5
    W autobusie syf śmierdzi jak w oborze stoliki czarne z brudu
  • ~Xxx / 2021-05-01 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan kierowca bardzo nieuprzejmy. Walizka została wepchnięta na drugą stronę a pan z pretensjami raczył pomoc ja wyciągnąć
  • ~Zawiedziony / 2021-04-24 19:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Witajcie.W dniu 24.04.2021 chciałem jechać kursem do Nowego Targu,kurs krury miał się odbyć o 18.05 odbył się 3 minuty wcześniej ale to szczegół bo nie każdy zegarek chodzi tak samo I nic mniw to nie wkurzyło jak to że kierowca widząć że jestem 10 metrów od autobusu zamknął mi dzwi i odjechał w moim kierunku,mało tego widząc że macham mu reką poprostu mnie ominał.Kierowca też człowiek ale i pasażer także nim jest i należałoby wpoić co poniekturym kierowcą troche człowieczeństwa.Pozdrawiam ZAWIDZIONY
    ZaletyKomfort samego przejazdu jest ok.
  • ~Radek / 2020-12-21 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca z trasy Kraków-Piwniczna-Zdrój z godziny 13:35 dnia 21.12.2020 jest totalnym chamem i prostakiem. Sugerował, że chcę go oszukać kiedy liczyłam pieniądze, by dopłacić (ostatnio z Krakowa do Brzeska płaciłem 8zł, a nie 12zł stąd moja pomyłka). W takiej sytuacji powinien przypomnieć o możliwości płatności kartą płatniczą, a nie wyżywać się na pasażerach. Radzę omijać tego pana szerokim łukiem.
  • ~Nick / 2020-11-22 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nie zatrzymują się na przystankach, maja w 4 literach klientów, nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960