Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 45 z 46
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »
-
~Xyz / 2021-10-03 14:16
Jechałam autokarem na trasie Düsseldorf- Gdańsk. Początkowa obsługa w miarę miła, propozycje napojów, udzielanie informacji, itd. Jednak kiedy dojechałam do Słubic, kierowca poinformował o przerwie 20 minutowej. Bez żadnych kolejnych konkretnych informacji przerwa trwała ponad 2 h. Żadnej informacji, dlaczego tak długo stoimy, co się dzieje, pilot wysiadł wcześniej na trasie, zostało 3 niemiłych kierowców. Na profilu pasażera, gdzie ukazują się wszystkie dotychczasowe podróże Sindbadem zastałam bardzo okrojony oraz błędny rozkład jazdy, np. według tego, powinniśmy zatrzymać się w Szczecinie a potem już w Gdańsku, w rzeczywistości w Szczecinie nie staliśmy, a za to w Słupsku i potem w kolejnych miejscowościach. Poinformowałam załogę, że w związku z takim opóźnieniem i błędnymi informacjami, chciałabym wysiąść wcześniej. Kierowca niezbyt przejęty zgodził się i polecił zgłosić się na danym przystanku, co też uczyniłam. Niestety jego kolega nie podzielał tej opini i w sposób chamski stwierdził, że nie zatrudnił się tutaj jako tragarz j jeśli chce wysiadać to mam sobie walizki z luku bagażowego wyciągnąć sama. Na końcu nazwał mnie obrażoną babą, a jego kolega najpierw zaprzeczył, że Informowałam o chęci wcześniej wysiadki. Dopiero później oboje stwierdzili, że powinnam ich poinformować, w momencie kiedy wsiadłam do autokaru na początkowej stacji ( kiedy nie wiedziałam z jak wielkim brakiem profesjonalizmu i opóźnieniem się spotkam.) Autobus o numerach bocznych z dn. 2.10 na 3.10. To nie była moja pierwsza podróż z tą linią, zawsze są problemy czy to z czasem, czy z obsługą. Ale zdecydowanie ostatnia. Za takie pieniądze obsługa powinna chociaż w sposób uprzejmy i rzetelny udzielać informacji, bo nie jestem jedyną osobą, która została chamsko potraktowana przez kierowców w tym autokarze. -
-
~Yuliia / 2024-08-20 19:11
Fatalna firma, nie szanująca klientów i nie wywiązująca się ze swoich obowiązków. Nie polecam tego! -
~Zbigniew / 2023-04-15 23:26
Hujowo plus kierowca to pan co on osądzi to alkomat nie potwierdzi ZaletyHujowoWadyHujowo -
~Zbulwersowana / 2023-02-22 19:12
Kurs 20/21 luty 2023 z Dortmundu do PL-autokar nr 11.Pilotka zabrała nachlanego chłopaka/lub pod wpływem jakichś srodków!/. Ubliżał całą drogę pasażerce i Gruzinom siedzącym za nim! Krzyczał, chciał bić, wyzywał od "k...."Proszono ją o przesadzenie chłopaka-nie chciała!Mimo wolnych miejsc/za nią!/.W końcu zagroziła-UWAGA-nie jemu- a obrażanej pasażerce,że zawoła niemiecką policję i ją wysadzi, /bo odważyła się poprosić pilotkę o interwencję?.SKANDAL!!!!!Ta Pani -to wieloletni pasażer Sindbada ze ZŁOTĄ KARTĄ! Spokojna, wykształcona osoba, jak wynikało z mojej rozmowy z nią.
Czy ta baba-pilotka oszalała? Kto zatrudnia takie osoby-tolerujące patologię? Dlaczego zabierani są pijani i awanturnicy?Oni zagrażają pasażerom/a potem kryminał, bo Gruzin go pobił.../.Babsko nawet nie chciało się przedstawić!!! DO ZARZĄDU SINDBADA na pewno wpłynie skarga na to babsko! Ja chętnie będę świadkiem/mamy nagrane dowody/.Zaletydobrzy kierowcyWadyniepotrzebne pilotki!!! Panowie też świetnie pilotują!przykład: kurs z Londynu do Dortmundu 20/21 luty23 -
~zbysiu / 2024-02-01 23:15
Kierowca nie robi przerwy ponad 3h pomimo próśb pasażerów, w autobusie jest duszno i nawiewy nie działają, komfort podróży byłby wyższy gdybym poszedł na nogach, nigdy więcej nie jadę sindbadem. -
~Zenada / 2022-04-22 13:22
Najgorsza firma z jaka się spotkałam, kierowca nie ważąc walizki zarządał dopłaty w wysokości 10e/40zł bez potwierdzenia płatności(paragon) pieniążki trafiły do kieszeni, żeby tego było mało zostawili kobietę na stacji benzynowej - starsza pani poszła do toalety. Jakość usług tragedia i żenada!!!! Moja ocena jest poniżej zera, nikomu nie polecam usług tej firmy! Dno!!!! -
~Zenek / 2023-12-19 16:16
Brak zalet ta firma jest mafijna zapłaciłem za bilet 600zl a biedny kierowca nie wziął mnie bo walizki były za ciężkie pieniądze nie zostały zwrócone bo jemu Nie zapłacą zwykła banda zalegalizowania złodzieje ZaletyBrakWadyObsługa nie mia do klienta odnoszą się jak do śmieci -
~zirytowany pasażer / 2023-09-19 10:58
Brak informacji od początku o ilości przesiadek (było więcej niż nas poinformowano). Załoga czyste chamstwo. Na pytania odpowiadają z łaską i pretensją. Chcesz się czegoś dowiedzieć to masz się sam domyślić. Nie jechaliśmy pierwszy raz i wcześniej też nie było super ale teraz to porażka. Zostawianie ludzi na parkingu (brak sprawdzenia czy wszyscy wsiedli). Zamawiasz bilet przy oknie a okazuje się że " w autobusie nie ma więcej okien". Opóźnienia ogromne. Ogólnie nie polecam, jak jest inna opcja to warto ją rozważyć. ZaletybrakWadynieprofesjonalna załoga / opóźnienia / bak informacji / problemy ze wszystkim -
-
~Zmęczony śmierdzący po podróży z sinbad / 2023-08-14 11:34
Wczoraj miałem nieprzyjemność podróżować sinbadem, Slupsk+Basel, zero informacji o dwóch przesiadkach, bus podstawiony w Słubicach nr 274 oczywiści pełny po brzegi do ostatniego miejsca to był koszmar dziesięć godzin bez klimatyzacji ludzie spoceni zaduch i smród, obsługa nic z tym nie zrobiła, dopiero na przystanku w Karlsruhe zmiana busa. Nie polecam sinbada to była koszmarna przejażdżka. Nigdy więcej!!! ZaletyZaletą jest to że już nie dam się nabrac na SindbadWadySame wady !!! -
~Zofia / 2022-07-11 17:11
Witam. Traktowanie ludzi jak bydlę. To jest chore jak można tak traktować ludzi w podróży. Przesiadki o których się dowiadujemy 5 minut przed to jest aż śmieszne. Nigdy więcej podróży z Państwa firmą. Bałagan totalny. Nie będę polecać nikomu. Kierowcy opryskliwi. Proponuję zmianę formy pracy. Panu Prezesowi Wójcikowi proponuje podróż autobusem z Polski do Włoch w takich warunkach jak traktowani są tu ludzie. Nie pozdrawiam. ZaletyBrakWadyCala podróż to wada. -
~zozol / 2021-09-20 15:51
Jechałam trasa Bruksela-Kraków. Od samego wejścia zostałam niemiło przywitana. Pilot jak i kierowca stosowali chamskie odzywki. Samo wyznaczanie miejsca w autokarze jest lekka przesada, nie bawmy się w samolot gdzie wszystko musi być z góry podporządkowane. Nie ma możliwości dopłaty za bagaż karta o czym nie pisze nic w regulaminie. Ogólnie dramat, mam porównanie z flixbusem i bezkonkurencyjnie wygrywa ten drugi. ZaletybrakWadyopisane wyżej
strona 45 z 46
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »