Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 913 opinii

2.42 / 5

  • Poziom cen
    2.65
  • Oferta
    2.65
  • Jakość obsługi
    2.22
  • Wygoda
    2.22

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ruda / 2024-11-14 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy ceny z kosmosu nie mila obslugs opóźnienia
  • ~Rych / 2022-04-10 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług transportowych Sindbad. Mieliśmy mieć odjazd 21:10 przyjechał 21:50. Nic nie robił aby czas nadgonić wręcz przeciwnie mieliśmy opóźnienie ponad 2h. Co 2h lub 1h stawaliśmy na przerwę aby zapalili papierosa. O jednej osobie prawie zapomnieli i darli się na nią. Zero organizacji. Pozwalali pić alkohol ludziom co skutkowało ciągłym darciu się.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Sandra ;) / 2022-12-19 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Do momentu podróżowania z dwoma kierowcami, bez pilotów i dodatkowych kierowców wszystko na trasie Haga-Słubice przebiegało super. W Słubicach wsiadła "ZAŁOGA" 5 osób do podtrzymywania kierownicy i żartowania. Humory dopisywały, śmiechy, wulgarne i zboczone teksty leciały z każdych ust. Dopóki Pani pilotka Sara się nie zmęczyła i nie stwierdziła, że rozmowa szeptem jest za głośna. Przez 20godzin podróży kierowcy zrobili 2 postoje po 20min w pierwszych 15h i około 1,5h na granicy, bo czekaliśmy na pozostałe autokary, by zabrać ludzi. Nie wspomnę o tym, że Pani pilotka nie potrafi usadzic pary obok siebie, bo posadziła nas na 7 i 11 mimo, że wcześniejsze 15h siedzieliśmy razem. Jednak ona sama musi mieć dwa miejsca wolne dla siebie, bo ona nie spała. Super, ale przyjechała do autobusu o 4 rano, a nie siedziała w nim już 15godzin z brakiem możliwości wyprostowania nóg czy zapalenia. Pilotka próbuje stawiać warunki, że o godzinie 8 rano ktoś ma się zamknąć bo ona i jej kolega który skończył swoją pracę już dawno śpią. Docelowo kurs do Gdańska, ale zabrali kolejne 3 osoby, bo jeden wysiada w Lęborku, drudzy w Gdańsku a trzeci jeszcze w ogóle gdzie indziej i cierpią na tym ludzie, którzy płacą za bilety. Nie place za to, żeby siedzieć po turecku przez 30h bez możliwości zapalenia i odezwania się bo Pani pilotce się tak podoba. Mało tego, w Słubicach kierowcy przekazywali informacje, że nie działają alternatory, a zarazem barek z ciepłymi napojami również, ale Pani pilotka kazała to lekceważyć i w najgorszym przypadku o 10 poinformują biuro o niesprawności autokaru albo wymienią w Gdańsku alternator z innego autokaru.
    Zaletybrak
    WadyWszystkie.
  • ~Sanny / 2022-08-16 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko jeśli nie masz innego wyjścia!
    Podróż z Amsterdamu do Poznania 14.08., pilot niezwykle arogancki, traktował ludzi z góry.
    Poproszony przez zagraniczną turystkę o to, by podawać informacje o przerwach także w języku angielskim na początku tę prośbę wyśmiał, potem raz coś tam powiedział i do końca podróży mówił już tylko po polsku. Nie mam pojęcia, jak osoby z zagranicy połapały się z przesiadką w Słubicach.
    Za kierowcą i pilotem 4 wolne miejsca, na których nikt nie mógł usiąść.
    Ciasno, brak miejsc na kolana.
    Z toalety nie można było korzystać, w pewnym momencie pilot głośno rozważał: "Kurde, może zatrzymaj się tutaj, żeby był darmowy kibel, bo już długo jedziemy, a oni nie mają kibla?" - rozumiem troskę, ale chyba można to ująć innymi słowami.
    Atmosfera przejazdu bardzo negatywna, mimo 335 zł za bilet (nawet Flixbus był tańszy) traktowanie ludzi jak intruzów, na szczęście inni pasażerowie byli mili i uprzejmi i dało się ten koszmar przeżyć.
    ZaletyTrudno cokolwiek wymyślić, ale chociaż byliśmy na czas.
    Wady- atmosfera - brak toalety - arogancki pilot - mało miejsca na nogi
  • ~Sebs / 2022-08-06 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na dworcu w Katowicach 2 godziny było chłodno więc poszedłem do poczekalni nie zauważyłem jak przyjechał autobus po czym odjechał bezemnie zadzwoniłem do biura on już za miastem dostałem numer do niego in nie wróci próbowałem coś zorganizować mówi że Wrocław albo Zielona góra ale odjazd na godzinę nie będzie czekał zrezygnowałem wqirwony pojechał do domu po czym nagle kierowca dzwoni po 4 godzinach że czeka na mnie w Zielonej Górze nagle znalazł telefon do mnie a w Katowicach nie mógł zadzwonić .uj .ebany.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Sebuś / 2021-11-03 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracują tam ku*wy i złodzieje mój bagaż przekroczył 10 kg wagi a kierowca zażyczył sobie 160 złotych a gdy mu powiedziałem że tego nie zapłacę to chciał wysadzić mnie na przystanku w Niemczech fatalna obsługa nie polecam dla osób z małopolskiego polecam Eco busa trochę droższy ale jest komfort jazdy i bardzo mili kierowcy
  • ~Serhii / 2023-07-23 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ужасно не комфортно, водитель автобуса не может держать дорожную полосу, постоянно виляет со стороны в сторону ! Цена завышена в 3 раза. Выехали с одного вокзала на час позже указанного времени, со второго вокзала + ещё на 2 часа позже. Не советую !
  • ~Slawol / 2023-05-04 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem bilet do Bordo Francja 600 zł kierowca tej firmy powiedział że walizki są za ciężkie i że nie mam być śmieszny i że mnie nie zabierze kpina z klienta To było kilka lat wstecz w Poznaniu przyszedł pracownik tej firmy powiedział że nie ma zwrotu pieniędzy bo im nie zapłacą 600 zł poszło dla zorganizowanej mafii Sindbad
    ZaletyBrak
    WadyBeszczelna obsługa
  • ~Sławo / 2023-10-05 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik! Anulowałem przejazd, oddali mi tylko 10% ceny biletu czyli 19.90! Za co mam płacić skoro nie jadę? Nie polecam! Lepiej wybrać flixbusa.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Sławomir / 2023-08-26 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadę właśnie autokarem platformy Sindbad i brak komfortu i przesiadka beznadziejna nie zadowolony klient slawek2686@gmail.com
    ZaletyBrak
    WadyNie polecam
  • ~South / 2023-07-23 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczorajsza podróż z DE do PL
    200km jechałem za jednym z autokarów (nr20), w pewnym momencie wydawało mi się, że jedzie nim pijany kierowca, od pasa do pasa, zwalnianie przyspieszanie (bez żadnych przeszkód na drodze).
    Przed granicą dogonił nas jeszcze lepszy agent (nr17). Wyprzedzanie na zakazie, dzikie manewry na zwężkach po niemieckiej stronie, stwarzanie zagrożenia na drodze.
    Wiele lat temu korzystałem z tych linii (13-14 lat temu), głównie powroty z DE do PL, na jednej z tych linii kierowca zasnął na drodze, obudziły go przejechane pachołki.
    Od tamtego czasu nic się nie zmieniło, a nawet dochodzę do wniosku że jest tylko gorzej.
    ZaletyBrak
    WadyNieodpowiedzialna załoga, ludzie wyglądający jakby musieli tam pracować za karę.
  • ~Sowa / 2025-06-22 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ślamazarnie, z dużym opóźnieniem z przyczyn przesiadek i postojów na parkingach i przystankach. Nie dbają o przyjazd na czas.
  • ~Sss / 2023-08-07 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jeździć tymi autobusami. Przewoźnik autobusu nr 6 albo nr 64 nie potrafi zadbać o bagaż (trasa Radom-Hamburg 06.08.2023) Po rozpakowaniu walizki w domu okazało się, że monitor który był w walizce jest cały pęknięty. W walizce były tylko ciuchy i monitor. Był dobrze zawinięty w ciuchy, ręczniki itp. Więc albo przewoźnik rzucał walizka w luku bagażowym albo musiała mu z niego wypaść.
    WadyWasza firma to porażka.
  • ~staly pasazer / 2023-12-28 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    A po tej Brukseli to zawsze tak po 5 godzin wozą??? Kurs do Londynu 14.12.23 -o malo o wiadukt nie zahaczyl pietrowcem...dobrze,ze kobitka sie rozdarla i dal po hamulcach!
    Zaletymalo
    Wadydużo
  • ~Stefan / 2023-06-22 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda chamów , alkoholików zarówno obsługa jak i podróżni ( nie wszyscy). Odradzam komukolwiek podróz zarówno trasy krajowe i międzynarodowe. Bardzo słaby standard a wręcz brak standardu pojazdów jeśli chodzi o komfort. Siedzenia twarde i niewygodne , mało miejsca miejsca na nogi.
  • ~Stenia / 2022-11-09 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością przyznam jako wieloletnią stałą klientka tej firmy od wielu lat jakość usług diametralnie spadła. Niewlasciwe traktowanie pasażera przez niektorych kierowcow i pilotow, przesadzanie pasażerów po nocach nawet kilka razy w ciągu jednej podróży ..bezskuteczne i wielokrotnie nic nie pomocne telefony do działu obsługi klienta A wystarczy zadzwonić, żeby usłyszeć powtarzajacy się slogan ,, na ten moment nie jestem w stanie pomóc,,Przy zakupie biletu wymagane numery telefonow pasażerów ,które nawet przy ponad dwurodzinny spóźnienia jak to miało miejsce w Monachium ,dział firmy nie raczy poinformować pasażerów czy dany kurs się odbędzie, czy i kiedy przyjedzie autokar.Nigdy nie zdarzyło się aby kierowca ,czy pilot za spóźnienie choćby oficjalnie przeprosił pasażerów.Niektorzy kierowcy są opryskliwi i wręcz nietaktowni wobec pasażerów ,źle mówią o firmie i zachowują się jakby wykonywali swoją pracę z przymusu ,Brak należytego traktowania pasażerów oraz brak możliwości zgłoszenia swoich zastrzeżeń w dyrekcji firmy ,a jedynie pisanie na mejle to totalny brak profesjonalizmu .
    Zaletynowy i przestrzenny plac przesiadkowy w Opolu z toaletami i barem i nazwa firmy Sindbad innych w obecnej firmie brak
    WadyJak wyzej w tresci
    Pasażerowie traktowani jak przewozony towar
  • ~Swoj / 2024-02-12 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chcemy coś opisać słowami transport to nie będzie to usługa wykonana przez pseuda firmę Sindbad,firma dla której zarabianie pieniędzy jest rzeczą najważniejsza nie licząc na wygodę czy opiekę nad pasażerami. Pasażerowie według firmy Sindbad są zbędnym balastem i powinni być umieszczeni tylko w łuku bagażowym,żeby nie przeszkadzać panom kierowcom,którzy uciekają od jakiekolwiek pomocy, nawet tej zwykłej,,,słownej...Brak pilotów, brak obsługi, brak zainteresowaniem losem pasażera, syf brud ,żadnych informacji,żadnej pomocy ,,nic znaczy zero, firma powinna zostać zgłoszona to jakieś międzynarodowej kontroli i myślę że powinna przestać istniecinaczej kiedyś dojdzie do katastrofy i będzie to z winn
    E tej pseudo firmy Sindbad.
    ZaletyBrK zalet,,same wady
    WadyBrak pilotów,, brak liczenia osób w autobusie ,brak jakieljowiek informacji, brak i brak same braki
  • ~T / 2023-04-25 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei,wczoraj bilet kupiłam ,dziś robiłam zwrot ze względów osobistych ,i o 200 złotych mniej ,pani na infolinię poinformowała że taki regulamin mają ,a kto ustalił ten regulamin ,, złodziej " bo to jest jawna kradzież,autobusy rozklekotane ,siedzenia pourywane,aż nie bezpiecznie jeździć ,a ceny wygórowane,nie polecam ????
    ZaletyŻadnych
    WadyAutokary nie wygodne , obsługa nie miła ,ceny drogie,trzy przesiadki
  • ~T. / 2023-04-16 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd autokarem 192 do Monachium z Olsztyna. Chudy i brzydki kierowca panoszył się jak panisko - co on to nie może i ile ma układów. Dramat. Ludzi traktuje jak bydło, kolegę zmiennika tez.
    Niech się podły nauczy jeździć bo pozostawia wiele do życzenia- stwarza zagrożenie na drodze- wyprzedzanie na podwójnej ciągłej
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo, brak kultury , brawurowa jazda
  • ~Ten sam / 2022-08-11 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    15.30 wjazd do Krakowa którego niema na liście przystanków. W NAJWIEKSZE KORKI DEBILE
    ZaletyNie ma
    WadySe wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5418
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3319
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 737
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 371
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4777
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3096