Podruz z Folkston do Olsztyn 23/07 godz17 dojazd 25 godzina 02 w nocy wracam busem 24 godziny ale jak czlowiek
ZaletyBrak
WadyToaleta opruzniana nopiero w police co skutkuje smrodem nieposzanowanie ludzi przez przystankiprzy nieczynnych toaletach I nakaz zalatwiania w krzakach podruz xamast 26 godzin 33 godziny.i przelewu dla ludzi tylo 10 min ale kierowcy jak sie zminiali to mieli czas na papierosa ale ludzi nie wypusczali czulem sie bardziej jak jeniec wojenny nie klient brak kawy pilotka nikomu nie potrzebna zadnej wiedzy tylko slyszekismy proze o niezadawanie pytan kierowcy zezwolili na pixie alkiholu na gornym pokladzie co skutkowalo czestrzym urzywanien toaleta I wiekrzym smrodem kierowcy vardzi niemili a pilotka kawy Niema I biebedzie z pogarda do ludzi
~Tomasz / 2022-08-17 23:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie POLECAM ...wczoraj wracałem z Włoch autobus Nr...124..WERONA - SLUBICE Kierowcy bardzo Nie mili ...kazali zabrać śmieci ze sobą..brak informacji o kolejnym autobusie...BRAK PILOTÓW...ubikacja w autobusie pływała...na wszystko było czas..tylko nie na przerwy...w ciągu 24 godzin podróży na przerwę było 25 minut...Jakaś masakra...Czekanie na bagaż...bo ważniejsze jest tankowanie...KOLEJNA PORAŻKA...Nie polecam....!!!!
ZaletyŻadnych
WadySame wady
~Tomek / 2022-07-04 06:37
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry, nie polecam Firmy miałem przyjemność jechać ostatni raz trzy lata temu i nic się nie zmieniło wręcz przeciwnie pogorszyło stan autokarów opłakany jestem kierowcą i wiem, kiedy coś stuka nie tak w zawieszeniu trasa zmieniona nie tak, jak na rozkładzie kiedyś jeszcze kawkę serwowali teraz nic pilot nie sprawdza ludzi po postoju kierowca wiezie jednego pasażera nie wiadomo gdzie gdzieś pod prywatnym domem wysadza, czy to już usługi dor to dor masakra co do uprzejmości panów kierowców dużo do życzenia pan pilot, sprawdzając bilet szuka na smartfonie przewija palcem 3 minuty 21 wiek firma nierozwinięta powinien mieć fajny tablecie tylko wpisać pierwszą literę nazwiska i pyk firma dziad nigdy, nigdy więcej nie, nie, nie Konkurencjia troszkę droższa, ale komfort o niebo lepszy.
~Tomek / 2022-07-28 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Podróż autokarem linii 23 z Berlina nieporozumienie. Kierowca agresywny, wulgarny, opryskliwy, woła do pasażera per "ty", wytyka palcem. Pilot nie reaguje, twierdzi, że on za kierowcę nie odpowiada. Brak identyfikatorów utrudnia złożenie skargi. Omal nie doszło do bójki. Na bilecie brak informacji o dwóch przesiadkach po drodze. Kolejna pilotka również wulgarna. Tym ludziom brak elementarnej kultury wobec klienta, korzystając z ich usług czułem się zażenowany. Polecam korzystać z alternatywy, jeśli tylko ma się okazję. Wstyd, że Sindbad to polski przewoźnik.
~Tomek / 2023-02-26 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Państwo bardzo nie mili wymyślają co chwilę że przerwa będzie w innym miejscu po prostu tragedia mowa o autokarze o numerze 21 który właśnie jedzi do Cannes
ZaletyŻadna
WadyPodejście pracowników do pasażerów tragedia chyba zapomnieli za czyje pieniądze jadą
~Ttt / 2023-09-23 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia zapachane zatłoczone autokary tylko żeby sztuka się zgadzała ostatni raz nie polecam dno
~Tykson / 2023-09-24 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik złodziej.... anulowałem przejazd gdzie należało mi się połowa kasy za bilet i nic... jednak zero bo mieli jakieś kruczki prawne.... iciekać od Simbada a ta akcja była przez bla bla cara więc zamawiajcie prywatnie a nie tego Simbada lepiej już opłaca się flixbus... nie pozdrawiam złodzieju z Simbada
ZaletyŻenada Bieda
WadyBieda Złodzieje
~Urszula / 2021-11-04 19:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Od jakiegoś dłuższego czasu firma wg mnie upada. Wpuszczają na pokład autokaru pijane wręcz nieprzytomne osoby. Pozwalają pić alkohol i nawet po interwencji u kierowcy nikt nic nie zrobił. Totalny chaos brak jakiegokolwiek serwisu patologia. Dramat.
~UwU / 2024-03-16 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Kierowcy sa bardzo niemili, wrecz zachowujaą sie jakby robili łaske ze kogos wioza. Czlowiek placi nie male pieniadze za bilet a jest traktowany jak wrog.
WadyKierowcy
~Wasz klijent / 2022-10-29 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma przewozowa.
Wezmą pieniądze i mają klijenta daleko w dupie.
Podczas kontroli paszportowej nawet nie poczekają czy pasażer przejdzie czy nie tylko od razu pojechali zostawiając pasażera samego za granicą.
Ponadto robią problemy że by zabrać klijenta porzuconego w obcym kraju spowrotem do Polski.
Nie polecam nikomu
ZaletyŻadne
WadyWszystkie możliwe
~Wiesława / 2023-03-08 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Podróżuje Sindbadem i zawsze wykupuję dla siebie dwa miejsca. Zawsze proszę o miejsca z przodu autokaru. Dziś czyli 8 marzec Podróżuje autokarem numer 36. Prosiłam żebym dostała miejsca z przodu autokaru. Miejsca z przodu autokaru były dostępne a jednak nie przydzielono mi ich. Kierowcy nie uprzejmi i opryskliwi. Z przodu autokaru posadzono po jednej osobie a mi nie przydzielono tam miejsc chociaż miałam wykupjone dwa miejsca tylko dla mnie. Nie uwzględniono mojej prośby. Dano mi miejsca nr.21 i 22 w środku autokaru a ponadto na przeciwko drzwi. Drzwi są na postojach otwierane .jest pora zimowa. Już raz kiedyś podróżowałam tak o przypłaciłam to choroba. Złożę skargę do biura. NIE POLECAM.
~Wkurwiony Marian / 2022-07-31 19:39
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM! Obsługa nie miła.pilotka spała w trasie potem zamulona wstawała jak miotła nie poczesana z gburowatym tonem bąkała coś pod nosem. Z kibla wali jak z murzyńskiej chaty po niedzielnym obiedzie i w dodatku zakaz używania. W nocy klima na maxa i temperatura jak w lodowce. Co tu jeszcze a no tak kierowcy na peta se przerwy robili a nam kazali siedziec na dupach i nie robić zamieszania. Cały przejazd wydłużony w czasie i pbrak przeprosin za niedogodności nie wspominając już tej gburowatej pani pilot która potrafiła przechodząc cie uderzyć i jeszcze ci zwrócić uwagę co robisz?! Totalny absurd. Czułem się bardziej jak więzień za karę wieziony niż jak klient który zapłacił za wygodę kupę kasy. Złodzieje jednym slowem
ZaletyBrak
WadyNo wsio pokoleji
A te opinie pochlebne sami sobie piszą by statystki poprawić. Nie wierzcie w zadne dobre opinie. Brak WiFi. Kawy czy toalety
~Wojciech / 2023-08-28 10:24
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Czekałem o 19 na autobus do Inowrocławia z Frankfurtu nad Menem autobus miał być o 20.25 autokar nie zjawił się ponieważ nie poznałem przyczyny od działu reklamacji. Jakiś pan mężczyzną nie można go nazwać bo nic nie pomógł i jeszcze nie podał swojego imienia i nazwiska co jest dziwne. Podejście zerowe lepszy już jest flixbus gdzie informacje są podane odrazu i jak są jakieś przesunięcia to odrazu jest to informowane jednym słowem dział reklamacji nie nadaje się do niczego jak mają tam siedzieć za kare to lepiej niech zmienia pracę pozdrawiam
~Wójcik / 2023-07-12 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Od kierowcy przez dyspozytorów po dział reklamacji. Wszyscy pracownicy byli chamscy, roszczeniowi i bardzo spięci, przez telefon jak i w mailach. Pierwszy raz od dobrych 10 lat spotkałem się z tak złym traktowaniem swoich klientów. Oczywiście mimo 3 dni wiszenia na telefonie oraz wymiany mailowej, mój problem nie został rozwiązany.
Polecam kadrom zarządzającym poświecić trochę czasu dla swoich pracowników. Ale w takich firmach zwykle jak „dół” nie działa to „góra” jest tragiczna. Może w tym przypadku jest inaczej :)
ZaletyNie dane mi było uświadczyć.
WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich. Sindbad to jedna wielka wada
~Wściekła / 2023-08-12 00:56
Ocena: 1.00 / 5
Cytat dotyczacy rozmowy z kierowcą
“Pytam się kierowcy :
na którym miejscu siedzę a on „co rok dziewięć”
ja się pytam co ?
a on 49 i czy do szkoły nie chodziłem “
Gratulacje,!!! PRYMITYWY !!!
Mam nadzieje, ze to wystarczajaco konkretnie i bez agresywnego języka ;) ;) ;) notatka
Zalety00000000000
Wady69696969*9*
~xx / 2023-06-24 10:10
Ocena: 1.00 / 5
mamy sobotę 24 czerwca 2023r. autobus 111. obsługa hamska, gniazdka popsute, w kiblu syf malarią. a nie wspomnę już o cenie za te 'podroz'. polecam zapierdzielać z buta niż z tymi burakami.
~Xyz / 2021-10-03 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Jechałam autokarem na trasie Düsseldorf- Gdańsk. Początkowa obsługa w miarę miła, propozycje napojów, udzielanie informacji, itd. Jednak kiedy dojechałam do Słubic, kierowca poinformował o przerwie 20 minutowej. Bez żadnych kolejnych konkretnych informacji przerwa trwała ponad 2 h. Żadnej informacji, dlaczego tak długo stoimy, co się dzieje, pilot wysiadł wcześniej na trasie, zostało 3 niemiłych kierowców. Na profilu pasażera, gdzie ukazują się wszystkie dotychczasowe podróże Sindbadem zastałam bardzo okrojony oraz błędny rozkład jazdy, np. według tego, powinniśmy zatrzymać się w Szczecinie a potem już w Gdańsku, w rzeczywistości w Szczecinie nie staliśmy, a za to w Słupsku i potem w kolejnych miejscowościach. Poinformowałam załogę, że w związku z takim opóźnieniem i błędnymi informacjami, chciałabym wysiąść wcześniej. Kierowca niezbyt przejęty zgodził się i polecił zgłosić się na danym przystanku, co też uczyniłam. Niestety jego kolega nie podzielał tej opini i w sposób chamski stwierdził, że nie zatrudnił się tutaj jako tragarz j jeśli chce wysiadać to mam sobie walizki z luku bagażowego wyciągnąć sama. Na końcu nazwał mnie obrażoną babą, a jego kolega najpierw zaprzeczył, że Informowałam o chęci wcześniej wysiadki. Dopiero później oboje stwierdzili, że powinnam ich poinformować, w momencie kiedy wsiadłam do autokaru na początkowej stacji ( kiedy nie wiedziałam z jak wielkim brakiem profesjonalizmu i opóźnieniem się spotkam.) Autobus o numerach bocznych z dn. 2.10 na 3.10. To nie była moja pierwsza podróż z tą linią, zawsze są problemy czy to z czasem, czy z obsługą. Ale zdecydowanie ostatnia. Za takie pieniądze obsługa powinna chociaż w sposób uprzejmy i rzetelny udzielać informacji, bo nie jestem jedyną osobą, która została chamsko potraktowana przez kierowców w tym autokarze.
~Yuliia / 2024-08-20 19:11
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma, nie szanująca klientów i nie wywiązująca się ze swoich obowiązków. Nie polecam tego!
~Zbigniew / 2023-04-15 23:26
Ocena: 1.00 / 5
Hujowo plus kierowca to pan co on osądzi to alkomat nie potwierdzi
ZaletyHujowo
WadyHujowo
~Zbulwersowana / 2023-02-22 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Kurs 20/21 luty 2023 z Dortmundu do PL-autokar nr 11.Pilotka zabrała nachlanego chłopaka/lub pod wpływem jakichś srodków!/. Ubliżał całą drogę pasażerce i Gruzinom siedzącym za nim! Krzyczał, chciał bić, wyzywał od "k...."Proszono ją o przesadzenie chłopaka-nie chciała!Mimo wolnych miejsc/za nią!/.W końcu zagroziła-UWAGA-nie jemu- a obrażanej pasażerce,że zawoła niemiecką policję i ją wysadzi, /bo odważyła się poprosić pilotkę o interwencję?.SKANDAL!!!!!Ta Pani -to wieloletni pasażer Sindbada ze ZŁOTĄ KARTĄ! Spokojna, wykształcona osoba, jak wynikało z mojej rozmowy z nią.
Czy ta baba-pilotka oszalała? Kto zatrudnia takie osoby-tolerujące patologię? Dlaczego zabierani są pijani i awanturnicy?Oni zagrażają pasażerom/a potem kryminał, bo Gruzin go pobił.../.Babsko nawet nie chciało się przedstawić!!! DO ZARZĄDU SINDBADA na pewno wpłynie skarga na to babsko! Ja chętnie będę świadkiem/mamy nagrane dowody/.
Zaletydobrzy kierowcy
Wadyniepotrzebne pilotki!!! Panowie też świetnie pilotują!przykład: kurs z Londynu do Dortmundu 20/21 luty23