Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 42 z 46
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »
-
~Peter / 2023-02-03 18:57
nie polecam...spóźnienie 2 godziny nikt nie poinformowany
zima zimno przystanek Slawno.. -
-
~Piotr / 2023-03-25 13:34
Witam jadę autokarem linii Jarosław Opole 285 numer autokaru jestem stałym klientem i zawsze zaznaczam że chcę miejsce z przodu i od korytarza to facet wsadził mnie na sam tył i do tego opisane miejsca na kartce i poprzyklejane które nie są zgodne z podanymi numerami jakie podaje pilot jak zwrócisz uwagę to śmieję się jak by wiuzł świnie do skupu nie polecam tej floty kierowców. ZaletyNie ma żadnychWadyTo że jeśli płacisz za bilet to wymagasz trochę wygody jaka ci się należy a tego nie ma. -
~Piotr Kasjanowicz / 2023-09-13 21:41
Zatrzymuja sie tylko.na swoich parkingach żadnych opcji zakupów.czy toalety w Gnieźnie toaleta po.cenach chorendalnych a obsługa wrecz zaprasza do.skorzystania woda 6zl nie polecam pierwszy i ostatni taz ZaletyBrak zalet załoga niekulturalnaWadyWad tyle że znaków zabraknie wymieniajac -
~Po prostu szok / 2022-06-14 05:58
Chłop z 218 który ruszył dzisiejszego dnia to do natychmiastowego zwolnienia .Grubcio taki co jedzie całą drogą i z 15 minutowej przerwy zrobił godzinną bez jakiejkolwiek informacji . Jeśli czyta to jakiś kierownik/buc z Sindbada to zacznijcie zatrudniać kompetentnych ludzi do przewozu ,a nie znajomych co nawet nie wyglądają . Kompletnie odradzam , patałachy jakich mało . Lepiej już busem się pomęczyć , przynajmniej informacja i kultura jest . ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEKWadyZero kuktury
Zero informacji
BUCE
Kierowca jak pijany jedzie -
~Podobno nie klient / 2022-12-20 11:00
Kolejna nieprofesjonalna firma na polskim rynku. Brak jakiejkolwiek jakości świadczonych usług. Podstawiają zamienne autokary w żaden sposób nie oznakowane, bądź oznakowane bardzo kiepsko, przez co ludzie są zdezorientowani. Wczorajszego wieczoru przez taką sytuację 12 osób nie wsiadło do swojego autokaru, przez co spędzili kilkanaście godzin na mrozie w oczekiwaniu na ten właściwy. Rozmowy z ludźmi na infolinii to droga przez mękę. Aroganccy to szpiku kości, nieludzcy. Za wszystko obwiniają pasażera, nie widząc w usługach firmy żadnych niedociągnięć i uchybień. Nie mają odwagi przedstawić się podczas rozmowy, przecież lepiej jak nikt z imienia nie weźmie odpowiedzialności za swoje słowa. Regulamin to świetny dupochron na wszystkie ich występki i niedociągnięcia. Traktują rozmówcę z góry, bo są anonimowi i nie ponoszą odpowiedzialności. Kierowcy na przystanka są podobno tak zapracowani w czasie postoju, że nie mają nawet sekundy na poinformowanie podróżnych dokąd odjeżdżają. Pracują jak za karę (w przeciwieństwie do ludzi z infolinii, którzy człowieczeństwo porzucili w imię firmy...).
Omijajcie tych partaczy szerokim łukiem.ZaletybrakWadyarogancka obsługa zarówno autokarów jak i infolinii
brak odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju niedociągnięcia i uchybienia
wysokie ceny
słaby kontakt -
~Podroznik / 2024-10-13 08:35
Istna tragedia zero wygody,nic miejsca.Torba przykryta innymi ciezkimi torbami(pouszkadzane
nawet twarde kartony,ktore byly w torbie. Wysoka cena biletu.Pani pracujaca na lini od Dortmuntu do Holandii bardzo niemila.Najgorsze ,ze kupujac bilet nie ma zadnych informacji o tym,ze sa przesiadki.Nie polecam nikomu nawet desperatom.ZaletyNie maWadyBrak,miejsca, wysoka cena biletu,fatalna obaluga,przesiadki(o ktorych nie zostalem poinformowany w zaden sposob przed zakupem biletu).Bagaz uszkodzony od ciezaru innych bagazy. -
~Podróżnik / 2022-10-12 20:12
Przed laty dość często podróżowałam Sindbadem do Niemiec. Podróż zawsze była dla mnie (i nie tylko )męcząca , szczególnie z uwagi na czas. Wtedy na mojej trasie było to przeszło 18 godz.Jakie moje zdziwienie było , gdy zapoznałam się z obecnym rozkładem jazdy na tej trasie i przejazd jest zaplanowany na przeszło 21godz. Reasumując, dodano przystanków, dołożono siedzeń w autokarze i podwyższono ceny biletu. Jak można tak traktować ludzi! Koszmar!!!Przecież chodzi o względny komfort podrózy , a to jest droga przez mękę i zdzierstwo. -
~Podróżnik / 2023-06-24 18:22
Jade linią 74 Dortmund -Slask cieplo, smród itd, chcialem zapalić ale pilot mówi że opóźnienie, juz 2 godzinę w kolo domu jeżdżę, nie polecam to moj ostatni raz wolę za busika dac 100 ale jechać jak człowiek nie jak świnia ZaletyŻadnychWadyMnóstwo -
-
~Pytam / 2023-09-17 10:31
Czy naprawdę w Londynie musimy wysiadac w nocy? Ostatnio o godz.22.00. Juz nawet hotel mi odmowil mimo,ze mialam rezerwacje! To niebezpieczne ! W nocy w Londynie ! I czy naprawdę musi wyjezdzac z Londynu tzk wczesnie,o 7.00 rano? Z południa Anglii nie dojedziesz pociagiem na 7.00-to jest Anglia! Ktos nie zna realiów!
CO SIĘ STAŁO Z SINDBADEM ? -
~Qrde / 2022-01-22 15:14
kupiłem bilet PL-DE miało być bezpośrednio a jest z przesiadką , niby w regulaminie jest zapisane że mogą zmienić rozkład , ze względów logistycznych , no jakieś jaja !!! i wyślij tu człowieku dziecko , gdy przesiadka jest w nocy !!!!! nie polecam !!! jeśli nie masz wyjścia to niestety , ale zdecydowanie odradzam !!!! biorąc to pod uwagę , to ciekawe jak traktowane są paczki ?! przy zakupie zalecam aby domagać się pisemnej gwarancji że takich jaj nie będzie . Po tych "przygodach" zdecydowanie to mój ostatni kontakt z tą firmą !!!!!!! takie firmy albo powinny zniknąć albo płacić grube odszkodowania !!! -
~Rafaello / 2023-04-29 23:35
Jechałem 1.04 z haga do giżycko w Słubicach przesiadka pilotka nie informowała mnie o przesiadce która miałem , wyraźniej była zajęta innymi sprawami. Jedyna zaletą było to że dobrze rozmawiała po rosyjsku. Poza tym pusta i wydaje jej się że pozjadała wszystkie rozumy. Jak dla mnie duży negatyw ZaletyPodróż ok kierowcy spisali się dobrzeWadyJakość pilota minus -
~Rafal / 2023-08-26 00:23
Autobus 161. 25.08.2023 do Paryża z Poznania. Bez przesiadki ok. Super. W Słobitach kazali mi się przenieść, bo znowu źle obliczyli miejsca. -
~Rex / 2023-06-16 06:08
Dramat, kierowcy o niczym nie informują, to że mamy czekać 3 godziny w Słubicach na inny autobus, dowiedzieliśmy się od osób z innego autobusu.
Ostatni razZaletyBrakWadySamy -
~Riposta / 2025-07-16 15:56
Przejazd do Kopenhaga tragediia to raczej Swiniobus nigdy więcej takiej jazdy z ta firma miejsce które dostałem za małe by było na dziecko a co dopiero na kogoś mojej postury ostatni rząd siedzeń to powinny być co najwyżej 4 miejsca a nie upychać ludzi bo kasa tragedia -
~rj / 2022-07-12 19:27
Wygoda-0,kibel-000, pilotka?-0000, mam karte znizkowa,ale juz wiecej nie skozystam z tej firmy.
Odnioslem wrazenie,ze obsluga tu nie pracuje -wspolpracuje z klientami,tylko odwala swoja szychte.Zalety000000000000WadyTylko same wady! -
~robert / 2022-02-22 22:17
Brak kultury pracowników firmy, Kierowcy chamy niekulturalny, na pytanie nie odpowiadają. Serdecznie nie polecam! -
-
~Robert / 2022-09-13 01:13
Witam dzi o 24 wyzucono nas z busa na Świecku z powodu braku miejsc i popsucia busa jutro się udajemy po odszkodowanie ZaletyNiedziałającą ubikacja i brutWadyBardzo niemiła obsuga -
~Robert / 2024-10-19 13:14
Odradzam każdemu najgorsze co może cię spotkać podróżować tą firmą wolę już taczką jechać podróż do Hanoweru czekasz na porcie swiecko 40 minut na autobus kierowca typowy ham słowa wystaje z butów odradzam każdemu -
~Roman / 2022-05-27 21:52
Omijac szerokim lukiem.Brak informacjii o przesiadkach, opryskliwi kierowcy , kompletny brak profesjonalizmu. Skasowac za kurs a klienta maja w d....e
Kategorycznie odradzam!!!ZaletyZadnychWadySame -
~Rozczarowany / 2022-12-18 19:51
Bilet zakupiony w biurze w Polsce wszystkie dane wypisywał pracownik łącznie z numerem tel.
Autokar miał być po godz. 24, informacja tel. Sindbada czynna do 24 autokar nie przyjechał staliśmy pół godziny na mrozie czekają- opłacony autokar nie przyjechał. Nikt nie zadzwonił, a informacja pracowała do godz 24 więc już nikt nie odebrał.
Po złożeniu reklamacji otrzymaliśmy odpowiedź, że autokar był tylko miał godzinne opuźnienie. Nikt nie zadzwonił ponieważ nie mieli numeru do pasażerki (zamówienie biletu robił ich pracownik biura i brał numer od pasażerki).
Pieniędzy nie oddali, zostawili nas na mrozie w środku nocy.ZaletyBrakWadyAutokar nie przyjechał.
Nie oddali pieniędzy.
strona 42 z 46
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »