Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 41 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »
-
~Marzena / 2023-08-28 19:01
Prawie £300 za jeden bilet, w sumie 3 osoby. Wyjazd dzisiaj z Gdañska o godzinie 14. Autobus w połowie pusty. Jest 18.55. Ludzie poupychani , chociaż tyle wolnych miejsc.pytalłam kierowcy czy można się przesiąść na puste dea siedzenia. Dwie godziny temu kierowca powiedział, że nie bo za pòł godziny miejsca bedã zajęte. KŁAMSTWO. Ccy dla komfortu jazdy nie można było tak pousadzać ludzi , żeby chociaż przez kilka godzin mogli wygodnie usiąść ? Gdzie jest problem? Czy może mi to ktoś wyjaśnić? -
-
~Marzena / 2025-07-06 14:14
Dzisiaj wyjazd z Londynu do Gdańska o 7 rano. Pierwsza przesiadka. Moja 75 letnia mama była w kolejce pierwsza do następnego autobusu. Autobus numer 87. Pilotka o imieniu Marta zaczęła wyczytywać nazwiska z listy pasażerów w kolejności alfabetycznej. Mama zwróciła jej uwagę, że jest kolejka i ona jest pierwszą i prosi o wpuszczenie do autobusu. Żadnej reakcji. Mama będąc pierwsza w kolejce wsiadła ostatnia bo pierwsza litera jej nazwiska jest na końcu alfabetu. Tutaj nadmienię, że ma chore serce i nogi. I dodam jeszcze, że jest klientką tej firmy 17 lat i nigdy nie było takiej sytuacji , żeby pilot wyczytywać nazwiska w kolejności alfabetycznej. Zawsze były wpuszczane osoby po kolei , które ustawiały się w kolejce. CO TO ZA WYMYSŁ PILOTKI? ABSURD ! BRAK EMPATII ! Teraz moja mama siedzi w autobusie , jest zdenerwowana a ja się martwię , bo ma chore serce. Jest kolejka do autobusu i wpuszczasz w kolejności od pierwszej osoby, która czeka najdłużej. Będę pisać skargę do Sindbad -
~Mateusz / 2022-06-18 17:14
Autobus z Krakowa do niemiec czerwiec 2022 zostawił moją matkę na przystanku!!!!! Podeslany autobus nie był oznakowany jako Sindbad. Moja mama dzwoniła na infolinię bo nie mogła go znaleźć i zbyto ją informacją że autobus na pewno ma spóźnienie, potem kazano jej gonić autobus i jechać do Opola na własną rękę !!!! To skandal !!!!! Banda zdziercow!!!
W połączeniu którym ja jechałam toaletą była nieoprozniona i wszędzie pływały fekalia. Na 22 godzinnej trasie nie mogliśmy korzystać z toalety!!! Kierowcy z pretensjami do pasażerów kazali siedzieć cicho.WadyIstnienie firmy -
~Mesiu / 2023-10-22 01:38
Nie dostałem pokwitowania na drugi bagaż, na przesiadce musiałem zapłacić kolejny raz, nie polecam -
~Miki / 2022-08-04 00:16
Jest ciasno obsługi brak oferta z przesiadkami brak słów WadyNie ma toalety 30h jazdy -
~Miki / 2022-09-18 09:56
Nie polecam ,drogo ,opryskliwi kierowcy stare zgryźliwe dziadki ,przesiadki o których nie masz pojęcia kupując bilet. -
~Monika R . / 2022-07-20 10:49
Nie polecam transportu przewoźnikami Sindbad.Nie było informacji o dwóch przesiadkach w Legnucy i w Niemczech. Pracownica Niemcy-Amsterdam dnia 20 lipca 2022 była bardzo niemiła, opryskliwa!Nieprawdopodbne jacy ludzie tam pracują, zero kultury osobistej,brak szacunku do pasażera! ZaletyNiestety nie ma żadnych zalet proszę państwa. Omijać szerokim łukiem.WadyNiemili,niekulturani i niepomocni pracownicy. -
~Mr Dj / 2023-02-15 05:06
WITAM,, Sinbad to Tragedia!!! Każdemu odradzam PODRUZY tym autobusem Zero wygody Hamscy kierowcy stukniete pILOTKI,Brak szacunku do klienta Niewygodne siedzenia jestem pewna że starym PKS było by lepiej wybrać się w podruz. SINBAD TO ŻENADA I DZADOSTWO Zimno w autobusie i śmierdzi z ubikacji bardzo nie mili i Hamscy kierowcy na trasie Verona-opole WadyHamscy kierowcy nie miła opsluga -
-
~Naruto / 2023-07-29 07:29
Nie polecam tego przewoźnika,śmierdzi ,brud syf,nie działa klima a banderowców to 60% autobusu jeśli chcieć spokojnie przebyć podróż i w miarę szybko to omijacie szerokim łukiem sinbad… ZaletyŻadneWadyBrak czystości brak obsługa dramat o wszystko maja problem -
~Natalia / 2022-09-12 13:16
Nie polecam nikomu. Podróż Polska-Niemcy.Kupując bilet, miała być podróż bez przesiadek. Po przyjeździe do Katowic Córka dowiedziała się, że bedą 2 przesiadki. Nikt nas o tym nie poinformował.Córka 15 lat czyli osoba niepełnoletnia, była zgłaszana na infolinii Sindbad, że ma siedzieć zaraz koło kierowcy. Z Katowic do Opola siedziała. A potem dramat. W Opolu przesiadka okolo godz 19 to jeszcze do zaakceptowania, miejsce w połowie autokaru, pełno Ukrainców, którzy byli z dziećmi, które biegały po całym autokarze. Potem już tylko coraz gorzej. Następna przesiadka o godz. 3:35 na terenie Niemiec. Autokar dostawiony spóźniony o 50 minut. Zero wygody, w autokarze hałas, bieganie dzieci, kłótnia między pasażerami. Nie polecam. -
~NFI / 2024-06-22 19:05
Bez komentarza bo mnie szlak trafi. Przestrzegam i nikomu nie polecam!! ZaletyŻadnychWadyTylko -
~Nickie / 2022-03-08 23:36
Brak jakiejkolwiek punktualnosci, gburowaci kierowcy -
~Nie wazne / 2022-08-11 14:50
Trasa Krosno Amsterdam sam przejazd z krosno do Kraków to już 5 godzin
Parodja nie polecamZaletyBrakWadyTylko wady -
~Niezadowolony klijent / 2022-07-02 20:20
Chamstwo obsługi na najwyższym poziomie 1100 km bez klimatyzacji pierwszy raz w życiu spotkałem się z takim podejściem do klienta odradzam korzystanie z usług tej firmy ZaletyNiemaWadyChamstwo i brak kompetencji do obsługi klijenta -
~Niezadowolony pasażer / 2022-03-13 11:18
Tragedia I jeszcze raz tragedia. Bagaże od Wrocławia lokowane były w toalecie , przez co pasażerowie nie mieli do niej dostępu. Kółko od walizki przy "wyrzucaniu" z luku zostało oderwane. Za nadbagaż , kierowcy brali "w kieszeń" bez zostawienia pasażerowi żadnego potwierdzenia . Traktowanie pasażerów przez kierowców gorzej niż bydło. Wprowadzanie z błąd na jakim przystanku trzeba wysiąść. Nie polecam nikomu. Trzymajcie się z daleka -
~Nike / 2022-10-01 11:58
Tragedia i chamstwo,bardzo nie wygodny autobus bolące pośladki na każdym dołku czuć,bardzo nie miła obsługa nie mozna nóg wyprostować kierowca bardzo nie miły,wlanczajam filmy przy których nie da rady spać lub muzykę bardzo głośno, najgorsza cholota jeździ liniami sinbud jeżdżą grupy po pięciu 6 wymandzaja się cała droge dokuczajac innym, kierowcy sobie nic ztego nie robią.Nie podróżuj sinbad Tragedia WadyTragedia opsluga -
-
~nsxxxx / 2021-11-01 13:09
Brak jakiegokolwiek czlowieczenstwa zarówno ze strony kierowcy jak i ze strony Pani konsultant z infolinii.
Trasa Hamburg-Sanok taki był docelowy punkt taty, który wracał do domu. Podczas drogi zaczął źle się czuć, był trzeźwy, ale odłączył się od realnego życia. Kierowca, który został poinformowany o sytuacji chciał wysadzić go w Niemczech na przystanku. Gdyby nie dwójka ludzi, która stanęła w jego obronie zapewne tak by się skończylo. Przekroczyli granice, zatrzymali się na przerwę w pobliżu Legnicy. Z tatą było coraz gorzej. Myślał, że jest w domu. Pasażerowie, z którymi byłam w ciągłym kontakcie chcieli wezwać pogotowie, ale niestety od ludzkiego życia dla kierowcy ważniejszy był czas. Przecież on nie ma czasu na czekanie aż karetka przyjedzie. Bagaże taty zostawione na stacji a on sam bez świadomości pozostawiony sam sobie.
Zaginął. Zaczęły się poszukiwania. Policja w całej Polsce poruszona. A Pani z infolini co na to wszystko? "Kierowca twierdzi, że nikt nie został na tej stacji. Że tato dojechał do Sanoka, tak jak powinno być.
Został odnaleziony... Po 14 GODZINACH w Zgorzelcu (sto km od miejsca w którym go zostawiono) był w bardzo ciężkim stanie. Aktualnie jest w szpitalu i miejmy nadzieję, że dojdzie do siebie.
Ja nie oczekuje, abyście odpowiadali za ludzi jak za dzieci, ale z czystej przyzwoitości i odrobiny człowieczeństwa można było po prostu wezwać chociaż policję!!!!
Tej sprawy oczywiście tak nie zostawię i naprawdę nie życzę, aby komuś z rodziny osób, które tak potraktowały Tate zdarzyło się coś podobnego. Sami pomyślcie co my jako rodzina przeżywaliśmy. WYSTARCZYŁBY JEDEN TELEFON I BYŁOBY WSZYSTKO DOBRZE! -
~Olek / 2023-07-29 08:54
Najgorsza firma w polsce bus jedzie z eindhoven do Krakowa miał być o 9 w Krakowie jest 8:50 jeśli jesteście ludźmi co lubicie być w miarę punktualnym to nie wsiadajcie do busa z tej firmy……. Lepiej na nogach chodzić niż w tym chlewie ZaletyŻadneWadySame wady obsługa na poziomie inteligencji downa. -
~Olo / 2025-09-27 18:45
27.09.2025 Kurs: Słubice- Suwałki. Nr autokaru 166.
Kierowcy burkliwi, nieuprzejmi, niepomocni, jednym słowem ignoranci i gbury. Na każde pytanie pasażerów, brak odpowiedzi, albo agresywne odpowiedzi nie na temat. Krytykowanie na głos pasażerów po zadanych pytaniach. -"Można podwyższyć temperaturę bo jest zimno?" - " to się ubierz"
-"można w końcu zrobić przerwę na papierosa (po 4h jazdy bez przerwy nawet na przystankach)?"
-"rzuć palenie".
-"ile czasu będziemy mieć postój w bazie?"
-"tyle, ile trzeba"
Poza tym od wejścia wyraźnie wyczuwalny smród pleśni. Po ponad 10 godzinach jazdy z dwoma 5-minutowymi przerwami na zaczerpnięcie świeżego powietrza, ból gardła, zapach grzyba w nosie przez kilka kolejnych godzin i niesmak po niemiłym i niekomfortowym przejeździe.
Dodam, że korzystam nie po raz pierwszy z usług tej firmy, jednakże (choć to najdroższe i najdłuższe czasowo z możliwych połączeń DE-PL, ale dla mnie dostępnych najbliżej miejsca docelowego), na przyszłość będę szukać połączeń gdzie jest czysto i pracownicy posiadają minimum kultury.
Firmo Sindbad proponuję zwrócić większą uwagę na swoich pracowników i ich pracę a także na opinie, które zbulwersowani tu piszą.ZaletyDotarliśmy cało (ale niezdrowo) do domuWadySmród i chamstwo -
~Pan / 2023-01-15 00:23
Dnia 12 stycznia jechałem z Bydgoszczy toaleta nie działa, rozumiem ale kierowca miał problem z zatrzymaniem się żeby skorzystać z toalety po drodze.Po zapytaniu przez pasażera czy się może zatrzymać powiedział że za chwilę będziemy w Świecku do Świecka było 150 km masakra
Potem Autobus do Brukseli bardzo nie przyjemni kierowcy w stosunku do pasażerów i starszej Pani której powiedzieli że może iść na skarge
Ludzie placa i wymagają kultury
Mam nadzieję że ktoś z Sindbada wyciągnięcie wnioski jak się traktuje podróżnychZaletyNie ma
strona 41 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »