Tylko jeśli nie masz innego wyjścia!
Podróż z Amsterdamu do Poznania 14.08., pilot niezwykle arogancki, traktował ludzi z góry.
Poproszony przez zagraniczną turystkę o to, by podawać informacje o przerwach także w języku angielskim na początku tę prośbę wyśmiał, potem raz coś tam powiedział i do końca podróży mówił już tylko po polsku. Nie mam pojęcia, jak osoby z zagranicy połapały się z przesiadką w Słubicach.
Za kierowcą i pilotem 4 wolne miejsca, na których nikt nie mógł usiąść.
Ciasno, brak miejsc na kolana.
Z toalety nie można było korzystać, w pewnym momencie pilot głośno rozważał: "Kurde, może zatrzymaj się tutaj, żeby był darmowy kibel, bo już długo jedziemy, a oni nie mają kibla?" - rozumiem troskę, ale chyba można to ująć innymi słowami.
Atmosfera przejazdu bardzo negatywna, mimo 335 zł za bilet (nawet Flixbus był tańszy) traktowanie ludzi jak intruzów, na szczęście inni pasażerowie byli mili i uprzejmi i dało się ten koszmar przeżyć.
ZaletyTrudno cokolwiek wymyślić, ale chociaż byliśmy na czas.
Wady- atmosfera - brak toalety - arogancki pilot - mało miejsca na nogi
~Sebs / 2022-08-06 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Czekałem na dworcu w Katowicach 2 godziny było chłodno więc poszedłem do poczekalni nie zauważyłem jak przyjechał autobus po czym odjechał bezemnie zadzwoniłem do biura on już za miastem dostałem numer do niego in nie wróci próbowałem coś zorganizować mówi że Wrocław albo Zielona góra ale odjazd na godzinę nie będzie czekał zrezygnowałem wqirwony pojechał do domu po czym nagle kierowca dzwoni po 4 godzinach że czeka na mnie w Zielonej Górze nagle znalazł telefon do mnie a w Katowicach nie mógł zadzwonić .uj .ebany.
ZaletyBrak
WadySame
~Sebuś / 2021-11-03 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Pracują tam ku*wy i złodzieje mój bagaż przekroczył 10 kg wagi a kierowca zażyczył sobie 160 złotych a gdy mu powiedziałem że tego nie zapłacę to chciał wysadzić mnie na przystanku w Niemczech fatalna obsługa nie polecam dla osób z małopolskiego polecam Eco busa trochę droższy ale jest komfort jazdy i bardzo mili kierowcy
~Serhii / 2023-07-23 07:21
Ocena: 1.00 / 5
Ужасно не комфортно, водитель автобуса не может держать дорожную полосу, постоянно виляет со стороны в сторону ! Цена завышена в 3 раза. Выехали с одного вокзала на час позже указанного времени, со второго вокзала + ещё на 2 часа позже. Не советую !
~Slawol / 2023-05-04 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem bilet do Bordo Francja 600 zł kierowca tej firmy powiedział że walizki są za ciężkie i że nie mam być śmieszny i że mnie nie zabierze kpina z klienta To było kilka lat wstecz w Poznaniu przyszedł pracownik tej firmy powiedział że nie ma zwrotu pieniędzy bo im nie zapłacą 600 zł poszło dla zorganizowanej mafii Sindbad
ZaletyBrak
WadyBeszczelna obsługa
~Sławo / 2023-10-05 11:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik! Anulowałem przejazd, oddali mi tylko 10% ceny biletu czyli 19.90! Za co mam płacić skoro nie jadę? Nie polecam! Lepiej wybrać flixbusa.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Sławomir / 2023-08-26 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Jadę właśnie autokarem platformy Sindbad i brak komfortu i przesiadka beznadziejna nie zadowolony klient slawek2686@gmail.com
ZaletyBrak
WadyNie polecam
~South / 2023-07-23 16:32
Ocena: 1.00 / 5
Wczorajsza podróż z DE do PL
200km jechałem za jednym z autokarów (nr20), w pewnym momencie wydawało mi się, że jedzie nim pijany kierowca, od pasa do pasa, zwalnianie przyspieszanie (bez żadnych przeszkód na drodze).
Przed granicą dogonił nas jeszcze lepszy agent (nr17). Wyprzedzanie na zakazie, dzikie manewry na zwężkach po niemieckiej stronie, stwarzanie zagrożenia na drodze.
Wiele lat temu korzystałem z tych linii (13-14 lat temu), głównie powroty z DE do PL, na jednej z tych linii kierowca zasnął na drodze, obudziły go przejechane pachołki.
Od tamtego czasu nic się nie zmieniło, a nawet dochodzę do wniosku że jest tylko gorzej.
ZaletyBrak
WadyNieodpowiedzialna załoga, ludzie wyglądający jakby musieli tam pracować za karę.
~Sss / 2023-08-07 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam jeździć tymi autobusami. Przewoźnik autobusu nr 6 albo nr 64 nie potrafi zadbać o bagaż (trasa Radom-Hamburg 06.08.2023) Po rozpakowaniu walizki w domu okazało się, że monitor który był w walizce jest cały pęknięty. W walizce były tylko ciuchy i monitor. Był dobrze zawinięty w ciuchy, ręczniki itp. Więc albo przewoźnik rzucał walizka w luku bagażowym albo musiała mu z niego wypaść.
WadyWasza firma to porażka.
~staly pasazer / 2023-12-28 15:28
Ocena: 1.00 / 5
A po tej Brukseli to zawsze tak po 5 godzin wozą??? Kurs do Londynu 14.12.23 -o malo o wiadukt nie zahaczyl pietrowcem...dobrze,ze kobitka sie rozdarla i dal po hamulcach!
Zaletymalo
Wadydużo
~Stefan / 2023-06-22 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Banda chamów , alkoholików zarówno obsługa jak i podróżni ( nie wszyscy). Odradzam komukolwiek podróz zarówno trasy krajowe i międzynarodowe. Bardzo słaby standard a wręcz brak standardu pojazdów jeśli chodzi o komfort. Siedzenia twarde i niewygodne , mało miejsca miejsca na nogi.
~Stenia / 2022-11-09 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Z przykrością przyznam jako wieloletnią stałą klientka tej firmy od wielu lat jakość usług diametralnie spadła. Niewlasciwe traktowanie pasażera przez niektorych kierowcow i pilotow, przesadzanie pasażerów po nocach nawet kilka razy w ciągu jednej podróży ..bezskuteczne i wielokrotnie nic nie pomocne telefony do działu obsługi klienta A wystarczy zadzwonić, żeby usłyszeć powtarzajacy się slogan ,, na ten moment nie jestem w stanie pomóc,,Przy zakupie biletu wymagane numery telefonow pasażerów ,które nawet przy ponad dwurodzinny spóźnienia jak to miało miejsce w Monachium ,dział firmy nie raczy poinformować pasażerów czy dany kurs się odbędzie, czy i kiedy przyjedzie autokar.Nigdy nie zdarzyło się aby kierowca ,czy pilot za spóźnienie choćby oficjalnie przeprosił pasażerów.Niektorzy kierowcy są opryskliwi i wręcz nietaktowni wobec pasażerów ,źle mówią o firmie i zachowują się jakby wykonywali swoją pracę z przymusu ,Brak należytego traktowania pasażerów oraz brak możliwości zgłoszenia swoich zastrzeżeń w dyrekcji firmy ,a jedynie pisanie na mejle to totalny brak profesjonalizmu .
Zaletynowy i przestrzenny plac przesiadkowy w Opolu z toaletami i barem i nazwa firmy Sindbad innych w obecnej firmie brak
WadyJak wyzej w tresci
Pasażerowie traktowani jak przewozony towar
~Swoj / 2024-02-12 07:44
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli chcemy coś opisać słowami transport to nie będzie to usługa wykonana przez pseuda firmę Sindbad,firma dla której zarabianie pieniędzy jest rzeczą najważniejsza nie licząc na wygodę czy opiekę nad pasażerami. Pasażerowie według firmy Sindbad są zbędnym balastem i powinni być umieszczeni tylko w łuku bagażowym,żeby nie przeszkadzać panom kierowcom,którzy uciekają od jakiekolwiek pomocy, nawet tej zwykłej,,,słownej...Brak pilotów, brak obsługi, brak zainteresowaniem losem pasażera, syf brud ,żadnych informacji,żadnej pomocy ,,nic znaczy zero, firma powinna zostać zgłoszona to jakieś międzynarodowej kontroli i myślę że powinna przestać istniecinaczej kiedyś dojdzie do katastrofy i będzie to z winn
E tej pseudo firmy Sindbad.
ZaletyBrK zalet,,same wady
WadyBrak pilotów,, brak liczenia osób w autobusie ,brak jakieljowiek informacji, brak i brak same braki
~T / 2023-04-25 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodziei,wczoraj bilet kupiłam ,dziś robiłam zwrot ze względów osobistych ,i o 200 złotych mniej ,pani na infolinię poinformowała że taki regulamin mają ,a kto ustalił ten regulamin ,, złodziej " bo to jest jawna kradzież,autobusy rozklekotane ,siedzenia pourywane,aż nie bezpiecznie jeździć ,a ceny wygórowane,nie polecam ????
ZaletyŻadnych
WadyAutokary nie wygodne , obsługa nie miła ,ceny drogie,trzy przesiadki
~T. / 2023-04-16 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Wyjazd autokarem 192 do Monachium z Olsztyna. Chudy i brzydki kierowca panoszył się jak panisko - co on to nie może i ile ma układów. Dramat. Ludzi traktuje jak bydło, kolegę zmiennika tez.
Niech się podły nauczy jeździć bo pozostawia wiele do życzenia- stwarza zagrożenie na drodze- wyprzedzanie na podwójnej ciągłej
ZaletyBrak
WadyChamstwo, brak kultury , brawurowa jazda
~Ten sam / 2022-08-11 15:30
Ocena: 1.00 / 5
15.30 wjazd do Krakowa którego niema na liście przystanków. W NAJWIEKSZE KORKI DEBILE
ZaletyNie ma
WadySe wady
~Teofil / 2023-07-29 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to porażka od obsługi w autobusie po biura i dział reklamacji. arogancją,brak czynnej toalety , wystające elementy w fotelu które uwierają plecy siedząc tyle godzin w podróży musi być wygodnie a tu...jak nie awantura między klientami przewoźnika,gdzie jedna z kobiet rozłożyła sobie siedzenie na leżąco opadając na klienta za nią...Szok, narodowość znana widzę że nie tylko podczas tej podróży dala się we znaki. Kolejny pasażer wykipi 2 miejsca aby siedzieć sam ,zapłacił za to a co wyście zrobiło?wcisnęliscie mu pasażera to jest dopiero,,regulamin ,, co rusz się na niego powołujecie ale sami go nie przestrzegacie. Ocena jest wysoka jak na jakość usługi i cenę za to coś. Nie ma skali - bo w innym wypadku większą część kloentow by ją dala,na tyle zasługujecie. Nie ma paragonu za dopłatę do bagażu a na jakiej podstawie się doplaca bo kierowca nie waży go przy klienci domaga się pieniędzy dodatkowe 10 Euro,grożąc że klient w przeciwnym razie ma sobie radzić sam ,arogancją level hard.Zastanawiam się czy taki poziom usług zasługuje na inny komentarz. ..sprawa zostanie zgłoszona do rzecznika praw konsumenta bo z obsługą nie ma co prowadzić jakiejkolwiek rozmowy bo na wszystko mają odp. ,,regulamin ,, którego sami nie przestrzegaja aha i przesiadka o której nie było mowy przy zamawianiu biletu
Jechalam 2 razy,27.04.2022r z Koszalina do Genui i 9.05.2022r z Genui do Koszalina.w czterech slowach to brod,smrod
chamstwo i prostactwo.Bylysmy z kolezanka chyba jedyne ktore nie jechaly do pracy albo z pracy tylko na wczasy.Wiedzialam ,ze nie bedzie to podroz moich marzen bo po pierwsze 24 godziny po drugie niewygoda.Bylam mimo wszystko optymistka,to co nas spotkalo to po prostu nie do uwierzenia.Do Genui dojechalysmy po 30 godzinach,byla godzina
22.30,wysadzono na placu gdzie nie bylo nikogo,brak taksowek, ani pilot ani kierowca nie pomogl nam zeby chociaz zamowic taksowke,bylysmy tak przerazone,ciemno obce miasto i nikogo w poblizu.Z winy przewoznika bylysmy 6 godzin pozniej,wiec chyba powinni nam pomoc.Jakos sobie poradzilysmy,ziec kolezanki z Polski zamowil nam taksowke,dobrze ze odebrali w Genui
Powrot byl jeszcze gorszy chociaz poczatek zapowiadal super,pilot i kierowca w czystych bialych koszulach,pachnacy z daleka, bardzo mili,autobus czysty.Tak bylo do Verony.
Niestety w Veronie przesiasc sie musialysmy do pietrowego autobusu,wszystkie miejsca byla zajete wiec okolo 100 osob.
Obsluga w brudnych koszulach,spodniach a zachowanie jakby ich wypuscili z obozu karnego w ktorym byli nadzorcami.Oczywiscie zadnych przerw do granicy niemieckiej,gdzie zatrzymala nas straz graniczna,to zatrzymanie to tez tragedia,ale to nie wasza wina.natomiast nasi oprawcy z Sinbada zatrzymali sie dopiero za granica Niemiec.Gdzie na 5 oczek w WC damskim bylo czynnych 2,dla tych 100 osob byl czas 15 minut czyli wychodzi na jeda osobe 15 sekund,nie pomogly ani prosby ani grozby,szczegolnie pilot byl bezszczelny,jesli wogole mozna go tak nazwac.Wrescie po zalatwieniu potrzeb fizjologocznych moglam polknac tabletke i popic woda/wczesniej balam sie pic,zeby wytrzymasc do wc/poprosilam o wode,po dobrych 20 minutach raczyl przyniesc,wiecie skad wyjal butelke,z kieszeni spodni,myslalam ze zwymiotuje,za wode zaplacilam,niestety nawet brzydzilam sie jej dotknac.W Polsce gdzie byly przesiadki do docelowych miejsc,dlugo czekalismy,wiec nie rozumiem dlaczego nas tak przetrzymano z postojem ,okolo8 godzin.Wrescie nadeszla pora na odbior bagazy,nasz oprawca stanal na przeciwko pasazerow i wrzasnal,odsunac sie bo jak nie to jeszcze bedziecie czekac.Bylysmy bardz zmeczone,byla 5 rano ale podeszlam do pilota i powiedzialam ,zloze na pana skarge na co usyszlam" to se skladaj"
Jeszcze jedno,z wc na pokladzie autobusu nie mozna bylo skorzystac poniewaz nie bylo wody,a smrod byl nie do wytrzymania.
Zaletyzadnej
Wadynawet nie jestem w stanie wymienic ,bo do dzis mam koszmary nocne a traume bede miala do konca moich dni.Nie wiem jak taka firma moze funkcjonowac na rynku.Powinni sie wami zajac w pierwszej kolejnosci sanepid a potem policja.
~Tfusk / 2022-09-12 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Piotr z opinii ponizej chyba nic nie robi tylko jezdzi z zona do Nicei, pewnie jakis pisior wynajety do dodawania pozytywnych opinii Sindbadowi.
A tak do twojej wiadomosci to wiekszosc opinii tu jest prawdziwa i szczera, oprocz twoich oczywiscie.
ZaletyGrazyna zona Piotera zwana nicejska podrozniczka
WadyPioter syn Janusza
~Tłister / 2022-12-02 02:38
Ocena: 1.00 / 5
Kierowcy autobusu numeru 55
Dnia 02.12.2022 nie zrobili postoju mimo że informowali że postu będzie za 2 godziny a będzie za 4 godziny oszuści i kłamcy