Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 847 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.59
  • Jakość obsługi
    2.17
  • Wygoda
    2.16

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2021-09-02 13:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechalam wczoraj autobusem z Warszawy do Niemiec.Niestety musze potwierdzic to co pisza poprzednicy.Jakosc uslug bardzo sie popsula.Obsluga nie zbyt mila oprocz co warto zaznaczyc jednego pana kierowcy ktory dosiadl sie w polowie trasy i przejal obowiazki brakujacego pilota i faktycznie chyba tylko jemu zalezalo zeby bylo wmiare ok mimo wszystko robil pasazerom kawe herbate a nie sadze by musial to robic gdy mieli okrojony sklad.Pani pilot ktora w Warszawie rozporzadzala ruchem nie uprzejma,kazala sama szukac autobusu na wywieszce a jak ktos nie znalazl to byla zbulwersowana.Wiekszosc osob nie byla z polski wiec nie rozumiala co do nich mowi,nie wiedziala ze trzeba znalezc ktorym autobusem ma sie jechac co pozniej skonczylo sie balaganem,szukaniem zaginionych pasazerow i opoznieniem autobusu ponad godzine bo wsiedli nie tam gdzie trzeba.Na samym wstepie byly przydzielone miejsca do siedzenia w autobusie po przesiadce ktore sie zmienily nie wiadomo z jakich przyczyn i nie wiadomo kiedy i kolejne zamieszanie.Mialam przydzielony numer na kartce wiec usiadlam na miejsce po czym przyszedl pan kierowca pytajac czemu tu siedze skoro mam miejsce gdzie indziej bo sie pozmienialo,gdyby mnie ktos poinformowal ze sie pozmienialo to bym usiadla na dobrym miejscu,skad mialam to wiedziec?!Autobus sam z siebie smierdzacy,toaleta brudna do tego stopnia ze nie odwazylam sie z niej skorzystac no ale tutaj mozliwe ze na poczatku byla czysta tego nie wiem a to pasazerowie zrobili sajgon.Przerwy robione w jakichs odludnych miejscach tylko przed granica zatrzymalismy sie na stacji benzynowej.Cena autobusu o 30,40 zl drozsza ale zdecydowanie jakosc uslug gorsza niz u konkurencji ponadto dluzszy tez czas jazdy o dwie godziny niz gdzie indziej.Wydaje mi sie ze brak dbalosci o klienta wynika z ogromnej ilosci imigrantow ktorzy przedewszystkim sa klientami autobusow miedzynarodowych,tak duzo ich teraz jezdzi ze przestano przejmowac sie jakakolwiek jakoscia.Jedyny plus to dogodna godzina wyjazdu popoludniowa ale nastepnym razem mimo poznych godzin wyjazdu autobusu wybiore konkurencje
    ZaletyGodzina wyjazdu
    WadyOpis powyzej
  • ~Ax / 2021-08-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dziś byłam pasażerem sinbadu jechałam z Opola do Zamościa jestem zaskoczona jakimi mogą być kierowcy hamskimi brak kultury y wręcz hamami nie liczą się z nikim dzwoniłam na infolinie że będę jechała z trójka dzieci i proszę o fotele obok siebie pan który dziś wpuszczał ludzi wręcz krzyczał na mnie kazał mi iść i nie dyskutować dzieci siedziały osobno nie wiem dlaczego tak się zachowója nie zatrzymują się na przerwy jak już to tylko stają na takich parkingach gdzie niemożna skorzystać z toalety itp
    ZaletyŻadne
    WadyHamstwo
  • ~barbara / 2021-08-31 12:33
    Ocena: 3.50 / 5
    Jazde autobusem singbad uwazam w okresie corony, za bardzo niebespieczna; Autobus belny, oprocz mnie zaden nie uzywal maseczki ochraniajacej; nie podawano zadnych napoji; przy sinnej deszczowej, silne wiatry, temp. powietrza 8 stopni, w autobusie bardzo zimno; 2 kierowcöw spalo, an kierowca autobusu przy tej zlej pogodzie, podczas jazdy, gral na handy gry; prosze o wiecej kontroli. ja chce dalej korzystac z waszych przejazdow ale w bezpieczenstwie.
    Zaletywygodny autobus
    Wadyopisane wyzej
  • ~G / 2021-08-30 22:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam
    Jestem zbulwersowany jakością usług, wymienię parę kwestii od akapitów bo mam tak dosyć, że nie chce mi się nawet rozpisywać:
    Aha przejazd z Wrocławia do Hagi 29-30.08 2021
    - autokar nr 30 w sam raz na wycieczkę dla szkoły podstawowej gdyby był sprawny
    - hałas silnika
    - bicie podłogi i trzęsące się fotele
    - brak pilota (opcjonalnie) ale wracanie się godzinę po zapomnianego pasażera to już przesada
    - koordynacja odjazdów z Wrocławia katastrofa
    - 3 postoje z rzędu w miejscach bez toalet
    Pozmieniało się szkoda
    G
    ZaletyNie wyświetlanie filmów znanych nawet w Mozambiku
  • ~Amalia / 2021-08-30 21:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Przejazd z Simbadem , no cóż … zarezerwowałam bilety na stronie tego przewoźnika dlatego , że podróż miała być bez przesiadek . Tak było napisane . Otóż nie , . Przy wsiadaniu do autobusu , pan kierowca ( nie zbyt uprzejmy ) oznajmił , że przesiadka jest w …Zdziwiłam się bardzo i powiedziałam , że kupowałam bilet na podróż bez przesiadek . Na to pan kierowca stwierdził , że zawsze się tak pisze bo inaczej nikt by biletów nie kupował . Czy to w porządku ? Nie sądzę . Na stronie internetowej , dużo jest informacji o higienie , maseczkach itp . Również bzdura . Nikogo nie interesowały , ani maseczki ani nic innego . Przesiadka w nocy , nic przyjemnego a już czekanie prawie godzinę na następny autobus to przesada . Przerwy na byle jakich parkingach , toalety w autobusie ciasne i delikatnie mówiąc nie zbyt czyste . Nikomu nie polecam . Szkoda , że tak oszukuje się ludzi .
    ZaletyŻadne
  • ~Alex / 2021-08-23 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sindbad Kraków - Achen po wyjeżdzie z Krakowa dowiedzieliśmy się że jedziemy do Opola a tam będzie inny autobus NR 71 no i zaczęło krążęnie po kraju i dobieranie pasażerów.Wnętrze autobusu zdezelowane fotele pozałamywane tak samo oparcia na nogi połamane.Tv nie działa brak pilotki.Kawy od początku trasy zabrakło.Nikt nie liczył pasażerów po mizernych przerwach,które odbywały się tylko wtedy kiedy kierowcy chcieli zapalić.Panowie kierowcy to absolutnie ludzie poprzedniej epoki chamskie odpowiedzi na pytania pasażerów typowi bolszewiccy panowie.Byłem od kilku lat klientem tej lini aż do 20-08-21 ta podróż to był koszmar i już nigdy więcej bilet lotniczy z Krakowa do Eindhoven kosztuje 32 euro a czas lotu to 1 godzina i 8 minut wię Sindbad mówię wam walcie się.Wasza firma zeszła na samo dno !!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyTa rubryka jest za mała naq wady. !!!!
  • ~Killer / 2021-08-22 20:54
    Ocena: 2.75 / 5
    22.08.2021 kurs z Opola do Monachium nr autobusu 66. Kierowca ham jakich malo ludzie pytaja np o tv to odpowiedz nie umiemy uruchomic.. Pan zapytal o ktorej mniej wiecej bedzie w danej miejscowosci , odpowiedz spokojnie dotrze Pan tam gdzie ma dotrzec... Na starcie kierowca nakrzyczal na kilka osób twierdzac ze robia zamieszanie a 5 min wczesniej kolezanka z firmy powoedziala ze kierowca narobil zamieszania.... Kto zatrudnia takich ludzi szok....
  • ~Damian / 2021-08-22 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem dlaczego ludzie podrozuja z ta firma. Obsluga nie mila. Kierowcy hamy. Ceny biletow wysokie. Nie punktualni. Brud w toalecie
    ZaletyZadne
    WadyBrak kultury osobistej pilota. Wysoka cena. Nie rzetelnosc. Ograniczenia z zasiegiem. Brud w autokarze
  • ~Jarek / 2021-08-21 22:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Czasami korzystam z usług tego przewoźnika i niestety coraz bardziej się pogarsza. Do tego zakup biletu online nie działa. Bez problemu płacę kartą Visa na całym świecie, ale u Sindbada nie wychodzi :( Karta klienta też do wyrzucenia, już nie akceptowana (rzekomo z powodu pandemii).
    ZaletyKiedyś były
    Wadyza dużo
  • ~Magdalena / 2021-08-21 06:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozową!!!!pewnie z braku konkurencji na rynku!!!dlatego pasażerowie traktowani są jak zło konieczne!!!!od chwili pandemi nierespektują kart stałego klienta!!!to jest SKANDAL!!!jakby to z winy pasażerów była ta pandemia!!!no ale na kimś trzeba zarobić-prawda???co do kierowców i pilotów TRAGEDIA!!!mam tylko nadzieję że ktoś czyta te wszystkie komentarze bo widzę że same negatywne!ale jak zwykle macie Nas w d....e!!!mam tylko nadzieję że Flixbus stanie się waszą konkurencją byłoby fajnie!!!
  • ~HB / 2021-08-19 09:28
    Ocena: 2.75 / 5
    Ważyć torby to jak najbardziej! Autokary jadą czasem bardzo niepełne, więc miejsce jest w łuku, ale oni nadal biorą za nadbagaż. Dobrze odczuli to ile kasy im ucieklo z kieszeni, bo ludzie już tak nie woza jak kiedys. Żyła złota pęka, więc ciągną jeszcze ile się da. Bardzo przepisowi są z tymi bagażami, to fakt. Jednak bardziej powinni zadbać o bezpieczeństwo wszystkich pasażerów, także i swoje, bo podczas jazdy obsługują telefony, siedzą na whatsapp, odpowiadają na wiadomości tekstowe i zachwycają się memami!!!! Skandal!!!!!! Zresztą, do pracy pobrali wszystkich i jakość jest taka, jaka jest, czyli coraz gorszą.
  • ~Maniek / 2021-08-17 18:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Jazda tragedia kierowcy ważą torby podróżne wagą bez testu co nie mogą i kasują ludzi na pieniądze kibel zapchany przerwy tragedia nie czekaja na ludzi tragedia transport do francji
  • ~Niezadowolony klient / 2021-08-16 20:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie miła obsługa, brak postojów a jeśli już są to w miejscach , w których nie ma toalet. Toaleta w autokarze brudna i śmierdząca. Pomimo próśb o kawę ja i inni podróżnicy jej nie otrzymaliśmy. Tyle razy korzystałam z usług sindbad i za każdym kolejnym razem było tylko gorzej . Dno i porażka. Trzeba szukać innych przewoźników .
    Nie polecam .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Karol / 2021-08-10 09:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Okropna jazda, autokar spóźniony ponad 2 godziny, ciasnota postoje w miejscach gdzie brak toalty, zakup napoju. Bezobojetnosc kierowców,brak pilota telewizja nie działa brak filmów. 17 godzin jazdy koszmar. Nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyJak napisane wyzej
  • ~Doris / 2021-08-08 00:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Opłacono dwa miejsca dla Pana który ma problemy ze zdrowiem Dziś rano potwierdził Pan z biura w Paryżu ze będzie miał miejsca dwa od okna i obok Nie stało się tak kierowcy nie mili zmienili zdanie i przesadzili go na tył ciasno bardzo nigdy więżeniecej coraz gorzej z tą firmą przydałaby im się Pandemia bo nigdy się nie naucza kultury wobec klienta
    WadyNie mili kierowcy
  • ~Podróżniczka / 2021-08-05 23:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Autokar się spóźnił nikt nie raczył o tym poinformować. Miejsca mało ludzi tłum. Kierowca przemadrzały. Wcześniej trasa zmieniona informacja na ostatnią chwilę.
    ZaletyZa mało
    WadyZa dużo
  • ~Marga / 2021-08-05 22:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Koszmar.Moja 14letnia córka jechała sama do Leverkusen. Miała być pod opieką kierowców.Zapewniał przewoźnik .Pisałam oświadczenie .Odebrać miała ją moja siostra .Na miejsce kierowca dojechał 2h wcześniej i zostawił ją na dworcu samą wśród pijanych mężczyzn w Niemczech .Nie chciał czekać aż dojedzie po nią siostra .Nie interesował kierowcę los dziecka .Nieludzkie podejście .
  • ~Ania / 2021-08-04 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma autokarowa jaka istnieje! Strzeż się jej jak ognia! Podczas jeden trasy dwie przesiadki o których nie była mowa podczas kupowania biletu! Ludzie zatłoczeni jeden obok drugiego! Tak wszystko poustawiali żeby autobus jechał całkowicie pełny w pandemii! Śmierdzący i PIJANI pasażerowie obok! Tak pijani, że ledwo wychodzili z autokaru! Do tego awantury i już dochodziło do bójki! Kierowca trzy razy musiał straszyć niemiecką policją żeby się uspokoili! Dno! Porażka! Omijać szerokim łukiem!
    ZaletyTragedia!
  • ~Aga / 2021-07-31 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadąc z Chełma do Niemiec w autokarze toaleta nieczynna. Napoje nikt nie proponuje. Ceny biletów z kosmosu. Autokary małe i niewygodne. Nie planowane wjazdy do miast bo trzeba nagle pasażera zabrać. Kierowca pilotem na szczęście miły. Jadąc z Niemiec do Polski przesiadka w Opolu i co? Znowu autokar do Chełma z nieczynną toaletą. To za co my płacimy w tych biletach?? Wi-fi ciągle niedstepne. Nie polecam. Będę szukać innych przewoźników. To nie to co 10 lat temu.
  • ~tekkora / 2021-07-28 07:55
    Ocena: 2.25 / 5
    PODRÓŻNI WYBIERAJACY SIE NA WAKACJE PRZEWOZNIKIEM SINDBAD BREMENN- GDYNIA‼️‼️‼️☝....to co dzisiaj przeżyła matka z 4 letnim dzieckiem w podróży....to na długo pozostanie im w pamięci...HORROR...SZOK..HAOS...I BRAK ORGAMIZACJI...mozna by tych przymiotników wymienić mnóstwo ...NAPEWNO TRZEBA TO NAGŁOŚNIĆ DLA BEZPIECZENSTWA TAK POPROSTU BYC NIE MOŻE....????...otóż wczoraj o godz 19.15 matka z małym dzieckiem miala wyjechac planowo z Bremenn do Gdyni..planowany przyjazd miał być o 12.0 w południe dnia dzisiejszego...czyli sama podróż to 17 h...wyjechali z godzinnym opóźnieniem,ponieważ sprzedano więcej biletów niż miejsc w autokarze ..zabrakło miejsc a PODRÓŻNI mieli bilety w garści...grupę 7 osobowa musieli rozdzielić na inny autokar bo było full...no jakoś wyruszyli,jechali przez przejście w Słubicach...nikt wcześniej nie poinformował ze befzie przesiadka... ‼️matka z dzieckiem wysiadła, bagaże wytargali z luku i czekala na kolejny autokar SINBADA 1 h...byla godz 4 nad ranem,chłodno,dziecko zaspane...nikt z kierowców nie pokierował matka z malym dzieckiem " gdzie ma się udać i kiedy będzie autokar.." kierowca poinformował, że jedzie zatankować i tyle...‼️ a natka z tymi bagażami zdezorientowana i male dziecko placzace w nocy... zobaczyła autokar z napisem do Gdyni jeszcze upewniła się u kierowcy czy napewno⁉️ TAK.‼️.. więc myślała, że już po kłopocie ...ależ nie...kierowca z tego autokaru bagaże zapakowal z biletem nie sprawdził...potem się okazało,że została wprowadzona w błąd...‼️Nikt nic NIE WIE⁉️od stanowiska do stanowiska wreszcie się udało...autokar jechal przez Gdynię do innego końcowego miasta ...finalnie dojechała do Gdyni po 17 godzinach zamiast o 12.0 była o 14.0 ..☝????‼️ SKANDAL ..Po wprowadzonych zmianach czyli likwidacji przewoźnika ówczesnego EST Lorek,którym od lat podróżowaliśmy na tej trasie m.innymi 12 h...było super i bezpiecznie,kawa ,herbata , która kierowcy częstowali podróżnych podczas postojów.. ALE TO JUZ BYLO ..I się skończyło...LORKA NIE MA ...połączyli podobno z SlNDBADEM...ROZPACZ ...‼️co się teraz dzieje⁉️ żadnej kawy
    czy herbaty juz nikt nie proponuję...zreszta..każdy ma ze sobą to drobiazg,...ceny za bilety kosmiczne,tyle godzi jazdy,PRZESIADKA z zaskoczenia...nikt nie informował przy kupowaniu biletu..⁉️????..."..napewno juz więcej nie skorzystamy ani nasi znajomi i bliscy z tego Przewoźnika ...będziemy szukać innego alternatywnego rozwiązania...kto wie czy czasem nie zrobią FURORY PRYWATNI PRZEWOZNICY z serii" door to door" dotychczas to byliśmy bardzo zadowoleni z LORKA ..ale teraz już nigdy się nie wystawimy na taką PODROZ...brak pomocy konkretnej jasnej informacji co... i gdzie...dla pdroznych ,żadnego....zainteresowania...może Obecny PRZEWOZNIK ZAINTERESUJE SIE swoimi podrozujacymi klientami i.okaże odrobinę empatii dla NAS ...to chyba dzięki nam Państwo istniejecie a przynajmniej w wieksxosci ? czy My zasłużyliśmy na takie traktowanie...?Ludzie nie gęsi swój język mają i swoje prawa znaja.. " napewno nie zostawimy tego tak poprostu " jakby się mic nie stalo"...?!Pozdrawiamy serdecznie kierowców i PRZEWOZNIKA SINDBAD.
    Zmęczona do granic możliwości matka z małym dzieckiem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4936
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3069
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 847
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 705
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 342
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4388
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4385
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.80, ilość opinii: 3489
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892