Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 40 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~Pasażer / 2024-06-12 01:42
Dziś zostałem potraktowany jak śmieć przez kierowcę autokaru. Zostałem wyrzucony z autokaru obrażony i pozostawiony na ulicy we F. bez żadnych informacji gdzie się znajduje . Gdyby nie moja żona i pomoc innego przewoźnika którzy od 3 godzin mnie szukali i ustalali moją lokalizację gdyz nie mialem dostępu do internetu i znam j.niemieckiego spałbym na ulicy narażony na niebezpieczeństwo . Tak się ludzi nie traktuje . To jest hańba jak tak można potraktować człowieka wstyd że macie takich kierowców. -
-
~Pasażer / 2025-06-29 08:16
Skandal! Kierowcy chamscy, krzyczący na pasaserów, wyładowujący frustrację na przypadkowych ludziach! PALĄCY w autobusie! Myślą, że są Bossami a w rzeczywistowci to prostactwo i buractwo!!!
Jak to możliwe, że ten przewoźnik jeszcze funkcjonuje? Toalety w stanie opłakanym chyba nikt ich nie czyści... obrzydliwe...czy Polska upadła tak nisko, że pozwala działać takim firmom? A i jazda odbyla sie bez klimatyzacji (przy najwiekszych upałach) bo byla usterka a w innym autobusie kierwcy chcieli ludzi zamrozć! Jeden pasażer grzecznie poprosil o zmiane temperatury a kierowca był bardzo ordynarny ...
A brak internetu w XXI wieku to już kpina.. -
~Pasażer z Olsztyna / 2022-09-17 23:05
Kierunek Monachium 17.09.22.Nigdy więcej Sindbadem nie pojadę. Z Olsztyna było ok. bus 145 kierowcy mili,potem przesiadka do 151 kierunek Monachium.Kierowca gbur i cham,zero jakiejkolwiek empatii.A o zmianie miejsca nie było mowy mimo mojej prośby, że że względu na moją chorobę nie mogę jechać na górze, bo autobus był piętrowy . Musiałam najeść się tabletek by tę podróż przerwać.Autobus niewygodny.Sindbad spadł na dno.Ludzie się nie liczą, najważniejsza kasa.Drugi młody kierowca był miły. Mało tego jak jechałam 3 tygodnie temu 28.sierpnia do Polski z Monachium to w tym autobusie kawa kosztowala 4 zł.,albo 1,5 Euro w drugim 1 Euro.Tak dodatkowo zarabiają kierowcy. Wolę zapłacić więcej i jechać godnie ZaletyŻadnychWadyChamstwo kierowcy,źle zorganizowana przesiadka.Autobus nie nadaje się do dłuższej trasy,zero komfortu jazdy. -
~Pasażer 127 / 2023-03-19 08:39
Kurs z wczoraj - linia 127- kierowca co jechał od Olsztyna do Torunia - chudy, brzydki- nie nadaje się do tej roboty- nieodpowiedzialny brawura na drodze.strach jechać. Wisiał na telefonie. Dyrekcja powinna potępiać takie zachowania - a później czyta się o wypadkach sindbada na drodze
Nie polecamZaletyBrakWadynieodpowiedzialni kierowcy , brak info o przesiadce
Logistyka dno -
~Pasażer 57 / 2022-11-15 12:31
W dniu 14 .11 po raz pierwszy i ostatni jechałem Sinbadrm z Niemiec do Polski ,jestem zdruzgotany obsługą teej firmy ppostoje dwa nie licząc przesiadki w Opolu po 4 godzinach jazdy postoj na parkingu gdzie nawet nic zjesc nie mozna a kilkanascie kilometrow wczesniej zaloga zamowila sobie kebaby w Jedrzejowie i na postoju je konsumowala ,pani potka Basia nieprzyjemna i malo kontaktowa,.Nie polecam firmy Sindbad nkomu. ZaletyBrak -
~pasażerka / 2022-08-16 16:35
Po 25 godzinnej podróży z zamkniętą ubikacją/ Londyn, złoty autokar/-jestem ciężko chora na nerki/wodonercze/.Leżę w szpitalu. Wytaczam proces przewożnikowi, bo nie chciał stanąć do WC. Przystanki robił tylko wtedy,gdy musiał się przelogować. Drugi kierowca tylko myślal jak zhandlować fajki na postoju.SKANDAL! Nigdy Sindbad tak nie traktował pasażerów.Dlaczego pilotka nie ma nic do powiedzenia? Kierowca o wszystkim decyduje... ZaletyŻadnychWadyWiele -
~Pasażerka / 2023-07-11 21:48
Bardzo chamskie zachowanie kierowców zucają bagażami kurs dn.z 10 na 11 z przesiadką w Słubicach nr.autokaru 105 do Olsztyna kierowca tak zucil bagażem ze uszkodził i chamsko się odzywał nie polecam ZaletyPilot ok -
~Patryczak / 2023-08-17 23:21
Kukis ma rację .nie polecam robią ludzi w kulki.tylko na pieniądzach im zaląy miałem podobną sytuację ZaletyNie maWadyWszstko -
-
~Patryk / 2022-01-21 16:59
Druga z Suwałk do Karlsruhe nr boczny 181 , jedziemy beż wypuszczenia pasażerów od Olsztyna jesteśmy w Grudziądzu . Co to jest ku...wa ? -
~Paulina / 2023-02-18 04:40
Jestem przerażona tym, co stało się z tą firmą. Moja 12 letnia córka pozostawiona sama sobie Z WALIZKAMI, tak musiała sama sobie przenieść walizki do autobusu przesiadkowego. Brak pilota na trasie holandia polska, opryskliwy kierowca i nierzetelne informacje na stronie. dramat! -
~Paulina Bednarczyk / 2023-11-27 22:22
Jakaś tragedia. Zero pomocy, moja siostra jechala z dzieckiem niepelnosprawnym, miala przesiadke i poprosila o pomoc w przenoszeniu walizek, bez reakcji!!! Musiala dziecko niepełnosprawne zostawic w autokarze by pobiec po walizki z poprzedniego!!! Nawet nie zostaly wystawione. Co to ma byc. Znieczulica.
Na stornie widnieje zniżka dla dzieci pani przez telefon pół nietomna powiedzia ze tak wie ale to mieli zmienic nie zmienili i o tyle z tego. Żenada.ZaletyZadnych zaletWadyWszystko -
~Paulina Bednarczyk / 2023-11-27 22:34
Jak mozna wpuszczać pijanych pasażerów ktorzy ledwo stoja na nogach?!! Autokarem jeżdżą seniorzy dzieci, niepelnosprawne osoby. A tu nagke wchodzą osoby nietrzeźwe. Jaku to stres dla pozostalych pasazerow, szczegolnie ze sie giba i upda na ludzi... Tragedia jakas, -
~Pawel / 2023-09-22 11:18
Tragedia spóźnienia norotyczne i to nie takie po 5minut tylko nawet do 2godzin. Nie polecam -
~Perelka / 2023-10-31 00:07
Jechałam Sindbadem w dn.14.10.2023 z Bremy do Łodzi.... MASAKRA!!!
Jak zwykle przesiadka nad ranem w Świecku i właśnie tam rozgrywa się Horror.
Pasażerowie są wypraszani z autobusu na czas tankowania i czekają pod wiatami na swój właściwy autobus( nawet do 1,5 godziny trwa oczekiwanie)
Wszyscy pasażerowie zawsze MUSZĄ!opuścić autobus, oprócz oczywiscie UKRAIŃCÓW, którym WOLNO POZOSTAC na czas tankowania w autobusie bez znaczenia, czy mają przesiadke, czy jej nie mają, ale czekają na nią w autobusie i dopiero po tankowaniu Ci co mają przesiadke opuszczają autobus, przesiadaja się wtedy, a reszta siedzi i jedzie dalej.
Kiedy autobusy sa juz po tankowaniu i są już podstawiane na stanowiska z których maja odjazd, nam dopiero wolno do nich wsiasc po wcześniejszym ddaniu bagaża do bagaznika zająć swoje miejsca przydzielone przez kierowcę i wtedy dopiero okazuje się, że na danym miejscu w autobusie siedzą już Ukraińcy ze swoimi dziećmi.
Dzieci najczesciej nie są zglaszane do podróży i zajmują nasze miejsca, przydzielone nam przez kierowców na bilecie.
Poprostu, URAINSKIE DZIECI JADA NA GAPE za jakąś drobną nie oficjalną opłatą uiszczona po cichu u kierowców i siedzą na naszych miejscach, a nas upycha się gdzie popadnie. Kierowcy sami wprowadzają duzy chaos, przez co są bardzo zdenerwowani , nieprzyjemni i aroganccy w stosunku do pasażerów, jakbyśmy to my wszyscy podrozujacy byli temu całemu bałaganowi i zamieszaniu winni.
Myślę, że kierownictwo SINDBADA powinno w końcu zainteresować się tym co dzieje się w Świecku na granicy i zobaczyc wreszcie na wlasne oczy jakie sceny mają miejsce na granicy, jacy potrafią być Kierowcy przez nich zatrudniani, bo na obecną chwilę kierowcy zachowują się w stosunku do podróżujących, tak jakby robili nam wielka łaskę i byli panami na wlasnym folwarku,
a przeciez to my placimy za bilety ( i to wcale nie malo) i nikt nas za darmo nie wozi i tym bardziej nie mamy zamiaru placic za jakichś UKRAINSKICH PASAZEROW NA GAPE,
chyba panowie kierowcy zapomnieli kto dla kogo jest.
Czy ONI DLA PASAŻERÓW, czy PASAZEROWIE DLA NICH ???
Cała opisana przeze mnie sytuacja miała miejsce 15.10.23 nad ranem podczas przesiadki w Świecku w autobusie nr.192 i dotyczyła bezpośrednio mnie i jeszcze 2 pań, które zaznaczyły przy zakupie biletu, że muszą siedzieć od wewnętrznej strony autobusu,czyli od strony przejścia, ponieważ jedna pani była o kulach , a druga miała też problemy zdrowotne i nie mogła siedzieć przy oknie.
Na naszych miejscach.Nasze miejsca były zajęte przez UKRAINSKICH GAPOWICZÓW !
Najwyzsza pora skończyć juz z tą oszczędnością, a postawić na komfort i wygodę pasażerów, wprowadzając spowrotem polaczenia bezposrednie .
Mam tylko nadzieję, że Flixbus już wkrótce będzie dużą konkurencją dla SINDBADAZaletyZEROWadySAMOWOLKA KIEROWCÓW I CAŁEJ TEJ FIRMY -
~Peter / 2023-02-03 18:57
nie polecam...spóźnienie 2 godziny nikt nie poinformowany
zima zimno przystanek Slawno.. -
~Piotr / 2023-03-25 13:34
Witam jadę autokarem linii Jarosław Opole 285 numer autokaru jestem stałym klientem i zawsze zaznaczam że chcę miejsce z przodu i od korytarza to facet wsadził mnie na sam tył i do tego opisane miejsca na kartce i poprzyklejane które nie są zgodne z podanymi numerami jakie podaje pilot jak zwrócisz uwagę to śmieję się jak by wiuzł świnie do skupu nie polecam tej floty kierowców. ZaletyNie ma żadnychWadyTo że jeśli płacisz za bilet to wymagasz trochę wygody jaka ci się należy a tego nie ma. -
-
~Piotr Kasjanowicz / 2023-09-13 21:41
Zatrzymuja sie tylko.na swoich parkingach żadnych opcji zakupów.czy toalety w Gnieźnie toaleta po.cenach chorendalnych a obsługa wrecz zaprasza do.skorzystania woda 6zl nie polecam pierwszy i ostatni taz ZaletyBrak zalet załoga niekulturalnaWadyWad tyle że znaków zabraknie wymieniajac -
~Po prostu szok / 2022-06-14 05:58
Chłop z 218 który ruszył dzisiejszego dnia to do natychmiastowego zwolnienia .Grubcio taki co jedzie całą drogą i z 15 minutowej przerwy zrobił godzinną bez jakiejkolwiek informacji . Jeśli czyta to jakiś kierownik/buc z Sindbada to zacznijcie zatrudniać kompetentnych ludzi do przewozu ,a nie znajomych co nawet nie wyglądają . Kompletnie odradzam , patałachy jakich mało . Lepiej już busem się pomęczyć , przynajmniej informacja i kultura jest . ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEKWadyZero kuktury
Zero informacji
BUCE
Kierowca jak pijany jedzie -
~Podobno nie klient / 2022-12-20 11:00
Kolejna nieprofesjonalna firma na polskim rynku. Brak jakiejkolwiek jakości świadczonych usług. Podstawiają zamienne autokary w żaden sposób nie oznakowane, bądź oznakowane bardzo kiepsko, przez co ludzie są zdezorientowani. Wczorajszego wieczoru przez taką sytuację 12 osób nie wsiadło do swojego autokaru, przez co spędzili kilkanaście godzin na mrozie w oczekiwaniu na ten właściwy. Rozmowy z ludźmi na infolinii to droga przez mękę. Aroganccy to szpiku kości, nieludzcy. Za wszystko obwiniają pasażera, nie widząc w usługach firmy żadnych niedociągnięć i uchybień. Nie mają odwagi przedstawić się podczas rozmowy, przecież lepiej jak nikt z imienia nie weźmie odpowiedzialności za swoje słowa. Regulamin to świetny dupochron na wszystkie ich występki i niedociągnięcia. Traktują rozmówcę z góry, bo są anonimowi i nie ponoszą odpowiedzialności. Kierowcy na przystanka są podobno tak zapracowani w czasie postoju, że nie mają nawet sekundy na poinformowanie podróżnych dokąd odjeżdżają. Pracują jak za karę (w przeciwieństwie do ludzi z infolinii, którzy człowieczeństwo porzucili w imię firmy...).
Omijajcie tych partaczy szerokim łukiem.ZaletybrakWadyarogancka obsługa zarówno autokarów jak i infolinii
brak odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju niedociągnięcia i uchybienia
wysokie ceny
słaby kontakt -
~Podroznik / 2024-10-13 08:35
Istna tragedia zero wygody,nic miejsca.Torba przykryta innymi ciezkimi torbami(pouszkadzane
nawet twarde kartony,ktore byly w torbie. Wysoka cena biletu.Pani pracujaca na lini od Dortmuntu do Holandii bardzo niemila.Najgorsze ,ze kupujac bilet nie ma zadnych informacji o tym,ze sa przesiadki.Nie polecam nikomu nawet desperatom.ZaletyNie maWadyBrak,miejsca, wysoka cena biletu,fatalna obaluga,przesiadki(o ktorych nie zostalem poinformowany w zaden sposob przed zakupem biletu).Bagaz uszkodzony od ciezaru innych bagazy.
strona 40 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »