Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 868 opinii

2.40 / 5

  • Poziom cen
    2.63
  • Oferta
    2.61
  • Jakość obsługi
    2.20
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr Kasjanowicz / 2023-09-13 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zatrzymuja sie tylko.na swoich parkingach żadnych opcji zakupów.czy toalety w Gnieźnie toaleta po.cenach chorendalnych a obsługa wrecz zaprasza do.skorzystania woda 6zl nie polecam pierwszy i ostatni taz
    ZaletyBrak zalet załoga niekulturalna
    WadyWad tyle że znaków zabraknie wymieniajac
  • ~Po prostu szok / 2022-06-14 05:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Chłop z 218 który ruszył dzisiejszego dnia to do natychmiastowego zwolnienia .Grubcio taki co jedzie całą drogą i z 15 minutowej przerwy zrobił godzinną bez jakiejkolwiek informacji . Jeśli czyta to jakiś kierownik/buc z Sindbada to zacznijcie zatrudniać kompetentnych ludzi do przewozu ,a nie znajomych co nawet nie wyglądają . Kompletnie odradzam , patałachy jakich mało . Lepiej już busem się pomęczyć , przynajmniej informacja i kultura jest .
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK
    WadyZero kuktury
    Zero informacji
    BUCE
    Kierowca jak pijany jedzie
  • ~Podobno nie klient / 2022-12-20 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna nieprofesjonalna firma na polskim rynku. Brak jakiejkolwiek jakości świadczonych usług. Podstawiają zamienne autokary w żaden sposób nie oznakowane, bądź oznakowane bardzo kiepsko, przez co ludzie są zdezorientowani. Wczorajszego wieczoru przez taką sytuację 12 osób nie wsiadło do swojego autokaru, przez co spędzili kilkanaście godzin na mrozie w oczekiwaniu na ten właściwy. Rozmowy z ludźmi na infolinii to droga przez mękę. Aroganccy to szpiku kości, nieludzcy. Za wszystko obwiniają pasażera, nie widząc w usługach firmy żadnych niedociągnięć i uchybień. Nie mają odwagi przedstawić się podczas rozmowy, przecież lepiej jak nikt z imienia nie weźmie odpowiedzialności za swoje słowa. Regulamin to świetny dupochron na wszystkie ich występki i niedociągnięcia. Traktują rozmówcę z góry, bo są anonimowi i nie ponoszą odpowiedzialności. Kierowcy na przystanka są podobno tak zapracowani w czasie postoju, że nie mają nawet sekundy na poinformowanie podróżnych dokąd odjeżdżają. Pracują jak za karę (w przeciwieństwie do ludzi z infolinii, którzy człowieczeństwo porzucili w imię firmy...).
    Omijajcie tych partaczy szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadyarogancka obsługa zarówno autokarów jak i infolinii

    brak odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju niedociągnięcia i uchybienia

    wysokie ceny

    słaby kontakt
  • ~Podroznik / 2024-10-13 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Istna tragedia zero wygody,nic miejsca.Torba przykryta innymi ciezkimi torbami(pouszkadzane
    nawet twarde kartony,ktore byly w torbie. Wysoka cena biletu.Pani pracujaca na lini od Dortmuntu do Holandii bardzo niemila.Najgorsze ,ze kupujac bilet nie ma zadnych informacji o tym,ze sa przesiadki.Nie polecam nikomu nawet desperatom.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak,miejsca, wysoka cena biletu,fatalna obaluga,przesiadki(o ktorych nie zostalem poinformowany w zaden sposob przed zakupem biletu).Bagaz uszkodzony od ciezaru innych bagazy.
  • ~Podróżnik / 2022-10-12 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed laty dość często podróżowałam Sindbadem do Niemiec. Podróż zawsze była dla mnie (i nie tylko )męcząca , szczególnie z uwagi na czas. Wtedy na mojej trasie było to przeszło 18 godz.Jakie moje zdziwienie było , gdy zapoznałam się z obecnym rozkładem jazdy na tej trasie i przejazd jest zaplanowany na przeszło 21godz. Reasumując, dodano przystanków, dołożono siedzeń w autokarze i podwyższono ceny biletu. Jak można tak traktować ludzi! Koszmar!!!Przecież chodzi o względny komfort podrózy , a to jest droga przez mękę i zdzierstwo.
  • ~Podróżnik / 2023-06-24 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jade linią 74 Dortmund -Slask cieplo, smród itd, chcialem zapalić ale pilot mówi że opóźnienie, juz 2 godzinę w kolo domu jeżdżę, nie polecam to moj ostatni raz wolę za busika dac 100 ale jechać jak człowiek nie jak świnia
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Pytam / 2023-09-17 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy naprawdę w Londynie musimy wysiadac w nocy? Ostatnio o godz.22.00. Juz nawet hotel mi odmowil mimo,ze mialam rezerwacje! To niebezpieczne ! W nocy w Londynie ! I czy naprawdę musi wyjezdzac z Londynu tzk wczesnie,o 7.00 rano? Z południa Anglii nie dojedziesz pociagiem na 7.00-to jest Anglia! Ktos nie zna realiów!
    CO SIĘ STAŁO Z SINDBADEM ?
  • ~Qrde / 2022-01-22 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłem bilet PL-DE miało być bezpośrednio a jest z przesiadką , niby w regulaminie jest zapisane że mogą zmienić rozkład , ze względów logistycznych , no jakieś jaja !!! i wyślij tu człowieku dziecko , gdy przesiadka jest w nocy !!!!! nie polecam !!! jeśli nie masz wyjścia to niestety , ale zdecydowanie odradzam !!!! biorąc to pod uwagę , to ciekawe jak traktowane są paczki ?! przy zakupie zalecam aby domagać się pisemnej gwarancji że takich jaj nie będzie . Po tych "przygodach" zdecydowanie to mój ostatni kontakt z tą firmą !!!!!!! takie firmy albo powinny zniknąć albo płacić grube odszkodowania !!!
  • ~Rafaello / 2023-04-29 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałem 1.04 z haga do giżycko w Słubicach przesiadka pilotka nie informowała mnie o przesiadce która miałem , wyraźniej była zajęta innymi sprawami. Jedyna zaletą było to że dobrze rozmawiała po rosyjsku. Poza tym pusta i wydaje jej się że pozjadała wszystkie rozumy. Jak dla mnie duży negatyw
    ZaletyPodróż ok kierowcy spisali się dobrze
    WadyJakość pilota minus
  • ~Rafal / 2023-08-26 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus 161. 25.08.2023 do Paryża z Poznania. Bez przesiadki ok. Super. W Słobitach kazali mi się przenieść, bo znowu źle obliczyli miejsca.
  • ~Rex / 2023-06-16 06:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, kierowcy o niczym nie informują, to że mamy czekać 3 godziny w Słubicach na inny autobus, dowiedzieliśmy się od osób z innego autobusu.
    Ostatni raz
    ZaletyBrak
    WadySamy
  • ~rj / 2022-07-12 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygoda-0,kibel-000, pilotka?-0000, mam karte znizkowa,ale juz wiecej nie skozystam z tej firmy.
    Odnioslem wrazenie,ze obsluga tu nie pracuje -wspolpracuje z klientami,tylko odwala swoja szychte.
    Zalety000000000000
    WadyTylko same wady!
  • ~robert / 2022-02-22 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kultury pracowników firmy, Kierowcy chamy niekulturalny, na pytanie nie odpowiadają. Serdecznie nie polecam!
  • ~Robert / 2022-09-13 01:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dzi o 24 wyzucono nas z busa na Świecku z powodu braku miejsc i popsucia busa jutro się udajemy po odszkodowanie
    ZaletyNiedziałającą ubikacja i brut
    WadyBardzo niemiła obsuga
  • ~Robert / 2024-10-19 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu najgorsze co może cię spotkać podróżować tą firmą wolę już taczką jechać podróż do Hanoweru czekasz na porcie swiecko 40 minut na autobus kierowca typowy ham słowa wystaje z butów odradzam każdemu
  • ~Roman / 2022-05-27 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijac szerokim lukiem.Brak informacjii o przesiadkach, opryskliwi kierowcy , kompletny brak profesjonalizmu. Skasowac za kurs a klienta maja w d....e
    Kategorycznie odradzam!!!
    ZaletyZadnych
    WadySame
  • ~Rozczarowany / 2022-12-18 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet zakupiony w biurze w Polsce wszystkie dane wypisywał pracownik łącznie z numerem tel.
    Autokar miał być po godz. 24, informacja tel. Sindbada czynna do 24 autokar nie przyjechał staliśmy pół godziny na mrozie czekają- opłacony autokar nie przyjechał. Nikt nie zadzwonił, a informacja pracowała do godz 24 więc już nikt nie odebrał.
    Po złożeniu reklamacji otrzymaliśmy odpowiedź, że autokar był tylko miał godzinne opuźnienie. Nikt nie zadzwonił ponieważ nie mieli numeru do pasażerki (zamówienie biletu robił ich pracownik biura i brał numer od pasażerki).
    Pieniędzy nie oddali, zostawili nas na mrozie w środku nocy.
    ZaletyBrak
    WadyAutokar nie przyjechał.
    Nie oddali pieniędzy.
  • ~Ruda / 2024-11-14 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy ceny z kosmosu nie mila obslugs opóźnienia
  • ~Rych / 2022-04-10 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług transportowych Sindbad. Mieliśmy mieć odjazd 21:10 przyjechał 21:50. Nic nie robił aby czas nadgonić wręcz przeciwnie mieliśmy opóźnienie ponad 2h. Co 2h lub 1h stawaliśmy na przerwę aby zapalili papierosa. O jednej osobie prawie zapomnieli i darli się na nią. Zero organizacji. Pozwalali pić alkohol ludziom co skutkowało ciągłym darciu się.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Sandra ;) / 2022-12-19 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Do momentu podróżowania z dwoma kierowcami, bez pilotów i dodatkowych kierowców wszystko na trasie Haga-Słubice przebiegało super. W Słubicach wsiadła "ZAŁOGA" 5 osób do podtrzymywania kierownicy i żartowania. Humory dopisywały, śmiechy, wulgarne i zboczone teksty leciały z każdych ust. Dopóki Pani pilotka Sara się nie zmęczyła i nie stwierdziła, że rozmowa szeptem jest za głośna. Przez 20godzin podróży kierowcy zrobili 2 postoje po 20min w pierwszych 15h i około 1,5h na granicy, bo czekaliśmy na pozostałe autokary, by zabrać ludzi. Nie wspomnę o tym, że Pani pilotka nie potrafi usadzic pary obok siebie, bo posadziła nas na 7 i 11 mimo, że wcześniejsze 15h siedzieliśmy razem. Jednak ona sama musi mieć dwa miejsca wolne dla siebie, bo ona nie spała. Super, ale przyjechała do autobusu o 4 rano, a nie siedziała w nim już 15godzin z brakiem możliwości wyprostowania nóg czy zapalenia. Pilotka próbuje stawiać warunki, że o godzinie 8 rano ktoś ma się zamknąć bo ona i jej kolega który skończył swoją pracę już dawno śpią. Docelowo kurs do Gdańska, ale zabrali kolejne 3 osoby, bo jeden wysiada w Lęborku, drudzy w Gdańsku a trzeci jeszcze w ogóle gdzie indziej i cierpią na tym ludzie, którzy płacą za bilety. Nie place za to, żeby siedzieć po turecku przez 30h bez możliwości zapalenia i odezwania się bo Pani pilotce się tak podoba. Mało tego, w Słubicach kierowcy przekazywali informacje, że nie działają alternatory, a zarazem barek z ciepłymi napojami również, ale Pani pilotka kazała to lekceważyć i w najgorszym przypadku o 10 poinformują biuro o niesprawności autokaru albo wymienią w Gdańsku alternator z innego autokaru.
    Zaletybrak
    WadyWszystkie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5087
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3150
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 868
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 339
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4621
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994