Kierowca odklejony od rzeczywistości, totalnym gruby patus brakowało mu wina w ręku 4 wolne siedzenia z przodu na pytanie czy można się przesiąść gruby patus odpowiada że to nie jest koncert życzeń, całą drogę jechaliśmy w ścisku bo zjeb nie pozwolił się przesiąść.NIE POLECAM JADĘ OSTATNI RAZ
ZaletyBrak
WadyJ.W
~Łukasz / 2024-09-24 00:13
Ocena: 1.00 / 5
Zapłaciliśmy za trzy bilety
Po 285 zł za transport z Radomia do Frankfurtu nad Menem ,wsiedliśmy do autokaru nr 8 o 12:45 na stacji Radom wszystko przebiegało dobrze zgodnie z charmonogramem trasy do momentu przesiadki w Opolu do autokaru z nr 25 kierowca pełniący swoje obowiązki kierowcy z asystentka po opóźnieniu które nastąpiło nie z naszej winy tylko ich nie kompetentnej organizacji czasu wprowadzili niekomfortowa sytuację która nabrała nie potrzebnych konsekwencji jestem klientem od 3 lat zawsze pieniążki były zapłacone i nagle przy przesiadce pani która pomaga kierowcy w organizacji miejsc siedzących stwierdziła że ja z jednym z moich kolegów jesteśmy pod wpływem alkoholu ,żeby wyjaśnić ta niezręczna sytuację kolega oburzony poprosił o alkomat żeby sprawdzili to a nie bez podstawie nas oceniali ,na to Pani która pracuje na owym stanowisku powiedziała że jak chcesz dmuchać w alkomat zadzwoń na policję ,żenada kogo wy zatrudniacie kierowca też jest bardzo prostym człowiekiem który nie zbyt wielu osiągnięć nawet chyba w szkole podstawowej bo mojego kolegę nazwał wieśniakiem ale to jest słabe i nie skomentowałem nawet tego żeby nie zniżać się do poziomu tego chłopka masakra , domagam się zwrotu części pieniędzy za zapłacone bilety bo nie będę płacił i nie chce być traktowany w ten sposób przez załogę która nie ma pojęcia jak postępować z ludzmi,najlepszym tego dowodem jest fakt że był z nami trzeci kolega Łukasz Drapała który wsiadł dosłownie 2 min wcześniej przed nami i sprzeczka która powstała pomiędzy mną i jednym z kolegów jego nie dotyczyła ale oczywiście zgrubna opinia obydwojga pracowników doszła do wniosku że on też zawinił i również go wyprosili ,jednym słowem amatorka i brak klasy ,nie odpuszczę tego i domagam się zwrotu pieniędzy podejście poniżej marginesu Zapłaciliśmy za trzy bilety
Po 285 zł za transport z Radomia do Frankfurtu nad Menem ,wsiedliśmy do autokaru nr 8 o 12:45 na stacji Radom wszystko przebiegało dobrze zgodnie z charmonogramem trasy do momentu przesiadki w Opolu do autokaru z nr 25 kierowca pełniący swoje obowiązki kierowcy z asystentka po opóźnieniu które nastąpiło nie z naszej winy tylko ich nie kompetentnej organizacji czasu wprowadzili niekomfortowa sytuację która nabrała nie potrzebnych konsekwencji jestem klientem od 3 lat zawsze pieniążki były zapłacone i nagle przy przesiadce pani która pomaga kierowcy w organizacji miejsc siedzących stwierdziła że ja z jednym z moich kolegów jesteśmy pod wpływem alkoholu ,żeby wyjaśnić ta niezręczna sytuację kolega oburzony poprosił o alkomat żeby sprawdzili to a nie bez podstawie nas oceniali ,na to Pani która pracuje na owym stanowisku powiedziała że jak chcesz dmuchać w alkomat zadzwoń na policję ,żenada kogo wy zatrudniacie kierowca też jest bardzo prostym człowiekiem który nie zbyt wielu osiągnięć nawet chyba w szkole podstawowej bo mojego kolegę nazwał wieśniakiem ale to jest słabe i nie skomentowałem nawet tego żeby nie zniżać się do poziomu tego chłopka masakra , domagam się zwrotu części pieniędzy za zapłacone bilety bo nie będę płacił i nie chce być traktowany w ten sposób przez załogę która nie ma pojęcia jak postępować z ludzmi,najlepszym tego dowodem jest fakt że był z nami trzeci kolega Łukasz Drapała który wsiadł dosłownie 2 min wcześniej przed nami i sprzeczka która powstała pomiędzy mną i jednym z kolegów jego nie dotyczyła ale oczywiście zgrubna opinia obydwojga pracowników doszła do wniosku że on też zawinił i również go wyprosili ,jednym słowem amatorka i brak klasy ,nie odpuszczę tego i domagam się zwrotu pieniędzy podejście poniżej marginesu
~M / 2022-03-15 05:46
Ocena: 1.00 / 5
Kierowcy opryskliwi ,jechałam 8 marca z Niemiec i w Słubicach usłyszałam od kierowcy że prośbą zaznaczona na bilecie o miejsce z przodu autokaru ,,,to nie koncert życzeń zz zaznaczam że były wolne miejsca ,i dostałam na końcu autokaru ,zaznaczam że źle się czuję siedząc na końcu ,powinien pracować jako kierowca ,chyba nie
~M / 2022-10-08 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy. Biletu przebukować nie można,zwrot? Zapomnijcie z ponad 600zł, które dostali za dwa bilety możliwość zwrotu 30zł (z ogromną łaską), bo trzeba wiedzieć wcześniej,że coś może komuś wypaść. Podróż jak starym pks-em, w lato gorąco, zimą zimno, zero szacunku dla klientów. Zero udogodnień, przynajmniej stać całą drogę nie trzeba (chociaż i to może się zmienić). Nigdy więcej nie skorzystam z "usług", do czego innych gorąco zachęcam.
ZaletyNie bądźmy śmieszni.
~Ma / 2025-05-19 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Z Opola do Zurychu nie dość że spóźniony wyjechał z bazy to jeszcze poinformowali nas że jadą usunąć usterki na serwis z pasażerami porażka nie polecam
ZaletyBrak
WadyZa duzo ich do opisania ogóle obsługa chamska
~Madzia / 2023-09-23 14:44
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie mili kierowcy wrecz opryskliwi,na tak dluga trase kawa i heebata płatna to kpina zakaz korzystania z toalet
~Mag / 2024-09-16 20:10
Ocena: 1.00 / 5
Dramat!!! Firma 100 lat za krajami 3 Świata! Dzisiejsza podróż dramat Google Maps od 2 godz pokazuje ze autostrada zablokowana a kierowca jedzie zamiast zjechać w zjazd! 7 godzin w korku nawet nie otworzono drzwi bo Pani „Ala” Pilot nie pozwoliła!.Dziękujemy i podziękowania za to że mogliśmy kupić kawę za 7 zł!! Dla dobra firmy zwolniałbym Panią od razu!!!!
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~Magda / 2021-12-28 23:32
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo ciasno, pasażerowie siedzą niemal na sobie, cena podobna jak u wielu innych przewoźników, nikt nie sprawdza paszportów covidowych ani noszenia masek. Bardzo nie polecam, mam nadzieje, ze życie nigdy więcej nie zmusi mnie do wyboru podróży z tą firmą.
~Magdalena / 2021-08-21 06:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma przewozową!!!!pewnie z braku konkurencji na rynku!!!dlatego pasażerowie traktowani są jak zło konieczne!!!!od chwili pandemi nierespektują kart stałego klienta!!!to jest SKANDAL!!!jakby to z winy pasażerów była ta pandemia!!!no ale na kimś trzeba zarobić-prawda???co do kierowców i pilotów TRAGEDIA!!!mam tylko nadzieję że ktoś czyta te wszystkie komentarze bo widzę że same negatywne!ale jak zwykle macie Nas w d....e!!!mam tylko nadzieję że Flixbus stanie się waszą konkurencją byłoby fajnie!!!
~Maggi / 2024-03-26 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Hallo, jaden akurat linia 184 Swiecko Gdansk ,jeden z kierowcow jest tak bezszczelny ze nawet Kawy mi nie zrobil mimo tego ze zamowilam i wszystko mu przeszkadza i nawet zaczal z innym Pasazerem mala sprzeczke bo siedzenie jest w szesz rozciagniete ,poprostu zenada !!!! ,busy brudne a kierowcy robia wielka laske ze pracuja mimo ze Czlowiek placi nie male Pieniadze za ten "obrzydliwy" Komfort,jednym slowem ta Firma jest nie do polecenia !!!!
ZaletyZadnych
WadySiedzenia Brudne nie wygodne ,WC smierdzace i nawet o Papier trzeba walczyc !!
~Majli / 2022-10-06 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Cała firma to jedno wielkie chamstwo i gburostwo. Ludzie jeżdżą tym autokarami chyba za kare. Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyZdecydowanie 0
~Malgorzata / 2023-09-14 06:10
Ocena: 1.00 / 5
Za bilet trzeba drogo zapłacić . Tragedia. Obsługa autokaru nieprzyjemna. Brak pilotów. Kawa tylko dla obsługi. Kiedyś było lepiej.
~Małgorzata / 2022-08-13 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Jeździłam dawno jeżdżę teraz dziadostwo ze trudno to opisać. Ciasnota zaducha i brak organizacji. Mam najgorsze zdanie o nich spośród wszystkich przewoźników autokarowych w Polsce. Jeżdżę na trasie Niemcy Polska w miarę regularnie od 2006 większego dziadostwa nie spptkalam
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Maniek / 2023-01-08 07:06
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia 0 organizacji mialem z partnerka jechac razem ona jechala z radomska ja z wroclawia dzwonilem do pani dzien wczesniej ktora powiedziala ze tak bedzie a w dzien wyjazdu sie okazuje ze jedziemy ale calkiem innymi autobusami katastrofa o odpowiedzialnosci i tolerancji wprowadzanie pasazerow w blad poprostu zaplac my mamy swoje a ty jedz pierws,y raz jechalem i ostatni przewoznik nie jest godby polecenia takze nie polecam szkoda nerwow i meczarni w trasie trzepia kase a nie potrafia poinformowac prawidlowo pasazera katastrofa.przejazd 07.012023 wroclaw heidelberg
Wady100
~Mannheim / 2023-09-24 07:24
Ocena: 1.00 / 5
Pani pilot to przyszła z łaska do pracy. Miejsce miałam wyznaczone a Pani pilot łaskę robi. Nawet nie raczy zaproponować kawy czy herbaty.
~Marcin / 2023-09-17 02:17
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio niestety miałem kontakt z tą firmą.
Jechałem z Bełchatowa do Rotterdamu uwaga 27 godzin.to była linia nr 15 .Pani Żaneta zadufana w sobie i bardzo nie miła.Kiedy dojechaliśmy w końcu do Utrechtu postanowiłem wysiąść bo nie zniósł bym już ani minuty w tej udręce.Nie polecam odradzam wszystkim z całego serca.Nie wspierajcie ich.Ta firma powinna wozić ziemniaki.
ZaletyNic
WadyWszystko
~Marcin / 2023-09-17 02:31
Ocena: 1.00 / 5
I jeszcze jedno.tak bardzo aroganckich i pogardliwych kierowców to nigdy nie spotkałem a jeżdżę do Holandii od 14 lat.jedtescie beznadziejni nikomu nigdy nie polecę waszych usług.w ofercie macie "bez przesiadek" a jest to bzdura i kłamstwo bo wszyscy przesiadają się przynajmniej dwa raz
ZaletyNic tragedia tragedia tragedia
WadyWszystko
~Marcin / 2023-10-06 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Kierowcy mało rozgarnięci!!!Zero jakiejkolwiek inicjatywy z ich strony...14.08.2023 przesiadka w Weronie na jakimś dzikim parkingu zero toalety,zero cienia żeby się przed upałem schować 36° dwójka małych dzieci żar z nieba się leje... Miało być 15 min z tego zrobiła się 1.20 Ciasnota w autokarze kombinacja dostawienia rzędu siedzeń. A co, że pasażer się gniecie aby kasa się im zgadzała...Nigdy więcej z ich usług nie skorzystam!!!
ZaletyBrak
WadySame
~marek / 2023-07-26 03:54
Ocena: 1.00 / 5
powiem tak cofajac sie. kilka lat w tedy bylo inaczej. teraz hamstwo ze strony. kierowcow. ps,ystanki. wedlug zyczenia. kierowcy. ja sam osoboscie jadoc. z plocka. do bonn tyle godzin 2 pszystanki. goroco klima nie chodzi o co kolwiek prosic. zenada.
~Marek / 2024-07-01 00:56
Ocena: 1.00 / 5
Mając w pamięci podróż autokarem do Londynu 30 lat temu nie decydowałem się na ten rodzaj transferu. Mieszkam za granica ale tak wyszło że znalazłem się w Szczecinie i potrzebowałem dostać się do Amsterdamu. Latanie z Berlina byłoby ok gdyby nie min 3h busem do Szczecina. Szukałem więc bezpośredniego połączenia i myślałem że znalazłem , Szczecin - Amsterdam firma Sindbad. Nigdzie przed zakupem biletu nie znajdziecie info że to impreza z przesiadka w Słubicach . Dostajesz naklejkę jak bydło gdzie przyjedzie następny autobus i tyle Nic nie powiem o niedogodnościach podróżowania w tłoku z wifi na jedną godzinę. Zainstalowałem aplikacje i również nigdzie nie ma info tak istotnego jak fakt podróży w przeciwną stronę do punktu przesiadkowego. .Dopiero na bilecie w pdf pojawia się wzmianka o "możliwej" przesiadce . Grafika połączenia utwierdza cię w przekonaniu że z Szczecina dajesz prosto do Amsterdamu. Ku przestrodze dla tych którzy myślą że 150e które trzeba wydać na godzinny lot z Berlina do Amsterdamu to dużo ( Ryanair nie lata) a 70e z Sinbadem za bezpośrednie połączenie to rozsądna opcją życzliwie doradzam. NIE NIE NIE - to koszmar...P.S. zostałem zmuszony do usunięcia wulgaryzmów a szkoda bo bez nich oferta tej firmy jest jak nie pelna