Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 39 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Polak / 2021-12-28 20:07
Nigdy więcej ... Jak tak można traktować podróżnych, jak się ma monopol to znaczy że jakiś już jest nieważna bo ludzie i tak kasę przyniosą. Wstyd... -
-
~Monia / 2021-12-20 06:39
Pierwszy raz zdecydowałam się pojechać tymże oto autokarem i co?...nigdy więcej. Opinie potwierdziły się. Kierowcy,no cóż, wiele brakuje im do Dobrego wychowania,zmanierowany pan kierowca,chamski,opryskliwy.Bagaze traktował jak worki ziemniaków, a stosunek do pasażerów, pozostawię to bez komentarza (nie chcę użyć niecenzuralnych słów).Wygodne fotele?O nie.Ale żeby nie było tak tylko na nie,serdecznie pozdrawiam Panią pilotkę z autokaru 11 do Lublina, pani zainteresowana pasażerami, uczynna. ZaletyCenaWadyChamski kierowca -
~Patpapa / 2021-12-20 03:20
Jadąc 16.12 z Karlsruhe do Suwałk autobusem o numerze 222 pani pilotka , która okazała się kierowca nie sympatycznie powitała mnie przy przywitaniu . Natomiast w Słubicach kierowca kłucił się i wyzywał z pasażerem z powodu nadbagażu za który było zapłacone. Jeżeli chodzi o obsługę bardzo kultura w firmie singbad spadła. -
~Edyta / 2021-12-18 09:26
Kierowca na linii 223 a po przekroczeniu granicy w Polsce na linii 218 upominają tylko pasażerów po spożyciu alkoholu .... wytłumaczenie .. każdy chce jechać na święta -
~Anna / 2021-12-17 19:56
Kierowca autobusu 128 bierze pieniądze za nadbagaż 2 kg kwotę 10 euro do kieszeni.Nie daje możliwości przełożenia do bagażu podręcznego mimo,że nie posiadałam bagażu podręcznego i mogłam wziąć rzeczy do torby podrecznej ZaletyCena nie jest zawyzonaWadyPieniądze do kieszeni kierowcy -
~Anna / 2021-12-17 19:56
Jakaś masakra kierowca bierze bez pokwitowania za "rzekomy nadbagaż" 10 euro To jest rozbój i wyzysk człowieka przez człowieka.Moja opinia na dzień dobry to Zero -
~Berni / 2021-12-17 15:39
Niby wszystko ok a zawsze cos w świecku godzine czterdzieści minut trwała przesiadka obsługa coraz bardziej ma wywalone na klienta i oczywiście czas podróży nigdy na czas za każdym razem od 1 do 4 godzin później jak rozkład jazdy. Ogólna ocena 2,5/5 kiedyś świadczyły lepsze usługi. ZaletyCenaWadyCzas podróży -
~Niepolecammmmm / 2021-12-17 00:53
Jechałam linia 123... Jak się okazało zmiana rozkładu na granicy ze względów logistycznych... Śmiech na sali mieliśmy jechać wraz z chłopakiem tym samym autokarem, bo tak było w rozkładzie Teresy, który ściągnęłam z mojego biletu... Po czym dowiadujemy się, że wywalono 2 przystanki z trasy.... Akurat przystanek gdzie miał wysiadać mój chłopak a powiedziano nam ze nie ma tam ludzi.... Przecież on miał tam wysiąść... Zapewniano nas (biuro obsługi klienta), że będziemy jechać razem cały czas a nie tylko do granicy... Kierowcy średnio mili, jeden wpuścił mnie z walizka podręczna do środka drugi zas głupim tekstem rzucił, że co pani wnosi i zażyczył sobie ją wrzucić do bagażnika.... Każdy robi co chce... Kierowcy nie zwracaja uwagi na negatywne zachowania pasażerów... Nie częstują kawa itd. Jechałam pierwszy raz i OSTATNI Zalety-krótkie przerwyWady-brak informacji o zmianach w rozkładzie jazdy
-brak ogólnych informacji np o której dany przystanek w jakim mieliście -
-
~Klientka / 2021-12-16 19:22
Jechałam autokarem linii 142 z Norymbergii do Poznania dnia 15.12.2021, kierowcy bardzo uprzejmi i przede wszystkim bardzo spokojnie , płynnie i bezpiecznie prowadzą autokar. ZaletyWykwalifikowani i uprzejmi kierowcyWadyCzęsto obłożenie na maksa i nie można się swobodnie ruszać -
~Ake / 2021-12-16 18:42
Więc tak....ceny wydają się tylko atrakcyjne, ale biorąc pod uwagę fakt,że Sindbad np w Nl czy w De obsguje naprawdę mało miast, i do większości trzeba dojechać już komunikacja miejscowa, to ceny się wyrównają do poziomu przewoźników, którzy oferują przejazd od drzwi do drzwi. Niestety na autostradzie max 100 prędkość, więc każda trasa jest wydłużona. Jakby nie było mało,to nie dość że trasa długa to i się często zdarzają na nich opóźnienia!
Wygoda - brak wygody. Można się zdrzemnąć na 2/3 h później już człowiek sam się budzi, tak niewygodnie się śpi na tych ich fotelach
I ostanie - bezpieczeństwo równe 0. Brak jakichkolwiek kamer na pokładzie, brak kontroli że strony pilota - w efekcie została mi skradziona z busa biżuteria przeznaczona na prezent dla bliskiej osoby.WadyWszystko -
~Wczasowicz / 2021-12-11 23:38
Tym przewoźnikiem powinna się zainteresować Izba Kontroli Skarbowej ponieważ kierowcy biorą kasę za tak zwany nadbagaż bez ważenia tylko na ich oko i widzimisię nie wydają pokwitowań za wzięcie pieniędzy jak również nie wydają żadnych paragonów za zakupione towary w autokarach tak zwane kawa,herbata itp.kietowcy są chamscy i ordynarni jak za czasów PRL w Pekaesie.Najgkrsze są przesiadki bo nikt z obsługi ci nie pomoże przy bagazch bo jednym autokarem do ok celu niedojedziedz muszą być takzeane przesiadki.Autokary nadają się na trasy 100km a nie 2000 km wygody zadne ZaletyŻadneWadyWszystkie jakie są mozliwe -
~Ira / 2021-12-10 15:23
Nie polecam ! Wykupiła 2 bilety , kierowca był wredny , odmówił nam, przesz sytuacje na granice z Bjaloruś. Ja miałam wszyscy dokumenty i jestem Ukrainką . Zostałaś z dzieckiem w Warszawie w nocy prszez humor kierowcy , on tłumaczył że pracuje w straży granicznej i kogo chce tego będę woził ! Na rano do Niemiec dojechały prywatnym kierowcą i bez problemów !
Prszez rok jeździła simbadem i nie było problem , ale jedna osoba bardzo popsuła reputacje firmy!
Koszt 430 zł za bilety firma odmówiła zwróćić. Nie polecam ! -
~Klientka / 2021-12-07 14:12
Bardzo dobrze zorganizowana podróż autobusem nr 30 z dnia 6/7 grudnia 2021. Kierowcy bezpiecznie i spokojnie jechali, odpowiednio ogrzewali autobus i roiling wystarczającą ilość przerw. Pani Pilotka informowała odpowiednio wcześnie o kolejnych etapach podróży, bardzo często proponowała i serwowała zimne i ciepłe napoje. Jedyna mniej wygodna sprawa to spanie w pozycji siedzącej, ale z tym chyba każdy się liczy decydując się na wielogodzinną podróż autokarem. ZaletySprawna organizacja
Pomoc przy bagażach podczas wsiadania i wysiadania
Częste informowanie o przystankach i kolejnych etapach podróży.
Atrakcyjne ceny za napoje i częste ich serwowanie. -
~Andrzej / 2021-12-01 02:55
Kurs Polkowice autobus 218 nikt się nie zapytał czy ktoś chce kawę czy herbatę żadnej pauzy dla palących od 22 do 3 rana obsługi jak by nie było -
~Рома / 2021-11-25 09:22
Некому не рекомендую!!! Нікому!!!
Взяв прямий квиток,а уже роблю третю пересадку і ще не доїхав до кінцевої точки!!
Автобус спізнився на 40 хвилин, ніхто навіть невибачився перед людьми!!!
Просив водіїв пересадити мене ближче до переду всі три відмовили, просто відмовили необяснившм причин,
хоча така опція існує, і бачив що інших пасажирів(дівчат) пересаджували.
Їхав перший і надіюсь останній раз!!!
WadyНезрозумілі пересадки, сморід і перегар -
~Dea / 2021-11-21 16:28
Kierowcy aroganccy, używają wulgarnych zwrotów do pasażerów. NIE POLECAM NAWET GDYBY PRZEWOZILI GRATIS. Autokar jest brudny.Nie ma żadnych kontroli ani obostrzeń Covidowych. Skandal!!! Zaletymakowskamisia71@gmail.comWadyKierowcy aroganccy. Fatalny serwis -
-
~Bogdan / 2021-11-12 17:00
Jechalem z Walbtzycha do Paryza i zpowrotem w jedna strone to kierowca jeszcze pytal czy zrobic cos do picia no ale jazda powrotna to juz byla o suchym pysku pond godzine ludzie czekali w Paryzu na autobus po przyjezdzie zaden z kierowcow nawet nie spytal czy ktos potrzebuje coc do picia ptzrz cala droge to jest 15 godzin jazdy.Sumujac ceny biletow wzrosly a obsluga spadla do zera.Nadmieniam ze jezdzilem Ta firma od lat i tak zle jeszcxe nie bylo. ZaletyNowe autobusyWadyBrak pilota i obsluga beznadziejna -
~Joanna / 2021-11-08 08:53
Dzień dobry, profesjonalne obsluga autokar 124 włocławek Slubice.Autokar 133 Słubice Dortmund.Autokar 14 Dortmund Hagen Pani pilot bardzo miła , kompetentna i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji!!!!! ZaletyPani Pilot autokar 14 Dortmund Hagen super, kompetentnie,potrafi wybrnąć z każdej sytuacji !!!!!!!WadyDo Dortmundu żaden z kierowców nie zaproponował nic dpdoicia.Powiedziane było, że jest możliwość, ale nikt nie przed,eds nawet 1 raz i nie zapytal -
~Greta / 2021-11-07 16:18
Tragedia.Nikt nie przestrzega zalecen covidowych.Maseczek nie nosi ani personel ,ani pasazerowie.Prosze wyobrazic sobie kilkunastogodzinna jazde w takim autobusie.Brak plynow dezynfekujacych .Naprawde totalna ignorancja.Nic tylko nastepnym razem dzwonic na niemiecka granice.Niech skontroluja testy i paszporty covidowe.Nie wspomne o spoznieniach ZaletyBrakWadyIgnorancja i balagan -
~Ja / 2021-11-06 00:36
Droga z Polski do Belgi, 2 przesiadki...pierwsza w Słubice a dla mnie i mojego 4 letniego synka nie ma miejsca. Chyba ktoś sprzedał za dużo biletów.
Wielkie podziękowania dla Panów kierowców, którzy mimo trudnej sytuacji znaleźli rozwiązanie. Bardzo dziękuję.
Sindbad powinien się wstydzić za narażanie na stres pasażerów jak i kierowców.ZaletyMiła i pomocna załogaWadyBrak myślenia
strona 39 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »