Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 37 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2024-06-12 18:43
Uwazajcie na ta firme jesli pojdziesz do sklepu zostawia cie samego do tegom ukradna twoj bagaz -
-
~Krzysztof / 2024-11-04 23:00
Dziady. Dołączyli do innych i podnoszą ceny na święta. Nie skorzystam. -
~Krzyś / 2023-08-19 13:17
Chamstwo beszczelnosc obsługa na etapie przedszkola!!!!!! Bilety drogie.!!!KOSZMAR!!!!! ZaletyZadnychWady Żadnych -
~KS / 2022-05-25 23:49
Firmo Sindbad zmiencie sie, powroccie do traktowania klientow jak sprzed brexit. Naprawde milo bylo jezdzic z Wami przez 16- lat ZaletyMoge odpisac tylko te zalety sprzed brexit a bylo ich wiele ,: gorace napoje, mila obsluga, fajny, wesoly kierowca traktujacy ludzi z szacunkiem. Zawsze polecalam te firme znjomym Polskim I Anglielskim.WadyTraktowanie klientow podmiotowo, a przeciez to my dajemy Wam prace I pieniadze. Nie moge zdejmowac butow w autkarze, glosne puszczanie filmow, ( na co klienci nie maja wlplywuw) brak mozliwosci zakupienia cieplych napojow, klimatyzacja uzalezniona od nastroju kierowcy. Strasznie wysokie oplaty za przwoz bez praw klienta. Nie polecam t nikomu. -
~Kuba / 2023-08-03 09:17
Ta firma to jakaś porażka mieli nas dzisaj zawieść do Bremen a 200km dalej kąpieli się że mirli nas przesadzić w Haburgu na inny autobus dzień stracony nie polecam tego przewoznika -
~Kuba / 2024-06-27 19:03
Jak te pozytywne to chyba sami se piszą jedynie co dobrego w tym autobusie jest to że kiedyś nareszcie cię przywiezie i zawiezie o ile nie będą mieć problemów jak to zawsze wygląda oczywiście jest to w regulaminie ZaletyUmieją mówićWady,,jest przecież w regulaminie’’’ -
~Kukis / 2023-08-17 16:16
Ta firma potrafi tylko zarabiać na klientach i oszukiwać. Piszecie że macie internet na pokładzie. A tylko w Pl jest. Trzeba czekać na wasze autokary nie wiadomo po ile godzin a jak człowiek się spóźni 5 min na autokar to wy nie potraficie zaczekać bo uważacie się za bogów a my wam kur... Dajemy zarobić. Jesteście zwykłą bandą oszustów ZaletyNie maWadyWszystko jest wada u was -
~Lala / 2023-09-11 00:39
Beznadzieja!!! Gościu baaardzo niemiły (przewoźnik z autokaru nr 70. Jakiś grubas). Awanturuje się w sklepie, blokuje wyjazd dla samochodów. Pozwala sobie popychać innych ludzi którzy z uprzejmością się do niego zwracają. Niech lepiej przejdzie kurs bycia uprzejmym dla innych. WadyHam i prostak -
-
~Leszek / 2023-06-09 12:06
Kupiłem 2 bilety do z Łodzi do Londynu i z powrotem 01.04.23 . Po 2-ch miesiącach pani zadzwoniła, że kurs odwołany i mogę pojechać dzień później i wrócić dzień wcześniej dopłacając 1 tyś złotych. ( bilety pierwotnie kosztowały 1500 zł)
Reklamacja rozpatrzona negatywnie, mogą mi tylko zwrócić 100% za kupione bilety i mogę kupić sobie nowe dużo droższe, choć w regulaminie jest napisane, że w takim przypadku bilety mogę wykorzystać w ciągu 24 m-cyZaletyJeszcze nie poznałemWadybrak dbałości o klienta i nieprzestrzeganie własnego regulaminu -
~Lina / 2022-07-22 14:58
Kupiłam bezpośrednio Bilet z Elku do Berlina. Okazało się, że będzie przesiadka w Słubicach. Tam musiałam szukać następnego autobusu aby dojechać na miejsce.
Zero organizacji. Kierowcy nic nie wiedzą i są nie mili.. Nigdy więcej usług z firmy Sindbad.
Tej firmie dużo brakuje do normalnego funkcjonowania.
Koszmarny przewodnik. -
~Linka / 2023-04-30 19:33
Pan kierowca za przekroczenie wagi bagażu o 2kg kasuje 40zl lub 10euro a ile kasują jak bagaż przekroczy jeszcze więcej Kg dlanie to jest paranoja jechałam z tą firmą raz do Polski i spowrotem i nigdy więcej. ZaletyZadneWadyNie uprzejmość -
~Linka / 2023-05-01 07:19
Podróżując ta linia spotkać się można z chamstwem z strony obsługi a pasażerowie to wręcz dno, ludzie pełni chamdtwa .Nie polecam jazdy ta firmą. ZaletyŻadnaWadyŚcisk w autobusie -
~Loczek / 2023-08-17 23:32
Kukis ma rację, zgadzam się z chłopem, Sindbad tylko potrafi oszukiwać klientów.nie potrafią poczekać na klienta gdy ma problem i kontaktuje się z kierowcą.a jeśli wy macie problem w trasie to my jako klienci musimy to znosić jeśli ze strony Sindbad nie raz są problemy w trasie to czemu kierowca nie poczekam tą chwilę(te5min)nie polecam ZaletyNie maWadyWszystkie -
~Lusia / 2023-07-27 13:29
Jeżdżę z sindadem od 10 lat i było super teraz jednak boję się jechać z dwóch względów:niebezpieczna jazda ,smród,brak miejsca i obywatele Ukrainy,którzy zachowuja się jakby wszystko im się należało, dramat,kierowcy zmęczeni i niezbyt sympatyczni,to była firma godna zaufania a teraz?smutno to pisać WadyOgromne obniżenie standardow -
~Łukasz / 2023-07-23 05:11
Kierowca odklejony od rzeczywistości, totalnym gruby patus brakowało mu wina w ręku 4 wolne siedzenia z przodu na pytanie czy można się przesiąść gruby patus odpowiada że to nie jest koncert życzeń, całą drogę jechaliśmy w ścisku bo zjeb nie pozwolił się przesiąść.NIE POLECAM JADĘ OSTATNI RAZ ZaletyBrakWadyJ.W -
~Łukasz / 2024-09-24 00:13
Zapłaciliśmy za trzy bilety
Po 285 zł za transport z Radomia do Frankfurtu nad Menem ,wsiedliśmy do autokaru nr 8 o 12:45 na stacji Radom wszystko przebiegało dobrze zgodnie z charmonogramem trasy do momentu przesiadki w Opolu do autokaru z nr 25 kierowca pełniący swoje obowiązki kierowcy z asystentka po opóźnieniu które nastąpiło nie z naszej winy tylko ich nie kompetentnej organizacji czasu wprowadzili niekomfortowa sytuację która nabrała nie potrzebnych konsekwencji jestem klientem od 3 lat zawsze pieniążki były zapłacone i nagle przy przesiadce pani która pomaga kierowcy w organizacji miejsc siedzących stwierdziła że ja z jednym z moich kolegów jesteśmy pod wpływem alkoholu ,żeby wyjaśnić ta niezręczna sytuację kolega oburzony poprosił o alkomat żeby sprawdzili to a nie bez podstawie nas oceniali ,na to Pani która pracuje na owym stanowisku powiedziała że jak chcesz dmuchać w alkomat zadzwoń na policję ,żenada kogo wy zatrudniacie kierowca też jest bardzo prostym człowiekiem który nie zbyt wielu osiągnięć nawet chyba w szkole podstawowej bo mojego kolegę nazwał wieśniakiem ale to jest słabe i nie skomentowałem nawet tego żeby nie zniżać się do poziomu tego chłopka masakra , domagam się zwrotu części pieniędzy za zapłacone bilety bo nie będę płacił i nie chce być traktowany w ten sposób przez załogę która nie ma pojęcia jak postępować z ludzmi,najlepszym tego dowodem jest fakt że był z nami trzeci kolega Łukasz Drapała który wsiadł dosłownie 2 min wcześniej przed nami i sprzeczka która powstała pomiędzy mną i jednym z kolegów jego nie dotyczyła ale oczywiście zgrubna opinia obydwojga pracowników doszła do wniosku że on też zawinił i również go wyprosili ,jednym słowem amatorka i brak klasy ,nie odpuszczę tego i domagam się zwrotu pieniędzy podejście poniżej marginesu Zapłaciliśmy za trzy bilety
Po 285 zł za transport z Radomia do Frankfurtu nad Menem ,wsiedliśmy do autokaru nr 8 o 12:45 na stacji Radom wszystko przebiegało dobrze zgodnie z charmonogramem trasy do momentu przesiadki w Opolu do autokaru z nr 25 kierowca pełniący swoje obowiązki kierowcy z asystentka po opóźnieniu które nastąpiło nie z naszej winy tylko ich nie kompetentnej organizacji czasu wprowadzili niekomfortowa sytuację która nabrała nie potrzebnych konsekwencji jestem klientem od 3 lat zawsze pieniążki były zapłacone i nagle przy przesiadce pani która pomaga kierowcy w organizacji miejsc siedzących stwierdziła że ja z jednym z moich kolegów jesteśmy pod wpływem alkoholu ,żeby wyjaśnić ta niezręczna sytuację kolega oburzony poprosił o alkomat żeby sprawdzili to a nie bez podstawie nas oceniali ,na to Pani która pracuje na owym stanowisku powiedziała że jak chcesz dmuchać w alkomat zadzwoń na policję ,żenada kogo wy zatrudniacie kierowca też jest bardzo prostym człowiekiem który nie zbyt wielu osiągnięć nawet chyba w szkole podstawowej bo mojego kolegę nazwał wieśniakiem ale to jest słabe i nie skomentowałem nawet tego żeby nie zniżać się do poziomu tego chłopka masakra , domagam się zwrotu części pieniędzy za zapłacone bilety bo nie będę płacił i nie chce być traktowany w ten sposób przez załogę która nie ma pojęcia jak postępować z ludzmi,najlepszym tego dowodem jest fakt że był z nami trzeci kolega Łukasz Drapała który wsiadł dosłownie 2 min wcześniej przed nami i sprzeczka która powstała pomiędzy mną i jednym z kolegów jego nie dotyczyła ale oczywiście zgrubna opinia obydwojga pracowników doszła do wniosku że on też zawinił i również go wyprosili ,jednym słowem amatorka i brak klasy ,nie odpuszczę tego i domagam się zwrotu pieniędzy podejście poniżej marginesu -
-
~M / 2022-03-15 05:46
Kierowcy opryskliwi ,jechałam 8 marca z Niemiec i w Słubicach usłyszałam od kierowcy że prośbą zaznaczona na bilecie o miejsce z przodu autokaru ,,,to nie koncert życzeń zz zaznaczam że były wolne miejsca ,i dostałam na końcu autokaru ,zaznaczam że źle się czuję siedząc na końcu ,powinien pracować jako kierowca ,chyba nie -
~M / 2022-10-08 12:18
Nie polecam firmy. Biletu przebukować nie można,zwrot? Zapomnijcie z ponad 600zł, które dostali za dwa bilety możliwość zwrotu 30zł (z ogromną łaską), bo trzeba wiedzieć wcześniej,że coś może komuś wypaść. Podróż jak starym pks-em, w lato gorąco, zimą zimno, zero szacunku dla klientów. Zero udogodnień, przynajmniej stać całą drogę nie trzeba (chociaż i to może się zmienić). Nigdy więcej nie skorzystam z "usług", do czego innych gorąco zachęcam. ZaletyNie bądźmy śmieszni. -
~Ma / 2025-05-19 20:25
Z Opola do Zurychu nie dość że spóźniony wyjechał z bazy to jeszcze poinformowali nas że jadą usunąć usterki na serwis z pasażerami porażka nie polecam ZaletyBrakWadyZa duzo ich do opisania ogóle obsługa chamska -
~Madzia / 2023-09-23 14:44
Bardzo nie mili kierowcy wrecz opryskliwi,na tak dluga trase kawa i heebata płatna to kpina zakaz korzystania z toalet
strona 37 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »