Strona przez która kupowałem bilet pokazywała 0 przesiadek, okazuje się, ze mam dwie. Jeden kontakt na dwóch pasażerów i nie działające wifi. Dodatkowo, brak możliwości skanowania certyfikatu szczepień - można go równie dobrze podrobić.
ZaletyCena, chociaż tez super niska.
WadyWszystkie rzeczy wyrażone w opinii.
~K@sia / 2022-02-21 11:01
Ocena: 5.00 / 5
Akurat jechałam do Aachen w ten dzień 121 przerw było sporo więc nie wiem w czym problem. Moim zdaniem było parę pijaczków i jak ktoś przespał przerwę to jego problem. Moim zdaniem panowie kierowcy mili i uprzejmi. Nie pozdrawiam Abraham czy jak on się tam zwie
ZaletyWszystko na 6 z plusem
WadyMasa pijaków jeździ po prostu patologia
~Abraham / 2022-02-20 02:22
Ocena: 1.25 / 5
Nr rejestracyjny OP1536k
Nr autokaru 121
Autobus do AAchen porażka
Brak kultury pracowników firmy
brak utrzymanego porządku
Brak przystanków postojowych potrzebnych podczas podróży
-(BAR)-jeden wielki błąd udostępniając takie rzeczy pasażerom w kawie z mlekiem pływały trociny z drzewa
Po zwróceniu uwagi kierowca autokaru odpowiedział że jeżeli coś nie pasuje mogę zawszę się napić wody z toalety
Żenada i brak kultury osobistej oraz brak reprezentowania firmy SindBad w odpowiedni i stosowny sposób
" Przerwa raz na 5h/10min "
ZaletyBrak pozytywnych zalet
WadyBrak kultury osobistej
Aroganckie i nie odpowiednie zachowanie pracowników w stosunku do pasażerów
Brudny autokar
Brak przerwy na odetchnięcie świeżym powietrzem po tylu godzinnej jeździe
~Eugeniusz / 2022-02-19 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma człowieczeństwa, tylko jedno chamstwo! Kierowcy są niegrzeczni, nie ma człowieczeństwa. moja podróż odbyła się 19 lutego ze szwecko do Warszawy, jestem niepełnosprawnym i kierowca musiał wrzucić mój bagaż do autobusu, ale zażądał pieniędzy. przerażenie i wstyd. nie polecam
Wady100%
~Katarzyna / 2022-02-16 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, nigdy więcej. Brudny autokar. I przesiadka, o której nigdzie nie wspomnieli! Bylismy pewni, że to podróż bezposrednia!! Uwazajcie!
ZaletyNie ma!
~Mela / 2022-02-15 21:41
Ocena: 1.25 / 5
Dopłata za nadbagaż jest pobierana ale żadnych naklejek potwierdzających nie dają.Co przesiadka to akcja bo chcą dopłaty do bagażu.Masakra jakaś.Pasazerowie to zło konieczne do dorobienia do pensji chyba???Dranstwo i złodziejstwo kierowców!!! Płacę a on łaskę robi że zabierze bagaż.
ZaletyNie widzę zadnych
WadyChamstwo brak człowieczeństwa co niektórych kierowców
~Elix / 2022-02-15 12:18
Ocena: 2.00 / 5
Sindbad, robi sobie żarty z ludzi. Dwie do trzech przesiadek, z Poznania do Kolonii. To są kpiny. Przewozicie ludzi a nie paczki, które czekają od przesiadki do przesiadki godzinę i więcej. Wczoraj z Kolonii do Poznania same przesiadki i duże opóźnienie. Kiedyś tak nie było. To nie spedycja, żeby logistycznie pasowało. Ludzie to nie towar. Wykupiliście konkurencję i personel zachowuje sie po hamsku. Na każdej przesiadce podróżny musi biegać ze swoją walizką, kiedyś to obsługa autokaru robiła. My już dziękujemy i nie będziemy jechać sindbadem. A jeździliśmy prawie co miesiąc. Moi rodzice nie mająjuż siły na ciągłe przesiadki i targanie walizek. Sprawdzanie aktualnego testu na Covid i noszenie maseczki w czesie jazdy nikogo nie obchodzi. A na stronie robicie reklame, ze wszystko jest idealnie pod kontrolą i autokary są jonizowane. Bzdura. Odradzam podróż sindbadem.
ZaletyJuz nie ma
WadyCiągłe przesiadki i bieganie z autokaru do autokaru z walizką.
~Katarzyna / 2022-02-13 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam,w regulaminie widnieje informacja o teście na Covid i obowiązku maseczki, niestety w autobusie nie przestrzega się restrykcji , nic z powyższych nie było sprawdzone,brak odstępu między pasażerami , kichające i kaszlące osoby siedzą że zdrowymi przez to Sama zaraziłam się Covid19, i zostałam narażona na znacznie większe koszty leczenia, dlatego będę walczyć o odszkodowanie.
~Pasazer / 2022-02-12 21:12
Ocena: 2.00 / 5
Żenada obsługa niemiła brak profesjonalizmu z każdym kursem jest coraz gorzej widzę że powoli ludzie którzy pracują w tej firmie są z pierwszej łapanki podpinam się pod wszystkimi negatywnymi opiniami(szkoda powielać te same przykłady) na temat pilotów wraz z kierowcami dziwi mnie że właściciele Sindbad nic z tym nie robią!!
~Ela / 2022-02-12 10:53
Ocena: 3.75 / 5
Szczególne podziękowania dla kierowcy p.Piotra Z Lublina i pilotki p .Basi którzy pomogli mi odzyskać zgubiony telefon na trasie Opole-Lublin dn.1.02.2022-E.Aleksandrzak.
ZaletyZawsze miła obsługa
WadyBrak połączenia z Białej Podlaskiej do Niemiec,a kiedyś było
~Pasażer / 2022-02-05 23:31
Ocena: 2.00 / 5
Siedząc na swoim miejscu i przeglądając telefon, podchodzi do mnie Pani z personelu i burzliwym głosem zapytała „z czego Pan się śmieje?” Zapytałem wiec czy nie można się już zaśmiać z czegoś co mnie rozśmieszyło?
Polecam lepiej dobierać pracowników.
NR 181
05.02.2022 godz 23:20
~Sebastian / 2022-01-30 12:35
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam, pilot autobusu wzrokiem sprawdza trzeźwość, bezprawnie sprawdza plecak. Narobiono mi tylko wstydu. Żeby mieć spokój zgodziłem się na bezprawne przeszukanie plecaka i sam musiałem zadzwonić na policję aby sprawdzono moją trzeźwość. Sindbad to żenada.
~Qrde / 2022-01-22 15:14
Ocena: 1.00 / 5
kupiłem bilet PL-DE miało być bezpośrednio a jest z przesiadką , niby w regulaminie jest zapisane że mogą zmienić rozkład , ze względów logistycznych , no jakieś jaja !!! i wyślij tu człowieku dziecko , gdy przesiadka jest w nocy !!!!! nie polecam !!! jeśli nie masz wyjścia to niestety , ale zdecydowanie odradzam !!!! biorąc to pod uwagę , to ciekawe jak traktowane są paczki ?! przy zakupie zalecam aby domagać się pisemnej gwarancji że takich jaj nie będzie . Po tych "przygodach" zdecydowanie to mój ostatni kontakt z tą firmą !!!!!!! takie firmy albo powinny zniknąć albo płacić grube odszkodowania !!!
~Patryk / 2022-01-21 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Druga z Suwałk do Karlsruhe nr boczny 181 , jedziemy beż wypuszczenia pasażerów od Olsztyna jesteśmy w Grudziądzu . Co to jest ku...wa ?
~Ala / 2022-01-20 22:47
Ocena: 3.67 / 5
Witam
Jesli chodzi o personel to nie zauwazylismy zeby byl nieuprzejmy.
Natomiast toalety smierdza i to juz na poczatku podrozy. Powinny byc odkazone i odswiezone, tym bardziej ze znajduja sie blisko kacika gdzie podawane sa napoje. Te toalety po prostu nie sa dokladnie myte i pilnie potrzebuja Domestosta.
Poza tym co najwaznieszje Dyrekcja nie wymaga noszenia maseczek przez personel i podroznych. Nie wystarczy informacja na stronie. Wedlug prawa trzeba aby parsonel tego pilnowal i egzekwowal. W tamtym roku jedna osoba jechala z Covid, nie bylo konsekwencji dla Sindbada, bo wtedy jeszcze nie bylo takich obostrzen i wymogow. Teraz sytuacja jest odmiennie inna i jest obowiazek egzekwowania masek. Tak jak w innych srodkach transportu, a nie tylko informacja na stronie i przymykanie oczu na ich brak, tlumaczac, ze ludzi nie mozna zmusic. Otoz mozna i ma sie taki obowiazek. W razie infekcji do kilku dni po takiej podrozy firma poniesie konsekwencje prawne.
A szkoda, gdyz jedzie sie calkiem dobrze, jesli sie trafi na nowszy , wygodniejszy autokar. Ceny tez przystepne. Wiec coz higiena i bezpieczenstwo lezy. Reszta moim zdaniem jest w porzadku. Nie mozna narzekac.
Zaletyceny, mozliwosc wyboru wielu dat
Wadyhigiena i dbalosc o bezpieczenstwo zakazenia covid
~Victoria / 2022-01-20 11:42
Ocena: 3.00 / 5
Witam. Pierwsze co mnie negatywne nastroiło to kompletny brak wymogów sanitarnych. Kaszlących, kichających i z brakiem głosu więcej od zdrowych. Kierowcy nie namawiają do noszenia maseczek. Dramat !!!Na stronie informacja o obowiązku noszenia maseczek. Dwa - przesiadka i godzina oczekiwania podczas śnieżycy na kolejny autokar, który podjeżdża i odjeżdża na kolejną godzinę mówiąc że wróci za dwadzieścia minut. Dodam że o przesiadce nie zostałam poinformowana na infolinii oraz brak takiej informacji na stronie. Tak być nie powinno. Bardzo negatywne doświadczenie !!!
Zalety????
~klaudia / 2022-01-19 09:28
Ocena: 1.75 / 5
Bus nie przyjeżdża na czas. Wysadza pasażerów poza przystankiem, z tego powodu są opóźnienia
~Katarzyna / 2022-01-16 00:50
Ocena: 4.50 / 5
Pasażerowie powinni być informowani o przesiadkach. Wszystko przebiega sprawnie. Każdy ma wydruk z numerem autokaru i stanowiskiem. Dobra robota. Autokar jak autokar i tak wygodny ,trochę się najeździłam. Prośby o zachowanie porządku i czystości nie powinny mieć miejsca,każdy z nas powinien o to dbać. Jednak jest jedno ale. Za tą cenę kawa ,herbata itd powinny być w cenie.
ZaletyLoggistycznie wszystko ok
WadyPobieranie kasy za kawe ,herbatę itd itp.
~darek / 2022-01-13 10:11
Ocena: 2.25 / 5
Brak informacji na stronie i podczas zakupu biletu o przesiadkach - tragedia. Gdybym wiedział że muszę się przesiadać nigdy bym nie skorzystał z usług tej firmy.
Zaletypowiedzmy że cena
Wadybrak informacji o przesiadkach
~Uzix / 2022-01-11 19:14
Ocena: 1.50 / 5
To jest skandal żeby w XXI wieku nie wolno było skorzystać z toalety w autokarze!!!.
Trasa z Kiel do Bielska ...przesiadka w Opolu w autobus nr 71 ...brak toalety i chamstwo kierowcy.
Nigdy więcej ,nie polecam !!!