Zakupiłam bilet dla trzech osób za 855 zł w tym samym dniu anulowała m i potrącono mi 300 zł wielkie oszustwo i naciąganie
ZaletyBla
WadyWysoka prowizja za anulacji biletu
~Emilia / 2022-10-07 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Autokar Hagen-Olsztyn. Autokar nr 146.
Przesiadka w Dortmundzie, kolejna o 5 rano na granicy do utokaru 138. Kultura kierowców i pilotki zaskoczyła mnie bardzo z negatywnej strony. Bardzo nieuprzejmi, wręcz wulgarni. Po upadku mojej mamy w autokarze, z powodu bardzo ostrego hamowania , spowodowanego tzw "jazdą na zderzaku" ciężarówki, zamiast uzyskać pomoc zostałyśmy zaatakowane słowami że po autobusie sie nie spaceruje, mama była w toalecie, i miała do niej 2 kroki. Nie zdążyła złapać oparcia które, złożył pan keirowca idąc po kawę. Bo najwyraźniej było mu za ciasno. Mama upadla tyłem, uderzając głowa o kant poreczy. Zajęłam się jej krwawiąca opuchniętą raną, ponieważ od strony załogi nie otrzymałyśmy żadnej pomocy. Oprócz prowadzącego kierowcy znajdowało sie jeszcze w autokarze 5 innych. Kultura wypowiedzi tych panów to po prostu, mówiąc zwyczajnie- chamstwo i buractwo. Do tego dochodzi rozmowa telefoniczna w czasie prowadzenia pojazdu. Niedopuszczalne po prostu.
Brak możliwości korzystania z toalety w czasie postoju, na których to toalet brakowało, lub zwyczajnie nie było czasu na skorzystanie z nich. Pan kierowca po otrzymaniu opłaty, 1,5 euro za skorzystanie z toalety w autobusie na postoju stwierdził że to nie jego wina, że na postojach nie ma toalet.
Szkoda że nie moge dodać zdjęć. A takie posiadam i w poniedziałek udaję sie do biura złożyć oficjalną skargę
ZaletyBrak
WadyWszelkie możliwe, zero profesjonalizmu, chamstwo, agresja, agresywna jazda, rozmowa przez tel w czasie prowadzenia pojazdu, brak empatii,
~Eugeniusz / 2022-02-19 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma człowieczeństwa, tylko jedno chamstwo! Kierowcy są niegrzeczni, nie ma człowieczeństwa. moja podróż odbyła się 19 lutego ze szwecko do Warszawy, jestem niepełnosprawnym i kierowca musiał wrzucić mój bagaż do autobusu, ale zażądał pieniędzy. przerażenie i wstyd. nie polecam
Wady100%
~Ewa / 2022-06-02 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje okradli mnie i mimo zgłoszenia zero reakcji kierowca jak poprosiłam żeby zadzwonił do poprzedniego autokaru powiedział że nie ma z nimi kontaktu !!!!
~Ewa / 2024-05-15 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Jechalam z Frankfurtu do Opola 8 maja 2024 autokarem nr25 Autokar mial usterke. Lecialo tylko lodowe powietrze. Bylo bardzo zimno.Nikt nie zaproponowal cieplych napoji
Teraz wlasnie odchorowuje podröz! Mysle,ze firma sindbad zainteresuje sie zdrowiem i bezpieczenstwem swoich pasazeröw
~Francja / 2021-11-04 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam !! Ostatni raz korzystam z simbada. Wygoda tragedia .. opóźnienia nawet o 2 godziny bez korków. Nie przenoszą bagażu nie polecam !!!
WadyBrak wygody,opóźnienia, nie przenoszą bagażu
~Gekon 400 / 2023-02-05 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty . Omijać szerokim łukiem siada. Zostałem potraktowany jak śmieć przez kierowcę autobusu 154 w monachium.Na początku stwierdził brak miejsc choć bilet miałem kupiony.Pozniej stwierdził że jestem pijany i mam wypierdzielać. Na nic nie pomogła rozmowa zimny drań olał mnie chamskim zachowaniem. Nie zabrał mnie i musiałem jechać 5 lutego i straciłem kolejne pieniądze.Mój wujek jest świadkiem sytuacji. Sprawę zgłoszę i nie zostawię tego będę walczył o przeprosiny i zwrot pieniędz.
ZaletyBrak
WadyBuractwo wśród kierowców.
~Glodna i Spragniona / 2023-01-05 15:13
Ocena: 1.00 / 5
To nie autobus to tortura
Jechalam na Gwiazdke z 23.12.2022 na 24.12.2022 przez 16 godzin nie bylo przerwy, tylko przesiadki na miejscach gdzie nie dalo sie kupic ani wody ani jedzenia. Warunki gorsze niz w Aushwitz a jeszcze placic nam kaza. Zeby tego nie starczylo to kierowca nie zatrzymal sie na mojej stacji docelowej, musialam biec do niego i go blagac by mi otworzyl drzwi i pozwolil wysiasc.
Zaletyzadne
~Gosia puzia / 2022-09-13 03:22
Ocena: 1.00 / 5
Poziom oceny zero ale to z Słubic do Hollandi zamiast prosto to jeszcze do Dortmundu jechaliśmy zawieść innych pasażerów co w bilecie nie było dortmundu
ZaletyŻadnej jeden kierowca opryskliwy
WadyZero
~Gówno / 2022-12-18 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, oszukujecie ludzi i wysysacie kasę. Zgłoszenie poszło gdzie trzeba. Powodzenia dzbany.
ZaletyNie Ma !!!!
WadyWszystko, gnomy co odbiraja telefony powinny pracować u ruskich z takim podejściem.
~Grzegorz / 2023-02-25 00:13
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam, z firmy od lat, to co się dzieje teraz przechodzi ludzkie pojęcie. Zmiana autokaru bez jakiejkolwiek informacji z 146 na 304. Pomimo wykupionych biletów obok siebie, siedzieliśmy oddzielnie. Bagaż partnerki został uszkodzony. Bagaże są nieszanowane i rzucane. Nie polecam, dla Mnie totalne dno i wodorosty.
ZaletyŻadnych. Coraz gorzej.
WadyNie ludzkie zachowanie kierowców. Zero empatii.
~Gumiś / 2023-02-10 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Witam imamy wypadek z udzialem autobusu Sindbad, mam zastrzezenia do kierowcy ktory jechał 3.02 z Gdanska do Bremen był kierowcą prowadzącym,koło 50 lat , broda, jechał jak z ziemniakami jako drugi, jakaś masakra, chamski,miałem już przyjemnosć jechać z tym gościem, to pod czas jazdy robił sobie zdjęcia. Jeðli tacy kerowcy będą jeździli na tej trasie to powodzenia.
ZaletyNie ma.
~Harry / 2022-08-11 15:10
Ocena: 1.00 / 5
2 raz jadę tym ścierwem krosno amsterdam niema przystanku Kraków ale on i tak tam jedzie. Zwykle robienie ludzi w uja
ZaletyNiema zalet
WadyTylko wady
~Holand trip / 2022-07-04 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Autobus z Poznania do Amsterdamu opóźniony 1h na starcie, bez żadnej informacji od przewoźnika, kolejna stracona podczas przesiadki w Slubicach- następny autobus, który powinien na nas czekać również opóźniony,plus tankowanie i opróżnianie nieczystości...
Rozkład jazdy podany podczas zakupu biletu zupełnie inny niż trasa:
Miał być Poznań, Słubice, Berlin i dalej już Holandia, tymczasem autobus objechał już 4 miasta w Niemczech i kieruje się na Kolonie.
12h w drodze, tylko dwie przerwy, pilotka bardzo opryskliwa i niesympatyczna, nie znająca żadnego innego języka po za Polskim.
Zdecydowanie nie polecam
ZaletyBRAK
WadyTrasa, opóźnienia, obsługa,
~Hwdp / 2025-08-06 16:32
Ocena: 1.00 / 5
Wracałem z Niemiec z robolami polskimi do Wawy.. poziom zachorowania kierowcy to masakra - cała podróż to porażka . Przesiadka w nocy 2 godziny na chłodzie to też super pomysł .
ZaletyBrak
~Ira / 2021-12-10 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ! Wykupiła 2 bilety , kierowca był wredny , odmówił nam, przesz sytuacje na granice z Bjaloruś. Ja miałam wszyscy dokumenty i jestem Ukrainką . Zostałaś z dzieckiem w Warszawie w nocy prszez humor kierowcy , on tłumaczył że pracuje w straży granicznej i kogo chce tego będę woził ! Na rano do Niemiec dojechały prywatnym kierowcą i bez problemów !
Prszez rok jeździła simbadem i nie było problem , ale jedna osoba bardzo popsuła reputacje firmy!
Koszt 430 zł za bilety firma odmówiła zwróćić. Nie polecam !
~Ivanna / 2023-03-04 08:12
Ocena: 1.00 / 5
Okropna podróż z z Holandii do Warszawy. Kupiłem bilet bez przesiadek, ale mieliśmy przysadkе! inni ludzie z autobusu po trzy! Nie jest to nigdzie wskazane, dopóki nie wsiądziesz do autobusu.
Obsługa jest jeszcze gorsza niż podróż. Kierowcy nie są przyjaźni i nie można nawet o nic zapytać. Traktują klienta z kpiną i agresją.
Nie wygodny autobus. Nie polecam!
~IWONA / 2023-03-19 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Nie polecam firmy Sinbad.Dnia 10.01.2023r.Wyjzd z Mielca,przesiadka w Opolu z Opola do Holandii. Żadnej pomocy udzielonej osobie która bardzo tego potrzebowała. Postoje 2 po godzinie, ale zadnenej pomocy dla tej osoby która siedziala sama, a bardzo byla ważna pomoc. Nie Polecam!!!
ZaletyNie Polecam!
WadyŻadnej Pomocy
~Iwona / 2025-09-22 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Jechałam autobusami Sindbad do Inssbrucka ponad tydzień temu. W jednym z autobusów wraz z koleżanką zostalysmy koszmarnie pogryzione przez PLUSKWY!!!! (Wszędzie na linii spodnie-koszulka plus na niezakrytych partiach ciala- rąk i nóg). Ja miałam ponad 40 ugryzień, kolezanka ponad 20, więc nie chodzi o jedna pluskwe i nieznaczący incydent!! Napisałam do linii już następnego dnia o incydencie. Zero reakcji. Potem w odpowiedzi na automatycznego maila od Sindbad po przejeździe, po raz kolejny opisałam sytuacje. Kolejny raz zero reakcji.Nie mam wątpliwości co do tego co mnie pogryzło i gdzie! Nieakceptowalny jest brak reakcji ze strony linii Sindbad!!!!! Pluskwy to nie żart, bo można je przenieść do swoich domów plus swędzenie i leczenie pogryzien jest bardzo męczące! Ja nie oczekiwalam przeprosin, a jedynie reakcji, aby autobusy zostały specjalnie zdezynfekowane i aby sytuacja nigdy się nie powtórzyła. W drodze powrotnej z Innsbrucka wolałam wybrać przejazd BlaBlaCar, niż zaryzykować trafienie na autobus z pluskwami. Bo patrząc na brak reakcji z firmy, nic się nie zmieniło i pluskwy dalej będą gryzły kolejnych pasażerów.
~Izunia / 2024-07-08 23:29
Ocena: 1.00 / 5
Mam dziś tą nieprzyjemność podróżowania autokarem 111, pilotka powinna wykonywać inną pracę nie będę mówiła jaką. Ale do pracy z ludźmi ona się w ogóle nie nadaje. Wszystko było by dobrze na tym kursie ale bez jej obecności. Firma powinna się zająć takimi osobami.