Najgorsza podróż mojego życia! Jechałam 14.08. z Bydgoszczy do Berlina.
Przy kupnie biletu nie ma żadnej informacji o konieczności przesiadki w Słubicach co uwazam za mylne, szczególnie jeśli popatrzy się na cenę biletu. Gdybym wiedziała o konieczności przesiadki nie zdecydowałabym się w ogole na kupno takiego biletu.
Cała podróż była opóźniona o ponad godzinę. Po wyjechaniu z Bydgoszczy, po 25minutach drogi musieliśmy zawracac się na dworzec po 'zapomnianego pasażera' co strasznie opóźniło całą podroz.
Dodatkowo warunki jazdy były niesanitarne. Pan w rzędzie przed nami zaczął wymiotować na siedzenie i podłoge, co było później posprzątane tylko ręcznikiem papierowym, nie muszę chyba tu tłumaczyć jaki zapach niósł się przez całą resztę podróży.
Po dotarciu do stacji Słubice, pan kierowca z nowego autobusu był bardzo niemiły, na zapytanie przepraszam kiedy ten autobus odjeżdża odpowiedział 'a co się pani pyta bez pokazania biletu'. Pierwszy raz jechałam Sindbadem, ciągle czekaliśmy na bagaże, nie widzę potrzeby do takich odzywek. Cała sytuacja na stacji Słubice też absolutny harmider.
Ogolnie patrząc na cenę biletu na podróż która powinna trwać max 6h to jakieś czyste nieporozumienie.
nie polecam nikomu
ZaletyNic
~karolina / 2023-02-25 21:36
Ocena: 1.00 / 5
jeżdżę tą linią już trochę długo i nigdy mi sie nie zdazylo ze mamy oddzielnie siedzenia z moją siostrą obsługa fatalna ludzie w środku zero kultury jeżeli państwo chcą jechać sindbadem prosze zachowac trochę szancunku do innych i wyciszać telefony podczas jazdy i nie rozkładać tych siedzeń tak żeby leżeć komuś na kolanach :)
~Karolina / 2024-01-28 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Dramat!!!!! Pierwszy raz jechałam tym autobusem do Holandii, tragedia kierowca bardzo wulgarny opryskliwy i chamski, kawa herbata tylko na samym początku była proponowana, było poproszone czy można włączyć film to kierowca stwierdził że jak się nie podoba to można w tej chwili wysiąść bo to nie multikino, smród w toaletach,postój tylko na to żeby wrzucili następnych pasażerów, wstyd!!! Jechałam autokarem 25.01 numer 153. Nigdy więcej w tej firmie. GÓWNO I NASRANE!!!!
ZaletyŻadnych
~Karolina / 2024-04-06 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Szukać czegokolwiek czym dojechać ale nie ta firma. Mój mąż został nie wpuszczony do autokaru, zostawiony na przesiadce w Świecku z powodów rasistowskich (nie jest Polakiem a posiada Kazachski paszport) nie sprawdzono nawet biletu, po prostu uznano go za Ukraińca i stwierdzono, że dla Ukrainy nie ma przejazdów. Z powodu widzi mi się jednego z kierowców mój mąż został zostawiony pomimo biletu i niemieckiego dowodu tożsamości. Sytuacja skandaliczna wręcz chora. Osoby z problemami rasistowskimi powinni nie pracować z ludźmi. Chore.
WadyUwaga, bo mogą znaleźć jakikolwiek głupi powód żeby nie wposcic do autokaru i zostawić pasażera gdziekolwiek.
~Karolinski / 2022-04-03 10:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Klient wyszedł w Słubicach do toalety po powrocie nie było już autokary. Co za wstyd i hańba dla tej firmy. Każdemu odradzam tego gówna !
ZaletyBrak
WadyChamstwo
Grubiaństwo
Brak szacunku do klienta
~Kasia / 2022-05-03 03:26
Ocena: 1.00 / 5
Trasa Lashut- Katowice dwie przesiadki. 40 minutowy postój na tankowanie. W planie podróży brak informacji o przesłankach. Odradzam. Marnowanie czasu.
~Kasia / 2022-05-03 03:26
Ocena: 1.00 / 5
Trasa Lashut- Katowice dwie przesiadki. 40 minutowy postój na tankowanie. W planie podróży brak informacji o przesłankach. Odradzam. Marnowanie czasu.
~Kasia / 2022-11-15 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Pisze tu odnośnie autokaru 37, i pilotki pani Basia.
Jeden wielki dramat! Zero postoju od 5 godzin, gdzie jadąc a innym autokarze postoje były co 2 godziny nawet na 15 min i każdy mógł sobie wyjść. A tutaj jak z dziećmi w przedszkolu. Ludzie nawet wyjść nie mogła z autokaru jak się zatrzyma na przystanku. Kierowcy z panią pilot zamówili sobie kebaby w Jędrzejowie gdzie następnie zatrzymali się na przerwę tylko MOPIE!!! Żeby sami sami zjedli w spokoju.
Obłęd i masakra. Nie życzę nikomu podróży z ta pilotką a jeśli są tez inne takie to współczuje.
Sinbad proszę o lepsza organizacje tras w Polsce bo przez takie firmy ludzie się coraz gorzej denerwują.
~Kasia / 2023-08-04 17:04
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj jechalam juz kolejny raz Sindbad Autokarem.Bylo okropnie.Autokar 111 .Mialam wykupiony podwojny bilet.Panowie kierowcy zarzadali jeszcze 40zl bo bagaz byl zbyt ciezki chociaz mialam prawo na zabranie dwoch bagazy.Walizka moja zostala uszkodzona .Miejsce dostalam blizko toalety.Smrod niesamowity.Nie wiem dlaczego nie ma przystankow w miejscach ,gdzie sa toalety.Mialam wrazenie ze oni przewoza ziemniaki a nie pasazerow ,ktorzy za podroz placa. I zasluguja inne traktowanie.Jestem ta firma bardzo rozczarowana juz kolejny raz.
~Katarzyna / 2022-02-13 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam,w regulaminie widnieje informacja o teście na Covid i obowiązku maseczki, niestety w autobusie nie przestrzega się restrykcji , nic z powyższych nie było sprawdzone,brak odstępu między pasażerami , kichające i kaszlące osoby siedzą że zdrowymi przez to Sama zaraziłam się Covid19, i zostałam narażona na znacznie większe koszty leczenia, dlatego będę walczyć o odszkodowanie.
~Katarzyna / 2022-02-16 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, nigdy więcej. Brudny autokar. I przesiadka, o której nigdzie nie wspomnieli! Bylismy pewni, że to podróż bezposrednia!! Uwazajcie!
ZaletyNie ma!
~Kateryna / 2022-05-03 17:16
Ocena: 1.00 / 5
30.04.22 pojechałam do Włoch autobusem Sindbad. Kupiłam bilet bez przesiadek, bo mam problem zdrowotny. I co dostałem?Autobus spóźnił się na godzinę, a potem przesiadaliśmy się i przez dwie godziny staliśmy w zimnie, czekając na nasz następny autobus, co przysporzyło mi jeszcze więcej problemów zdrowotnych. Gdy wsiedliśmy do autobusu, dowiedzieliśmy się, że nie ma Wi-Fi i nie mogłem zadzwonić do rodziny, aby przywitać mnie z autobusu. Za co zapłaciłam 550 zł?Sinbad stworzył dla mnie jeszcze więcej problemów?
~Kesil / 2022-11-07 11:10
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 7.11.2022.przeprowadziłem z działem obsługi klienta rozmowę zostałem w sposób bezczelny potraktowany przez telefonistke (szok).
I tak samo przy połączeniu z działem reklamacji gdzie chciałem zgłosić skargę.
Dosłownie klient jest na samym końcu.
~Kierowca / 2022-09-17 07:54
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie to co Sindbad robi z ludzi to jakiś sen wariata.
Jadę z Amsterdamu do Krakowa.
Wsiadajac do Autokaru dowiedziałem się o przesiadkę w Dortmundzie.
Ok spoko tylko dlaczego trwało to ponad godzinę?
Nikt z obsługi nie umiał lub nie chciał powiedzieć o której łaskawie podstawi się autokar.
Pani pilot jedna na kilka autobusów.
Szlaban na dworcu też przeciwko załodze...nie możemy wyjechać.
Hanover i postój. Kolejne przesiadki i roszady pasażerów oraz bagaży.
Przed Wrocławiem to samo. Wjazd do Wrocławia na dworzec główny i znów zamiany.
Ja upchniety w ostatnim rzędzie we czterech.
Wspomnę tylko że jeden z nas ma 195 cm wzrostu. Ja przy 175cm nie mam gdzie ułożyć nóg. Taka ciadnota.
Z Wrocławia przez brzeg do Opola strą drogą 94.
Przez wioski????
W Opolu mam kolejną przesiadkę ...
Dramat!!! To tylko 1200km a tą podróż nie ma końca. Amsterdam-Krakow 20 godzin!!!
Brawo Sindbad.
Mój pierwszy i ostatni przejazd z tą firmą.
To zwykły DZIADTRANS.
Łączenie wszystkiego że wszystkim aby tylko jak najtaniej wyszło a ludzie się nie liczą. Niech sobie siedzą 20 godzin skuleni i pokrzywieni...ważne że zapłacili.
ZaletyBrak zalet.
~Kk / 2023-07-24 14:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na rynku, pierwszy i ostatni raz omijajcie tego przewoźnika.
ZaletyBrak
~Kkk / 2022-04-03 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.2 kwietnia 2022r syn jechał z Sindbadem z Olsztyna do Holandii.Tragedia wysadzili ludzi o 22h na mróz i musieli czekać 1.5h.Przy sprzedaży biletu nikt nie informuje o przesiadkach.Syn wielokrotnie jeździł busem i też się przesiadał,ale bus czekał na kolejny.A w tym przypadku potraktowali ludzi jak bydło.Tak się nie robi.
ZaletyBRAK
~Klient od siedmiu bolesci / 2023-08-13 07:06
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie mili kierowcy, ja rozumiem bo kazdy jest zmeczony ale wystarczy byc milym …. Tyle. A i te nieszczesne przesiadki i do ktorego kierowcy nie poszlismy to mowili ze inny bus bo byly zmieniane miejsca w busach i ludzie przesiani no dobra ale dlaczego od busa do busa o 5 rano z walizami. Brak takiej organizacjiz bardzo malo miejsca w busie nie da sie nawet wyprostowac nog ogolnie nie jestem zadowolona za takie pieniadze to bardziej sie oplaca mal busem prywatnym i jeszcze Ci pijacy ukraincy w srodku bozeee
ZaletyCzysto to chyba jedyna zaleta
WadyPoza czystoscia to wszystko
~Kotix / 2023-09-08 02:56
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam usług firmy Sindbad, bardzo obskurny niemiły kierowca i jego zmiennik, brak jakiejkolwiek przerwy na papierosa, bardzo duże chamstwo, brak profesjonalizmu, zdecydowanie wielkie NIE.
ZaletyBrak
~Krystian / 2022-10-26 17:05
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA NAPRAWDĘ NIE POLECAM
Brak postoi, Brak Stewardesa, Drogooooo
~Krzysztof / 2023-09-10 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego przewoźnika kierowcy bardzo hamscy pracują chyba za karę w tej firmie .
Mowa o kierowcach narodowości polskiej.
Wieśniaki w mokasynach i ortalionowej bluzie wielki pań i władca.