Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 35 z 46
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Don / 2024-09-05 21:36
Nie polecam , zawsze spóźnia się kierowca , na odpowiedź czemu pan spóźnia odpowiada ze to nie mój problem -
-
~Dora / 2023-07-23 12:38
Podroz z przesiadka w Swiecku - katastrofa. W pierszym autobusie bardzo niemili kierowcy,smrod rozkladajacych sie fekalii z toalaty.Wedlug informacji kierowcy autobus w Swiecku mial juz czekac lub przyjechac za kilka minut. Z kilku minut zrobilo sie 45 ( czyli od 23,15 do 23,45). Zapakowanie bagazy- nastepne 45(godz. 0,15). Autobus jednak nie udal sie w dalsza podroz.Z rozmowy miedzy kierowcami pasazerowie dowiedzieli sie mimochodem, ze autokar wyjedzie ok godz.3 nad ranem. Rozumie, ze wypadek i zablokowana autostrada to przyczyna niezalezna, ale zarty kierowcy,ze mozna sobie w tym czasie odpalic grilla byla zupelnie nie na miejscu. Po przyjezdzie feralnego autokaru i zapakowaniu pasazerow autokar pekal w szwach.Kobiete z Ukrainy ,ktora miala wykupiony bilet dla matki z dzieckiem, kierowca chcial posadzic na dwoch, daleko od siebie oddalonych miejscach.Na jej protest zareagowal bardzo agresywnie,uzywajac niecenzuralnego,wulgernego slownictwa i nie zrobil nic,aby rozwiacac te sytuacje.
Jezdzilam kilka lat temu kilkakrotnie z tym przewoznikiem i bylam zadowolona - kulturalni kierowcy i piloci, podczas podrozy mozna sie bylo napis goracej kawy/herbaty.Pilot informowal w przebiegu podrozy, dlugosci postuju.
Niestety,widac te czasy to juz przeszlosc.Wspolczuje ludziom,ktorzy zmuszeni byli kontynuowac podroz w tych warunkach, z kolejna przesiadka az do Anglii.
Z oferty tego przewoznika nie mam zamiaru nigdy wiecej korzystac i nikomu tez nie bede polecac. -
~Dora / 2023-07-23 14:12
P.S do wczesniejszej opinii
Gdyby istniala mozliwosc, nie zaznaczylabym zadnej z gwiazdki.Niestety,aby opinia zostala opublikowana,trzeba zaznaczyc chociaz jedna.Tym sposobem "Sindbad" nie wypada "az tak zle". -
~Dorota / 2024-09-16 23:21
Od dwóch dni dzwoniłam ii pytałam jak z wyjazdem do z Jeleniej Góry do Zurichu ze względu na powódź. Zapewniono mnie, że wszystko OK i na pewno zostaniemy dowiezienii. Przyjechał po nas jak zwykle bus żeby dowieźć do autokarów do Okmian i do jechał do Lwówka a tam most zamknięty‼️ taka firma i nie potrafi się dowiedzieć czy drogi przejezdne?
A kierowca z busa zdziwiony, że „ taka ładna droga a Policja nie wpuszcza na uszkodzony most”.
Z Lwówka odwiózł ludzi z powrotem do Jeleniej Góry i ludzie nie mieli czym wrócić do swoich miejscowości spod Jeleniej Góry. -
~Dorota / 2024-09-17 17:49
16.09 była już o godzinie 16 informacja, że most w Lwówku Śląskim jest zamknięty z powodu powodzi ale państwo zarządzający Sindbadem mieli obrady w poniedziałek rano i stwierdzili, że kurs z Jeleniej Góry do Zurichu i innych miejscowości w Niemczech się odbędzie bez problemu. A skończyło się na tym, że kierowca zabrał o 21:15 pasażerów z Jeleniej Góry żeby poobwozić ich po miejscowościach zalanych i przed północą przywieźć z powrotem do Jeleniej Góry i pozostawić bez rozwiezienia do domów. -
~driver / 2021-11-04 09:09
Proszę pouczyć kierowcę autokaru, aby podczas jazdy z pasażerami zachował bezpieczną odległość od pojazdów poprzedzających, gdyż swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem za kierownicą pojazdu stwarza zagrożenie w ruchu drogowym oraz naraża na śmierć pasażerów.
Otóż dn.03 11 2021 w godz. 12 - 13 na trasie Wejherowo - Rumia kierowca pędzi autokarem z szybkością 80km./h w odległości zaledwie 4 - 5 metrów (!!!) za pojazdem poprzedzającym go... łamiąc tym samym obowiązujące przepisy o ruchu drogowym.
Wystarczy, aby wybiegł pies na drogę i katastrofa drogowa na zamówienie tegoż kierowcy !Wadykierowca autokaru podczas jazdy łamie przepisy o ruchu drogowym. Jest nieodpowiedzialny ! -
~Ed / 2022-08-14 03:16
Uwaga dzisiaj podróżuje z Polski do Niemiec obsługiwany Prze ta pseudo firmę. Przy 17ngodzinach jazdy mamy jedba przerwę pół godziny. Mało tego kierowca zatrzymuje się na przerwie w miejscu gdzie pół godziny czeka się w sklepie w kolejce. Kultura osobista kierowców przepraszam z kulturą niema to nic wspólnego. Odradzam podróż tym dylizansem ZaletyŻadnejWadyNiema pozytywów -
~Eea / 2023-07-23 21:22
Kupiłam bilet na Sindbada a jadę autokarem który ma tylko tablice Sindbada kurs 217 o co chodzi niechce jeź
dzić z podstawionymi przewoźnikami niewygoda ciasne siedzenia.ZaletyNiemaWadyCiasnota smród z ubikacji -
-
~Ekspasażerka / 2022-02-22 16:10
Jestem zażenowana tą firmą. Strona przez którą kupowałam bilet pokazywała 0 przesiadek, jednak dopiero w autobusie okazało się, ze mam dwie. Gdybym wiedziała o tym, zdecydowałabym się na skorzystanie z usług innego przewoźnika.
Zostałam wprowadzona w błąd. Oczywiście przewoźnik nic sobie z tego nie robi, ponieważ w regulaminie jest zapis o możliwości zmiany trasy. Nie polecam.
-
~Elżbieta / 2023-06-12 12:58
Zakupiłam bilet dla trzech osób za 855 zł w tym samym dniu anulowała m i potrącono mi 300 zł wielkie oszustwo i naciąganie ZaletyBlaWadyWysoka prowizja za anulacji biletu -
~Emilia / 2022-10-07 19:15
Autokar Hagen-Olsztyn. Autokar nr 146.
Przesiadka w Dortmundzie, kolejna o 5 rano na granicy do utokaru 138. Kultura kierowców i pilotki zaskoczyła mnie bardzo z negatywnej strony. Bardzo nieuprzejmi, wręcz wulgarni. Po upadku mojej mamy w autokarze, z powodu bardzo ostrego hamowania , spowodowanego tzw "jazdą na zderzaku" ciężarówki, zamiast uzyskać pomoc zostałyśmy zaatakowane słowami że po autobusie sie nie spaceruje, mama była w toalecie, i miała do niej 2 kroki. Nie zdążyła złapać oparcia które, złożył pan keirowca idąc po kawę. Bo najwyraźniej było mu za ciasno. Mama upadla tyłem, uderzając głowa o kant poreczy. Zajęłam się jej krwawiąca opuchniętą raną, ponieważ od strony załogi nie otrzymałyśmy żadnej pomocy. Oprócz prowadzącego kierowcy znajdowało sie jeszcze w autokarze 5 innych. Kultura wypowiedzi tych panów to po prostu, mówiąc zwyczajnie- chamstwo i buractwo. Do tego dochodzi rozmowa telefoniczna w czasie prowadzenia pojazdu. Niedopuszczalne po prostu.
Brak możliwości korzystania z toalety w czasie postoju, na których to toalet brakowało, lub zwyczajnie nie było czasu na skorzystanie z nich. Pan kierowca po otrzymaniu opłaty, 1,5 euro za skorzystanie z toalety w autobusie na postoju stwierdził że to nie jego wina, że na postojach nie ma toalet.
Szkoda że nie moge dodać zdjęć. A takie posiadam i w poniedziałek udaję sie do biura złożyć oficjalną skargęZaletyBrakWadyWszelkie możliwe, zero profesjonalizmu, chamstwo, agresja, agresywna jazda, rozmowa przez tel w czasie prowadzenia pojazdu, brak empatii, -
~Eugeniusz / 2022-02-19 11:17
Nie ma człowieczeństwa, tylko jedno chamstwo! Kierowcy są niegrzeczni, nie ma człowieczeństwa. moja podróż odbyła się 19 lutego ze szwecko do Warszawy, jestem niepełnosprawnym i kierowca musiał wrzucić mój bagaż do autobusu, ale zażądał pieniędzy. przerażenie i wstyd. nie polecam Wady100% -
~Ewa / 2022-06-02 09:53
Złodzieje okradli mnie i mimo zgłoszenia zero reakcji kierowca jak poprosiłam żeby zadzwonił do poprzedniego autokaru powiedział że nie ma z nimi kontaktu !!!! -
~Ewa / 2024-05-15 15:27
Jechalam z Frankfurtu do Opola 8 maja 2024 autokarem nr25 Autokar mial usterke. Lecialo tylko lodowe powietrze. Bylo bardzo zimno.Nikt nie zaproponowal cieplych napoji
Teraz wlasnie odchorowuje podröz! Mysle,ze firma sindbad zainteresuje sie zdrowiem i bezpieczenstwem swoich pasazeröw -
~Francja / 2021-11-04 10:27
Nie polecam !! Ostatni raz korzystam z simbada. Wygoda tragedia .. opóźnienia nawet o 2 godziny bez korków. Nie przenoszą bagażu nie polecam !!! WadyBrak wygody,opóźnienia, nie przenoszą bagażu -
~Gekon 400 / 2023-02-05 21:18
Dno i wodorosty . Omijać szerokim łukiem siada. Zostałem potraktowany jak śmieć przez kierowcę autobusu 154 w monachium.Na początku stwierdził brak miejsc choć bilet miałem kupiony.Pozniej stwierdził że jestem pijany i mam wypierdzielać. Na nic nie pomogła rozmowa zimny drań olał mnie chamskim zachowaniem. Nie zabrał mnie i musiałem jechać 5 lutego i straciłem kolejne pieniądze.Mój wujek jest świadkiem sytuacji. Sprawę zgłoszę i nie zostawię tego będę walczył o przeprosiny i zwrot pieniędz. ZaletyBrakWadyBuractwo wśród kierowców. -
-
~Glodna i Spragniona / 2023-01-05 15:13
To nie autobus to tortura
Jechalam na Gwiazdke z 23.12.2022 na 24.12.2022 przez 16 godzin nie bylo przerwy, tylko przesiadki na miejscach gdzie nie dalo sie kupic ani wody ani jedzenia. Warunki gorsze niz w Aushwitz a jeszcze placic nam kaza. Zeby tego nie starczylo to kierowca nie zatrzymal sie na mojej stacji docelowej, musialam biec do niego i go blagac by mi otworzyl drzwi i pozwolil wysiasc.Zaletyzadne -
~Gosia puzia / 2022-09-13 03:22
Poziom oceny zero ale to z Słubic do Hollandi zamiast prosto to jeszcze do Dortmundu jechaliśmy zawieść innych pasażerów co w bilecie nie było dortmundu ZaletyŻadnej jeden kierowca opryskliwyWadyZero -
~Gówno / 2022-12-18 17:02
Złodzieje, oszukujecie ludzi i wysysacie kasę. Zgłoszenie poszło gdzie trzeba. Powodzenia dzbany. ZaletyNie Ma !!!!WadyWszystko, gnomy co odbiraja telefony powinny pracować u ruskich z takim podejściem. -
~Grzegorz / 2023-02-25 00:13
Korzystam, z firmy od lat, to co się dzieje teraz przechodzi ludzkie pojęcie. Zmiana autokaru bez jakiejkolwiek informacji z 146 na 304. Pomimo wykupionych biletów obok siebie, siedzieliśmy oddzielnie. Bagaż partnerki został uszkodzony. Bagaże są nieszanowane i rzucane. Nie polecam, dla Mnie totalne dno i wodorosty. ZaletyŻadnych. Coraz gorzej.WadyNie ludzkie zachowanie kierowców. Zero empatii.
strona 35 z 46
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »