Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 929 opinii

2.43 / 5

  • Poziom cen
    2.66
  • Oferta
    2.65
  • Jakość obsługi
    2.23
  • Wygoda
    2.23

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czasss / 2022-07-27 04:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety fatalne przeżycie. Pasażer zdany na siebie, wysadzony w słubickich, wgl nie pokierowany. Pani pilot opryskliwa. Łazienki brudne i śmierdzące… przejazd Belgia- Polska beznadzieja :(
    Zalety:(
    WadySporoooooo
  • ~Czikoritaa / 2022-12-22 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nie dość że drogo to zero profesjonalizmu. Robią łaskę że ludzie z nimi jeżdżą i dają im zarabiać!!!! Tfuuu. Nigdy więcej.
  • ~Damian / 2021-08-22 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem dlaczego ludzie podrozuja z ta firma. Obsluga nie mila. Kierowcy hamy. Ceny biletow wysokie. Nie punktualni. Brud w toalecie
    ZaletyZadne
    WadyBrak kultury osobistej pilota. Wysoka cena. Nie rzetelnosc. Ograniczenia z zasiegiem. Brud w autokarze
  • ~Damian / 2022-12-17 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałem miejsce z przodu autokaru 27.11 wyjazd miałem 17.12 i dostałem miejsce 54 zadzwoniłem do biura w trakcie rozmowy pani powiedziała że to nie jej problem tylko kierowcy i się rozłączyła katastrofa
    ZaletyBrak
    WadyZaduzo by pisać tyle jest wad
  • ~Damian / 2023-10-15 05:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem tą nieprzyjemność podrożowac z nimi to było straszne w autobusie smród z toalety kierowca i obsługa tak opryskliwi i nieprzyjemni że miałem wrażenie że robiś tam za kare jechałem pierwszy i ostatni raz
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Dana. / 2023-12-16 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jedziemy autokarem ,z Londynu do Swiecka (bo tam przesiadka) wyruszyliśmy o 7mej rano i nie było jeszcze oficjalnej przerwy .Ludzie Kochani co ten Sindbad tak zdziadział że kosztem naszym i naszych pieniędzy upycha jak bydło i wozi po Belgii, Holandii, Niemczech żeby dowieźć do centrum polski .Tragedia, zero info.gdzie jesteśmy, gdzie jedziemy .
    ZaletyBrak
    WadyDuuuzo.......
  • ~Daniel Pelizg / 2022-10-13 02:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nadal nie rozumiem tej firmy są pasażerowie którzy nie wykupili dwóch miejsc siedzących , a zajmują dwa siedzące miejsca mało tego kierowca jeden i drugi zajmują kolejne dwa rzędy po obu stronach to jest kpina! Ja Gdy chciałem się przesiąść , usłyszałem z ust Kierowcy przekleństwa i obraźliwe słowa . Dodatkowo usłyszałem proszę wykupić dodatkowe miejsce no kpina ! Najgorsza firma jaką spotkałem !!!
    ZaletyŻadne
    WadyChamstwo na salonach , bezczelni kierowcy bez kultury, buractwo ze wsi ! Proszę o zwrócenie uwagi kierowcą z kursu z Maidston kierunek Rzeszów nr.autobusu 284. Tacy kierowcy nie powinni pracować w tej firmie brak kultury, chamstwo w stosunku do klienta
  • ~Dawid / 2022-07-30 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat przerw nie robią miejsca na nogi nie ma sjhshshdhdbdbdb
    ZaletyNie ma zalet rządnych
    WadyWady wszystkie mozliwe
  • ~Dawid / 2024-09-26 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Agresywny kierowca który wywalił mnie po 200 km,nie oddali mi jednej torby podróżnej.pani w reklamacji tępa mówi że torba została wydana więc tłumaczę że miałem dwie torby a ta dalej że jedna została wydana.Chamy złodzieje straciłem wszystkie swoje zeczy.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i dbanie o bagarz
  • ~Diana / 2023-03-03 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilet na wyjazd z Katowic do Francji ( kurs do Barcelony) na dzień 28.09.2022 autobusem Sindbad. Wcześniej czytałam opinie (głównie negatywne )jakie wystawiają podróżni, ale chciałam osobiście to sprawdzić i wybrałam się w podróż. Z Katowic jechał autobus piętrowy nr 300 i bardzo fajne szeroko rozstawione fotele i podnóżki na nogi, ucieszyłam się ...do momentu gdy była przesiadka w Słubicach na utobus nr 303, jak zobaczyłam małą odległość pomiędzy siedzeniami i brak podnóżek na nogi to byłam w szoku, w dodatku cały autobus był zapełniony podróżującymi i to na taką odległą miejscowość jak Barcelona. Moje zdziwienie było, gdy klienci co często kursują na tej trasie mówili, że taki bylejaki autobus przeważnie posyłają na tej trasie, Więc przekonałam się na własnej skórze co znaczy ta firma Sindbad i jak traktuje swoich pasażerów, po takiej jeździe człowiek zmęczony, opuchnięte nogi. Opóźnienie 2 godziny. Jak można tak traktować ludzi? Czy chodzi wam o ilość upchanych ludzi i złą opinię, czy o jakość i dobra opinię firmy? Podróżni przemyślcie podróż w tym kierunku i piszcie opinie, czy coś się zmieniło.Diana
    Wady
    Ciasny i niewygodny autobus na daleką trasę, brak podnóżek, mała odległość między siedzeniami przez co podróżni zmęczeni. Drogie bilety w stosunku do jakości
    WadyAutobus jak dla przedszkolaków, mało miejsca obok pasażera i przed kolanami też mało miejsca. Zmieńcie ten autobus, jak traktujecie ludzi. Sami spróbujcie podróźować 26 godzin w niewygodzie, nie można rozłoźyć fotela, bo się leży na pasażerze z tyłu.. NIE POLECAM
  • ~Dominik / 2023-06-23 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałem z disburgu do nowego miasta Lubawskiedo klimatyzacja zepsuta cały czas zimne powietrze ludzie kurtkach
    WadyJechałem z disburgu do nowego miasta Lubawskiedo klimatyzacja zepsuta cały czas zimne powietrze ludzie kurtkach
  • ~Don / 2024-09-05 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , zawsze spóźnia się kierowca , na odpowiedź czemu pan spóźnia odpowiada ze to nie mój problem
  • ~Dora / 2023-07-23 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Podroz z przesiadka w Swiecku - katastrofa. W pierszym autobusie bardzo niemili kierowcy,smrod rozkladajacych sie fekalii z toalaty.Wedlug informacji kierowcy autobus w Swiecku mial juz czekac lub przyjechac za kilka minut. Z kilku minut zrobilo sie 45 ( czyli od 23,15 do 23,45). Zapakowanie bagazy- nastepne 45(godz. 0,15). Autobus jednak nie udal sie w dalsza podroz.Z rozmowy miedzy kierowcami pasazerowie dowiedzieli sie mimochodem, ze autokar wyjedzie ok godz.3 nad ranem. Rozumie, ze wypadek i zablokowana autostrada to przyczyna niezalezna, ale zarty kierowcy,ze mozna sobie w tym czasie odpalic grilla byla zupelnie nie na miejscu. Po przyjezdzie feralnego autokaru i zapakowaniu pasazerow autokar pekal w szwach.Kobiete z Ukrainy ,ktora miala wykupiony bilet dla matki z dzieckiem, kierowca chcial posadzic na dwoch, daleko od siebie oddalonych miejscach.Na jej protest zareagowal bardzo agresywnie,uzywajac niecenzuralnego,wulgernego slownictwa i nie zrobil nic,aby rozwiacac te sytuacje.
    Jezdzilam kilka lat temu kilkakrotnie z tym przewoznikiem i bylam zadowolona - kulturalni kierowcy i piloci, podczas podrozy mozna sie bylo napis goracej kawy/herbaty.Pilot informowal w przebiegu podrozy, dlugosci postuju.
    Niestety,widac te czasy to juz przeszlosc.Wspolczuje ludziom,ktorzy zmuszeni byli kontynuowac podroz w tych warunkach, z kolejna przesiadka az do Anglii.
    Z oferty tego przewoznika nie mam zamiaru nigdy wiecej korzystac i nikomu tez nie bede polecac.
  • ~Dora / 2023-07-23 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    P.S do wczesniejszej opinii
    Gdyby istniala mozliwosc, nie zaznaczylabym zadnej z gwiazdki.Niestety,aby opinia zostala opublikowana,trzeba zaznaczyc chociaz jedna.Tym sposobem "Sindbad" nie wypada "az tak zle".
  • ~Dorota / 2024-09-16 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch dni dzwoniłam ii pytałam jak z wyjazdem do z Jeleniej Góry do Zurichu ze względu na powódź. Zapewniono mnie, że wszystko OK i na pewno zostaniemy dowiezienii. Przyjechał po nas jak zwykle bus żeby dowieźć do autokarów do Okmian i do jechał do Lwówka a tam most zamknięty‼️ taka firma i nie potrafi się dowiedzieć czy drogi przejezdne?
    A kierowca z busa zdziwiony, że „ taka ładna droga a Policja nie wpuszcza na uszkodzony most”.
    Z Lwówka odwiózł ludzi z powrotem do Jeleniej Góry i ludzie nie mieli czym wrócić do swoich miejscowości spod Jeleniej Góry.
  • ~Dorota / 2024-09-17 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    16.09 była już o godzinie 16 informacja, że most w Lwówku Śląskim jest zamknięty z powodu powodzi ale państwo zarządzający Sindbadem mieli obrady w poniedziałek rano i stwierdzili, że kurs z Jeleniej Góry do Zurichu i innych miejscowości w Niemczech się odbędzie bez problemu. A skończyło się na tym, że kierowca zabrał o 21:15 pasażerów z Jeleniej Góry żeby poobwozić ich po miejscowościach zalanych i przed północą przywieźć z powrotem do Jeleniej Góry i pozostawić bez rozwiezienia do domów.
  • ~driver / 2021-11-04 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę pouczyć kierowcę autokaru, aby podczas jazdy z pasażerami zachował bezpieczną odległość od pojazdów poprzedzających, gdyż swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem za kierownicą pojazdu stwarza zagrożenie w ruchu drogowym oraz naraża na śmierć pasażerów.
    Otóż dn.03 11 2021 w godz. 12 - 13 na trasie Wejherowo - Rumia kierowca pędzi autokarem z szybkością 80km./h w odległości zaledwie 4 - 5 metrów (!!!) za pojazdem poprzedzającym go... łamiąc tym samym obowiązujące przepisy o ruchu drogowym.
    Wystarczy, aby wybiegł pies na drogę i katastrofa drogowa na zamówienie tegoż kierowcy !
    Wadykierowca autokaru podczas jazdy łamie przepisy o ruchu drogowym. Jest nieodpowiedzialny !
  • ~Ed / 2022-08-14 03:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga dzisiaj podróżuje z Polski do Niemiec obsługiwany Prze ta pseudo firmę. Przy 17ngodzinach jazdy mamy jedba przerwę pół godziny. Mało tego kierowca zatrzymuje się na przerwie w miejscu gdzie pół godziny czeka się w sklepie w kolejce. Kultura osobista kierowców przepraszam z kulturą niema to nic wspólnego. Odradzam podróż tym dylizansem
    ZaletyŻadnej
    WadyNiema pozytywów
  • ~Eea / 2023-07-23 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilet na Sindbada a jadę autokarem który ma tylko tablice Sindbada kurs 217 o co chodzi niechce jeź
    dzić z podstawionymi przewoźnikami niewygoda ciasne siedzenia.
    ZaletyNiema
    WadyCiasnota smród z ubikacji
  • ~Ekspasażerka / 2022-02-22 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zażenowana tą firmą. Strona przez którą kupowałam bilet pokazywała 0 przesiadek, jednak dopiero w autobusie okazało się, ze mam dwie. Gdybym wiedziała o tym, zdecydowałabym się na skorzystanie z usług innego przewoźnika.
    Zostałam wprowadzona w błąd. Oczywiście przewoźnik nic sobie z tego nie robi, ponieważ w regulaminie jest zapis o możliwości zmiany trasy. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5524
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3388
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 929
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 740
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 391
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 360
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148