Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 860 opinii

2.39 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.19
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2022-06-05 21:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Chamstwo i prywata wśród kierowców. Za nadbagaż kierowca nie wystawił rachunku (przypuszczam, że poszło w kieszeń)
  • ~Ewa / 2022-06-02 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje okradli mnie i mimo zgłoszenia zero reakcji kierowca jak poprosiłam żeby zadzwonił do poprzedniego autokaru powiedział że nie ma z nimi kontaktu !!!!
  • ~Karol / 2022-06-02 04:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Ostatni raz jadę.
    Pasażerowie rozkładają se fotele jak chcą.
    Buractwo i prostactwo.
    Picie rozlewanie alkoholu,brak reakcji kierowców.
    Po prostu szkoda na ten autobus wydawać siano,za taki niski konfort jazdy a ludzie jak święte krowy.
    Zaletybrak
    WadyPicie w autobusie,brak reakcji kierowców,opuszczanie siedzeń przez pasażerów maksymalnie bez zgody osób siedzących za nimi
  • ~Joanna / 2022-05-29 15:59
    Ocena: 4.50 / 5
    28.05.22 kurs Hannover-Chełm.
    Podczas trasy autokarowy komputer się zbuntowal. Trzeba było się we Wrocławiu przesiąść do innego autokaru i potem ,wg planu,w Opolu. Dzięki niesamowicie operatywnej i profesjonalnej pilotce wszystko zadziało się błyskawicznie. Nikt z pasażerów chyba nie odczuł dyskomfortu.Kierowcy sprawnie wyladowali bagaże, autokar zatrzymał się obok tego busa,do którego mieliśmy się przesiasc ,by pasażerowie nie musieli błąkac się z bagażem. W Opolu podobnie. Juz dawno nie jeździłam Sindbadem do Polski i teraz widzę nieporównywalna z wcześniejszą kulturę jazdy. Pewnie nie zawsze trafia się na tak sympatycznych kierowców i pilotów ale ja miałam szczęście. Zadziałała kompetencja. Brawo,trzymajcie taki fason dalej.
    ZaletyKompetencja,zaangażowanie
    WadyDzisiaj nie bylo.
  • ~Sebastian / 2022-05-27 22:45
    Ocena: 4.50 / 5
    Polecam tylko gdzie stweardessy które zawsze nam towarzyszyły
  • ~Roman / 2022-05-27 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijac szerokim lukiem.Brak informacjii o przesiadkach, opryskliwi kierowcy , kompletny brak profesjonalizmu. Skasowac za kurs a klienta maja w d....e
    Kategorycznie odradzam!!!
    ZaletyZadnych
    WadySame
  • ~Dorota P. / 2022-05-26 22:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Podroz z Holandii do Polski to katastrofa.Brudny autobus z zewnatrz i wewnatrz.Toaleta smierdzaca na caly autobus. 1wsza czesc trasy-kierowca ok,2ga czesc trasy kierowca i pilotka-katastrofa. 3cia czesc trasy-autokar nr21-bardzo mily kierowca a autokar zadbany.
  • ~KS / 2022-05-25 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Firmo Sindbad zmiencie sie, powroccie do traktowania klientow jak sprzed brexit. Naprawde milo bylo jezdzic z Wami przez 16- lat
    ZaletyMoge odpisac tylko te zalety sprzed brexit a bylo ich wiele ,: gorace napoje, mila obsluga, fajny, wesoly kierowca traktujacy ludzi z szacunkiem. Zawsze polecalam te firme znjomym Polskim I Anglielskim.
    WadyTraktowanie klientow podmiotowo, a przeciez to my dajemy Wam prace I pieniadze. Nie moge zdejmowac butow w autkarze, glosne puszczanie filmow, ( na co klienci nie maja wlplywuw) brak mozliwosci zakupienia cieplych napojow, klimatyzacja uzalezniona od nastroju kierowcy. Strasznie wysokie oplaty za przwoz bez praw klienta. Nie polecam t nikomu.
  • ~Anna / 2022-05-25 19:26
    Ocena: 4.50 / 5
    Jechałam z Malborka do Duisburg wraz z dziećmi z przesiadka i jestem zadowolona. Autokar czysty, obsługa miła. Nie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy. Właśnie jade z powrotem do Polski i również wszystko jest w porządku. Uważam, że wiele zależy od ludzi i ich zaangażowania. Wiadomo każdy jest tylko człowiekiem i czasem ma gorszy dzień. Praca w tym zawodzie do łatwych nie należy. Wielogodzinna jazda i odpowiedzialność jest duża. My w zamian mimo wszystko możemy być mili dla kierowcy i pilota i mieć więcej zrozumienia dla innych.
    ZaletyWygoda jazdy, miła obsługa
    WadyPrzesiadki
  • ~Jędrek / 2022-05-25 12:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciasnota 26 cm odstępu między siedziskiem a oparciem foteli .Naiwnie tłumacza to Setra
    produkuje takie autobusy .Tak jakby to nie Sindbad zamawiał takie konfiguracje.Dzięki awarii autobusu Sindbad swoją podróż kończyłem w autokarze tej samej marki ale mającym po jednym rzędzie foteli mniej . Dzięki czemu można było jechać komfortowo
    ZaletyDuża ilość połoczeń
    WadyPasażer to tylko pieniądze.Jego wygoda to ostatnia rzecz oktora zadbają .Wifi strach używać klima używam wcale lub bardzo słabo . Traktują jak bydło raz zostałem na przystanku w Słubicach bo pani pilotka stwierdziła skoro wszyscy są to możemy już jechać .Autobus wyjechał przed czasem.Kierowca z innego autobusu zawrócił mój autobusy Po 4 razie powiedziałem nigdy więcej i dotrzymóje słowa
  • ~Honorata / 2022-05-22 11:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja ogólnie mogę jeździć Sindbadem zawsze tam byłam zadowolona choć uważam że pilot powinien bardziej sprawdzać pasażerów siedziałam z jednym Panem i obydwoje stwierdziliśmy że wszystko ok tylko odór zapach tego alkoholu nam mocno przeszkadzał po jednym piwie tak nie śmierdzi w autokarze, ale przeżylim podróż, drugie co mię rosmieszylo dzwonię do pani do biura w Opolu, mam zakupiony bilet do Rotterdamu pytam się czy muszę dopłacić bo chce jechać do Hagi i przełożyć termin wyjazdu, Ona nie wyjaśnia mi że nie mam kosztów dodatkowych bo to przed Rotterdamem tylko utwierdza mnie w błędnym kole, ludzie nie muszą być zorientowani co gdzie się znajduje, ale jestem pewna że pani była bardzo zorientowana. Ja za pierwszym razem czy będę musiała dopłacać za bilet, ona mi mówi że jak będę jechać będę miała wyznaczony termin to mi powie. To pokazuje jacy ludzie są, i powiem smród w autokarze był okropny. Mało fajne to.
  • ~TraNspulator / 2022-05-18 10:42
    Ocena: 1.75 / 5
    18 05.22 nie mìla ruda pani grazyna na pokladzie i przeklinajacy kierowca nr 50 autobusu,polowa ludzi to uchodzce a na grqnicach kazdego sprawdzaja i pytaja sie gdzie i co bedzie robil .dzieki ale nie skorzystam wiecej
  • ~Gaba / 2022-05-17 12:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Jechałam Wrocław Kassel 12.05.22 nr6.Kulturalni sympatyczni kierowcy.polecam
  • ~Gred / 2022-05-16 09:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Sindbada usługi sięgnęły dna.Za każdym razem czekam ponad godz.na wyjazd z mojego miasta bo takie ma opóżnienie.Dużo osób nietrzeźwych jedzie brak pilota.Ogólnie wielki chaos a bilety coraz droższe.Przyjazd a na drugi dzień wyjazd jest już o 10 euro droższy a kiedyś tak nie było.Chcą się nachapać a usługi schodzą na psy.
  • ~Roman Hrabovskyi / 2022-05-13 05:02
    Ocena: 2.00 / 5
    We will never use Sindbad again. Service is zero. The attitude towards passengers is terrible. The driver was not adequate, threw luggage. As a result, he broke my suitcase. Companies are advised to pay attention to such incidents. I wrote a letter complaining about damaged luggage - no reaction. Apparently the company lacks drivers once they hire such brats.
  • ~Cicha / 2022-05-09 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam! Obsługa nerwowa, podczas kupna biletu nie informują o przesiadkach, przy każdej przesiadce 3 razy w trzech kolejkach trzeba stać. Wydrukowany bilet z miejscem jest po nic bo wszechwładny kierowca drugi raz sam rozdziela miejsca i po to za każdym razem tez jest kolejka. Tragedia gorzej niż za komuny…
    WadyTylko wady
  • ~Jestem na nie / 2022-05-08 22:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia. Kupiłam bilet bez przesiadek, a miałam dwie. Fotele nieładnie pachniały, tak jakby nie prali ich od roku. Ludzie zdejmują buty nie myśląc o tym że mają spocone stopy. Internet który jest oferowany nie działa. Obsługa niechlujna. Wygląda to wszystko mało profesjonalnie i bez szacunku do klienta. Bardzo bardzo odradzam tego przewoźnika.
  • ~Kateryna / 2022-05-03 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    30.04.22 pojechałam do Włoch autobusem Sindbad. Kupiłam bilet bez przesiadek, bo mam problem zdrowotny. I co dostałem?Autobus spóźnił się na godzinę, a potem przesiadaliśmy się i przez dwie godziny staliśmy w zimnie, czekając na nasz następny autobus, co przysporzyło mi jeszcze więcej problemów zdrowotnych. Gdy wsiedliśmy do autobusu, dowiedzieliśmy się, że nie ma Wi-Fi i nie mogłem zadzwonić do rodziny, aby przywitać mnie z autobusu. Za co zapłaciłam 550 zł?Sinbad stworzył dla mnie jeszcze więcej problemów?
  • ~Kasia / 2022-05-03 03:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Lashut- Katowice dwie przesiadki. 40 minutowy postój na tankowanie. W planie podróży brak informacji o przesłankach. Odradzam. Marnowanie czasu.
  • ~Kasia / 2022-05-03 03:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Lashut- Katowice dwie przesiadki. 40 minutowy postój na tankowanie. W planie podróży brak informacji o przesłankach. Odradzam. Marnowanie czasu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961