Witam serdecznie dzis jechałam autokarem Nr.48 z opola do karlsruhe zachowanie Pilotki jest bardzo chamskie traktuje pasazerów hoch przewóz bydła .To jest nie do przyjecia zeby kieriwca jadac autokarem pusał jednoczesnie na Telefonie.Jesli chodzi o grupe jadacs dzis do karlsruhePan Denis Pan Ryszard i Pani Pilotka kłócac sie przy padazerach to jest nie do przyjecia żadnych dokładnych informacji źadnego Filmu a juz nie mówiac o napojach .Przykro mi ze taka Firma ma tak nieprofesionalna załoge.
ZaletyŻadnych
WadyBraknie miejsca aby wpisac
~Anna / 2024-06-27 07:25
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, kierowcy bardzo nieuprzejmi, pilotka jakby była w autokarze za karę.
~Annna / 2023-08-26 05:56
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT!!! PODRÓŻ 19/20.07.2023R ZE SŁUPSKA DO PARYŻA.
AUTOKAR PRZYJECHAŁ O CZASIE, A ODJECHAŁ Z GODZINNYM OPÓŹNIENIEM.CZEKANIE PRZED AUTOBUSEM GODZINĘ W SŁOŃCU - ŚREDNIA PRZYJEMNOŚĆ. TYLE TRWAŁO LOKOWANIE PASAŻERÓW I PAKOWANIE BAGAŻY - ZEPSUTA DRUKARKA DO OZNAKOWANIA BAGAŻY. MIMO, ZE POCHŁONĘŁO TO TYLE CZASU I TAK WYZNACZONE MIEJSCE PRZEZ KIEROWCE BYŁO ZAJETE. HAOS I BAŁAGAN, WSZYSCY SZUKALI SWOJEGO MIEJSCA, PO KILKA OSÓB DOSTAWAŁO TEN SAM NR FOTELA - BAJZEL I NIEPOTRZEBNE STRESY. PERSONEL PODCZAS PODRÓŻY GORĄCO ODRADZAŁ KORZYSTANIE Z TOALETY W AUTOBUSIE, TYLKO W OSTATECZNOŚCI - BO BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO W AUTOBUSIE, BO JEST LATO- MOZNA PRZECIEŻ CZĘŚCIEJ OPRÓŻNIAĆ!!! I FAKTYCZNIE ZALATYWAŁO SMRODEM. KRÓTKIE RZADKIE POSTOJE - PEWNIE Z POWODU OPÓŹNIENIA. NA KONIEC PODRÓŻY NIESPODZIANKA - ZMIANA MIEJSCA WYSIADKI- 20 KM DALEJ NIŻ W BILECIE, MIAŁO BYĆ NA PLACU CONCORDE, ALE NIKT Z PERSONELU NIE BYŁ UPRZEJMY POINFORMOWAĆ O ZMIANACH. PO CO KAŻĄ PRZY KUPNIE BILETU PODAWAĆ NR TELEFONU, EMAIL ??? WYSTARCZYŁ BY SMS. DRAMAT. ROZWAŻAM NAPISANIE SKARGI DO GŁÓWNEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO, CZYTAJĄC OPINIE, RADZĘ TO I INNYM. SINDBAD JEST MONOPOLISTĄ, NIE MA KONKURENCJI I DLATEGO POZWALA SOBIE TAK TRAKTOWAĆ LUDZ. MYŚLĘ ,ŻĘ CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ. GORĄCO NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA.
ZaletyB R A K
WadyW I E L E
~ANNNA / 2023-08-26 06:07
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT!!! PODRÓŻ 19/20.07.2023R ZE SŁUPSKA DO PARYŻA.
AUTOKAR PRZYJECHAŁ O CZASIE, A ODJECHAŁ Z GODZINNYM OPÓŹNIENIEM.CZEKANIE PRZED AUTOBUSEM GODZINĘ W SŁOŃCU - ŚREDNIA PRZYJEMNOŚĆ. TYLE TRWAŁO LOKOWANIE PASAŻERÓW I PAKOWANIE BAGAŻY - ZEPSUTA DRUKARKA DO OZNAKOWANIA BAGAŻY. MIMO, ZE POCHŁONĘŁO TO TYLE CZASU I TAK WYZNACZONE MIEJSCE PRZEZ KIEROWCE BYŁO ZAJETE. HAOS I BAŁAGAN, WSZYSCY SZUKALI SWOJEGO MIEJSCA, PO KILKA OSÓB DOSTAWAŁO TEN SAM NR FOTELA - BAJZEL I NIEPOTRZEBNE STRESY. PERSONEL PODCZAS PODRÓŻY GORĄCO ODRADZAŁ KORZYSTANIE Z TOALETY W AUTOBUSIE, TYLKO W OSTATECZNOŚCI - BO BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO W AUTOBUSIE, BO JEST LATO- MOZNA PRZECIEŻ CZĘŚCIEJ OPRÓŻNIAĆ!!! I FAKTYCZNIE ZALATYWAŁO SMRODEM. KRÓTKIE RZADKIE POSTOJE - PEWNIE Z POWODU OPÓŹNIENIA. NA KONIEC PODRÓŻY NIESPODZIANKA - ZMIANA MIEJSCA WYSIADKI- 20 KM DALEJ NIŻ W BILECIE, MIAŁO BYĆ NA PLACU CONCORDE, ALE NIKT Z PERSONELU NIE BYŁ UPRZEJMY POINFORMOWAĆ O ZMIANACH. PO CO KAŻĄ PRZY KUPNIE BILETU PODAWAĆ NR TELEFONU, EMAIL ??? WYSTARCZYŁ BY SMS. DRAMAT. ROZWAŻAM NAPISANIE SKARGI DO GŁÓWNEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO, CZYTAJĄC OPINIE, RADZĘ TO I INNYM. SINDBAD JEST MONOPOLISTĄ, NIE MA KONKURENCJI I DLATEGO POZWALA SOBIE TAK TRAKTOWAĆ LUDZ. MYŚLĘ ,ŻĘ CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ. GORĄCO NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA.
~Arkadiusz / 2022-11-01 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Witam właśnie jadę numer 86 do Opola z synem i nawet nie ma pilota A jak się spytałem czy są ciepłe posiłki to odpowiedź była przerażająca dziękuję za taką obsługę jeżdżę od 2000 rok karate stała klienta
~Artur / 2023-08-29 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Toalety non stop awarie kiedy nie jadę sa pozamykane brak możliwości kupienia kawy lub herbaty na prośbę puszczenia filmu pilot twierdzi ze sa popsute telewizory jak można taki autokar wypuścić w trasę a w regulaminie jest napisane że jeżeli klient coś zrobi ze autokar będzie uziemiony to placi karę 500 zl za kazdy dzien ale ze właściciel wypuszcza takie gowno w trasę to jest ok nie ponosi żadnych odpowiedzialności dramat nie polecam nie wspomnę o chamskim zachowaniu kierowców i pilotów traktują pasażerów jak zwierzęta na stronie się chwala jaka to nie maja nowa flotę i wogole żenada cena biletu samolotem podobna z wyprzedzeniem więcej tym głównej bo tak to trzeba nazwać bo tak śmierdzi tam z tych kibli nie polecam jeździć
ZaletyBrak
WadyZa dużo by pisać
~Asia / 2022-08-12 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Autokary mają prawie godzinne opóźnienie a konsultantka daje pokrętne usprawiedliwienia, obiecując też niezwłoczny przyjazd autokaru co mija się z rzeczywistością, bo autokar nie przyjeżdża. Nie polecam tego przewoźnika zdecydowanie
~asia / 2022-08-12 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Spóźniają się prawie godzinę, twierdzą że autokar już stoi a pasażer jest na niewłaściwym przystanku, następnie obiecują że już jedzie, że będzie za 5 min, następnie za 10 min. Itd. i pokrętnie tłumaczą o jakiejś awarii. NIE POLECAM!!! TEGO PRZEWOŹNIKA!!!
~Asia / 2022-09-21 01:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Jechałam Haga-Wrocław 15h. Przesiadka przed granicą, zamieszanie masa sindbadów, nie było trudno się zgubić u siebie i garaż
Wielkie zamieszanie, a ludzie pomęczeni.Wcześniej kierowca tak jakby szukał parkingów po omacku, nie wiedział gdzie co jest jest w tych Niemczech. Za wszelką cenę robił postoje żeby tylko nie korzystać z wc w autokarze. W samym autokarze brak gniazdek do prądu, dobrze, że miałam powerbanka-niewygoda straszna, nogi prawie pod brodą!Walizkami rzucają, obydwie porysowane. Wrocław-Lyon trasa to był też koszmar. Przesiadka w Świecku i po raz kolejny zamieszanie, brak pilotki na tak długiej trasie. Ponad 20h w niewygodach; nie polecam!
ZaletyBrak
WadyCeny biletów wcale nie niskie! Niewygoda, brak szacunku do pasażerów-wożenie jak wora kartofli, opóźnienia i dezinformacja
~Aska / 2023-03-27 10:25
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia autobus 78 bez pilota niema kawy, picia nic Internet nie dziala prad nie dziala ,kierowca sie cieszy że trzeba było z domu zabrac.Siedzenia tak blisko siebie że nie można swobodnie nog trzymać juz nie ma szansy na rozłożenie wcale.Odjezdzaja beż sprawdzenia czy kogoś nie brakuje.Prosisz o miejsce do 20 nr dostajesz 30.Gorszych Lini nie spotkałam odena -1 Toaleta brudna.Po prostu jak by bydło przewozili.
Zalety0 zalet
WadySame wady
~Aska / 2023-03-27 10:25
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia autobus 78 bez pilota niema kawy, picia nic Internet nie dziala prad nie dziala ,kierowca sie cieszy że trzeba było z domu zabrac.Siedzenia tak blisko siebie że nie można swobodnie nog trzymać juz nie ma szansy na rozłożenie wcale.Odjezdzaja beż sprawdzenia czy kogoś nie brakuje.Prosisz o miejsce do 20 nr dostajesz 30.Gorszych Lini nie spotkałam odena -1 Toaleta brudna.Po prostu jak by bydło przewozili.
Zalety0 zalet
WadySame wady
~Asnieres92 / 2025-02-16 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia ważone walizki w domu na normalnej wadze było 13kg i 14 kg a u kierowcy 15 i 19 i 10 euro to jest normalny przekręt !!! Nie punktualnie miał był wyjazd o 12.00 a wyjechał o 13.00!!!
ZaletyŻadnych
WadySame wady nigdy w życiu już z nimi nie pojadę!!!
~Ax / 2021-08-31 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Witam dziś byłam pasażerem sinbadu jechałam z Opola do Zamościa jestem zaskoczona jakimi mogą być kierowcy hamskimi brak kultury y wręcz hamami nie liczą się z nikim dzwoniłam na infolinie że będę jechała z trójka dzieci i proszę o fotele obok siebie pan który dziś wpuszczał ludzi wręcz krzyczał na mnie kazał mi iść i nie dyskutować dzieci siedziały osobno nie wiem dlaczego tak się zachowója nie zatrzymują się na przerwy jak już to tylko stają na takich parkingach gdzie niemożna skorzystać z toalety itp
ZaletyŻadne
WadyHamstwo
~Bartek / 2023-01-25 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Zarezerwowalem bilet i dosłownie 15minut po rezerwacji go anulowałem. Zapłaciłem 300zl a sindbad zwrócił mi tylko 30zl!. Nigdzie przy zwrocie nie było napisane ile dostanę, dopiero po kliknięciu „dokonaj zwrotu” zostałem poinformowany ze na konto wraca mi 30zl! Osoby na infolini kompletnie nie wiedza co mówią, jedna pani mówi mi ze jak najszybciej mam samodzielnie dokonać zwrotu a drugi pan mówi ze powinnem dzwonic i dokonać zwrotu telefonicznie. Kpina, zwykli oszuści i złodzieje!
WadyPo anulowaniu rezerwacji zabierają 90% zapłaconej kwoty pomimo ze rezerwacja była anulowana 15minut po zakupie biletu
~Bartek / 2024-03-06 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Firma tragiczna, wyszło że miałem nadbagaż i muszę dopłacić 10€ więc Ok, ale nie miałem wcześniej info ze mam mieć przy sobie gotówkę tym bardziej że jechałem pierwszy raz za granicę z Polski (więc skąd mam.miec euro) a Pan kierowca mówi do mnie nie ma.pieniedzy to nie pakujemy. Więc pierwszy i ostatni raz jechałem z nimi.
ZaletyBrak
WadyObsługa, podejście do klienta, atmosfera
~Blanka / 2023-04-05 02:41
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich, którzy decydują się na wyjazd z Sindbadem. Wracałam z Monachium do Krakowa, bilet zarezerwowalam 10 dni wcześniej, informując że uleglam wypadkowi i proszę o miejsce z przodu autokaru, ponieważ mam trudności z poruszaniem się. Autokar nr 17 ,Pani pilotka w ogóle nie zainteresowana moją prośbą arogancka, kierowcy to samo, żadnej troski o pasażera, żadnego ciepłego napoju w czasie 16 godzin podróży. Nikomu nie polecam, takiej podróży. Mam kartę stałego klienta i zastanawiam się, skoro stałych klientów tak się traktuje, to jak są Ci inni traktowani?
ZaletyBrak
WadySame wady
~Bozen / 2023-04-27 22:59
Ocena: 1.00 / 5
Jechalem na przesiadke z nysy do bzrgu i tam mialem jechac do niemiec. W autobusie niepilem ani nie odzywalem sie. To powiedzieli ze mnie niewezm bo alkoholem im po weselu smiedzialo albo co innego. Ja mam chorobe i na nogach ciezwy krzywo nieraz chodze ale normalnie tego niewidac bi polyneuropathie mozna lekami kontrolowac. To mni wywiezli do brzegu zeby mnie tam zostawic. Takiej firmy jeszcze niewidzialem jakos pierwszy kierowca i ludzie aie niezkarzyli a spalem prawie godzine. Teraz siedze w brzwgu marzne i czekam na kolegę. Za to w Niemczech skarga bedzie sadowa bo jestemn adwokatem a te ludzie nieczymaja sie slowa
WadyPrzed sadem siw zobaczymy bo mnie wywiesliscie do brzegu
~Brak / 2023-02-05 00:59
Ocena: 1.00 / 5
Masakra nie polecam mają człowieka za nic człowiek jest nikim.trzymaja jak w klatce przerwa co 5 godz naprawdę ludzie nie polecam
ZaletyDużo zalet
~Carolina / 2022-10-05 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie Podruzoj sinbad lepiej Rowerem,smierdzacy autobus,obsługa chamstwo chamstwo chamstwo Zimno głośna muzyka nie mozna spać,Ciasne fotele twarde siedzenia.przesiadki okturych nie wiez, tragedia
WadyObsługa na bardzo niskim poziomie
~Cicha / 2022-05-09 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam! Obsługa nerwowa, podczas kupna biletu nie informują o przesiadkach, przy każdej przesiadce 3 razy w trzech kolejkach trzeba stać. Wydrukowany bilet z miejscem jest po nic bo wszechwładny kierowca drugi raz sam rozdziela miejsca i po to za każdym razem tez jest kolejka. Tragedia gorzej niż za komuny…