Ukraincy mają regulamin w tyle.Rozkladają sie i panoszą,gotowi do bicia,agresywni! Wiecej tam nie wsiade-chce żyć!,Kierowcy nie dają rady-oby znowu ktoś nie zginął......NIE ZABIERAĆ UKRÓW! Są chorzy na Covid,kaszlą całą drogę/20godzin/,Są agresywni i kpią z Polaków.Piszę prawdę!
ZaletyChcemy tak,jak bylo dawniej i trochę taniej
WadyMało kursów w tygodniu,musimy wybierac samolot a nie kazdy moze latac
~Jana / 2022-06-26 00:28
Ocena: 1.75 / 5
Podróż Płock- Bremen moj brat z chorymi nerkami i pecherzem od zawsze! Wybrał Sinbada tylko dlatego bo mają toalety a on musi korzystać dość często ze względu na stan zdrowia. Podczas podróży jednak może z niej skorzystać co sie okazuje Panu kierowcy to przeszkadza bo postój byl godzinę temu i chyba tą następna godzine wytrzyma. Sorry bardzo ale po to jest kibel żeby korzystać! Nie nie i ostatni raz nie! Rano złożę oficjalna skargę na tego kierowcę. Lepiej sikać pod siebie albo na podróż pampersa założyć bo Panu kierowcy sie nie podoba korzystanie z toalety!! BRAVO ZA SUPER KOMFORT PODCZAS PODRÓŻY CHYBA POWINNIESCIE ZMIENIĆ REKLAME! ODRADZAM I NIE POLECEM.
~Eeeewa / 2022-06-24 17:14
Ocena: 4.50 / 5
Jeżdżę Sindbadem od lat, ale z takim chamstwem nigdy się nie spotkałam. Gdyby nie Pani pilot i jeden z kierowców, ta podróż byłaby najgorsza w moim życiu przez kierowcę. Autokar nr 15, trasa ze Szwajcarii na wschód Polski. Stary, gburowaty dziad - bo inaczej nie da się nazwać tego kierowcy. Mdlejący pasażer w autokarze , a ten pyszczy aby nawiewy człowiekowi włączyć.
Pilotka pomagała jak mogła - dzięki jej uprzejmości, wiedzy na temat reakcji w takich sytuacjach i dzięki drugiemu młodemu kierowcy, mężczyzna otrzymał pomoc od ratowników medycznych.
Druga sprawa - przedmiotowe i chamskie traktowanie biednej dziewczyny, która wykonywała swoją prace na medal. Dbała o pasażerów, komunikaty były przekazywane jasno, zrozumiale. Z ciągłym uśmiechem na ustach. Żadnego pasażera nie zostawiła bez odpowiedzi. Profesjonalne podejście i fantastyczny kontakt z klientem - jestem zachwycona zarówno uroda jak i zaangażowaniem w prace. Tak samo drugi z kierowców - widać ze mężczyzna dba zarówno o autokar jak i o pasażerów. Super duet! Dzięki tym państwu , podróż była fantastyczna.
Szkoda mi dziewczyny, bo w nocy my jako pasażerowie siedzący na dole w autobusie piętrowym , słyszeliśmy jak stary gbur
Wyzywa młoda dziewczynę - pilotkę, od idiotek, debilek, gowniar itp. Tylko wyłącznie dlatego, ze poprosiła aby zjechał, by pasażer który zle się czuje - zaczerpnął świeżego powietrza.
Pilotka profesjonalnie podeszła do sprawy - nie wchodziła w dyskusje, aż finalnie stary kierowca który już dawno nie powinien być kierowca - bo do licha odpowiada za ludzi !!!!!! Przyznał się ze bal się zatrzymać , bo nie umiałby wyjechać z parkingu. No ludzie !!!!!!!!!!!!!!!!!! Całe szczęście , ze pasażerowie słysząc jak dziad wydziera się na młoda dziewczynę ruszyli i stanęli w jej obronie. Z takim to aż strach jechać !!!!!!! Kierowca nazywa się Mieczysław !!!!!
Pan Daniel i Pani Karolina uratowali tą podróż. Niczego , nikomu w niej nie zabrakło, a nawet w krytycznych sytuacjach dali świetnie radę! Tym
Państwu należy się medal !!!!
Ten stary dziad do zwolnienia !!! Jeszcze by do jakiegoś wypadku doprowadził !!!!
ZaletyObsługa i profesjonalizm kierowcy i pilotki
WadyStary gbur - kierowca do zwolnienia
~Karolina / 2022-06-22 15:10
Ocena: 1.00 / 5
DROGO!!!!!! Oferta=ŻADNA! Autokar raz na tydzień?! Infolinia=jakaś dziwuszka niezorientowana. Ludzie-piszcie tu, co wiecie. Czy Ukry nadal okupują autokary? To ważne-bo znów na Covid ludzie chorują po podróży! Jakie wymaganie na granicach? Jakie papiery do UK i Co można wwieżć.....O tym powinna być informacja!A to,że chamstwo-zawsze było! A ta piękna pilotka-to pewnie ta nadęta Ukrainka!
ZaletyMało
Wadywszystkie
~Pasażer linii 141 / 2022-06-22 07:08
Ocena: 1.50 / 5
Jeden z trzech kierowców lini 141 dnia 22.06.2022 jest nie kompetentny i opryskliwy. Jeżeli męczy go ta praca niech ja zmieni lub niech może zostanie wysłany na jakiś kurs panowania nad sobą. Oczywiście skarga zostanie złożona do przewoźnika. Przez takich ludzi firma traci klientów.
~Tom / 2022-06-19 20:25
Ocena: 1.25 / 5
Kontakt z obsługą klienta oraz jakoś świadczonych uslug tragedia!!
~Marta / 2022-06-19 20:15
Ocena: 4.00 / 5
Z dzisiejszej 19.06.2022 podrozy zadowolona jadę autokarem 139 z bardzo sympatycznymi kierowcami.W studgardzie odmowili na szczescie zabrania pasażerów gdyz byli pijani i za to brawo to nie jest podroz 2,3 godzinna wiec regulamin powinien byc przestrzegany!
Zaletymila obsluga
Wadywazenie walizek
~Angelika / 2022-06-18 23:35
Ocena: 2.75 / 5
Niestety jestem mega zawiedziona podróżowaniem autokarem "Sindbad". Moja mama już od ponad 15 lat jeździ do Niemiec "Sindbadem " i nigdy nie narzekała. Ja jestem świeżo po podróży, a dokładnie 9 czerwca jechałam do Monachium z Poznania. Nie dość ,że bardzo nie mili kierowcy. Traktują pasażerów jak psy. Opryskliwi. Chciałam tylko grzecznie zapytać, czy na pewno wsiadam do dobrego autokaru, a kierowca odpowiada oczywiście z naburmuszona miną,że on nie ma czasu ,że ludzie czekają. A ja przepraszam kto ?? Nie człowiek ?? Jechałam pierwszy raz z synkiem ,miałam prawo byc niepewna,czy dobrze wsiadam w autobus. W Słubicach to samo. Bałagan, chaos. A jak zapytałam,gdzie można zostawić bagaż ,kierowca udawał ,że nie rozumie polskiego. A potem krzyczał,że pokolei ,i brali z wielkim fochem bagaże. Nigdy więcej niestety nie wybiorę się autokarem do Niemiec. Pozdrawiam
ZaletyCzysto.
WadyOpryskliwi kierowcy. Pracują tam jak na siłę. Zalecam skończyć ta pracę i zmienić fach.
~Mateusz / 2022-06-18 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Autobus z Krakowa do niemiec czerwiec 2022 zostawił moją matkę na przystanku!!!!! Podeslany autobus nie był oznakowany jako Sindbad. Moja mama dzwoniła na infolinię bo nie mogła go znaleźć i zbyto ją informacją że autobus na pewno ma spóźnienie, potem kazano jej gonić autobus i jechać do Opola na własną rękę !!!! To skandal !!!!! Banda zdziercow!!!
W połączeniu którym ja jechałam toaletą była nieoprozniona i wszędzie pływały fekalia. Na 22 godzinnej trasie nie mogliśmy korzystać z toalety!!! Kierowcy z pretensjami do pasażerów kazali siedzieć cicho.
WadyIstnienie firmy
~Beata / 2022-06-15 10:05
Ocena: 1.25 / 5
Kierowca ma na sumieniu zycie młodego chłopaka, potraktował go jak psa. Jakby potraktowal jak czlowieka i nie wyrzucil tylko powiedzial ze jest przesiadka chlopak by żył to byl autokar z Roterdamu.
~Pasażer z fotela 55 (ocena dotyczy konk / 2022-06-14 11:22
Ocena: 4.00 / 5
Witam, wracałem z Darmstad do warszawy 4 czerwca br. autokarem nr 138. I zastanawiam się jak tacy ludzie tam znaleźli pracę, dokładnie mi chodzi o niskiego grubszego kierowcę który wręcz wyglądał jak za karę byłby w pracy, co przystanek darł mordę nie ma wychodzenia, nie ma palenia a jak ktoś chciał wysiąść zapalić czy np kobiety chciałby się na stacjonarnej toalecie załatwić swoje potrzeby to groził że odjedzie bez nich, No typ powinien zwir wozić. Jak i prostak. Później przyszła zmiana kierowców w swiecku. I jednego wporzadku kierowcę wymienili tam na drugiego hama (młody szczupły z bielactwem)który stwierdził na przystanku gdy sam wyszedł kości rozprostowac nie pozwalając przy tym wysiąść pasażera zeprzerwa jest dla niego i stał tak około 15 minut coś tam dyskutują że swoim otylym kolega. O tej podróży najgorszej jaka miałem odbyć można byłoby pisać wiele.
ZaletyZalety pfff... Chyba tylko uroda jednej z pilotek. No i autokar bo czysty wygodny...
WadyHamstwo ze strony kierowców
Brak profesjonalizmu że strony kierowców ale tych dwóch jeden był wporzadku
~Ewa / 2022-06-14 09:53
Ocena: 5.00 / 5
CHCIALAM PODZIĘKOWAĆ KIEROWCOM AUTOKARU 145 WYJEŻDŻAJĄCEGO o godz 20.00 Z DORTMUNDU DO SLUBIC ZA KULTURĘ I PROFESJONALIZM
I BEZPIECZNĄ JAZDĘ
~Po prostu szok / 2022-06-14 05:58
Ocena: 1.00 / 5
Chłop z 218 który ruszył dzisiejszego dnia to do natychmiastowego zwolnienia .Grubcio taki co jedzie całą drogą i z 15 minutowej przerwy zrobił godzinną bez jakiejkolwiek informacji . Jeśli czyta to jakiś kierownik/buc z Sindbada to zacznijcie zatrudniać kompetentnych ludzi do przewozu ,a nie znajomych co nawet nie wyglądają . Kompletnie odradzam , patałachy jakich mało . Lepiej już busem się pomęczyć , przynajmniej informacja i kultura jest .
ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK
WadyZero kuktury
Zero informacji
BUCE
Kierowca jak pijany jedzie
~Częsty pasażer / 2022-06-13 17:37
Ocena: 2.50 / 5
13.06.22 - Autobus 126 (Olsztyn --> Słubice) Obsługa autobusu kompletne mruki , kompletnie brak objawów jakichkolwiek realicji obsługa-pasażer .
Podczas postojów zakaz opuszczania miejsc, choćby żeby nawet wyjścia na świeże powietrze ,obsługa nie informuje gdzie i za ile będzie przystanek . Pani gdy została zapytana o spytanie pasażerów o napoje, była bardzo zdziwiona , widocznie siedzenie w telefonie ze sluchawkami bardzo wciągnęło xd Jest to dosyć problematyczne , bo wcześniej zazwyczaj obsługa była na bardzo wysokim poziomie .
ZaletyCzysto
WadyBrak informacji
Brak postojów
Niemal zerowy komfort podróży
~Anetta / 2022-06-12 18:52
Ocena: 3.50 / 5
Jakość usług po okresie pandemii znacznie się poprawiła.
Jedyna wadą jest zimny nawiew klimatyzacji lecący przez całą trasę przejazdu powtarzający się w wielu autokarach a jezdżę często, wiem, ze wszystkim w tej kwestii się nie dogodzi ale za zimno to nie zdrowo i nie wszyscy tolerują klimatyzację np moja znajoma i ja leczymy już 3 tydzień infekcje dróg oddechowych po ostatniej podróży Sindbadem z włączoną klimatyzacją
Zaletydostateczną liczba przystanków na rozprostowanie nóg
Wadybrak informacji o spóźnieniach powyżej 30 min
powrót ciepłych napojów byłby mile widziany
~Iwona / 2022-06-11 18:23
Ocena: 4.00 / 5
Jechałam z Zabrza do Opola autobusem nr 26 , przemiły i pomocny kierowca , tylko więcej takich . Autobus ok , żaden luksus ale wystarczająco .
ZaletyMila załoga
WadyBrak możliwości zarezerwowania miejsca, jeżeli się online rezerwuje nie ma możliwości wpisania żadnych uwag , osiągalność telefoniczna niemożliwa
~Mariele / 2022-06-09 20:09
Ocena: 2.25 / 5
Jechalam z mezem z Poznania do Hagi z przesiadka w Slubicach. Ten odcinek trasy byl wzgledny choc autokar wypelniony do ostatniego miejsca. Brak informacji od panow kierowcow,nieuprzejmi! Natomiast trasa ze Slubic do Hagi to byl koszmar! Znow wiekszosc pasazerow to Ukraincy,dziewczyny,ktore siedzialy przed nami rozlozyly fotel do pozycji lezacej i to trwalo az do Amsterdamu,gdzie wysiadaly. Probowalismy wszystkiego aby choc troche zmienily pozycje foteli,bezskutecznie!,bylo tylko gorzej! Prosilismy pana kierowce o pomoc, ale on bez slowa wzruszyl tylko ramionami! Odnieslismy wrazenie, ze pasazer to tylko "numerek "do przewozu, przykre. Zaden komfort jazdy z Sindbadem,to koszmar trwajacy ponad 15 godzin!!!
ZaletyZadne
WadyNieuprzejmosc
~Iza / 2022-06-09 15:05
Ocena: 2.25 / 5
Bardzo nie polecam pani pilotki z pietrowego autbusu po przesiadce w Świecku. Dzisiaj 9 czerwca moja 73 letnia babcia po operacji biodra poprosila o miejsce na dole, bo ciezko bedzie jej wejsc na gore, niestety uslyszała tylko bardzo niemile, ze "co ona ma z tym zrobic". Na szczescie pan kierowca okazał wiecej empatii i na nastepnym stopie znalazl babci miejsce na dole.
~M-@ / 2022-06-08 21:15
Ocena: 4.75 / 5
Wyjazd 13 maja, Lublin-Frankfurt z przesiadką w Opolu. Pierwsza trasa do Opola 6+ dla kierowców (p. Piotr, imienia drugiego kierowcy nie zapamiętałam), na każdym przystanku miło witali pasażerów, wszystko dokładnie tłumaczyli, żartowali. Druga część trasy również miła, pilot przychodził pytał czy wszystko w porządku, czy klimatyzacja odpowiednio ustawiona, można było kupić ciepłe lub zimne napoje. Autokary czyste. Polecam serdecznie.
~Aniela / 2022-06-06 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Brak informacji o przesiadkach, autokar wewnątrz zatrzymał się w PRL’u, brak gniazdek, chamscy kierowcy, śmieszna organizacja- po dwie osoby na jednym miejscu i prowizoryczne „bilety” na karteczkach samoprzylepnych, ceny z kosmosu, odjazdy i przyjazdy nie na czas. Jeden wielki żart…