Agresywny kierowca który wywalił mnie po 200 km,nie oddali mi jednej torby podróżnej.pani w reklamacji tępa mówi że torba została wydana więc tłumaczę że miałem dwie torby a ta dalej że jedna została wydana.Chamy złodzieje straciłem wszystkie swoje zeczy.
ZaletyBrak
WadyObsługa i dbanie o bagarz
~Diana / 2023-03-03 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam bilet na wyjazd z Katowic do Francji ( kurs do Barcelony) na dzień 28.09.2022 autobusem Sindbad. Wcześniej czytałam opinie (głównie negatywne )jakie wystawiają podróżni, ale chciałam osobiście to sprawdzić i wybrałam się w podróż. Z Katowic jechał autobus piętrowy nr 300 i bardzo fajne szeroko rozstawione fotele i podnóżki na nogi, ucieszyłam się ...do momentu gdy była przesiadka w Słubicach na utobus nr 303, jak zobaczyłam małą odległość pomiędzy siedzeniami i brak podnóżek na nogi to byłam w szoku, w dodatku cały autobus był zapełniony podróżującymi i to na taką odległą miejscowość jak Barcelona. Moje zdziwienie było, gdy klienci co często kursują na tej trasie mówili, że taki bylejaki autobus przeważnie posyłają na tej trasie, Więc przekonałam się na własnej skórze co znaczy ta firma Sindbad i jak traktuje swoich pasażerów, po takiej jeździe człowiek zmęczony, opuchnięte nogi. Opóźnienie 2 godziny. Jak można tak traktować ludzi? Czy chodzi wam o ilość upchanych ludzi i złą opinię, czy o jakość i dobra opinię firmy? Podróżni przemyślcie podróż w tym kierunku i piszcie opinie, czy coś się zmieniło.Diana
Wady
Ciasny i niewygodny autobus na daleką trasę, brak podnóżek, mała odległość między siedzeniami przez co podróżni zmęczeni. Drogie bilety w stosunku do jakości
WadyAutobus jak dla przedszkolaków, mało miejsca obok pasażera i przed kolanami też mało miejsca. Zmieńcie ten autobus, jak traktujecie ludzi. Sami spróbujcie podróźować 26 godzin w niewygodzie, nie można rozłoźyć fotela, bo się leży na pasażerze z tyłu.. NIE POLECAM
~Dominik / 2023-06-23 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Jechałem z disburgu do nowego miasta Lubawskiedo klimatyzacja zepsuta cały czas zimne powietrze ludzie kurtkach
WadyJechałem z disburgu do nowego miasta Lubawskiedo klimatyzacja zepsuta cały czas zimne powietrze ludzie kurtkach
~Don / 2024-09-05 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , zawsze spóźnia się kierowca , na odpowiedź czemu pan spóźnia odpowiada ze to nie mój problem
~Dora / 2023-07-23 12:38
Ocena: 1.00 / 5
Podroz z przesiadka w Swiecku - katastrofa. W pierszym autobusie bardzo niemili kierowcy,smrod rozkladajacych sie fekalii z toalaty.Wedlug informacji kierowcy autobus w Swiecku mial juz czekac lub przyjechac za kilka minut. Z kilku minut zrobilo sie 45 ( czyli od 23,15 do 23,45). Zapakowanie bagazy- nastepne 45(godz. 0,15). Autobus jednak nie udal sie w dalsza podroz.Z rozmowy miedzy kierowcami pasazerowie dowiedzieli sie mimochodem, ze autokar wyjedzie ok godz.3 nad ranem. Rozumie, ze wypadek i zablokowana autostrada to przyczyna niezalezna, ale zarty kierowcy,ze mozna sobie w tym czasie odpalic grilla byla zupelnie nie na miejscu. Po przyjezdzie feralnego autokaru i zapakowaniu pasazerow autokar pekal w szwach.Kobiete z Ukrainy ,ktora miala wykupiony bilet dla matki z dzieckiem, kierowca chcial posadzic na dwoch, daleko od siebie oddalonych miejscach.Na jej protest zareagowal bardzo agresywnie,uzywajac niecenzuralnego,wulgernego slownictwa i nie zrobil nic,aby rozwiacac te sytuacje.
Jezdzilam kilka lat temu kilkakrotnie z tym przewoznikiem i bylam zadowolona - kulturalni kierowcy i piloci, podczas podrozy mozna sie bylo napis goracej kawy/herbaty.Pilot informowal w przebiegu podrozy, dlugosci postuju.
Niestety,widac te czasy to juz przeszlosc.Wspolczuje ludziom,ktorzy zmuszeni byli kontynuowac podroz w tych warunkach, z kolejna przesiadka az do Anglii.
Z oferty tego przewoznika nie mam zamiaru nigdy wiecej korzystac i nikomu tez nie bede polecac.
~Dora / 2023-07-23 14:12
Ocena: 1.00 / 5
P.S do wczesniejszej opinii
Gdyby istniala mozliwosc, nie zaznaczylabym zadnej z gwiazdki.Niestety,aby opinia zostala opublikowana,trzeba zaznaczyc chociaz jedna.Tym sposobem "Sindbad" nie wypada "az tak zle".
~Dorota / 2024-09-16 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch dni dzwoniłam ii pytałam jak z wyjazdem do z Jeleniej Góry do Zurichu ze względu na powódź. Zapewniono mnie, że wszystko OK i na pewno zostaniemy dowiezienii. Przyjechał po nas jak zwykle bus żeby dowieźć do autokarów do Okmian i do jechał do Lwówka a tam most zamknięty‼️ taka firma i nie potrafi się dowiedzieć czy drogi przejezdne?
A kierowca z busa zdziwiony, że „ taka ładna droga a Policja nie wpuszcza na uszkodzony most”.
Z Lwówka odwiózł ludzi z powrotem do Jeleniej Góry i ludzie nie mieli czym wrócić do swoich miejscowości spod Jeleniej Góry.
~Dorota / 2024-09-17 17:49
Ocena: 1.00 / 5
16.09 była już o godzinie 16 informacja, że most w Lwówku Śląskim jest zamknięty z powodu powodzi ale państwo zarządzający Sindbadem mieli obrady w poniedziałek rano i stwierdzili, że kurs z Jeleniej Góry do Zurichu i innych miejscowości w Niemczech się odbędzie bez problemu. A skończyło się na tym, że kierowca zabrał o 21:15 pasażerów z Jeleniej Góry żeby poobwozić ich po miejscowościach zalanych i przed północą przywieźć z powrotem do Jeleniej Góry i pozostawić bez rozwiezienia do domów.
~driver / 2021-11-04 09:09
Ocena: 1.00 / 5
Proszę pouczyć kierowcę autokaru, aby podczas jazdy z pasażerami zachował bezpieczną odległość od pojazdów poprzedzających, gdyż swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem za kierownicą pojazdu stwarza zagrożenie w ruchu drogowym oraz naraża na śmierć pasażerów.
Otóż dn.03 11 2021 w godz. 12 - 13 na trasie Wejherowo - Rumia kierowca pędzi autokarem z szybkością 80km./h w odległości zaledwie 4 - 5 metrów (!!!) za pojazdem poprzedzającym go... łamiąc tym samym obowiązujące przepisy o ruchu drogowym.
Wystarczy, aby wybiegł pies na drogę i katastrofa drogowa na zamówienie tegoż kierowcy !
Wadykierowca autokaru podczas jazdy łamie przepisy o ruchu drogowym. Jest nieodpowiedzialny !
~Ed / 2022-08-14 03:16
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga dzisiaj podróżuje z Polski do Niemiec obsługiwany Prze ta pseudo firmę. Przy 17ngodzinach jazdy mamy jedba przerwę pół godziny. Mało tego kierowca zatrzymuje się na przerwie w miejscu gdzie pół godziny czeka się w sklepie w kolejce. Kultura osobista kierowców przepraszam z kulturą niema to nic wspólnego. Odradzam podróż tym dylizansem
ZaletyŻadnej
WadyNiema pozytywów
~Eea / 2023-07-23 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam bilet na Sindbada a jadę autokarem który ma tylko tablice Sindbada kurs 217 o co chodzi niechce jeź
dzić z podstawionymi przewoźnikami niewygoda ciasne siedzenia.
ZaletyNiema
WadyCiasnota smród z ubikacji
~Ekspasażerka / 2022-02-22 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zażenowana tą firmą. Strona przez którą kupowałam bilet pokazywała 0 przesiadek, jednak dopiero w autobusie okazało się, ze mam dwie. Gdybym wiedziała o tym, zdecydowałabym się na skorzystanie z usług innego przewoźnika.
Zostałam wprowadzona w błąd. Oczywiście przewoźnik nic sobie z tego nie robi, ponieważ w regulaminie jest zapis o możliwości zmiany trasy. Nie polecam.
~Elżbieta / 2023-06-12 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłam bilet dla trzech osób za 855 zł w tym samym dniu anulowała m i potrącono mi 300 zł wielkie oszustwo i naciąganie
ZaletyBla
WadyWysoka prowizja za anulacji biletu
~Emilia / 2022-10-07 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Autokar Hagen-Olsztyn. Autokar nr 146.
Przesiadka w Dortmundzie, kolejna o 5 rano na granicy do utokaru 138. Kultura kierowców i pilotki zaskoczyła mnie bardzo z negatywnej strony. Bardzo nieuprzejmi, wręcz wulgarni. Po upadku mojej mamy w autokarze, z powodu bardzo ostrego hamowania , spowodowanego tzw "jazdą na zderzaku" ciężarówki, zamiast uzyskać pomoc zostałyśmy zaatakowane słowami że po autobusie sie nie spaceruje, mama była w toalecie, i miała do niej 2 kroki. Nie zdążyła złapać oparcia które, złożył pan keirowca idąc po kawę. Bo najwyraźniej było mu za ciasno. Mama upadla tyłem, uderzając głowa o kant poreczy. Zajęłam się jej krwawiąca opuchniętą raną, ponieważ od strony załogi nie otrzymałyśmy żadnej pomocy. Oprócz prowadzącego kierowcy znajdowało sie jeszcze w autokarze 5 innych. Kultura wypowiedzi tych panów to po prostu, mówiąc zwyczajnie- chamstwo i buractwo. Do tego dochodzi rozmowa telefoniczna w czasie prowadzenia pojazdu. Niedopuszczalne po prostu.
Brak możliwości korzystania z toalety w czasie postoju, na których to toalet brakowało, lub zwyczajnie nie było czasu na skorzystanie z nich. Pan kierowca po otrzymaniu opłaty, 1,5 euro za skorzystanie z toalety w autobusie na postoju stwierdził że to nie jego wina, że na postojach nie ma toalet.
Szkoda że nie moge dodać zdjęć. A takie posiadam i w poniedziałek udaję sie do biura złożyć oficjalną skargę
ZaletyBrak
WadyWszelkie możliwe, zero profesjonalizmu, chamstwo, agresja, agresywna jazda, rozmowa przez tel w czasie prowadzenia pojazdu, brak empatii,
~Eugeniusz / 2022-02-19 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma człowieczeństwa, tylko jedno chamstwo! Kierowcy są niegrzeczni, nie ma człowieczeństwa. moja podróż odbyła się 19 lutego ze szwecko do Warszawy, jestem niepełnosprawnym i kierowca musiał wrzucić mój bagaż do autobusu, ale zażądał pieniędzy. przerażenie i wstyd. nie polecam
Wady100%
~Ewa / 2022-06-02 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje okradli mnie i mimo zgłoszenia zero reakcji kierowca jak poprosiłam żeby zadzwonił do poprzedniego autokaru powiedział że nie ma z nimi kontaktu !!!!
~Ewa / 2024-05-15 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Jechalam z Frankfurtu do Opola 8 maja 2024 autokarem nr25 Autokar mial usterke. Lecialo tylko lodowe powietrze. Bylo bardzo zimno.Nikt nie zaproponowal cieplych napoji
Teraz wlasnie odchorowuje podröz! Mysle,ze firma sindbad zainteresuje sie zdrowiem i bezpieczenstwem swoich pasazeröw
~Francja / 2021-11-04 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam !! Ostatni raz korzystam z simbada. Wygoda tragedia .. opóźnienia nawet o 2 godziny bez korków. Nie przenoszą bagażu nie polecam !!!
WadyBrak wygody,opóźnienia, nie przenoszą bagażu
~Gekon 400 / 2023-02-05 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty . Omijać szerokim łukiem siada. Zostałem potraktowany jak śmieć przez kierowcę autobusu 154 w monachium.Na początku stwierdził brak miejsc choć bilet miałem kupiony.Pozniej stwierdził że jestem pijany i mam wypierdzielać. Na nic nie pomogła rozmowa zimny drań olał mnie chamskim zachowaniem. Nie zabrał mnie i musiałem jechać 5 lutego i straciłem kolejne pieniądze.Mój wujek jest świadkiem sytuacji. Sprawę zgłoszę i nie zostawię tego będę walczył o przeprosiny i zwrot pieniędz.
ZaletyBrak
WadyBuractwo wśród kierowców.
~Glodna i Spragniona / 2023-01-05 15:13
Ocena: 1.00 / 5
To nie autobus to tortura
Jechalam na Gwiazdke z 23.12.2022 na 24.12.2022 przez 16 godzin nie bylo przerwy, tylko przesiadki na miejscach gdzie nie dalo sie kupic ani wody ani jedzenia. Warunki gorsze niz w Aushwitz a jeszcze placic nam kaza. Zeby tego nie starczylo to kierowca nie zatrzymal sie na mojej stacji docelowej, musialam biec do niego i go blagac by mi otworzyl drzwi i pozwolil wysiasc.