Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 33 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Aga / 2021-07-31 15:57
Jadąc z Chełma do Niemiec w autokarze toaleta nieczynna. Napoje nikt nie proponuje. Ceny biletów z kosmosu. Autokary małe i niewygodne. Nie planowane wjazdy do miast bo trzeba nagle pasażera zabrać. Kierowca pilotem na szczęście miły. Jadąc z Niemiec do Polski przesiadka w Opolu i co? Znowu autokar do Chełma z nieczynną toaletą. To za co my płacimy w tych biletach?? Wi-fi ciągle niedstepne. Nie polecam. Będę szukać innych przewoźników. To nie to co 10 lat temu. -
-
~Aga / 2025-07-05 12:34
Jedna wielka porażka. Początek tragedii biuro sprzedaży biletów. Zakup dwóch biletów i prośbą aby osoby siedziały razem na co pani że nie ma problemu wystarczy powiedzieć kierowcy bo on przydziela miejsca.Dzien wyjazdu przy autokarze chamski gbur który za kare chyba przyszedł do pracy stwierdził że to nie jest koncert życzeń i trzeba powiedzieć było pani w okienku że chcą siedzieć obok siebie . Pytam kogo ta firma zatrudnia zero kompetencji że już o kulturze osobistej nawet nie wspomnę. Najlepsze że pan kierowca stwierdził że ma pełny autobus ludzi i nie będzie przesadzał. Brawo za inteligencję jakbyś chciała wszystkich przesadzić na nowo a wystarczyło zamienic dwa miejsca . Finalnie sami zamienili się z pasażerka i nie było problemu , a firma najgorszy syf. NIE POLECAM!!!! ZaletyBrakWadyZero kultury kierowców ( nie wszyscy)
Brak kompetencji
Brak internetu (podobno wifi w cenie biletu) -
~Agata / 2023-09-01 21:31
Kierowca podczas jazdy rozmawiał przez telefon, kiedy zaczął wyprzedzać zwróciłam mu uwagę. Odłożył telefon dopiero jak zagroziłam, że zadzwonię na policję. -
~Agnieszka / 2022-08-01 18:55
Jechałam z siostrą i siostrzeńcem z Hannoveru do Wrocławia każdy miał swoją walizkę we Wrocławiu okazało się że jednej brakuje, kierowca machnął ręką i odpowiedział trudno była i nie ma nic się nie stało. Wogóle nie chciał z nami rozmawiac i uciekał do autobusu żeby nic w tej sprawie nie zrobić. Po naszej interwencji zaczął gdzieś wydzwaniać twierdząc że on nie pamięta ile walizek pakował.
Nikt w tej sprawie nam nie pomógł, nigdy nie skorzystamy z oferty tego przewoźnika!ZaletyŻadnychWadySame -
~Akasza / 2022-08-13 17:36
Nie polecam. Brak kompetentnych osób. Nikt nie informuje o przesiadkach w Opolu do miejsca docelowego przy zakupie biletu. Po przesiadce w Opolu trzeba godzinę czekać na kolejny autobus. Porażka totalna. -
~Ake / 2021-12-16 18:42
Więc tak....ceny wydają się tylko atrakcyjne, ale biorąc pod uwagę fakt,że Sindbad np w Nl czy w De obsguje naprawdę mało miast, i do większości trzeba dojechać już komunikacja miejscowa, to ceny się wyrównają do poziomu przewoźników, którzy oferują przejazd od drzwi do drzwi. Niestety na autostradzie max 100 prędkość, więc każda trasa jest wydłużona. Jakby nie było mało,to nie dość że trasa długa to i się często zdarzają na nich opóźnienia!
Wygoda - brak wygody. Można się zdrzemnąć na 2/3 h później już człowiek sam się budzi, tak niewygodnie się śpi na tych ich fotelach
I ostanie - bezpieczeństwo równe 0. Brak jakichkolwiek kamer na pokładzie, brak kontroli że strony pilota - w efekcie została mi skradziona z busa biżuteria przeznaczona na prezent dla bliskiej osoby.WadyWszystko -
~Alex / 2021-08-23 20:34
Sindbad Kraków - Achen po wyjeżdzie z Krakowa dowiedzieliśmy się że jedziemy do Opola a tam będzie inny autobus NR 71 no i zaczęło krążęnie po kraju i dobieranie pasażerów.Wnętrze autobusu zdezelowane fotele pozałamywane tak samo oparcia na nogi połamane.Tv nie działa brak pilotki.Kawy od początku trasy zabrakło.Nikt nie liczył pasażerów po mizernych przerwach,które odbywały się tylko wtedy kiedy kierowcy chcieli zapalić.Panowie kierowcy to absolutnie ludzie poprzedniej epoki chamskie odpowiedzi na pytania pasażerów typowi bolszewiccy panowie.Byłem od kilku lat klientem tej lini aż do 20-08-21 ta podróż to był koszmar i już nigdy więcej bilet lotniczy z Krakowa do Eindhoven kosztuje 32 euro a czas lotu to 1 godzina i 8 minut wię Sindbad mówię wam walcie się.Wasza firma zeszła na samo dno !!!!!!!!!! ZaletyBrakWadyTa rubryka jest za mała naq wady. !!!! -
~Alex / 2022-05-01 00:05
126 awtobus 30 kweten jade do Włoch 23.58
Pan Stuard nie mogę orzanizowac miejsca dla każdego passagera. Na początku daje 4 miesce za 10 min chce zmienić na 58. Absolutnie nie wyszkolony personal w firmę Sinbad. Stuard nie wie co on robię... Chaos w buse. Awtobus stojí na przestanku już extra 40 min.,to znacie co we Włoszech będę na min 1 hodiny później. Bardzo dziękuję firmę Sinbad co daje do práce nie wyszkolony głupków!
Servis ZERO!Zalety126 awtobus 30 kweten jade do Włoch 23.58
Pan Stuard nie mogę orzanizowac miejsca dla każdego passagera. Na początku daje 4 miesce za 10 min chce zmienić na 58. Absolutnie nie wyszkolony personal w firmę Sinbad. Stuard nie wie co on robię... Chaos w buse. Awtobus stojí na przestanku już extra 40 min.,to znacie co we Włoszech będę na min 1 hodiny później. Bardzo dziękuję firmę Sinbad co daje do práce nie wyszkolony głupków!
Servis ZERO!Wady126 awtobus 30 kweten jade do Włoch 23.58
Pan Stuard nie mogę orzanizowac miejsca dla każdego passagera. Na początku daje 4 miesce za 10 min chce zmienić na 58. Absolutnie nie wyszkolony personal w firmę Sinbad. Stuard nie wie co on robię... Chaos w buse. Awtobus stojí na przestanku już extra 40 min.,to znacie co we Włoszech będę na min 1 hodiny później. Bardzo dziękuję firmę Sinbad co daje do práce nie wyszkolony głupków!
Servis ZERO! -
-
~Alex / 2022-09-09 05:53
Dramat nie polecam. Jechałam z nimi do Holandii i już więcej nie podjadę. Kierowcy nie mili,pani z obsługi to już nie wspomnę zaczęła się kłócić z pasażerka o to że usiadła na miejscu jednym dalej. Nigdy więcej nie skorzystam. Mało postojów, toaletą nieczynna pół drogi. Kierowca uszkodził walizkę gdzie powiedziałam co pan robi i żeby uważał oczywiście reklamacja wysłała odpowiedź negatywna że niby walka przeładowana i że była już uszkodzona. Mimo niskiej ceny za przejazd nie warto... No ale oczywiście kierowcy i tak powiedzą że to pasażerowie są ci źli a oni najlepsi. ZaletyBrak -
~Alisa / 2022-11-21 23:37
Jestem w Polsce chwilowo, przejazdem. Mój pierwszy autobus spóźnił się 2 godziny, więc spóźniłem się na drugi. Przedstawiciel firmy nie chciał słuchać pomocy. Domagał się zakupu biletu na następny autobus w sposób obelżywy i obraźliwy. Siedziba firmy mieści się pod adresem: ul. Suchej 1, 50-525 Wrocław. Nie radzę nikomu kontaktować się z tą osobą. Zalety Ne ma -
~Anastazja / 2023-03-01 21:01
Nie polecam! Kupiliśmy bilet 1 marca z Bruksela do Warszawy, powinien być bezpośredni autobus bez przesiadek, ale mieliśmy trzy przysadki!!! Jestem bardzo niezadowolona! Ostatni raz korzystam z usługi Sindbad!!!! -
~Andrzej / 2022-07-30 23:42
Moja żona jedzie w tej chwili tą dziadowską linią . Kierowcy chamscy , zero pomocy i zainteresowania pasażerem . Kompletne dno . -
~Andrzej / 2022-07-30 23:57
DZIADY , KŁAMCY I CHAMY . Zero kultury . Pilot ma wszystko w d ... i zero pomocy . -
~Andrzej / 2022-11-15 12:38
5
W dniu 14 .11 po raz pierwszy i ostatni jechałem Sinbadrm z Niemiec do Polski ,jestem zdruzgotany obsługą teej firmy ppostoje dwa nie licząc przesiadki w Opolu po 4 godzinach jazdy postoj na parkingu gdzie nawet nic zjesc nie mozna a kilkanascie kilometrow wczesniej zaloga zamowila sobie kebaby w Jedrzejowie i na postoju je konsumowala ,pani pilotka Basia nieprzyjemna i malo kontaktowa,.Nie polecam firmy Sindbad nkomu.WadySame wady -
~Aneta / 2024-07-25 03:51
Najgorsza firma, z jaką miałam do czynienia. Po wejściu do autokaru usłyszałam, że czekają mnie dwie przesiadki, chociaż kupiłam bilety, z których jasno wynikało, iż jazda ma być bezpośrednia. Autokar opóźniony. Miejsca zero, siedzimy jeden na drugim, a w ramach promocji alkoholika szalejącego na górnym piętrze usadzili mi tuż za siedzeniem. Zero reakcji na prośbę zmiany miejsca, a na pytanie, czy to normalna polityka, że kupuję bilety na bezpośredni transport, a o przesiadkach dowiaduje się w autokarze usłyszałam, że tak...Omijać to dziadostwo szerokim łukiem!!!!!!! -
~Anets / 2023-10-07 15:44
Zaczynalam trase z Elblaga ,kierowca chamski wulgarny drze morde do ludzi pretensja itp. ,jade bo musze ale ostatni raz jadę ,jeszcze zależy od kierowcy ,ale nie może być tak , żeby zastanawiać sie jaki
kierowca będzie ponieważ to niejest bilet miejski,tylko podróż międzynarodowa więc ,trochę kultury szacunku uśmiechu nie zaszkodzi , bądźmy ludzmy nie jesteśmy zwierzętami że tak nas traktowanoZaletyZeroWadyChamski kierowca trasa ELBLĄG TRIER -
-
~Ania / 2021-08-04 07:56
Najgorsza firma autokarowa jaka istnieje! Strzeż się jej jak ognia! Podczas jeden trasy dwie przesiadki o których nie była mowa podczas kupowania biletu! Ludzie zatłoczeni jeden obok drugiego! Tak wszystko poustawiali żeby autobus jechał całkowicie pełny w pandemii! Śmierdzący i PIJANI pasażerowie obok! Tak pijani, że ledwo wychodzili z autokaru! Do tego awantury i już dochodziło do bójki! Kierowca trzy razy musiał straszyć niemiecką policją żeby się uspokoili! Dno! Porażka! Omijać szerokim łukiem! ZaletyTragedia! -
~Ania / 2022-12-23 17:07
Przez 16 godzin Drogi zorbilismy 10 przystankow, zawsze na miejscu gdzie nie bylo mozna kupic ani wody ani jedzenia. 16 godzin bez jedzenia i poicia bylo traumatyczne. ZaletyZadnaWady16 godzin bez wody i bez jedzenia -
~Aniela / 2022-06-06 21:21
Tragedia. Brak informacji o przesiadkach, autokar wewnątrz zatrzymał się w PRL’u, brak gniazdek, chamscy kierowcy, śmieszna organizacja- po dwie osoby na jednym miejscu i prowizoryczne „bilety” na karteczkach samoprzylepnych, ceny z kosmosu, odjazdy i przyjazdy nie na czas. Jeden wielki żart… ZaletyBrak.WadyCała ta firma to jedna wielka wada. -
~Anna / 2021-12-17 19:56
Jakaś masakra kierowca bierze bez pokwitowania za "rzekomy nadbagaż" 10 euro To jest rozbój i wyzysk człowieka przez człowieka.Moja opinia na dzień dobry to Zero
strona 33 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »