Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 860 opinii

2.39 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.19
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona / 2022-07-16 13:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Wczoraj z Osnabruck wyjeżdżała moja 14 letnia córka kierunek Bytom ,2 razy pytaliśmy w biurze podróży czy otrzyma pomoc w Opolu przy przesiadce z bagażem i oczywiście opieka pilota z przeniesieniem z jednego autokaru do drugiego, oczywiście doszło do przesiadki na moje szczęście moja córka jechała tym autokarem że znajomymi których przypadkowo spotkała i oni pomogli jej i z bagażem i w samej przesiadce do drugiego autokaru.Osoba odbierająca córkę w Bytomiu w żaden sposób nie została wylegitymowana ,zapłaciłam za bilet jak za osobę dorosłą szok następny wyjazd na pewno nie przez Sindbad mimo wszystkich zapewnień .
  • ~I3 / 2022-07-15 05:45
    Ocena: 4.25 / 5
    Podróż Wrocław - Zurich. Autobus 63. Bardzo miła pani pilot i kierowcy. Autobus czysty. Przystanki przemyślane, czas odpowiedni na toaletę i rozprostowanie nóg. Podróż bez opóźnień mimo kontroli na granicy.
  • ~Z k / 2022-07-14 13:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie wygodnie, okropna obsługa, nie sprawdzają ludzi po przerwach, rok temu wywalili z autokaru jakiegoś dziadka w Niemczech bo nie miał testów, po prostu go tam zostawili nawet po angielsku nie gadał. Wredna pani i kierowca, zapytałam się dlaczego się opóźniło o 2,5 godziny i odpowiedział mi z agresją, aktualnie siedzę i jadę z portsmouth do koszalina, o i nie wygodne krzesła i śmierdzi z kibla.
    ZaletyNic dobrego
    WadyWszystko złe
  • ~Niezadowolony pasażer / 2022-07-13 20:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Toalety nie opróżnione. Siedziałam w piętrowym autokarze na dole. Śmierdziało całą drogę moczem. Pilotka stwierdziła, że toalety były opróżnione godzinę temu. Szczerze w to wątpię.
    Autokar numer 193 koszmar. Brak miejsca. Ciasno, okropnie twarde fotele. Jak na tak długa podróż autokar kompletnie się nie nadaje. Pilotka niesympatyczna. Jakby pracowała za karę.
    Ponad 12 godzin tortur.
    Nikomu nie polecam!
    Jedynie w ostateczności!
    Syf ogólnie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak miejsc
    Obsługa pracująca jakby za karę
    Toalety koszmar
    Smród moczu w całym autokarze
  • ~BarbaraKathi / 2022-07-13 20:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Autokar z Opola do Frankfurt am Main, 13.07.2022- tak ciasno że normalna osoba nie szans wyprostować nóg a ktoś wyższy ma komfort jazdy minus zero , toaleta brudna i śmierdzi. Jak można w tak daleka podróż dać taki autokar??!! Skandal poprostu!
    ZaletyDobrze wyprofilowane siedzenia
    WadyMało miejsca między siedzeniami, toaleta śmierdzi
  • ~rj / 2022-07-12 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygoda-0,kibel-000, pilotka?-0000, mam karte znizkowa,ale juz wiecej nie skozystam z tej firmy.
    Odnioslem wrazenie,ze obsluga tu nie pracuje -wspolpracuje z klientami,tylko odwala swoja szychte.
    Zalety000000000000
    WadyTylko same wady!
  • ~Wiesława / 2022-07-12 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Autokar 193, 11.07 z Heilbronn do Katowic. Pilotka niemiła, nikogo nie poinformowano że toaleta jest nieczynna, bo była nieopróżniona. Autobus wypożyczony, strasznie ciasno, nasze fotele akurat zepsute,nie można ich położyć, a przed nami sie położyły i nie mozna było ruszyć nogami. Herbata syf, ktos chcial kupic wodę do picia-nie mają. Za mało było postoi na siku, myślałam, że brzuch mi pęknie i się posikam. Odpowiedź pilotki: musicie państwo wytrzymać. Traktują ludzi jak bydło
  • ~Grzegorz / 2022-07-12 12:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Jednym słowem DZIADY. Start z Opola do heilbronn autobus podstawiony z pełną toaletą następnie opróżnianie jej w jakimś dziwnym miejscu. To był kurs jeszcze w maju. A teraz z wczoraj ta sama sytuacja tylko że w Niemczech Heilbronn toaleta pełna brak możliwości skorzystania. Odpowiedz obsługi za opróżnianie w Niemczech trzeba będzie zapłacić. Ciekawe gdzie te gnoje to wylewają że nie płacą? Moim zdaniem banda złodziei . Żeby nie było autobus nr 193
    ZaletyMili kierowcy
    WadyNie ma tyle miejsca żeby się rozpisywać
  • ~Zofia / 2022-07-11 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Traktowanie ludzi jak bydlę. To jest chore jak można tak traktować ludzi w podróży. Przesiadki o których się dowiadujemy 5 minut przed to jest aż śmieszne. Nigdy więcej podróży z Państwa firmą. Bałagan totalny. Nie będę polecać nikomu. Kierowcy opryskliwi. Proponuję zmianę formy pracy. Panu Prezesowi Wójcikowi proponuje podróż autobusem z Polski do Włoch w takich warunkach jak traktowani są tu ludzie. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyCala podróż to wada.
  • ~M.D / 2022-07-11 12:34
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona usługami firmy Sindbad. Po przeczytaniu opinii bałam się, ze podróż będzie katastrofą - a jednak nie była.
    Miałam okazje podróżować w dwie strony do Polski i z Polski i akurat trafiłam na ta sama załogę i autokar.
    Autokar czyściutki, pachnący. Puszczane filmy, kawa, herbata, zimne napoje. Przemiła i przepiękna pani pilot. Pasażerowie byli zachwyceni - z fantastycznym podejściem do ludzi. Uśmiechnięta, otwarta i pozytywnie nastawiona.
    Informacje o przystankach, kontroli - kierowcy bardzo pomocni i mili.
    Może mieliśmy szczęście. Ale w piętrowym autobusie wszyscy na gorze byli zachwyceni podróżą. Oby więcej takich pracowników u Państwa w firmie!
    Nr autokaru 15. Trasa ze Szwajcarii do Polski i z Polski do Szwajcarii
    ZaletyMiła obsługa, informacje na czas, bar na pokładzie, super kierowcy, podróż fantastyczna
    WadyMało miejsca na nogi
  • ~53 / 2022-07-09 16:52
    Ocena: 4.25 / 5
    Minus ze nie można samemu sobie wybrac miejsc jakos obsługi to najlepsza w 53 autokarze
    ZaletyKontakt do ładowania
    WadyBrak wybranych przez samego/samą siebie miejsc
  • ~Kieł / 2022-07-07 18:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałem z Zabrza do Paryża. Nigdy, ale to absolutnie nigdy wiecej. Mam 187cm wzrostu i miejsca na nogi po prostu nie ma. Jechałem wiele godzin, bez możliwości zmiany pozycji, wygięty jak precelek. W takiej pozycji można dostać zatoru żylnego przez tyle godzin. Nogi bolały mnie kolejne 3dni po podróży. Dodam tylko, że nawet kobiety ok 165cm wzrostu narzekały na ilość miejsca. Czy to autokar dla niskorosłych, albo dzieci?
    NIE POLECAM x100! Nawet za darmo.
    ZaletyCzystość w autokarze.
    WadyMiejsce w autokarze
  • ~Ann / 2022-07-07 15:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Po przeczytaniu opinii zastanawiałam się czy w ogóle dojadę na miejsce. Jednak obsługa okazała się zaskakująco miła i udzieliła mi potrzebnych informacji. Wyjazd 15.15 o czasie, bez pośpiechu wsiadłam o 15.10. Wydaje mi się całkiem normalnie, nawet klimatyzacja działa.
    ZaletyMiła obsługa, informacje udzielane są w normie nawet lepiej, gniazdka
    WadyOgraniczona pojemność toalet w autobusie, ale nie mam z tym problemu
  • ~Józek / 2022-07-06 21:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Zamość Monachium, jakieś dziwne postoje, jakieś dziwne zasady, nie POLECAM
  • ~Holand trip / 2022-07-04 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus z Poznania do Amsterdamu opóźniony 1h na starcie, bez żadnej informacji od przewoźnika, kolejna stracona podczas przesiadki w Slubicach- następny autobus, który powinien na nas czekać również opóźniony,plus tankowanie i opróżnianie nieczystości...
    Rozkład jazdy podany podczas zakupu biletu zupełnie inny niż trasa:
    Miał być Poznań, Słubice, Berlin i dalej już Holandia, tymczasem autobus objechał już 4 miasta w Niemczech i kieruje się na Kolonie.
    12h w drodze, tylko dwie przerwy, pilotka bardzo opryskliwa i niesympatyczna, nie znająca żadnego innego języka po za Polskim.
    Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBRAK
    WadyTrasa, opóźnienia, obsługa,
  • ~Tomek / 2022-07-04 06:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, nie polecam Firmy miałem przyjemność jechać ostatni raz trzy lata temu i nic się nie zmieniło wręcz przeciwnie pogorszyło stan autokarów opłakany jestem kierowcą i wiem, kiedy coś stuka nie tak w zawieszeniu trasa zmieniona nie tak, jak na rozkładzie kiedyś jeszcze kawkę serwowali teraz nic pilot nie sprawdza ludzi po postoju kierowca wiezie jednego pasażera nie wiadomo gdzie gdzieś pod prywatnym domem wysadza, czy to już usługi dor to dor masakra co do uprzejmości panów kierowców dużo do życzenia pan pilot, sprawdzając bilet szuka na smartfonie przewija palcem 3 minuty 21 wiek firma nierozwinięta powinien mieć fajny tablecie tylko wpisać pierwszą literę nazwiska i pyk firma dziad nigdy, nigdy więcej nie, nie, nie Konkurencjia troszkę droższa, ale komfort o niebo lepszy.
  • ~PODKURWIONA NA 100% / 2022-07-03 06:12
    Ocena: 1.33 / 5
    02.07.Autokar Nr.63 na start 2h spóźnienia, bez jakiej kolwiek informacji,ze strony Przewoźnika!!!Podróż z Włoch do Wrocławia TRAGEDIA! Obsługa nie reaguje na prośby pasażerów o postój.Starszy pan (ok.75l) poprosił że nie było ani jednej przerwy 10h w autokarze bez pilota do Verony. W Veronie zmiana kierowców i PRZYDZIAŁ PILOTA ???????????? Pan Maciej (pilot) odpowiada starszemu panu :
    - trzeba było jechać do Norwegii tam jest zimniej!Będzie przerwa jak zabierzemy pasażerów z Bolzano żeby dłużej nie czekali... Ok 12h jazdy 15 min przerwy. Prosząc o przerwę chociaż 10min. Nerwy ponoszą... W Niemczech PILOT MACIEJ unosi głos że za chwilę zostanę wyrzucona z autokaru bo to nie jest AUTOKAR TURYSTYCZNY!!!
    - Więc odpowiadam,tak Wy tak potraficie, wyrzucić pasażera, już nie jeden zginął z Wami.
    Na co PILOT :
    - wezwę Policję i wyprowadzą , Panią w asyście policji, wtedy nikt nie zginie...
    PROSZĘ DZWONIĆ ŻADEN PROBLEM!
    KOMPLETNY BRAK EMPATII I ZROZUMIENIA.
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa!!! Od biura przez kierowców po pilotki i pilotów tragedia! Jeden wyjątek Pani Blondynka z autokaru nr.11 Super
  • ~Mateusz / 2022-07-02 22:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Dzień dobry sindbad... wracam właśnie z Zurichu do polski do glogowa autobusem sindbad numer autokaru3 opole Wrocław. Chwilę po odjeździe pewien starszy pan zapytał grzecznie czy można włączyć klimatyzację pani pilot odpowiedziała że klimatyzacja jest włączona na maksa i inaczej nie bedzie(kłamała) klimatyzacja jest zepsuta prawdopodobnie brak czynnika a może inna usterka tak czy inaczej klimatyzacja nie działa smażymy się od samego Zurichu. W autobusie jadą starsi ludzie ale kogo z obsługi sindbad to obchodzi,w pewnym momencie nie wytrzymałem i powiedziałem na głos trochę w nerwach co myślę że nie działa klima że to skandal pani odpowiedziała "proszę zrozumieć jest cały autobus ludzi i dlatego jest gorąco i duszo" robiąc z nas głupków tak jak by nikt nigdy nie korzystał z klimatyzacji.. ok to nie jest wina tej pani że niedziala klima autobus to maszyna(złośliwość rzeczy martwych ) tylko dlaczego od początku Wpiera ze to tak ma być.. następnie pan kierowca który zasiadł za stery tego piekarnika przd sztutgartem bardzo się oburzył i powiedział że tylko mi coś nie pasuje bo nikt inny nie ma pretensji. Otóż nie na pewno większości to nie pasuje tylko nikt się nie odzywa(chyba że ktoś lubi się wędzić) wysiadlem przed sztutgartem na minutę zaczerpnąć powietrza dlatego że obsługa autobusu wysiadła. Odpowiedziano mi "proszę wsiadac chyba że nie chce Pan jechac dalej " zapłaciłem za kurs 80euro jak wszyscy zresztą w XXI wieku jechac ponad 1000kilometrow bez klimy to duża przesada.. na wymarzonyym postoju na siku po 4 godzinach jazdy Zapytałem jednej pani czy jej to odpowiada powiedziała ze Nie ze jest gorąco duszno nie ma czym oddychać.. więc nie tylko mi to nie pasuje. Wsiadając w Zurichu do autobusu miałem zimna zeszroniona coca-colę która na chwile obecną jest ciepła..na postoju miała być naprawiona klima:) tak mówiła obsługa robiąc z nas durni . Jak można w 15 min na postoju naprawić klimę. Pani nie ma pojęcia o motoryzacji a mowi takie rzeczy.. cóż mogę jeszcze dodać nic pozytywnego.. wystawiam punktację w skali od 1 do 10 Zero. Nie dziękuję za gorąca podróż... nie pozdrawiam nie polecam firmy Sindbad... jedziemy dalej w piekarniku. UGOTOWANI.PL
    ZaletyGorąca herbata :P
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Niezadowolony klijent / 2022-07-02 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo obsługi na najwyższym poziomie 1100 km bez klimatyzacji pierwszy raz w życiu spotkałem się z takim podejściem do klienta odradzam korzystanie z usług tej firmy
    ZaletyNiema
    WadyChamstwo i brak kompetencji do obsługi klijenta
  • ~Sebastian / 2022-06-29 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Kierowca kursu 295 z Barcelony 29-06-22 cham i prostak z nerwami do ludzi o wszystko, brak znajomości języków zero kompetencji i jakiejkolwiek wiedzy emeryt który nie powinien już pracować z ludźmi. I na drodze tym bardziej widać że ma problem z sobą super wizytówka firmy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961