Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 885 opinii

2.40 / 5

  • Poziom cen
    2.63
  • Oferta
    2.62
  • Jakość obsługi
    2.20
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aneta / 2024-07-25 03:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, z jaką miałam do czynienia. Po wejściu do autokaru usłyszałam, że czekają mnie dwie przesiadki, chociaż kupiłam bilety, z których jasno wynikało, iż jazda ma być bezpośrednia. Autokar opóźniony. Miejsca zero, siedzimy jeden na drugim, a w ramach promocji alkoholika szalejącego na górnym piętrze usadzili mi tuż za siedzeniem. Zero reakcji na prośbę zmiany miejsca, a na pytanie, czy to normalna polityka, że kupuję bilety na bezpośredni transport, a o przesiadkach dowiaduje się w autokarze usłyszałam, że tak...Omijać to dziadostwo szerokim łukiem!!!!!!!
  • ~Anets / 2023-10-07 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaczynalam trase z Elblaga ,kierowca chamski wulgarny drze morde do ludzi pretensja itp. ,jade bo musze ale ostatni raz jadę ,jeszcze zależy od kierowcy ,ale nie może być tak , żeby zastanawiać sie jaki
    kierowca będzie ponieważ to niejest bilet miejski,tylko podróż międzynarodowa więc ,trochę kultury szacunku uśmiechu nie zaszkodzi , bądźmy ludzmy nie jesteśmy zwierzętami że tak nas traktowano
    ZaletyZero
    WadyChamski kierowca trasa ELBLĄG TRIER
  • ~Ania / 2021-08-04 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma autokarowa jaka istnieje! Strzeż się jej jak ognia! Podczas jeden trasy dwie przesiadki o których nie była mowa podczas kupowania biletu! Ludzie zatłoczeni jeden obok drugiego! Tak wszystko poustawiali żeby autobus jechał całkowicie pełny w pandemii! Śmierdzący i PIJANI pasażerowie obok! Tak pijani, że ledwo wychodzili z autokaru! Do tego awantury i już dochodziło do bójki! Kierowca trzy razy musiał straszyć niemiecką policją żeby się uspokoili! Dno! Porażka! Omijać szerokim łukiem!
    ZaletyTragedia!
  • ~Ania / 2022-12-23 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 16 godzin Drogi zorbilismy 10 przystankow, zawsze na miejscu gdzie nie bylo mozna kupic ani wody ani jedzenia. 16 godzin bez jedzenia i poicia bylo traumatyczne.
    ZaletyZadna
    Wady16 godzin bez wody i bez jedzenia
  • ~Aniela / 2022-06-06 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Brak informacji o przesiadkach, autokar wewnątrz zatrzymał się w PRL’u, brak gniazdek, chamscy kierowcy, śmieszna organizacja- po dwie osoby na jednym miejscu i prowizoryczne „bilety” na karteczkach samoprzylepnych, ceny z kosmosu, odjazdy i przyjazdy nie na czas. Jeden wielki żart…
    ZaletyBrak.
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada.
  • ~Anna / 2021-12-17 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś masakra kierowca bierze bez pokwitowania za "rzekomy nadbagaż" 10 euro To jest rozbój i wyzysk człowieka przez człowieka.Moja opinia na dzień dobry to Zero
  • ~Anna / 2023-08-19 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie dzis jechałam autokarem Nr.48 z opola do karlsruhe zachowanie Pilotki jest bardzo chamskie traktuje pasazerów hoch przewóz bydła .To jest nie do przyjecia zeby kieriwca jadac autokarem pusał jednoczesnie na Telefonie.Jesli chodzi o grupe jadacs dzis do karlsruhePan Denis Pan Ryszard i Pani Pilotka kłócac sie przy padazerach to jest nie do przyjecia żadnych dokładnych informacji źadnego Filmu a juz nie mówiac o napojach .Przykro mi ze taka Firma ma tak nieprofesionalna załoge.
    ZaletyŻadnych
    WadyBraknie miejsca aby wpisac
  • ~Anna / 2024-06-27 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, kierowcy bardzo nieuprzejmi, pilotka jakby była w autokarze za karę.
  • ~Annna / 2023-08-26 05:56
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!!! PODRÓŻ 19/20.07.2023R ZE SŁUPSKA DO PARYŻA.
    AUTOKAR PRZYJECHAŁ O CZASIE, A ODJECHAŁ Z GODZINNYM OPÓŹNIENIEM.CZEKANIE PRZED AUTOBUSEM GODZINĘ W SŁOŃCU - ŚREDNIA PRZYJEMNOŚĆ. TYLE TRWAŁO LOKOWANIE PASAŻERÓW I PAKOWANIE BAGAŻY - ZEPSUTA DRUKARKA DO OZNAKOWANIA BAGAŻY. MIMO, ZE POCHŁONĘŁO TO TYLE CZASU I TAK WYZNACZONE MIEJSCE PRZEZ KIEROWCE BYŁO ZAJETE. HAOS I BAŁAGAN, WSZYSCY SZUKALI SWOJEGO MIEJSCA, PO KILKA OSÓB DOSTAWAŁO TEN SAM NR FOTELA - BAJZEL I NIEPOTRZEBNE STRESY. PERSONEL PODCZAS PODRÓŻY GORĄCO ODRADZAŁ KORZYSTANIE Z TOALETY W AUTOBUSIE, TYLKO W OSTATECZNOŚCI - BO BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO W AUTOBUSIE, BO JEST LATO- MOZNA PRZECIEŻ CZĘŚCIEJ OPRÓŻNIAĆ!!! I FAKTYCZNIE ZALATYWAŁO SMRODEM. KRÓTKIE RZADKIE POSTOJE - PEWNIE Z POWODU OPÓŹNIENIA. NA KONIEC PODRÓŻY NIESPODZIANKA - ZMIANA MIEJSCA WYSIADKI- 20 KM DALEJ NIŻ W BILECIE, MIAŁO BYĆ NA PLACU CONCORDE, ALE NIKT Z PERSONELU NIE BYŁ UPRZEJMY POINFORMOWAĆ O ZMIANACH. PO CO KAŻĄ PRZY KUPNIE BILETU PODAWAĆ NR TELEFONU, EMAIL ??? WYSTARCZYŁ BY SMS. DRAMAT. ROZWAŻAM NAPISANIE SKARGI DO GŁÓWNEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO, CZYTAJĄC OPINIE, RADZĘ TO I INNYM. SINDBAD JEST MONOPOLISTĄ, NIE MA KONKURENCJI I DLATEGO POZWALA SOBIE TAK TRAKTOWAĆ LUDZ. MYŚLĘ ,ŻĘ CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ. GORĄCO NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA.
    ZaletyB R A K
    WadyW I E L E
  • ~ANNNA / 2023-08-26 06:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!!! PODRÓŻ 19/20.07.2023R ZE SŁUPSKA DO PARYŻA.
    AUTOKAR PRZYJECHAŁ O CZASIE, A ODJECHAŁ Z GODZINNYM OPÓŹNIENIEM.CZEKANIE PRZED AUTOBUSEM GODZINĘ W SŁOŃCU - ŚREDNIA PRZYJEMNOŚĆ. TYLE TRWAŁO LOKOWANIE PASAŻERÓW I PAKOWANIE BAGAŻY - ZEPSUTA DRUKARKA DO OZNAKOWANIA BAGAŻY. MIMO, ZE POCHŁONĘŁO TO TYLE CZASU I TAK WYZNACZONE MIEJSCE PRZEZ KIEROWCE BYŁO ZAJETE. HAOS I BAŁAGAN, WSZYSCY SZUKALI SWOJEGO MIEJSCA, PO KILKA OSÓB DOSTAWAŁO TEN SAM NR FOTELA - BAJZEL I NIEPOTRZEBNE STRESY. PERSONEL PODCZAS PODRÓŻY GORĄCO ODRADZAŁ KORZYSTANIE Z TOALETY W AUTOBUSIE, TYLKO W OSTATECZNOŚCI - BO BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO W AUTOBUSIE, BO JEST LATO- MOZNA PRZECIEŻ CZĘŚCIEJ OPRÓŻNIAĆ!!! I FAKTYCZNIE ZALATYWAŁO SMRODEM. KRÓTKIE RZADKIE POSTOJE - PEWNIE Z POWODU OPÓŹNIENIA. NA KONIEC PODRÓŻY NIESPODZIANKA - ZMIANA MIEJSCA WYSIADKI- 20 KM DALEJ NIŻ W BILECIE, MIAŁO BYĆ NA PLACU CONCORDE, ALE NIKT Z PERSONELU NIE BYŁ UPRZEJMY POINFORMOWAĆ O ZMIANACH. PO CO KAŻĄ PRZY KUPNIE BILETU PODAWAĆ NR TELEFONU, EMAIL ??? WYSTARCZYŁ BY SMS. DRAMAT. ROZWAŻAM NAPISANIE SKARGI DO GŁÓWNEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO, CZYTAJĄC OPINIE, RADZĘ TO I INNYM. SINDBAD JEST MONOPOLISTĄ, NIE MA KONKURENCJI I DLATEGO POZWALA SOBIE TAK TRAKTOWAĆ LUDZ. MYŚLĘ ,ŻĘ CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ. GORĄCO NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA.
  • ~Arkadiusz / 2022-11-01 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam właśnie jadę numer 86 do Opola z synem i nawet nie ma pilota A jak się spytałem czy są ciepłe posiłki to odpowiedź była przerażająca dziękuję za taką obsługę jeżdżę od 2000 rok karate stała klienta
  • ~Artur / 2023-08-29 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Toalety non stop awarie kiedy nie jadę sa pozamykane brak możliwości kupienia kawy lub herbaty na prośbę puszczenia filmu pilot twierdzi ze sa popsute telewizory jak można taki autokar wypuścić w trasę a w regulaminie jest napisane że jeżeli klient coś zrobi ze autokar będzie uziemiony to placi karę 500 zl za kazdy dzien ale ze właściciel wypuszcza takie gowno w trasę to jest ok nie ponosi żadnych odpowiedzialności dramat nie polecam nie wspomnę o chamskim zachowaniu kierowców i pilotów traktują pasażerów jak zwierzęta na stronie się chwala jaka to nie maja nowa flotę i wogole żenada cena biletu samolotem podobna z wyprzedzeniem więcej tym głównej bo tak to trzeba nazwać bo tak śmierdzi tam z tych kibli nie polecam jeździć
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Asia / 2022-08-12 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Autokary mają prawie godzinne opóźnienie a konsultantka daje pokrętne usprawiedliwienia, obiecując też niezwłoczny przyjazd autokaru co mija się z rzeczywistością, bo autokar nie przyjeżdża. Nie polecam tego przewoźnika zdecydowanie
  • ~asia / 2022-08-12 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźniają się prawie godzinę, twierdzą że autokar już stoi a pasażer jest na niewłaściwym przystanku, następnie obiecują że już jedzie, że będzie za 5 min, następnie za 10 min. Itd. i pokrętnie tłumaczą o jakiejś awarii. NIE POLECAM!!! TEGO PRZEWOŹNIKA!!!
  • ~Asia / 2022-09-21 01:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Jechałam Haga-Wrocław 15h. Przesiadka przed granicą, zamieszanie masa sindbadów, nie było trudno się zgubić u siebie i garaż
    Wielkie zamieszanie, a ludzie pomęczeni.Wcześniej kierowca tak jakby szukał parkingów po omacku, nie wiedział gdzie co jest jest w tych Niemczech. Za wszelką cenę robił postoje żeby tylko nie korzystać z wc w autokarze. W samym autokarze brak gniazdek do prądu, dobrze, że miałam powerbanka-niewygoda straszna, nogi prawie pod brodą!Walizkami rzucają, obydwie porysowane. Wrocław-Lyon trasa to był też koszmar. Przesiadka w Świecku i po raz kolejny zamieszanie, brak pilotki na tak długiej trasie. Ponad 20h w niewygodach; nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyCeny biletów wcale nie niskie! Niewygoda, brak szacunku do pasażerów-wożenie jak wora kartofli, opóźnienia i dezinformacja
  • ~Aska / 2023-03-27 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia autobus 78 bez pilota niema kawy, picia nic Internet nie dziala prad nie dziala ,kierowca sie cieszy że trzeba było z domu zabrac.Siedzenia tak blisko siebie że nie można swobodnie nog trzymać juz nie ma szansy na rozłożenie wcale.Odjezdzaja beż sprawdzenia czy kogoś nie brakuje.Prosisz o miejsce do 20 nr dostajesz 30.Gorszych Lini nie spotkałam odena -1 Toaleta brudna.Po prostu jak by bydło przewozili.
    Zalety0 zalet
    WadySame wady
  • ~Aska / 2023-03-27 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia autobus 78 bez pilota niema kawy, picia nic Internet nie dziala prad nie dziala ,kierowca sie cieszy że trzeba było z domu zabrac.Siedzenia tak blisko siebie że nie można swobodnie nog trzymać juz nie ma szansy na rozłożenie wcale.Odjezdzaja beż sprawdzenia czy kogoś nie brakuje.Prosisz o miejsce do 20 nr dostajesz 30.Gorszych Lini nie spotkałam odena -1 Toaleta brudna.Po prostu jak by bydło przewozili.
    Zalety0 zalet
    WadySame wady
  • ~Asnieres92 / 2025-02-16 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ważone walizki w domu na normalnej wadze było 13kg i 14 kg a u kierowcy 15 i 19 i 10 euro to jest normalny przekręt !!! Nie punktualnie miał był wyjazd o 12.00 a wyjechał o 13.00!!!
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady nigdy w życiu już z nimi nie pojadę!!!
  • ~Ax / 2021-08-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dziś byłam pasażerem sinbadu jechałam z Opola do Zamościa jestem zaskoczona jakimi mogą być kierowcy hamskimi brak kultury y wręcz hamami nie liczą się z nikim dzwoniłam na infolinie że będę jechała z trójka dzieci i proszę o fotele obok siebie pan który dziś wpuszczał ludzi wręcz krzyczał na mnie kazał mi iść i nie dyskutować dzieci siedziały osobno nie wiem dlaczego tak się zachowója nie zatrzymują się na przerwy jak już to tylko stają na takich parkingach gdzie niemożna skorzystać z toalety itp
    ZaletyŻadne
    WadyHamstwo
  • ~Bartek / 2023-01-25 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerwowalem bilet i dosłownie 15minut po rezerwacji go anulowałem. Zapłaciłem 300zl a sindbad zwrócił mi tylko 30zl!. Nigdzie przy zwrocie nie było napisane ile dostanę, dopiero po kliknięciu „dokonaj zwrotu” zostałem poinformowany ze na konto wraca mi 30zl! Osoby na infolini kompletnie nie wiedza co mówią, jedna pani mówi mi ze jak najszybciej mam samodzielnie dokonać zwrotu a drugi pan mówi ze powinnem dzwonic i dokonać zwrotu telefonicznie. Kpina, zwykli oszuści i złodzieje!
    WadyPo anulowaniu rezerwacji zabierają 90% zapłaconej kwoty pomimo ze rezerwacja była anulowana 15minut po zakupie biletu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5206
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3208
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 885
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 722
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 352
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028