Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 929 opinii

2.43 / 5

  • Poziom cen
    2.66
  • Oferta
    2.65
  • Jakość obsługi
    2.23
  • Wygoda
    2.23

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Malanka / 2022-09-11 01:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Jechaliśmy do Londynu i to jest jakaś porażka .nie wygodnie ,ciasno nie polecam
  • ~Mazi / 2022-08-15 05:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak słów na tą firmę. Podróż do Niemiec do Mannheim. Bilet był kupiony z prośbą miejsca z przodu i z kobietą,oczywiście na bilecie było to uwzględnione ale w praktyce nie . Do tego smród w toalecie .Nie polecam ostatni raz tą firmą.
  • ~Megan / 2023-05-08 08:31
    Ocena: 1.25 / 5
    05.maja o 20:35 miałam wyjazd z Hanau z przesiadką w Opolu. Autokar nr 61 spóźnił się 40 min, brak jakiejkolwiek informacji z ich strony. Ujechalismy z Hanau do następnej miejscowości i tu zaczęły się niespodzianki. Kierowca poinformował że mamy awarie. Awaria polegała na tym że wysiadła elektronika. Pogrzebali pogrzebali po około 20 minutach wpuścili nowych podroznych do autokaru. Światła w autokarze podczas jazdy gasły i zaswiecaly się, niczym na dyskotece, nie można było naładować telefonu, telewizor nie chodzi ponieważ wszystko było ograniczone. Temperatura w pewnym momencie spadła do 9 stopni. Po paru godzinach autokar zjechal na stację w celu przerwy i tutaj niespodzianka: jak już się zatrzymał to nie mógł otworzyć drzwi i informacja od kierowcy buca: proszę państwa jednak przerwy nie będzie bo drzwi się zaciely, nie chcą się otworzyć, nie mamy jak wyjść! Jedna osoba zrobila awanturę że jakto się nie chcą otworzyć i dopiero po ostrej wymianie zdań kierowca otwarł drzwi awaryjnie. Na 11 godzin jazdy to była jedyna przerwa. Ludzie mieli popuchnięte nogi od siedzenia. Wiadomo że miejsca tam za wiele nie ma. Kiedy pierwsi pasażerowie wysiadali w Pl jeden kierowca wysiadł ( młodszy, wyższy i bardzo mily) wyjąć bagaże a buc oznajmił że tutaj nie ma przerwy i żeby nie wysiadać z autokaru, natomiast sam wyszedł zapalić papierosa. Kiedy inni pasażerowie wyszli razem z nim zaczął krzyczeć że nie ma przerwy i mieliśmy nie wysiadać. Kiedy zwróciłam mu uwagę że inni też tak jak on chcą zapalić i rozprostować nogi bo mamy napuchniete nogi po tylu godzinach jazdy to powiedział mi że zawsze mogę latać samolotem, nie muszę jeździć autokarem... Przez 11 godzin nie zaproponował nic ciepłego do picia, zero komunikacji. Firma powinna zastanowić się kogo zatrudnia bo taki kierowca ( starszy, nizszy i bardzo chamski- niestety nie znam z nazwiska dlatego opisuje wyglądem żeby drugi kierowca który był miły nie był z nim utożsamiany) nie powinien pracować z ludźmi. W Opolu miałam przesiadkę do autokaru nr 6 i tutaj ogromna niespodzianka!!! Kierowcy do rany przyłóż. Cały czas bardzo uprzejmi, zaproponowali mi żebym sobie wybrała miejsce gdzie chce siedzieć. Potrafili zrobić przerwy, zaproponować coś ciepłego do picia i jeszcze zabawiali pasażerowow swoim poczuciem humoru :) wspaniali ludzie, widać było że zależy im na wygodzie pasażerów. Niestety przez takiego kierowcę z autokaru 61 jadącego z Hanau firma nie jest odbierana dobrze. Powinni się zastanowić kogo zatrudniają bo jeden kierowca może spieprzyć opinie całej firmie. To mój nie pierwszy ale ostatni kurs z tą firmą.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiły kierowca
    Brak przerw podczas jazdy
    Brak ogrzewania
  • ~Mela / 2022-02-15 21:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Dopłata za nadbagaż jest pobierana ale żadnych naklejek potwierdzających nie dają.Co przesiadka to akcja bo chcą dopłaty do bagażu.Masakra jakaś.Pasazerowie to zło konieczne do dorobienia do pensji chyba???Dranstwo i złodziejstwo kierowców!!! Płacę a on łaskę robi że zabierze bagaż.
    ZaletyNie widzę zadnych
    WadyChamstwo brak człowieczeństwa co niektórych kierowców
  • ~Mocno zniesmaczony jakością usług / 2022-04-07 17:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma schodzi na psy.Mam nadzieję że niedługo padnie.Ludzie na Słubicach do 4 godz.czekałem na przesiadkę.W Opolu zamiast zatrzymywać się przy dworcu bo co niektórzy dojeżdżają jeszcze do pomniejszych miast,to nie wywodzą ludzi na bazę w polach bo toaletę mają płatną i chce prezes zarobić 2 zł.To chore niedługo w autobusie każą stać pilotce przy kiblu i zbierać 5 zł lub 1 euro.Dziadostwo totalne!!!!Korzystałem ostatni raz z usług tego przewoźnika.Wolę poczekać w hotelu i za niego płacić czekając na samolot niż chodzby złotówkę im zapłacić za to co odstawiają.
    ZaletyBrak
    WadyOd groma
  • ~Obserwator / 2025-07-12 14:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Nawet nie pisze o godzinnym opóźnieniu.
    Autobus 74 dijon Opole ,kierowca Ukrainiec z telefonem w ręce już dwa razy złapał pobocza,potem wpierdalal kanapki i by wjechał w TIRa który jechał przed nim.
    Singbad spadł na psy i szczerze nie polecam.
    Mam filmik z kierowcą jak pisze tą telefonie i prowadzi autokar,napewno będzie to zgłoszone
    ZaletyBrak
  • ~Pasazer997 / 2022-12-17 18:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo miło wspominam podróż ????żartuję.nie miła załoga. Opóźnienie pond 2h.a co najlepsze to awaria wc na podróż gdzie trwa ponad 17h.Brawo Nie nie i jeszcze raz niepolecam
    ZaletyBrak
    WadyBez komentarza
  • ~Pasażer / 2022-09-28 22:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Kurs z Verony do Polski. Opóźnienie przy samym wyjeździe, o którym nie zostaliśmy poinformowani. Obsługa na opłakanym poziomie. Przy kontroli na granicy okazało się, że nikt z obsługi nie potrafi po angielsku powiedziec nawet skąd dokąd jedziemu. Obrażanie pasażerów. Chamastwo, władcy pokładu, w tej firmie klient widac się nie liczy. Autobus niewygodny, mało miejsca, gniazdo ładowania tylko z jednej strony.
    Po 22 muzyka przez którą nie da się spać. Jeśli nie musisz, nie jedz Sindbadem.
    ZaletyBrak,gdyby nie awaria flixbusa udałoby mi sie uniknąć tego doświadczenia.
  • ~Tom / 2022-06-19 20:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Kontakt z obsługą klienta oraz jakoś świadczonych uslug tragedia!!
  • ~tomasz / 2023-02-13 07:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia! Komedia! Dramat! Jade z Rzeszowa do Mannheim z przesiadka w opolu, ciasno, smierdzi, kierowca juz na wyjezdzie z Rzeszowa zaliczylby dzwona, oni biora kierowcow chyba z pod sklepu. No i oczywiscie 8przystankow do Opola pomylona droga jakis kosmos. Przesiadka w Opolu sliczny autokar cudowna pani pilot ale kierowca jak wczesniej z pod sklepu szArpie chamuje. Mysle soboe jeszcze 12godzin jakos wytrzymam. Wjechalismy do Niemiec czerwone swiatlo kierowca jedzie. Oni wogole maja uprawnienia? Robia im szkolenia? Sprzataja w tych autokarach? Lipa straszna, nigdy wiecej.
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Tomasz / 2023-06-14 11:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Korzystając z usługi firmy simbad , zdążyło mi się zapomnieć bagażu podręcznego który leżał na półce u góry . Kotrego już później już nie odzyskałem .
    ZaletyToaleta w autokarze.
  • ~Wczasowicz / 2021-12-11 23:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Tym przewoźnikiem powinna się zainteresować Izba Kontroli Skarbowej ponieważ kierowcy biorą kasę za tak zwany nadbagaż bez ważenia tylko na ich oko i widzimisię nie wydają pokwitowań za wzięcie pieniędzy jak również nie wydają żadnych paragonów za zakupione towary w autokarach tak zwane kawa,herbata itp.kietowcy są chamscy i ordynarni jak za czasów PRL w Pekaesie.Najgkrsze są przesiadki bo nikt z obsługi ci nie pomoże przy bagazch bo jednym autokarem do ok celu niedojedziedz muszą być takzeane przesiadki.Autokary nadają się na trasy 100km a nie 2000 km wygody zadne
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie jakie są mozliwe
  • ~Z k / 2022-07-14 13:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie wygodnie, okropna obsługa, nie sprawdzają ludzi po przerwach, rok temu wywalili z autokaru jakiegoś dziadka w Niemczech bo nie miał testów, po prostu go tam zostawili nawet po angielsku nie gadał. Wredna pani i kierowca, zapytałam się dlaczego się opóźniło o 2,5 godziny i odpowiedział mi z agresją, aktualnie siedzę i jadę z portsmouth do koszalina, o i nie wygodne krzesła i śmierdzi z kibla.
    ZaletyNic dobrego
    WadyWszystko złe
  • ~Рома / 2021-11-25 09:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Некому не рекомендую!!! Нікому!!!

    Взяв прямий квиток,а уже роблю третю пересадку і ще не доїхав до кінцевої точки!!
    Автобус спізнився на 40 хвилин, ніхто навіть невибачився перед людьми!!!

    Просив водіїв пересадити мене ближче до переду всі три відмовили, просто відмовили необяснившм причин,
    хоча така опція існує, і бачив що інших пасажирів(дівчат) пересаджували.

    Їхав перший і надіюсь останній раз!!!

    WadyНезрозумілі пересадки, сморід і перегар
  • ~280 / 2022-10-03 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w pamięci autokary z sieci Sindbad..pojechałam po Ra kolejny po kilkunastu latach... obsługa dno.. pilot dno.. paczki jak kurierzy rozwożą po nawet ponad 20 godzin jazdy pasażera.. Przy tej cenie biletu nawet lot by się postarał.... Kierowcy nie przestrzegają przerw..... przy tych cenach do jakości to na minusie są jak dla mnie... ludzie którzy przywozicie rodziców do UK.. zdrowie najwazjesze.... nie z tym przewoznikeim
    ZaletyPolska do Anglii
    Wady...
  • ~Adalberto / 2022-11-21 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    sindbad 153 buraki 3 dni temu po raz ostatni jechałem sindbadem , z Polski do francji z 4 przesiadkami jechałem 31 godz masakra jednego pasarzera wyrzucili w iemczech za piwo choć był cicho ni3 awanturował się, ale gdy wrcałem do Polski wyrzucili 2 też za piwo a do trzeciego chcieli wyrzucić za to że drugi którego wyrzucili wcseśniej zostawił po sobie pustą puszkę, a potem kierowca zobacząc tą puszkę mówi do niego bierz tą puszkę i swoje rzeczy i wyp...alaj , koleszka co liczył taki w okolarkach ciemne włosy,wszystko w sindbad 153 jechał
    w z Soboty na niedzielę 19.112022 do 20 11.2022 wszystkich słyszalem jak na nich mowił pijaczyny buraki . Obsługa poniżej jakiwgo kolwiek poziomu jeszcze pracują z ludzmi Powinni ulice zamiatać.
  • ~Adam / 2023-09-17 08:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Poprostu brak slow, a powodem te same uwagi ktore daje 99% uzytkownikow. Absolutnie nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Adas / 2022-08-24 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam bardzo niewygodnie , Zwracanie uwagi na rozkładanie foteli nie przynosiło skutku , jechałem cała drogę ze zwiniętymi nogami bo fotel naprzeciwko mnie mi je ugniatał
    ZaletyBrak
    WadyNiewygodne siedzenia , brak złącz USB. , na pokładzie autokaru pełno Ukraińców , zwracanie im uwagi ze za bardzo rozkładają fotel i mnie gniota nie przynosiło skutku .
  • ~Adi / 2023-09-05 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto tym jeździ 30 godzin do Londynu ki
    edyś Polonia załatwiała to w 15 godzin i dało radę a sindbad to sobie jeździ po jak na wycieczkę do kalkowa brak słów nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyTysiące
  • ~Adrian / 2022-09-16 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżdżę Sindbadem od 9 lat . Tym razem z Karlsrhue do Szczecina. I to moja ostatnia podróż . Firma konsekwentnie spada na dno . Punktualność 0. Czystość autokaru 0. Obsługa 0. Od godz 17 pierwszy przystanek na toaletę i to w jakimś zapomnianym przez Boga miejscu o 01 nad ranem . Miałem wykupione podwójne miejsce, kiedyś była zniżka 50% teraz 0. Na dodatek przez pół drogi pomimo zapłaconych dwóch pełnych biletów miałem osobę na siedzeniu obok . Brak Pilota , zerowa obsługa. Nie Polecam z całego serca . Lepiej wydać więcej pieniążków i skorzystać z oferty mniejszego prywatnego przewoźnika . Pisze to szczerze i z czystym sumieniem a dodam ze jestem bardzo wyrozumiała osoba. Niestety miarka się przebrała .
    WadyBrak punktualności
    Brak Pilota
    Brudne autokary
    Brudne toalety
    Brak przerw na skorzystanie toalety
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5524
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3388
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 929
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 740
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 391
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 360
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4874
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148