ZaletyBrak
Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 31 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Alex / 2022-09-09 05:53
Dramat nie polecam. Jechałam z nimi do Holandii i już więcej nie podjadę. Kierowcy nie mili,pani z obsługi to już nie wspomnę zaczęła się kłócić z pasażerka o to że usiadła na miejscu jednym dalej. Nigdy więcej nie skorzystam. Mało postojów, toaletą nieczynna pół drogi. Kierowca uszkodził walizkę gdzie powiedziałam co pan robi i żeby uważał oczywiście reklamacja wysłała odpowiedź negatywna że niby walka przeładowana i że była już uszkodzona. Mimo niskiej ceny za przejazd nie warto... No ale oczywiście kierowcy i tak powiedzą że to pasażerowie są ci źli a oni najlepsi. -
-
~Alisa / 2022-11-21 23:37
Jestem w Polsce chwilowo, przejazdem. Mój pierwszy autobus spóźnił się 2 godziny, więc spóźniłem się na drugi. Przedstawiciel firmy nie chciał słuchać pomocy. Domagał się zakupu biletu na następny autobus w sposób obelżywy i obraźliwy. Siedziba firmy mieści się pod adresem: ul. Suchej 1, 50-525 Wrocław. Nie radzę nikomu kontaktować się z tą osobą. Zalety Ne ma -
~Anastazja / 2023-03-01 21:01
Nie polecam! Kupiliśmy bilet 1 marca z Bruksela do Warszawy, powinien być bezpośredni autobus bez przesiadek, ale mieliśmy trzy przysadki!!! Jestem bardzo niezadowolona! Ostatni raz korzystam z usługi Sindbad!!!! -
~Andrzej / 2022-07-30 23:42
Moja żona jedzie w tej chwili tą dziadowską linią . Kierowcy chamscy , zero pomocy i zainteresowania pasażerem . Kompletne dno . -
~Andrzej / 2022-07-30 23:57
DZIADY , KŁAMCY I CHAMY . Zero kultury . Pilot ma wszystko w d ... i zero pomocy . -
~Andrzej / 2022-11-15 12:38
5
W dniu 14 .11 po raz pierwszy i ostatni jechałem Sinbadrm z Niemiec do Polski ,jestem zdruzgotany obsługą teej firmy ppostoje dwa nie licząc przesiadki w Opolu po 4 godzinach jazdy postoj na parkingu gdzie nawet nic zjesc nie mozna a kilkanascie kilometrow wczesniej zaloga zamowila sobie kebaby w Jedrzejowie i na postoju je konsumowala ,pani pilotka Basia nieprzyjemna i malo kontaktowa,.Nie polecam firmy Sindbad nkomu.WadySame wady -
~Aneta / 2024-07-25 03:51
Najgorsza firma, z jaką miałam do czynienia. Po wejściu do autokaru usłyszałam, że czekają mnie dwie przesiadki, chociaż kupiłam bilety, z których jasno wynikało, iż jazda ma być bezpośrednia. Autokar opóźniony. Miejsca zero, siedzimy jeden na drugim, a w ramach promocji alkoholika szalejącego na górnym piętrze usadzili mi tuż za siedzeniem. Zero reakcji na prośbę zmiany miejsca, a na pytanie, czy to normalna polityka, że kupuję bilety na bezpośredni transport, a o przesiadkach dowiaduje się w autokarze usłyszałam, że tak...Omijać to dziadostwo szerokim łukiem!!!!!!! -
~Anets / 2023-10-07 15:44
Zaczynalam trase z Elblaga ,kierowca chamski wulgarny drze morde do ludzi pretensja itp. ,jade bo musze ale ostatni raz jadę ,jeszcze zależy od kierowcy ,ale nie może być tak , żeby zastanawiać sie jaki
kierowca będzie ponieważ to niejest bilet miejski,tylko podróż międzynarodowa więc ,trochę kultury szacunku uśmiechu nie zaszkodzi , bądźmy ludzmy nie jesteśmy zwierzętami że tak nas traktowanoZaletyZeroWadyChamski kierowca trasa ELBLĄG TRIER -
-
~Ania / 2021-08-04 07:56
Najgorsza firma autokarowa jaka istnieje! Strzeż się jej jak ognia! Podczas jeden trasy dwie przesiadki o których nie była mowa podczas kupowania biletu! Ludzie zatłoczeni jeden obok drugiego! Tak wszystko poustawiali żeby autobus jechał całkowicie pełny w pandemii! Śmierdzący i PIJANI pasażerowie obok! Tak pijani, że ledwo wychodzili z autokaru! Do tego awantury i już dochodziło do bójki! Kierowca trzy razy musiał straszyć niemiecką policją żeby się uspokoili! Dno! Porażka! Omijać szerokim łukiem! ZaletyTragedia! -
~Ania / 2022-12-23 17:07
Przez 16 godzin Drogi zorbilismy 10 przystankow, zawsze na miejscu gdzie nie bylo mozna kupic ani wody ani jedzenia. 16 godzin bez jedzenia i poicia bylo traumatyczne. ZaletyZadnaWady16 godzin bez wody i bez jedzenia -
~Aniela / 2022-06-06 21:21
Tragedia. Brak informacji o przesiadkach, autokar wewnątrz zatrzymał się w PRL’u, brak gniazdek, chamscy kierowcy, śmieszna organizacja- po dwie osoby na jednym miejscu i prowizoryczne „bilety” na karteczkach samoprzylepnych, ceny z kosmosu, odjazdy i przyjazdy nie na czas. Jeden wielki żart… ZaletyBrak.WadyCała ta firma to jedna wielka wada. -
~Anna / 2021-12-17 19:56
Jakaś masakra kierowca bierze bez pokwitowania za "rzekomy nadbagaż" 10 euro To jest rozbój i wyzysk człowieka przez człowieka.Moja opinia na dzień dobry to Zero -
~Anna / 2023-08-19 12:52
Witam serdecznie dzis jechałam autokarem Nr.48 z opola do karlsruhe zachowanie Pilotki jest bardzo chamskie traktuje pasazerów hoch przewóz bydła .To jest nie do przyjecia zeby kieriwca jadac autokarem pusał jednoczesnie na Telefonie.Jesli chodzi o grupe jadacs dzis do karlsruhePan Denis Pan Ryszard i Pani Pilotka kłócac sie przy padazerach to jest nie do przyjecia żadnych dokładnych informacji źadnego Filmu a juz nie mówiac o napojach .Przykro mi ze taka Firma ma tak nieprofesionalna załoge. ZaletyŻadnychWadyBraknie miejsca aby wpisac -
~Anna / 2024-06-27 07:25
Dramat, kierowcy bardzo nieuprzejmi, pilotka jakby była w autokarze za karę. -
~Annna / 2023-08-26 05:56
DRAMAT!!! PODRÓŻ 19/20.07.2023R ZE SŁUPSKA DO PARYŻA.
AUTOKAR PRZYJECHAŁ O CZASIE, A ODJECHAŁ Z GODZINNYM OPÓŹNIENIEM.CZEKANIE PRZED AUTOBUSEM GODZINĘ W SŁOŃCU - ŚREDNIA PRZYJEMNOŚĆ. TYLE TRWAŁO LOKOWANIE PASAŻERÓW I PAKOWANIE BAGAŻY - ZEPSUTA DRUKARKA DO OZNAKOWANIA BAGAŻY. MIMO, ZE POCHŁONĘŁO TO TYLE CZASU I TAK WYZNACZONE MIEJSCE PRZEZ KIEROWCE BYŁO ZAJETE. HAOS I BAŁAGAN, WSZYSCY SZUKALI SWOJEGO MIEJSCA, PO KILKA OSÓB DOSTAWAŁO TEN SAM NR FOTELA - BAJZEL I NIEPOTRZEBNE STRESY. PERSONEL PODCZAS PODRÓŻY GORĄCO ODRADZAŁ KORZYSTANIE Z TOALETY W AUTOBUSIE, TYLKO W OSTATECZNOŚCI - BO BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO W AUTOBUSIE, BO JEST LATO- MOZNA PRZECIEŻ CZĘŚCIEJ OPRÓŻNIAĆ!!! I FAKTYCZNIE ZALATYWAŁO SMRODEM. KRÓTKIE RZADKIE POSTOJE - PEWNIE Z POWODU OPÓŹNIENIA. NA KONIEC PODRÓŻY NIESPODZIANKA - ZMIANA MIEJSCA WYSIADKI- 20 KM DALEJ NIŻ W BILECIE, MIAŁO BYĆ NA PLACU CONCORDE, ALE NIKT Z PERSONELU NIE BYŁ UPRZEJMY POINFORMOWAĆ O ZMIANACH. PO CO KAŻĄ PRZY KUPNIE BILETU PODAWAĆ NR TELEFONU, EMAIL ??? WYSTARCZYŁ BY SMS. DRAMAT. ROZWAŻAM NAPISANIE SKARGI DO GŁÓWNEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO, CZYTAJĄC OPINIE, RADZĘ TO I INNYM. SINDBAD JEST MONOPOLISTĄ, NIE MA KONKURENCJI I DLATEGO POZWALA SOBIE TAK TRAKTOWAĆ LUDZ. MYŚLĘ ,ŻĘ CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ. GORĄCO NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA.ZaletyB R A KWadyW I E L E -
~ANNNA / 2023-08-26 06:07
DRAMAT!!! PODRÓŻ 19/20.07.2023R ZE SŁUPSKA DO PARYŻA.
AUTOKAR PRZYJECHAŁ O CZASIE, A ODJECHAŁ Z GODZINNYM OPÓŹNIENIEM.CZEKANIE PRZED AUTOBUSEM GODZINĘ W SŁOŃCU - ŚREDNIA PRZYJEMNOŚĆ. TYLE TRWAŁO LOKOWANIE PASAŻERÓW I PAKOWANIE BAGAŻY - ZEPSUTA DRUKARKA DO OZNAKOWANIA BAGAŻY. MIMO, ZE POCHŁONĘŁO TO TYLE CZASU I TAK WYZNACZONE MIEJSCE PRZEZ KIEROWCE BYŁO ZAJETE. HAOS I BAŁAGAN, WSZYSCY SZUKALI SWOJEGO MIEJSCA, PO KILKA OSÓB DOSTAWAŁO TEN SAM NR FOTELA - BAJZEL I NIEPOTRZEBNE STRESY. PERSONEL PODCZAS PODRÓŻY GORĄCO ODRADZAŁ KORZYSTANIE Z TOALETY W AUTOBUSIE, TYLKO W OSTATECZNOŚCI - BO BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO W AUTOBUSIE, BO JEST LATO- MOZNA PRZECIEŻ CZĘŚCIEJ OPRÓŻNIAĆ!!! I FAKTYCZNIE ZALATYWAŁO SMRODEM. KRÓTKIE RZADKIE POSTOJE - PEWNIE Z POWODU OPÓŹNIENIA. NA KONIEC PODRÓŻY NIESPODZIANKA - ZMIANA MIEJSCA WYSIADKI- 20 KM DALEJ NIŻ W BILECIE, MIAŁO BYĆ NA PLACU CONCORDE, ALE NIKT Z PERSONELU NIE BYŁ UPRZEJMY POINFORMOWAĆ O ZMIANACH. PO CO KAŻĄ PRZY KUPNIE BILETU PODAWAĆ NR TELEFONU, EMAIL ??? WYSTARCZYŁ BY SMS. DRAMAT. ROZWAŻAM NAPISANIE SKARGI DO GŁÓWNEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO, CZYTAJĄC OPINIE, RADZĘ TO I INNYM. SINDBAD JEST MONOPOLISTĄ, NIE MA KONKURENCJI I DLATEGO POZWALA SOBIE TAK TRAKTOWAĆ LUDZ. MYŚLĘ ,ŻĘ CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ. GORĄCO NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA. -
-
~Arkadiusz / 2022-11-01 16:52
Witam właśnie jadę numer 86 do Opola z synem i nawet nie ma pilota A jak się spytałem czy są ciepłe posiłki to odpowiedź była przerażająca dziękuję za taką obsługę jeżdżę od 2000 rok karate stała klienta -
~Artur / 2023-08-29 18:59
Toalety non stop awarie kiedy nie jadę sa pozamykane brak możliwości kupienia kawy lub herbaty na prośbę puszczenia filmu pilot twierdzi ze sa popsute telewizory jak można taki autokar wypuścić w trasę a w regulaminie jest napisane że jeżeli klient coś zrobi ze autokar będzie uziemiony to placi karę 500 zl za kazdy dzien ale ze właściciel wypuszcza takie gowno w trasę to jest ok nie ponosi żadnych odpowiedzialności dramat nie polecam nie wspomnę o chamskim zachowaniu kierowców i pilotów traktują pasażerów jak zwierzęta na stronie się chwala jaka to nie maja nowa flotę i wogole żenada cena biletu samolotem podobna z wyprzedzeniem więcej tym głównej bo tak to trzeba nazwać bo tak śmierdzi tam z tych kibli nie polecam jeździć ZaletyBrakWadyZa dużo by pisać -
~Asia / 2022-08-12 19:26
Autokary mają prawie godzinne opóźnienie a konsultantka daje pokrętne usprawiedliwienia, obiecując też niezwłoczny przyjazd autokaru co mija się z rzeczywistością, bo autokar nie przyjeżdża. Nie polecam tego przewoźnika zdecydowanie -
~asia / 2022-08-12 19:32
Spóźniają się prawie godzinę, twierdzą że autokar już stoi a pasażer jest na niewłaściwym przystanku, następnie obiecują że już jedzie, że będzie za 5 min, następnie za 10 min. Itd. i pokrętnie tłumaczą o jakiejś awarii. NIE POLECAM!!! TEGO PRZEWOŹNIKA!!!
strona 31 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »