Tylko jeśli nie masz innego wyjścia!
Podróż z Amsterdamu do Poznania 14.08., pilot niezwykle arogancki, traktował ludzi z góry.
Poproszony przez zagraniczną turystkę o to, by podawać informacje o przerwach także w języku angielskim na początku tę prośbę wyśmiał, potem raz coś tam powiedział i do końca podróży mówił już tylko po polsku. Nie mam pojęcia, jak osoby z zagranicy połapały się z przesiadką w Słubicach.
Za kierowcą i pilotem 4 wolne miejsca, na których nikt nie mógł usiąść.
Ciasno, brak miejsc na kolana.
Z toalety nie można było korzystać, w pewnym momencie pilot głośno rozważał: "Kurde, może zatrzymaj się tutaj, żeby był darmowy kibel, bo już długo jedziemy, a oni nie mają kibla?" - rozumiem troskę, ale chyba można to ująć innymi słowami.
Atmosfera przejazdu bardzo negatywna, mimo 335 zł za bilet (nawet Flixbus był tańszy) traktowanie ludzi jak intruzów, na szczęście inni pasażerowie byli mili i uprzejmi i dało się ten koszmar przeżyć.
ZaletyTrudno cokolwiek wymyślić, ale chociaż byliśmy na czas.
Wady- atmosfera - brak toalety - arogancki pilot - mało miejsca na nogi
~Ala / 2022-08-15 21:21
Ocena: 2.00 / 5
Jedziemy z Pragi do Krakowa. Na bilecie jest inna nazwa przystanku (UAN Florenc) niż ulica na której się on znajduje (Wilsona 300, pod tym adresem znajduje się dworzec główny). Na UAN Florenc dostaliśmy informację, że taki autobus nie odjeżdża z tego miejsca, na dworcu głównym też nikt nie miał pojęcia o takim połączeniu. Na dworcu spotkaliśmy 7 osób, które szukały tego autobusu. 10 min po godzinie odjazdu staliśmy zakłopotani nie wiedząc gdzie iść ponieważ infolinia nie odbierała telefonu. Zadzwonił do mnie kierowca z informacją że czeka na nas lecz nie potrafił powiedzieć na jakiej ulicy na nas czeka. Potem zadzwoniła Pani z infolinii która powiedziała że kierowca na nas czeka lecz nie potrafiła powiedzieć na którym dworcu ani ulicy się znajduje. Pojechaliśmy metrem na UAN Florenc i udało się odnaleźć autobus z tabliczką z ukraińskimi nazwami jakiś innych miast niż docelowe. Autobus miał ukraińskie rejestrację i nie miał symbolu SINDBAD. Gdy ruszyliśmy objechaliśmy Pragę 2 razy do okoła, w Katowicach kierowca błądził w koło tymi samymi ulicami przez 40 min.
ZaletyDojechaliśmy w jednym kawałku
WadyMam wrażenie że to jakaś fejkowa firma podawająca się za Sindbad
~Anna / 2022-08-15 12:43
Ocena: 4.50 / 5
Podróż 14.08 z Niemiec do Bydgoszczy. Jestem bardzo zadowolona, miła obsługa , napoje podawane często. Pozdrawiam obsługę z linii 155 .
Zalety Na pytania odpowiadali nawet półżartem, co wiadomo przy zmęczeniu też jest dobre . Napoje jak kawa, herbata dostępne co od dłuższego czasu nie było, ale to z uwagi że pilotki wcześniej nie było.
WadyNie było w tej podróży.
~Mazi / 2022-08-15 05:59
Ocena: 1.25 / 5
Brak słów na tą firmę. Podróż do Niemiec do Mannheim. Bilet był kupiony z prośbą miejsca z przodu i z kobietą,oczywiście na bilecie było to uwzględnione ale w praktyce nie . Do tego smród w toalecie .Nie polecam ostatni raz tą firmą.
~Ewa / 2022-08-14 23:34
Ocena: 2.50 / 5
Podróż ze Skarżyska do Niemiec tragedia. Wyjazd 13:20 ,do godz 23:30 czyli po 10 godz jeszcze w Polsce,czterokrotna zmiana autokaru o czym podróżni nie byli wcześniej informowani . Absolutnie nie polecam
ZaletyMili kierowcy, kawa herbata
WadyZero organizacji
~anymous / 2022-08-14 09:09
Ocena: 3.75 / 5
Podróż z Krakowa do Kiel 13.08./14.08. na czas,wygodnie, pyszna kawa, wysoka kultura osobista i pełen profesjonalizm pilota, pana Maćka. Oby więcej takich pracowników.
ZaletyMiła atmosfera, pilot
~Ed / 2022-08-14 03:16
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga dzisiaj podróżuje z Polski do Niemiec obsługiwany Prze ta pseudo firmę. Przy 17ngodzinach jazdy mamy jedba przerwę pół godziny. Mało tego kierowca zatrzymuje się na przerwie w miejscu gdzie pół godziny czeka się w sklepie w kolejce. Kultura osobista kierowców przepraszam z kulturą niema to nic wspólnego. Odradzam podróż tym dylizansem
ZaletyŻadnej
WadyNiema pozytywów
~Akasza / 2022-08-13 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Brak kompetentnych osób. Nikt nie informuje o przesiadkach w Opolu do miejsca docelowego przy zakupie biletu. Po przesiadce w Opolu trzeba godzinę czekać na kolejny autobus. Porażka totalna.
~Małgorzata / 2022-08-13 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Jeździłam dawno jeżdżę teraz dziadostwo ze trudno to opisać. Ciasnota zaducha i brak organizacji. Mam najgorsze zdanie o nich spośród wszystkich przewoźników autokarowych w Polsce. Jeżdżę na trasie Niemcy Polska w miarę regularnie od 2006 większego dziadostwa nie spptkalam
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Pasażer / 2022-08-13 15:10
Ocena: 1.50 / 5
Dramat,obsługa dziadostwo bez kultury,chamscy kwalifikujący się do dyscyplinarnie,nie słuchają pasażerów,mają wywalone.Toalety śmierdzące,papieru brak,nogi pod brodą tak ciasno. Nie polecam i nie pojadę nigdy więcej.
~Wkurzony / 2022-08-12 22:01
Ocena: 2.50 / 5
Bagaże ważone w domu. Jeden 27 kiko, drugi 22. Kierowca mówi, że jest za dużo i waży. Wychodzi mu 36 i 28. Mówi, że 4 kg za dużo i trzeba zapłacić 40 zł. Żadnego pokwitowania nie daje a pieniądze wkłada do kieszeni w spodniach. Myślałem, że to jest ok ale już w czasie podróży jedna pani rozmawia przez telefon i jest w szoku, że miała bagaż 38 kilo. Dała kierowcy 20 zł i było ok. Mówię to żonie a ona, że przy ważeniu kierowca oparł sobie bagaż o brzuch. Po przyjeździe ważyłem bagaże w domu na dwóch różnych wagach, w tym jednej której używał kierowca, i waga była 27 i 22 kg. W żadnym autobusem WiFi nie działało. Autobusem Anglia - Polska marki Setra bardzo ciasno. Innej marki, po przesiadce, już ok. Nie polecam tego nikomu.
~Dominika / 2022-08-12 21:19
Ocena: 1.75 / 5
Jadę teraz z Genevy do Pl linia 153,kierowcy po jakieś 70 lat,nie przywitali nas tak jak Panowie z sindbada z Annecy do Genewy. Panowie rzucili tekst typu jak chcecie kawę to przyjdzcie ją nie będę chodził, mimo to że sami soboevroboa non stop. O postoju Wogole nie informują, stanęli owszem ale przerwę zrobili tylko dla siebie, pasażer zapytał czy możemy na chwilę wysiąść usłyszał tekst to nie koncert życzeń. Po 2(nie którzy pasażerowie nie mieli przypisanych miejsc więc starszy posadził ich po swojemu ,ale w Zurich po 3.5 h opóźnieniu*bo kierowcy latali sobie kasę rozumieniac *dosiedli się pasażerowie przypisano do miejsc, to kierowca dosłownie Wrzeszczal że ale miejsca pozajmowlali, jedna Pani się odezwała że sama 0an tak dadzą ludzi q on z tekstem nie podoba się wszystkich wypieprze i z buta pojdziecie. Napewno wszyscy pasazerowie będą składali skargi .Nigdy w życiu nie pojadę z tym przewoźnikiem. Masakra A i jeszcze nie powiedziano nam o przesiadkach
ZaletyBrak
WadyWszystko
~asia / 2022-08-12 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Spóźniają się prawie godzinę, twierdzą że autokar już stoi a pasażer jest na niewłaściwym przystanku, następnie obiecują że już jedzie, że będzie za 5 min, następnie za 10 min. Itd. i pokrętnie tłumaczą o jakiejś awarii. NIE POLECAM!!! TEGO PRZEWOŹNIKA!!!
~Asia / 2022-08-12 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Autokary mają prawie godzinne opóźnienie a konsultantka daje pokrętne usprawiedliwienia, obiecując też niezwłoczny przyjazd autokaru co mija się z rzeczywistością, bo autokar nie przyjeżdża. Nie polecam tego przewoźnika zdecydowanie
~Emilia / 2022-08-11 23:29
Ocena: 1.50 / 5
Nie da się opisać jednym zdaniem ale w skrócie;
Bilet kupiony z miejsca A do miejsca B z tym że w dniu wyjazdu dowiedzieliśmy się o 3 przesiadkach. Jazda w nocy. Przy pierwszej przesiadce pierwsze problemy,trzeba było czekać pół godziny od 23 aby wejść do kolejnego autokaru. Mimo że jechalismy w dwie osoby, miejsca w kolejnym autokarze zostały rozdzielone. Nie pomogły argumenty że jedna z osób jest pod opieką drugiej ponieważ ma 80 lat i potrzebuje tej opieki. Na infolinii niemiłe osoby,kierowca tak samo. Organizacja i podejście tej firmy nie warte zachodu. Już wiem skąd Biała cena
~Ten sam / 2022-08-11 15:30
Ocena: 1.00 / 5
15.30 wjazd do Krakowa którego niema na liście przystanków. W NAJWIEKSZE KORKI DEBILE
ZaletyNie ma
WadySe wady
~Harry / 2022-08-11 15:10
Ocena: 1.00 / 5
2 raz jadę tym ścierwem krosno amsterdam niema przystanku Kraków ale on i tak tam jedzie. Zwykle robienie ludzi w uja
ZaletyNiema zalet
WadyTylko wady
~Nie wazne / 2022-08-11 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Trasa Krosno Amsterdam sam przejazd z krosno do Kraków to już 5 godzin
Parodja nie polecam
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Tom / 2022-08-10 06:28
Ocena: 3.00 / 5
Pilotka autokaru Jarema Kaja,bardzo nieuprzejma do pasażerów.By uczyła starych kierowców jak mają jeździć.tak pozatym fajnie się jeździ,jeżdżę tyle lat i nie było problemu wszystko pozytywnie.
ZaletyWszystkie inne
WadyJakość pilota
~Monika / 2022-08-09 14:50
Ocena: 4.75 / 5
Wracałam z synem 29.07.22 z Niemiec z osnabrück linią 65 do Opola na przesiadkę do Tarnowa, kierowcy bardzo pozytywni, mili,robiłi przerwy, bardzo ludzkie podejście do pasażerów. W OPOLU linia 77 do Tarnowa, kierowca bardzo miły, uprzejmy, bez zarzutów. Autokary czyste, tylko jedyny dyskomfort to ciasno dla nóg na tyle godzin jazdy, ale da się wytrzymać. Polecam Sindbada i oby więcej takich kierowców, których pozdrawiam i życzę zdrówka