Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 29 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Uzix / 2022-01-11 19:14
To jest skandal żeby w XXI wieku nie wolno było skorzystać z toalety w autokarze!!!.
Trasa z Kiel do Bielska ...przesiadka w Opolu w autobus nr 71 ...brak toalety i chamstwo kierowcy.
Nigdy więcej ,nie polecam !!! -
-
~Viktoria / 2023-02-25 21:34
bilety wykupione koło siebie musieliśmy siedzieć osobno, obsługa nie miła, kontakty zepsute i nie działają, gorąco i nie wygodne miejsca Zaletynie maWadywszystko -
~wierka / 2021-11-05 11:48
Prosze ze jesli mamy czasy jakie mamy to prosze zeby w takich pomieszczeniach jak Bus trzymali sie przepisow. Jesli Mamy jachac w maskach to mamy jechac . Kierowcy i piloci maja to serdecznie w dupie. Jesli tak dalej bedzie to firma przestanie byc firma. Bo to wy odpowiadacie za bezpieczna zdrowa i czysta i spokojna podroz. To wy zyjecie dzieki podroznym. Pilotka nawet jak sie znajdzie jakas na troche modrzejsza i powie zeby zalozone byly maski to typy w wiekszosci maja jej gadke w D....e. Ja kolo takiej osoby nie bede siedziec i najwyzej zglosze to do sanepidu i policji. A poza tym nie wolno spozywac alkocholu. Alkochol jest spozywany. Pozniej taki typ czkawke ma. Ale pilotka ma to w d..... szybciej zasypia niz podrozni. Pilotka powinna jechac kolo kierowcy i rozmawiac z nim cos robic by kierowca nie zasnal. Od spania sa kierowcy ktorzy sie zmieniaja i na przemian powinni odpoczywac. Zaletyczasami dobreWadyprzepisy -
~Wiola / 2022-07-28 20:07
Przesiadki o ktorych klient nie jest informowany w trakcie zakupu biletu ..obsługa klienta arogancką totalny brak szacunku . ZaletyUważam że zalet brak to co było kiedyś a teraz to niebi a ziemiaWadyJw. -
~Wkurzony / 2022-07-31 20:14
Nie polecam. Zmieniają trasę w trakcie jazdy. Mieliśmy ominąć Londyn ale w Londynie byliśmy. 2 autobusy i 2 razy brak wi fi i stewardessy. Spóźnienia z UK ponad 2 godziny a oni wybierają prom zamiast tunelu. Z kibla waliło jak z toi toi. Walić ich i nigdy więcej. -
~Zbigniew / 2021-10-08 06:21
Witam,jeżdżę rzadko autobusami,tym przewoźnikiem jade drugi raz i jestem totalnie zawiedziony:
Obsluga na poziomie zero!!! Nieprzyjemna,nie pomocna,opryskliwa,najlepiej nie pytaj,nie odzywaj sie.
Brak szacunku do czasu pasażerów,ponad godzine spuznienia.
Nie polecam!!!ZaletyZadneWadyWyżej wymienione -
~agata / 2024-10-07 15:40
Nie polecam ceny biletów drogie obsługa hamska przerw nie ma miejsce między fotelami pozostaje dużo do życzenia wolę już flixbusa
Nie polecam -
~Krystyna / 2022-03-10 19:55
Zero organizacji, traktowanie ludzi jak zero, ponieważ teraz przewożą dużo ludzi z Ukrainy.
W Katowicach autokar miał mieć odjazdu o godzinie 17:15, a w realu obejechalimy o 17;55, kierowca otworzył drzwi aby mogli wsiąść ludzie o 17;30h.
W Opolu przy wysiadaniu kierowca podał mój bagaż innej osobie i ha ja musiałam szukać ponieważ usłyszałam od kierowcy że to nie jest jego interes i to nie jest puerwsza taka sytuacja oprócz tego prosiliśmy Pania pilot aby dała nam miejsca obok siebie dla 6 osób ponieważ były tak wykupione bilety.
Posadziła nas w innych miejscach a obok były wolne.
Po dzisiejszym dniu nie polecam tej firmy!!!!WadyNie polecam -
-
~PODKURWIONA NA 100% / 2022-07-03 06:12
02.07.Autokar Nr.63 na start 2h spóźnienia, bez jakiej kolwiek informacji,ze strony Przewoźnika!!!Podróż z Włoch do Wrocławia TRAGEDIA! Obsługa nie reaguje na prośby pasażerów o postój.Starszy pan (ok.75l) poprosił że nie było ani jednej przerwy 10h w autokarze bez pilota do Verony. W Veronie zmiana kierowców i PRZYDZIAŁ PILOTA ???????????? Pan Maciej (pilot) odpowiada starszemu panu :
- trzeba było jechać do Norwegii tam jest zimniej!Będzie przerwa jak zabierzemy pasażerów z Bolzano żeby dłużej nie czekali... Ok 12h jazdy 15 min przerwy. Prosząc o przerwę chociaż 10min. Nerwy ponoszą... W Niemczech PILOT MACIEJ unosi głos że za chwilę zostanę wyrzucona z autokaru bo to nie jest AUTOKAR TURYSTYCZNY!!!
- Więc odpowiadam,tak Wy tak potraficie, wyrzucić pasażera, już nie jeden zginął z Wami.
Na co PILOT :
- wezwę Policję i wyprowadzą , Panią w asyście policji, wtedy nikt nie zginie...
PROSZĘ DZWONIĆ ŻADEN PROBLEM!
KOMPLETNY BRAK EMPATII I ZROZUMIENIA.ZaletyBRAKWadyObsługa!!! Od biura przez kierowców po pilotki i pilotów tragedia! Jeden wyjątek Pani Blondynka z autokaru nr.11 Super -
~Zly / 2023-11-30 07:54
Jeżdżę całą noc po Niemczech po różnych dziurach by we Frankfurcie się przesiąść na autobus do Francji,katastrofa¡!! Dziękuję więcej nie skorzystam,(porażka) ZaletyHaaa haa -
~Abraham / 2022-02-20 02:22
Nr rejestracyjny OP1536k
Nr autokaru 121
Autobus do AAchen porażka
Brak kultury pracowników firmy
brak utrzymanego porządku
Brak przystanków postojowych potrzebnych podczas podróży
-(BAR)-jeden wielki błąd udostępniając takie rzeczy pasażerom w kawie z mlekiem pływały trociny z drzewa
Po zwróceniu uwagi kierowca autokaru odpowiedział że jeżeli coś nie pasuje mogę zawszę się napić wody z toalety
Żenada i brak kultury osobistej oraz brak reprezentowania firmy SindBad w odpowiedni i stosowny sposób
" Przerwa raz na 5h/10min "
ZaletyBrak pozytywnych zaletWadyBrak kultury osobistej
Aroganckie i nie odpowiednie zachowanie pracowników w stosunku do pasażerów
Brudny autokar
Brak przerwy na odetchnięcie świeżym powietrzem po tylu godzinnej jeździe -
~Agnieszka Pietruczuk / 2023-06-22 12:37
Pierwszy i ostatni raz zdecydowałam się na tego przewoźnika. Autobus brudny, spóźniony 40 min. Przesiadka do innego autobusu, a po godzinie jazdy awaria. Drugi autobus niekomfortowy i ciasny. Czas oczekiwania na zastępcze auto 1,5 godziny. W czasie oczekiwania napoje nie były oferowane gratis
Jedyne do pochwalenia obsługa -
~Alicja / 2022-11-09 09:38
Zmieniono na niekorzyść godziny przyjazdu do UK....!!!! Lądujesz w nocy w Anglii. To już skandal! GDZIE TEN DAWNY SINDBAD???? Gdzie dawne przystanki? Ludzie tam jezdżą do pracy-pomyślcie o tym zanim coś zmienicie.Czy tylko Ukrainców teraz będziecie wozić?? Dla nich są ułatwienia! Zaletyjuż teraz żadnychWadyGodziny i miejsca wyjazdów z PL -
~Arkadiuas / 2023-08-13 22:49
Korzystam już kolejny raz z tego przewoźnika. Kilka lat temu dla umilenia przejazdu został włączony film. Teraz jest niemiła obsługa, coraz to mniejsze Busy, toalety nie są sprzątane, kilka przesiadek na jednej trasie, samemu trzeba zadbać o przenoszony bagaż?????!!!! ZaletyNie zauwazylemWadyWszystko to co w opini. -
~Artemida / 2022-09-17 23:18
A więc ogólnie... sporo podróżuje różnymi środkami komunikacyjnymi i jakość obsługi podrozy Sindbadem oceniam na bardzo słaba. Po pierwsze dopiero po zakupie biletu okazało się że mam przesiadkę, a transport do Warszawy realizuje inna linia. Musiałem czekać 2,5 h na dworcu zachodnim.W czasie podróży przesiadki i roszady bagaży. Bagaże kilka razy wyjmowane, przekładane z miejsca na miejsce.Kierowca opryskliwy. Z pilotem nie można załatwić prostej prośby. Nic się nie da.,, Kliencie zapłaciłeś to się odwal. dowieziemy Cię na miejsce i tyle. Jak worek kartofli. ,, Takie tu mają podejście. -
~Beata / 2022-06-15 10:05
Kierowca ma na sumieniu zycie młodego chłopaka, potraktował go jak psa. Jakby potraktowal jak czlowieka i nie wyrzucil tylko powiedzial ze jest przesiadka chlopak by żył to byl autokar z Roterdamu. ZaletyZeroWadyBeak szacunku ,pokory , zle traktuje pasazerow -
-
~Brrr / 2022-07-27 04:47
Na bilecie nie była zaznaczona przesiadka, która potraktowano pasażerów o 4 w nocy. Opryskliwa pani prowadząca autobus, robiąca łaskę że wypuszcza klientów na parkingu xD cena totalnie nieadekwatna :( …… ZaletyGniazdko do ładowania tel ???? -
~Corleone / 2023-08-05 21:29
Kategorycznie odmawiam podróży tym skurwialym przewoźnikiem!zawsze coś albo toaleta nieczynna albo opóźniony i nie wiadomo z którego stanowiska i najgorsze przesiadki masakra .flixbus jak jedzie to zawsze bez przesiadek -
~Dea / 2021-11-21 16:28
Kierowcy aroganccy, używają wulgarnych zwrotów do pasażerów. NIE POLECAM NAWET GDYBY PRZEWOZILI GRATIS. Autokar jest brudny.Nie ma żadnych kontroli ani obostrzeń Covidowych. Skandal!!! Zaletymakowskamisia71@gmail.comWadyKierowcy aroganccy. Fatalny serwis -
~Ela / 2023-05-09 20:45
Podzielam opinie pani i zlozyc skarge na 2 kierowcow ktorzy jechali z Paryza do Slubic w poniedzialek 8 Maja 2023 i na poziom obslugi biura !!! Skandalicznie !
Bilet mial byc placony w zlotowkach a kierowca ( bo nie bylo obslugi bo autokar zastepczy !!!!!! W jedna i druga strone autokar zastepczy bez kawy i herbaty tylko dla kierowcow a ludzie to co ????? Ludzie ktorzy placa za przejazd konfortowy !!!zadrzadal w euro i jak pani nie ma to nie jego problem ! ( bo pani w agenji sie pomylila!!!)
Mama ( starsza pani )po kilku godzinach jazdy poprosila o postuj n’a stacji benzynowej zeby w koncu sie czegos napic ! Odpowiedz kierowcy ze to nie wycieczka !!!!! Bezczelny i arogancki !!!!!!!!ZaletyZadneWadyBezczelnosc, brak obslugi i komfortu biora ludzi ktorzy il placa za « bydlo » do przewozu
strona 29 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »