Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 867 opinii

2.40 / 5

  • Poziom cen
    2.63
  • Oferta
    2.61
  • Jakość obsługi
    2.20
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arkadiuas / 2023-08-13 22:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Korzystam już kolejny raz z tego przewoźnika. Kilka lat temu dla umilenia przejazdu został włączony film. Teraz jest niemiła obsługa, coraz to mniejsze Busy, toalety nie są sprzątane, kilka przesiadek na jednej trasie, samemu trzeba zadbać o przenoszony bagaż?????!!!!
    ZaletyNie zauwazylem
    WadyWszystko to co w opini.
  • ~Artemida / 2022-09-17 23:18
    Ocena: 1.25 / 5
    A więc ogólnie... sporo podróżuje różnymi środkami komunikacyjnymi i jakość obsługi podrozy Sindbadem oceniam na bardzo słaba. Po pierwsze dopiero po zakupie biletu okazało się że mam przesiadkę, a transport do Warszawy realizuje inna linia. Musiałem czekać 2,5 h na dworcu zachodnim.W czasie podróży przesiadki i roszady bagaży. Bagaże kilka razy wyjmowane, przekładane z miejsca na miejsce.Kierowca opryskliwy. Z pilotem nie można załatwić prostej prośby. Nic się nie da.,, Kliencie zapłaciłeś to się odwal. dowieziemy Cię na miejsce i tyle. Jak worek kartofli. ,, Takie tu mają podejście.
  • ~Beata / 2022-06-15 10:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Kierowca ma na sumieniu zycie młodego chłopaka, potraktował go jak psa. Jakby potraktowal jak czlowieka i nie wyrzucil tylko powiedzial ze jest przesiadka chlopak by żył to byl autokar z Roterdamu.
    ZaletyZero
    WadyBeak szacunku ,pokory , zle traktuje pasazerow
  • ~Brrr / 2022-07-27 04:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Na bilecie nie była zaznaczona przesiadka, która potraktowano pasażerów o 4 w nocy. Opryskliwa pani prowadząca autobus, robiąca łaskę że wypuszcza klientów na parkingu xD cena totalnie nieadekwatna :( ……
    ZaletyGniazdko do ładowania tel ????
  • ~Corleone / 2023-08-05 21:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Kategorycznie odmawiam podróży tym skurwialym przewoźnikiem!zawsze coś albo toaleta nieczynna albo opóźniony i nie wiadomo z którego stanowiska i najgorsze przesiadki masakra .flixbus jak jedzie to zawsze bez przesiadek
  • ~Dea / 2021-11-21 16:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Kierowcy aroganccy, używają wulgarnych zwrotów do pasażerów. NIE POLECAM NAWET GDYBY PRZEWOZILI GRATIS. Autokar jest brudny.Nie ma żadnych kontroli ani obostrzeń Covidowych. Skandal!!!
    Zaletymakowskamisia71@gmail.com
    WadyKierowcy aroganccy. Fatalny serwis
  • ~Ela / 2023-05-09 20:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Podzielam opinie pani i zlozyc skarge na 2 kierowcow ktorzy jechali z Paryza do Slubic w poniedzialek 8 Maja 2023 i na poziom obslugi biura !!! Skandalicznie !
    Bilet mial byc placony w zlotowkach a kierowca ( bo nie bylo obslugi bo autokar zastepczy !!!!!! W jedna i druga strone autokar zastepczy bez kawy i herbaty tylko dla kierowcow a ludzie to co ????? Ludzie ktorzy placa za przejazd konfortowy !!!zadrzadal w euro i jak pani nie ma to nie jego problem ! ( bo pani w agenji sie pomylila!!!)
    Mama ( starsza pani )po kilku godzinach jazdy poprosila o postuj n’a stacji benzynowej zeby w koncu sie czegos napic ! Odpowiedz kierowcy ze to nie wycieczka !!!!! Bezczelny i arogancki !!!!!!!!
    ZaletyZadne
    WadyBezczelnosc, brak obslugi i komfortu biora ludzi ktorzy il placa za «  bydlo » do przewozu
  • ~Evi / 2024-09-16 11:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Minus 5 gwiazdek, szkoda że nie da się. Podróż zaczęła się od tego że nie wolno korzystać z toalety przez kilka godzin. Przesiadka o 2 w nocy w jakiejś dziurze. Podróż 23 godziny. Nie ma co chyba ta linia wywodzi się z Pakistanu
    WadyWszystko
  • ~Ewelina / 2024-02-17 19:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Sindbad to nie jest dobra firma zero akceptacji klienta
  • ~Iwona / 2022-10-31 11:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Napiszę tak miałam zamiwiony i opłacony przejazd z Bamberg do Tychów, pilot który jechałam tym Sindbadem ( kobieta) nie zabrała mnie twierdząc zejestem piana,co wogóle nie było prawdą ponieważ wypiłam piwo owszem ,ale w południe a ja jechałam o 23 ,więc co mogła wyczuć,jechał tam też pań który przed przyjazdem autokaru centralnie obrócił całą butelkę piwa i jemu uwagi nie zwróciła.To bylabajgirsza noc w moim życiu poniewazmusiałam w tym wypadku iść na noclegownię i jechać na drugi dzień znów o 23 i opłacić musiałam kolejny bilet
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCałokształt to wada
  • ~J / 2022-08-09 06:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciasno, brak informacji na bilecie o przesiadce w Słubicach, 2h stania na zimnie i czekania na autokar. Obsługa niemiła i oburzona ze ludzie pytają o to w który autokar maja wsiąść. Zostawili jedną babkę w Słubicach i znowu czekanie. Gdybym wiedziała o tej przesiadce to wybrałabym pociąg albo BlaBlaCar.
    ZaletyBrak
    WadyMało miejsca
    Długie przesiadki i postoje
    Zero informacji
    Niemiła obsługa
  • ~Jestem na nie / 2022-05-08 22:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia. Kupiłam bilet bez przesiadek, a miałam dwie. Fotele nieładnie pachniały, tak jakby nie prali ich od roku. Ludzie zdejmują buty nie myśląc o tym że mają spocone stopy. Internet który jest oferowany nie działa. Obsługa niechlujna. Wygląda to wszystko mało profesjonalnie i bez szacunku do klienta. Bardzo bardzo odradzam tego przewoźnika.
  • ~Kkmm / 2022-12-22 22:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Jest mi przykro z powodu braku serca kierowcy ogólnie jest mi przykro prosiłam o miejsce z tyłu natomiast kierowca stwierdził że kłamie wymiotowałam pół trasy bo tyle nie byliście łaskawi zero profesjonalizmu , brak kultury , traktowanie osoby w zależności od określonego dnia i drogo przede wszystkim ;)
    ZaletyPo tym kursie żadnej
    WadyBrak internetu ,brak kultury ...
  • ~Lucyna / 2024-01-04 18:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Lubiłam podróżować Sindbadem niestety cenowo wychodzi taniej flixbus i wygodniej do tego można sobie wybrać miejsce i zarejestrować co jest największym plusem! Sindbad niestety nie reformowany i dużo czasu upłynie nim będzie możliwość rezerwacji miejsca. Odnoszę wrażenie że obsługa pracuje za karę w tej firmie zero pojęcia o obsłudze klienta oczywiście nie wszyscy, są też mili kierowcy, ale to są wyjątki...
    WadyBrak kultury i kompetencji
  • ~Malanka / 2022-09-11 01:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Jechaliśmy do Londynu i to jest jakaś porażka .nie wygodnie ,ciasno nie polecam
  • ~Mazi / 2022-08-15 05:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak słów na tą firmę. Podróż do Niemiec do Mannheim. Bilet był kupiony z prośbą miejsca z przodu i z kobietą,oczywiście na bilecie było to uwzględnione ale w praktyce nie . Do tego smród w toalecie .Nie polecam ostatni raz tą firmą.
  • ~Megan / 2023-05-08 08:31
    Ocena: 1.25 / 5
    05.maja o 20:35 miałam wyjazd z Hanau z przesiadką w Opolu. Autokar nr 61 spóźnił się 40 min, brak jakiejkolwiek informacji z ich strony. Ujechalismy z Hanau do następnej miejscowości i tu zaczęły się niespodzianki. Kierowca poinformował że mamy awarie. Awaria polegała na tym że wysiadła elektronika. Pogrzebali pogrzebali po około 20 minutach wpuścili nowych podroznych do autokaru. Światła w autokarze podczas jazdy gasły i zaswiecaly się, niczym na dyskotece, nie można było naładować telefonu, telewizor nie chodzi ponieważ wszystko było ograniczone. Temperatura w pewnym momencie spadła do 9 stopni. Po paru godzinach autokar zjechal na stację w celu przerwy i tutaj niespodzianka: jak już się zatrzymał to nie mógł otworzyć drzwi i informacja od kierowcy buca: proszę państwa jednak przerwy nie będzie bo drzwi się zaciely, nie chcą się otworzyć, nie mamy jak wyjść! Jedna osoba zrobila awanturę że jakto się nie chcą otworzyć i dopiero po ostrej wymianie zdań kierowca otwarł drzwi awaryjnie. Na 11 godzin jazdy to była jedyna przerwa. Ludzie mieli popuchnięte nogi od siedzenia. Wiadomo że miejsca tam za wiele nie ma. Kiedy pierwsi pasażerowie wysiadali w Pl jeden kierowca wysiadł ( młodszy, wyższy i bardzo mily) wyjąć bagaże a buc oznajmił że tutaj nie ma przerwy i żeby nie wysiadać z autokaru, natomiast sam wyszedł zapalić papierosa. Kiedy inni pasażerowie wyszli razem z nim zaczął krzyczeć że nie ma przerwy i mieliśmy nie wysiadać. Kiedy zwróciłam mu uwagę że inni też tak jak on chcą zapalić i rozprostować nogi bo mamy napuchniete nogi po tylu godzinach jazdy to powiedział mi że zawsze mogę latać samolotem, nie muszę jeździć autokarem... Przez 11 godzin nie zaproponował nic ciepłego do picia, zero komunikacji. Firma powinna zastanowić się kogo zatrudnia bo taki kierowca ( starszy, nizszy i bardzo chamski- niestety nie znam z nazwiska dlatego opisuje wyglądem żeby drugi kierowca który był miły nie był z nim utożsamiany) nie powinien pracować z ludźmi. W Opolu miałam przesiadkę do autokaru nr 6 i tutaj ogromna niespodzianka!!! Kierowcy do rany przyłóż. Cały czas bardzo uprzejmi, zaproponowali mi żebym sobie wybrała miejsce gdzie chce siedzieć. Potrafili zrobić przerwy, zaproponować coś ciepłego do picia i jeszcze zabawiali pasażerowow swoim poczuciem humoru :) wspaniali ludzie, widać było że zależy im na wygodzie pasażerów. Niestety przez takiego kierowcę z autokaru 61 jadącego z Hanau firma nie jest odbierana dobrze. Powinni się zastanowić kogo zatrudniają bo jeden kierowca może spieprzyć opinie całej firmie. To mój nie pierwszy ale ostatni kurs z tą firmą.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiły kierowca
    Brak przerw podczas jazdy
    Brak ogrzewania
  • ~Mela / 2022-02-15 21:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Dopłata za nadbagaż jest pobierana ale żadnych naklejek potwierdzających nie dają.Co przesiadka to akcja bo chcą dopłaty do bagażu.Masakra jakaś.Pasazerowie to zło konieczne do dorobienia do pensji chyba???Dranstwo i złodziejstwo kierowców!!! Płacę a on łaskę robi że zabierze bagaż.
    ZaletyNie widzę zadnych
    WadyChamstwo brak człowieczeństwa co niektórych kierowców
  • ~Mocno zniesmaczony jakością usług / 2022-04-07 17:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma schodzi na psy.Mam nadzieję że niedługo padnie.Ludzie na Słubicach do 4 godz.czekałem na przesiadkę.W Opolu zamiast zatrzymywać się przy dworcu bo co niektórzy dojeżdżają jeszcze do pomniejszych miast,to nie wywodzą ludzi na bazę w polach bo toaletę mają płatną i chce prezes zarobić 2 zł.To chore niedługo w autobusie każą stać pilotce przy kiblu i zbierać 5 zł lub 1 euro.Dziadostwo totalne!!!!Korzystałem ostatni raz z usług tego przewoźnika.Wolę poczekać w hotelu i za niego płacić czekając na samolot niż chodzby złotówkę im zapłacić za to co odstawiają.
    ZaletyBrak
    WadyOd groma
  • ~Pasazer997 / 2022-12-17 18:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo miło wspominam podróż ????żartuję.nie miła załoga. Opóźnienie pond 2h.a co najlepsze to awaria wc na podróż gdzie trwa ponad 17h.Brawo Nie nie i jeszcze raz niepolecam
    ZaletyBrak
    WadyBez komentarza
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5084
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3145
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4466
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992