Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 27 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Klaudia / 2022-10-16 13:52
Porażka, nie było miejsca nawet na walizki, dawali je nawet to toalety i nie można było z niej korzystać. -
-
~Klient / 2023-07-16 08:29
Odwieczny problem prawie wszystkich kierowców Sindbada- Prostactwo, każdy jest opryskliwy i ma problem z byle odpowiedzią na pytanie. Absolutny brak współpracy z klientem. Jeżeli człowiek nie otrzyma już nawet odpowiedzi na "dzień dobry" to już nie wiem gdzie jesteśmy...
Przejazd 506..
Żadnej propozycji ciepłych napojów.
W toaletcie nie było ani papieru toaletowego ani mydła. Z toalety wydobywał się taki odór, że nie szło wytrzymać w środku ani minuty. Absolutnie nie polecam tych Lini. Są sporadyczne przypadki, że trafi się na normalną załogę, ale większość jest poniżej pasa.
-
~Klient / 2023-07-16 08:29
Odwieczny problem prawie wszystkich kierowców Sindbada- Prostactwo, każdy jest opryskliwy i ma problem z byle odpowiedzią na pytanie. Absolutny brak współpracy z klientem. Jeżeli człowiek nie otrzyma już nawet odpowiedzi na "dzień dobry" to już nie wiem gdzie jesteśmy...
Przejazd 506..
Żadnej propozycji ciepłych napojów.
W toaletcie nie było ani papieru toaletowego ani mydła. Z toalety wydobywał się taki odór, że nie szło wytrzymać w środku ani minuty. Absolutnie nie polecam tych Lini. Są sporadyczne przypadki, że trafi się na normalną załogę, ale większość jest poniżej pasa.
-
~Krysia / 2022-09-11 19:30
Dzis wracalam z polski do uk, plus dla kierowcow za wyrzucenie pijanego jegomoscia, ktory skutecznie “umilał” podroz wszystkim dookoła. Minus za tzw. Trzepanie na granicy uk, ktore trwalo ok 3 godzin. Nie podano nam powodu w tlumie byly plotki ze kierowcow zlapali z papierosami. Autokar przetrzepany profesjonalnie nawet schody odkrecali. Odprawa ok. 50 osob trwala 40 min a 2 kierowcow poonad 2 godziny. Chce wierzyc ze to nie ich wina bo panowie profesjonalni i mili. ZaletyKierowcyWadyNiestety chyba tez kierowcy.
Wpuszczanie pijanych podroznych -
~Luki / 2022-08-21 22:55
Autokar nr 16, Opole - Hamburg. Zamawiając bilet prosiłem z racji wzrostu o wybrane miejsce. Przychodzi do odjazdu, dwóch kierowcow, brak pilotki, dowiaduje się że mam całkiem inne miejsce beż możliwości zmiany. Autobus pełny, duszno, nawiewy nie włączone. O napojach typu kawa czy herbata nawet pomyśleć jest zabronione. Porażka! -
~Mac / 2022-08-17 12:08
Nie polecam ..ciągłe opóźnienia w podróży , toaleta w połowie drogi wyłączona z użytku i chamscy kierowcy cwaniaczki , ostatni raz tym badziewiem -
~Manio / 2021-09-28 14:59
Obsługa nie miła brak kawy brak telewizji brak pilota za co mam płacić autokar 140 28.09.21 ZaletyBrakWadyWszytko -
~Marcin / 2023-05-18 20:19
Chamstwo i tyle na etapie zakupu biletu powinna być informacja ze są 2 przesiadki bedą, a nie zeby starsze osoby tachały ciezkie torby i zostaly pozostawione same sobie, takie cos powinno być w roli kierowcy przezucenie bagazu z autobusu do autobusu. ZaletyDziadostwo,ostatno raz -
-
~Marga / 2021-08-05 22:36
Koszmar.Moja 14letnia córka jechała sama do Leverkusen. Miała być pod opieką kierowców.Zapewniał przewoźnik .Pisałam oświadczenie .Odebrać miała ją moja siostra .Na miejsce kierowca dojechał 2h wcześniej i zostawił ją na dworcu samą wśród pijanych mężczyzn w Niemczech .Nie chciał czekać aż dojedzie po nią siostra .Nie interesował kierowcę los dziecka .Nieludzkie podejście . -
~Marta / 2022-10-03 12:49
Ostatni raz skorzystałam z usług tej firmy. Kierowcy są bardzo nie mili i aroganccy. Kierowca miał pretensje że musiał przyjechać po nas. Że musi po całym Śląsku jeździć... nawet nie pomógł nikomu z bagażami żeby włożyć je do autokaru. Jeszcze wymyślają że na koniec podróży wylosowane dwie osoby mają posprzątać cały autobus i wszystko posprawdzać WadyNie miła obsługa, szczególnie kierowcy. -
~Mateusz / 2022-07-02 22:15
Dzień dobry sindbad... wracam właśnie z Zurichu do polski do glogowa autobusem sindbad numer autokaru3 opole Wrocław. Chwilę po odjeździe pewien starszy pan zapytał grzecznie czy można włączyć klimatyzację pani pilot odpowiedziała że klimatyzacja jest włączona na maksa i inaczej nie bedzie(kłamała) klimatyzacja jest zepsuta prawdopodobnie brak czynnika a może inna usterka tak czy inaczej klimatyzacja nie działa smażymy się od samego Zurichu. W autobusie jadą starsi ludzie ale kogo z obsługi sindbad to obchodzi,w pewnym momencie nie wytrzymałem i powiedziałem na głos trochę w nerwach co myślę że nie działa klima że to skandal pani odpowiedziała "proszę zrozumieć jest cały autobus ludzi i dlatego jest gorąco i duszo" robiąc z nas głupków tak jak by nikt nigdy nie korzystał z klimatyzacji.. ok to nie jest wina tej pani że niedziala klima autobus to maszyna(złośliwość rzeczy martwych ) tylko dlaczego od początku Wpiera ze to tak ma być.. następnie pan kierowca który zasiadł za stery tego piekarnika przd sztutgartem bardzo się oburzył i powiedział że tylko mi coś nie pasuje bo nikt inny nie ma pretensji. Otóż nie na pewno większości to nie pasuje tylko nikt się nie odzywa(chyba że ktoś lubi się wędzić) wysiadlem przed sztutgartem na minutę zaczerpnąć powietrza dlatego że obsługa autobusu wysiadła. Odpowiedziano mi "proszę wsiadac chyba że nie chce Pan jechac dalej " zapłaciłem za kurs 80euro jak wszyscy zresztą w XXI wieku jechac ponad 1000kilometrow bez klimy to duża przesada.. na wymarzonyym postoju na siku po 4 godzinach jazdy Zapytałem jednej pani czy jej to odpowiada powiedziała ze Nie ze jest gorąco duszno nie ma czym oddychać.. więc nie tylko mi to nie pasuje. Wsiadając w Zurichu do autobusu miałem zimna zeszroniona coca-colę która na chwile obecną jest ciepła..na postoju miała być naprawiona klima:) tak mówiła obsługa robiąc z nas durni . Jak można w 15 min na postoju naprawić klimę. Pani nie ma pojęcia o motoryzacji a mowi takie rzeczy.. cóż mogę jeszcze dodać nic pozytywnego.. wystawiam punktację w skali od 1 do 10 Zero. Nie dziękuję za gorąca podróż... nie pozdrawiam nie polecam firmy Sindbad... jedziemy dalej w piekarniku. UGOTOWANI.PL ZaletyGorąca herbata :PWadyBrak profesjonalizmu -
~Mimi / 2023-11-30 23:19
Pasazerka siedzaca obok stara kobieta utrudniala odsuniecie mechanizmu siedzenia oraz wyjscie .kierowca nie rozwiazal problemu nie dal zastepczego miejsca i zaatakowal . Podroz okazala sie koszmarem . Nie polecam uslug tym przewoznikiem ZaletyBrakWadyBrak komfortu jazdy -
~Nick / 2023-04-19 16:22
Często podróżuje Sinbadem i zawsze byłem zadowolony.Niestety wczorajszy wyjazd diametralnie zmienił moja opinie.Totalny chaos dezinformacja podróżującego .Dostałem numer autokaru gdzie mam się kierować w Opolu niestety okazało się ze to nie ten .Nikt nie potrafił odpowiedzieć skoro nie ten to który .Kierowcy chyba sami byli zdezorientowani cała sytuacja .Kupując bilet zaznaczyłem ze chce miejsce przy oknie i zapłaciłem .Szanowny Sinbadzie jeżeli niema miejsc przy oknie to dlaczego bilet jest sprzedawany ??? -
~Nie polecam Sinbad / 2022-07-18 14:48
Jeden z gorszych przewoźników, byłem 10 min przed odjazdelm autobusu i Pan zaczal mi robić litanię że powinienem już czekać 30 40 min żeby mógł łaskawie odjechać, a gdy ja czekalem 2h na autobus który się spóźniał z Dortmundu to już nikt nic nie mówił, 3/4 kierowców jakich spotkałem miałem wrażenie że jeżdżą na sile, niechętnie odpowiadają na pytania i są nieobecni. Filmy w niektórych autobusach bardziej trzeszcza nic co kolwiek słychać. Kontakty na ladowanie niedziałające, zepsute siedzenia, czasami brud. W nocy działająca klimą, zimno tak że się nie da wytrzymac ale jak się poprosi o wyłączenie albo przynajmniej zmniejszenie to się nie zgadzają. Zdarzyło mi się że też że nie wyjmowali bagaży tylko je wyrzucali dosłownie. ZaletyBrakWadyAutobusy wcale nie takie tanie, a działają jak MZK z niektórych wsi lat 80. -
~Niezadowolona kientka / 2021-10-14 00:22
Tragedia podroz 13/10/21 do Polski, juz boje sie powrotu a jeszcze nie dojechalam do celu.
W autobusie , koronawirus nie istieje, zero masek, zero dystansu miedzy pasazerami. Dodatkowo, liczne przesiadki o ktorych nie bylo zadnej informacji w trakcie zakupu biletu. Kierowcy niezbyt mili, zamiast do celu jezdzimy i zbieramy ludzi po Niemczech. Nie wiem kiedy dojedziemy. Nie polecam tej firmy à wrecz odradzam !!!Powrot do lat 90tych !!!! -
~Niezadowolony klient / 2021-08-16 20:47
Nie miła obsługa, brak postojów a jeśli już są to w miejscach , w których nie ma toalet. Toaleta w autokarze brudna i śmierdząca. Pomimo próśb o kawę ja i inni podróżnicy jej nie otrzymaliśmy. Tyle razy korzystałam z usług sindbad i za każdym kolejnym razem było tylko gorzej . Dno i porażka. Trzeba szukać innych przewoźników .
Nie polecam .ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Pasazer / 2022-09-04 21:21
Kierowcy to jakieś buraki myśli że jest królem
Dziś trasa do Słubice grubas w spodenkach i koszulce granatowe udaje wielkiego szeryfa
A słoma z butów wystajeZaletyBrakWadyKierowcy bez kultury oczywiście nie wszyscy -
~Pasazerka / 2025-04-04 17:11
WiFi oczywiście to ściema. Rzucanie bagażami jakby to były śmieci to tutaj normalne. Nagle w nocy każą wyjść z autokaru i odjeżdżają z twoimi rzeczami. Ciągły stres. Nie polecam. -
~Pasażer / 2022-08-13 15:10
Dramat,obsługa dziadostwo bez kultury,chamscy kwalifikujący się do dyscyplinarnie,nie słuchają pasażerów,mają wywalone.Toalety śmierdzące,papieru brak,nogi pod brodą tak ciasno. Nie polecam i nie pojadę nigdy więcej. -
~Pasażer linii 141 / 2022-06-22 07:08
Jeden z trzech kierowców lini 141 dnia 22.06.2022 jest nie kompetentny i opryskliwy. Jeżeli męczy go ta praca niech ja zmieni lub niech może zostanie wysłany na jakiś kurs panowania nad sobą. Oczywiście skarga zostanie złożona do przewoźnika. Przez takich ludzi firma traci klientów.
strona 27 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »