Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 867 opinii

2.40 / 5

  • Poziom cen
    2.63
  • Oferta
    2.61
  • Jakość obsługi
    2.20
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna Kot / 2022-04-19 20:07
    Ocena: 1.50 / 5
    TRASA EŁK KILONIA OD 9.45 DO 9 RANO NASTEPNEGO DNIA.ANI RAZU NIKT NIE SPYTAŁ O COKOLWIEK DO PICIA.Przerwa tylko na przyjecie nowych pasażerów.Sinbad najgorsze gowno.Nigdy wiecej!
  • ~Artur / 2022-04-15 14:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziadostwo. Opryskliwi kierowcy. Spóźnienia. Nie informują z jakich przyczyn. Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Chris / 2023-03-19 07:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca nie reaguje na prośbę pasażerów o wykonanie krótkiego postoju w podróży, każda prośba jest odrzucana bądź ignorowana. Ten sam kierowca odmówił wyrzucenia z pojazdu pijanej osobY, która była natarczywa względem reszty pasażerów. Trasa między 18-19.03.23r. Trasa Suwałki -Lörrach Linia 127
    ZaletyŻadnych
    WadyAz za duzo
  • ~Daniel / 2024-04-10 09:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Żory-Karlsruhe 9.04.2024.
    Wygoda i komfort podróży - bardzo słabo.
    Przystanków po drodze multum a rano, przed dojazdem do Heilbronn informacja, że mamy 2 godziny opóźnienia bo rzekomo czekamy na pasażerów z innego autokaru, który miał problemy na granicy. Jak ktoś chce sobie zrobić wycieczkę po Europie wozem drabiniastym i poznać ludzi, których nigdy nie chciał poznać, to polecam. Jak planuje konkretną trasę i ważna jest dla niego każda godzina, to omijać szerokim łukiem.
    WadyOpóźnienia i komfort podróży
  • ~Dashie / 2022-11-17 04:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeździłem firmą sindbad przez długie lata. Ale obsługa jest nie miła, nie empatyczna, nie godna podziwu i trudna. Mówię tu od infolinii przez pilotów aż po kierowców. Płatne napoje o które trzeba iść poprosić. Sindbad 2 razy mnie wystawił do wiatru. Zawsze spóźniony na moje przystanki. I niesamowicie karygodna infolinia która nawet nie jest czynna w trakcie jazd busa. Więc jak o tobie zapomną to nic nie zrobisz.
    ZaletyMili często pasażerowie, wygodne niektóre siedzenia, ładne widoki.
    WadySindbad jako firma jest nie warta uwagi
  • ~Diana / 2022-10-20 21:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Kupiłam bilet na wyjazd z Katowic do Francji ( kurs do Barcelony) na dzień 28.09.2022 autobusem Sindbad. Wcześniej czytałam opinie (głównie negatywne )jakie wystawiają podróżni, ale chciałam osobiście to sprawdzić i wybrałam się w podróż. Z Katowic jechał autobus piętrowy nr 300 i bardzo fajne szeroko rozstawione fotele i podnóżki na nogi, ucieszyłam się ...do momentu gdy była przesiadka w Słubicach na utobus nr 303, jak zobaczyłam małą odległość pomiędzy siedzeniami i brak podnóżek na nogi to byłam w szoku, w dodatku cały autobus był zapełniony podróżującymi i to na taką odległą miejscowość jak Barcelona. Moje zdziwienie było, gdy klienci co często kursują na tej trasie mówili, że taki bylejaki autobus przeważnie posyłają na tej trasie, Więc przekonałam się na własnej skórze co znaczy ta firma Sindbad i jak traktuje swoich pasażerów, po takiej jeździe człowiek zmęczony, opuchnięte nogi. Opóźnienie 2 godziny. Jak można tak traktować ludzi? Czy chodzi wam o ilość upchanych ludzi i złą opinię, czy o jakość i dobra opinię firmy? Podróżni przemyślcie podróż w tym kierunku i piszcie opinie, czy coś się zmieniło.Diana
    WadyCiasny i niewygodny autobus na daleką trasę, brak podnóżek, mała odległość między siedzeniami przez co podróżni zmęczeni. Drogie bilety w stosunku do jakości.
  • ~Emilia / 2022-08-11 23:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie da się opisać jednym zdaniem ale w skrócie;
    Bilet kupiony z miejsca A do miejsca B z tym że w dniu wyjazdu dowiedzieliśmy się o 3 przesiadkach. Jazda w nocy. Przy pierwszej przesiadce pierwsze problemy,trzeba było czekać pół godziny od 23 aby wejść do kolejnego autokaru. Mimo że jechalismy w dwie osoby, miejsca w kolejnym autokarze zostały rozdzielone. Nie pomogły argumenty że jedna z osób jest pod opieką drugiej ponieważ ma 80 lat i potrzebuje tej opieki. Na infolinii niemiłe osoby,kierowca tak samo. Organizacja i podejście tej firmy nie warte zachodu. Już wiem skąd Biała cena
  • ~Ewa / 2024-04-10 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Podroz z Francji do Polski ostre hamowanie w Paryzu pilot wpadl na orzednia szybe autokaru nr 160 szyba roztrzaskana z dziura na pokladzie autokaru apteczka z brakami.Nie ma zadnego srodka do dezynfekcjii,brak plastrow,pilot udezyl glowa pokaleczony nie ma czym oczyscic skaleczen.W drugim autokarze tez nie ma srodkow.Czekanie na autokar zastepczy ponad godzine na ulicy w zdenerwowaniu.Przesiadki ,brak logistyki najpierw informacja przesiadka w Paryzu,potem we Frankfurcie jedno wielkie nieporozumienie.Firma schodzi na psy przewozi ludzi za ktorych bezpieczenstwo odpowiada.Bezpieczenstwo ponad wszystko.Wracam do Francjii juz obawiam sie powrotu nie wiem czego sie spodziewac.
  • ~Gruby / 2024-07-03 20:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo slaba jakosc obslugi jak za komuny. Brak przewodnikow a kierowscy czesto chamscy i opryskliwi. Nie mozna nawet zarezerwowac miejsc co w Flixbus jest standardem. Odradzam. Sam nie skorzystam wiecej.
    ZaletyZero
    WadySporo
  • ~Grzegorz / 2022-07-12 12:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Jednym słowem DZIADY. Start z Opola do heilbronn autobus podstawiony z pełną toaletą następnie opróżnianie jej w jakimś dziwnym miejscu. To był kurs jeszcze w maju. A teraz z wczoraj ta sama sytuacja tylko że w Niemczech Heilbronn toaleta pełna brak możliwości skorzystania. Odpowiedz obsługi za opróżnianie w Niemczech trzeba będzie zapłacić. Ciekawe gdzie te gnoje to wylewają że nie płacą? Moim zdaniem banda złodziei . Żeby nie było autobus nr 193
    ZaletyMili kierowcy
    WadyNie ma tyle miejsca żeby się rozpisywać
  • ~Irwk / 2022-09-17 08:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Ty chlanie i świnio wielki kierowców z kursu do Monachium 17 września, ludzi się szanuje i A nie robi. Jesteś śmieci i w Pracy i Twoim zadaniem jest kręcenie.kolkiem odnoszenie walizek A nie doprawdazaniem Kobiet do płaczu. Jest chamem, preostakiem, gburem i w dodatku brak Ci choroby. Reszta obsługi okey. Szkoda że taki śmierć znajduje cały wizerunek firmy. Nic dziwnego że Flis bus jest na topie jak tu pracują takie chamidla. Linia 152. Ostatni raz z tym Lechem. A szkoda
    ZaletyMiły drugi Młody Kierowca i Słabo ogarnięta Pani Pilot, to nie samolot i nie jest Pani sreweredsa
    WadyPaństwo starego dziada od kręcenia krerownica
  • ~Janek / 2023-12-27 10:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. Tu nie ma co komentować, obsługa fatalna a żadne z ich standardów nie są spełniane, dodatkowo wymuszą na was opłatę, będą się z wami przegadywać.
    ZaletyCena jak wszędzie lub niższa bo ze swoją pseudo usługą nie mają dość chętnych.
    WadyObsługa fatalna, brak wifi, wymuszanie dopłat, Przekrzykiwanie się z pasażerami. Brak kontroli nad czym kolwiek, to że dojedziecie państwo na miejsce ze swoim bagażem to chybił trafił.
  • ~Jędrek / 2023-10-14 21:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Kiedyś przyjedzie Sindbad na czas? Od dłuższego czasu to niemożliwe, ponieważ od dwóch lat firma schodzi na psy!czemu tak się dzieje???
  • ~Joanna / 2022-09-20 18:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Wracalam do Szwwajcarii 15.09.22 ,zielona gora-bern,bus zielona gora -swiecko ,dalej w swiecku mialam bus 182 do ch z przesiadka o ktorej mnie nie poinformowano w stutgardzie,pani z firmy Sindbad to byla poprostu osoba ktora cala droge do Stutgardu nie byla zaineresowana podroznymi i ich potrzebami ,poprostu jakby byla nieobecna,w busach jest tyle podostawianych siedzen ze moje kolana mialam prawie pod broda ,ja rozumiem ze firma sindbad chce zarobic ale zeby narazac ludzi na problemy zdrowotne to juz przesada moje nogi tak spuchly od braku miejsca ze obecnie jestem pod opieka lekarza,co sie tyczy busu z Stutgartu to musze powiedziec ze obsluga tego busu byla dobra,pani dbala o ludzi chodzila pytala czy wszystko jest ok ,czy trzeba cos do picia etc.,sindbad powinien sie zastanowic nad jakoscia obslugi,rozmawjajac w busie opinie sa zle,traktujcie ludzi po ludzku i z powaga nieraz lepiej troche zainwestowac w jakosc i mniej zarobic ale zato zachowac dobre imie firmy bo kiedys taka byla ale teraz to juz przeszlosc,pozdrawiam i mam nadzieje ze jak sie nastepny raz zdecyduje na podroz z wami to bedzie lepiej jak to bylo ostatni raz bo poprostu przeszlam nieludzkie meki,Joanna
  • ~Judyta / 2023-07-22 09:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem zniesmaczona podróżą. Gniazdko obok fotela zepsute. Miejsca jak w klatce dla chomika. Brak informacji o przesiadkach.
  • ~Julia / 2022-07-31 16:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety porażka.
    Bilet w Polska - Niemcy w dwie strony kosztował ponad pół tysiąca złotych i za tą cenę dostałam zero wygody.
    Z czyjąś głową pod nosem nie ma miejsca by wyciągnąć plecak spod fotela.
    Poza tym wszędzie napisane jest, że Sindbad oferuje darmowe Wi - Fi. Oczywiście Wi - Fi nie ma.
    Poza tym ta super droga wycieczka trwa 14 godzin
    ZaletyBrak
    WadyBrak Internetu
  • ~Karol / 2021-08-10 09:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Okropna jazda, autokar spóźniony ponad 2 godziny, ciasnota postoje w miejscach gdzie brak toalty, zakup napoju. Bezobojetnosc kierowców,brak pilota telewizja nie działa brak filmów. 17 godzin jazdy koszmar. Nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyJak napisane wyzej
  • ~Kazimierz / 2024-08-29 21:08
    Ocena: 1.50 / 5
    44 godziny z Warszawy do euro tunelu we Francji ???? kierowcy bez pojęcia , chamstwo na Viktoria w Londynie po 62 godzinkach mordenga ????
    ZaletyZalet brak
    WadyKierowcy bez muzgu sam steropian w głowie
  • ~Kicksaw / 2023-12-12 19:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety, przewoźnik oszukuje pasażerów nieprawidłowymi i nierzetelnymi rozkładami jazdy.
    Na stronie połączenie wygląda na bezpośrednie, nie ma wzmianki o przesiadkach. Po kontakcie z biurem obsługi klienta otrzymujemy natomiast informację, że: "Zgodnie z regulaminem przewozu firmy Sindbad, przewoźnik ma prawo do wprowadzenia przesiadek na swoich liniach, ze względów logistycznych. Nie umieszczamy w żadnym miejscu informacji o połączeniach bezprzesiadkowych, ponieważ takich nie oferujemy".
    Oczywiście jest to zgodne z regulaminem, punkt 11, natomiast wprowadzanie w błąd (celowe) pasażerów już jest praktyką niedozwoloną i przewodnik powinien o tym poinformować w widocznym miejscu.
    ZaletyCena
    WadyBrak realnych i czerwonych informacji na temat przejazdów i przesiadek
  • ~Kiku / 2024-01-16 06:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Zero sprawdzania jakimkolwiek termometrem przed wyjazdem 3 raz jechałem sindbadem i trzeci raz jestem chory bo zawsze znajdzie się jakiś gruźlik co nie potrafi zatkać mordy i kaszle na wszystkich dookoła jeżeli choroba płuc rozwinie się do tego stadium co wcześniej będę zmuszony wytoczyć sprawę tej firmie przewozowej bo to nie są już żarty , przewozicie zarazy a później dotyka to więcej osób nie zasługujecie nawet na jedną gwiazdkę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3143
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991