Jakość podróży średnia. Uciążliwe i długie przesiadki. Obsługa Ok. Stosunek kierowcy do pasażera - dno. Zero kultury. Chamstwo to bardzo łagodne słowo. (Oczywiście nie wszyscy ) opieram swoją opinię na podstawie swoich spostrzeżeń po moim przejeździe na trasie do Venlo. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
ZaletyAutobus którym jechałem był Ok. Troszkę ciasny ale da się wytrzymać.
WadyZero kultury ze strony niektórych kierowców.
~Beata / 2022-10-25 13:19
Ocena: 4.00 / 5
Dziś wracałam z Braunschweig niestety kierowca autobusu nr 269 był strasznie nie miły krzyczał na pasażerów
ZaletyDrugi kierowca autobusu nr 64 był bardzo miły
~Monika / 2022-10-21 17:09
Ocena: 5.00 / 5
Firma Sindbad uratowała nasz powrót do Polski w dniu strajku lotniska we Włoszech. Od momentu poinformowania nas o kłopotach na lotnisku autokar przyjechał w ciągu kilku godzin. Wracamy komfortowym dwupoziomowym autobusem, kierowcy bardzo mili, na pokładzie kawa i herbata. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za nieocenioną pomoc. Polecamy w 100%
ZaletySame zalety
WadyBrak
~Diana / 2022-10-20 21:09
Ocena: 1.50 / 5
Kupiłam bilet na wyjazd z Katowic do Francji ( kurs do Barcelony) na dzień 28.09.2022 autobusem Sindbad. Wcześniej czytałam opinie (głównie negatywne )jakie wystawiają podróżni, ale chciałam osobiście to sprawdzić i wybrałam się w podróż. Z Katowic jechał autobus piętrowy nr 300 i bardzo fajne szeroko rozstawione fotele i podnóżki na nogi, ucieszyłam się ...do momentu gdy była przesiadka w Słubicach na utobus nr 303, jak zobaczyłam małą odległość pomiędzy siedzeniami i brak podnóżek na nogi to byłam w szoku, w dodatku cały autobus był zapełniony podróżującymi i to na taką odległą miejscowość jak Barcelona. Moje zdziwienie było, gdy klienci co często kursują na tej trasie mówili, że taki bylejaki autobus przeważnie posyłają na tej trasie, Więc przekonałam się na własnej skórze co znaczy ta firma Sindbad i jak traktuje swoich pasażerów, po takiej jeździe człowiek zmęczony, opuchnięte nogi. Opóźnienie 2 godziny. Jak można tak traktować ludzi? Czy chodzi wam o ilość upchanych ludzi i złą opinię, czy o jakość i dobra opinię firmy? Podróżni przemyślcie podróż w tym kierunku i piszcie opinie, czy coś się zmieniło.Diana
WadyCiasny i niewygodny autobus na daleką trasę, brak podnóżek, mała odległość między siedzeniami przez co podróżni zmęczeni. Drogie bilety w stosunku do jakości.
~Anezram66 / 2022-10-19 20:14
Ocena: 3.00 / 5
Jestem zniesmaczona dyskryminacją klienta bez złotej karty. Jeżdżę od lat i takowej nie mogę uzyskać. Ostatnio za 3kg nadwagi bagażu musiałam zapłacić 10CHF gdzie nie otrzymałam nawet rachunku. Klient złoty nic nie płaci. To nie jest uczciwe.
~Klaudia / 2022-10-16 13:52
Ocena: 1.50 / 5
Porażka, nie było miejsca nawet na walizki, dawali je nawet to toalety i nie można było z niej korzystać.
~Wiki / 2022-10-13 07:42
Ocena: 4.75 / 5
Po przeczytaniu opinii na tej stronie byłam lekko przerażona przed moją podróżą z Sindbadem, a okazało się jednak, że niepotrzebnie. Kierowcy byli bardzo mili, odpowiadali na wszystkie moje pytania, a miałam ich sporo z uwagi na pierwszą samotną podróż za granicę.
To prawda, że na trasie Katowice-Rennes przesiadałam się jak na razie 2 razy (jesteśmy teraz w Metz we Francji) a nikt mi tak do końca nie jest w stanie odpowiedzieć ile tych przesiadek ostatecznie będzie (na bilecie który dostałam od pierwszego kierowcy była zaznaczona jedna). Ale przesiadki to nie jest żaden problem, kierowcy pomagają w wyciąganiu i układaniu rzeczy, komunikują każdy postój i każdą najbliższą przesiadkę.
Podczas jednej z nich poznałam francuza z którym się zaprzyjaźniłam, a pan kierowca pomógł nam w kolejnym autokarze usiąść razem, mimo, że kompletnie nie musiał.
Jeśli więc jak ja jesteś studentem szukającym najtańszej opcji, nie masz się co martwić, Sindbad jest spoko:)
Zaletyniska cena, uprzejmi i pomocni kierowcy, w jednym z busów była możliwość zakupu kawy, toaleta w busie
Wadynie wiadomo z góry ile razy trzeba zmienić bus
~Daniel Pelizg / 2022-10-13 02:42
Ocena: 1.00 / 5
Ja nadal nie rozumiem tej firmy są pasażerowie którzy nie wykupili dwóch miejsc siedzących , a zajmują dwa siedzące miejsca mało tego kierowca jeden i drugi zajmują kolejne dwa rzędy po obu stronach to jest kpina! Ja Gdy chciałem się przesiąść , usłyszałem z ust Kierowcy przekleństwa i obraźliwe słowa . Dodatkowo usłyszałem proszę wykupić dodatkowe miejsce no kpina ! Najgorsza firma jaką spotkałem !!!
ZaletyŻadne
WadyChamstwo na salonach , bezczelni kierowcy bez kultury, buractwo ze wsi ! Proszę o zwrócenie uwagi kierowcą z kursu z Maidston kierunek Rzeszów nr.autobusu 284. Tacy kierowcy nie powinni pracować w tej firmie brak kultury, chamstwo w stosunku do klienta
~Podróżnik / 2022-10-12 20:12
Ocena: 1.00 / 5
Przed laty dość często podróżowałam Sindbadem do Niemiec. Podróż zawsze była dla mnie (i nie tylko )męcząca , szczególnie z uwagi na czas. Wtedy na mojej trasie było to przeszło 18 godz.Jakie moje zdziwienie było , gdy zapoznałam się z obecnym rozkładem jazdy na tej trasie i przejazd jest zaplanowany na przeszło 21godz. Reasumując, dodano przystanków, dołożono siedzeń w autokarze i podwyższono ceny biletu. Jak można tak traktować ludzi! Koszmar!!!Przecież chodzi o względny komfort podrózy , a to jest droga przez mękę i zdzierstwo.
~M / 2022-10-08 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy. Biletu przebukować nie można,zwrot? Zapomnijcie z ponad 600zł, które dostali za dwa bilety możliwość zwrotu 30zł (z ogromną łaską), bo trzeba wiedzieć wcześniej,że coś może komuś wypaść. Podróż jak starym pks-em, w lato gorąco, zimą zimno, zero szacunku dla klientów. Zero udogodnień, przynajmniej stać całą drogę nie trzeba (chociaż i to może się zmienić). Nigdy więcej nie skorzystam z "usług", do czego innych gorąco zachęcam.
ZaletyNie bądźmy śmieszni.
~Emilia / 2022-10-07 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Autokar Hagen-Olsztyn. Autokar nr 146.
Przesiadka w Dortmundzie, kolejna o 5 rano na granicy do utokaru 138. Kultura kierowców i pilotki zaskoczyła mnie bardzo z negatywnej strony. Bardzo nieuprzejmi, wręcz wulgarni. Po upadku mojej mamy w autokarze, z powodu bardzo ostrego hamowania , spowodowanego tzw "jazdą na zderzaku" ciężarówki, zamiast uzyskać pomoc zostałyśmy zaatakowane słowami że po autobusie sie nie spaceruje, mama była w toalecie, i miała do niej 2 kroki. Nie zdążyła złapać oparcia które, złożył pan keirowca idąc po kawę. Bo najwyraźniej było mu za ciasno. Mama upadla tyłem, uderzając głowa o kant poreczy. Zajęłam się jej krwawiąca opuchniętą raną, ponieważ od strony załogi nie otrzymałyśmy żadnej pomocy. Oprócz prowadzącego kierowcy znajdowało sie jeszcze w autokarze 5 innych. Kultura wypowiedzi tych panów to po prostu, mówiąc zwyczajnie- chamstwo i buractwo. Do tego dochodzi rozmowa telefoniczna w czasie prowadzenia pojazdu. Niedopuszczalne po prostu.
Brak możliwości korzystania z toalety w czasie postoju, na których to toalet brakowało, lub zwyczajnie nie było czasu na skorzystanie z nich. Pan kierowca po otrzymaniu opłaty, 1,5 euro za skorzystanie z toalety w autobusie na postoju stwierdził że to nie jego wina, że na postojach nie ma toalet.
Szkoda że nie moge dodać zdjęć. A takie posiadam i w poniedziałek udaję sie do biura złożyć oficjalną skargę
ZaletyBrak
WadyWszelkie możliwe, zero profesjonalizmu, chamstwo, agresja, agresywna jazda, rozmowa przez tel w czasie prowadzenia pojazdu, brak empatii,
~Barbara / 2022-10-07 16:09
Ocena: 4.00 / 5
Od kilku lat podróżuje autokarami Sindbad i nie zawsze byłam zadowolona zwłaszcza po okresie pocovidowym ale dzisiejsza podróż była naprawdę super. Od Słubic pilotem był Pan Zdzisław ,przemiły człowiek, dbał o pasażerów i rozbawił cały autokar dzięki czemu podróż minęła błyskawicznie a wszyscy byli dla siebie życzliwi i rozbawieni.Tak mało trzeba tylko szkoda że jest tak mało takich pilotow jak pan Zdzislaw.
~Majli / 2022-10-06 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Cała firma to jedno wielkie chamstwo i gburostwo. Ludzie jeżdżą tym autokarami chyba za kare. Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyZdecydowanie 0
~Carolina / 2022-10-05 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie Podruzoj sinbad lepiej Rowerem,smierdzacy autobus,obsługa chamstwo chamstwo chamstwo Zimno głośna muzyka nie mozna spać,Ciasne fotele twarde siedzenia.przesiadki okturych nie wiez, tragedia
WadyObsługa na bardzo niskim poziomie
~280 / 2022-10-03 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Mam w pamięci autokary z sieci Sindbad..pojechałam po Ra kolejny po kilkunastu latach... obsługa dno.. pilot dno.. paczki jak kurierzy rozwożą po nawet ponad 20 godzin jazdy pasażera.. Przy tej cenie biletu nawet lot by się postarał.... Kierowcy nie przestrzegają przerw..... przy tych cenach do jakości to na minusie są jak dla mnie... ludzie którzy przywozicie rodziców do UK.. zdrowie najwazjesze.... nie z tym przewoznikeim
ZaletyPolska do Anglii
Wady...
~Pasażer / 2022-10-03 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo. Obsługa na najniższym poziomie.
ZaletyBrak
WadyNieplanowane przesiadki.
Obsługa na najniższym poziomie.
Ciasno i niewygodne.
~Marta / 2022-10-03 12:49
Ocena: 1.50 / 5
Ostatni raz skorzystałam z usług tej firmy. Kierowcy są bardzo nie mili i aroganccy. Kierowca miał pretensje że musiał przyjechać po nas. Że musi po całym Śląsku jeździć... nawet nie pomógł nikomu z bagażami żeby włożyć je do autokaru. Jeszcze wymyślają że na koniec podróży wylosowane dwie osoby mają posprzątać cały autobus i wszystko posprawdzać
WadyNie miła obsługa, szczególnie kierowcy.
~crisia@interia.pl / 2022-10-02 04:29
Ocena: 2.25 / 5
Dużo przesiadek 18 godz do Katowic ,dużo Ukraińców wraz z dziećmi ,dzieci kaszlą ,latają po autokarze ,na bilecie nic nie pisało o przesiadce żadnej a bylo ich pare plus zabieranie ludzi z 5 punktów
Niewygodne strasznie te autokary ostatni raz jechałem sinbadem
ZaletyŻadnych może to że 10-15 euro tańsze niż gtv
WadyZimno w nocy w autokarze ,niewygodne siedzenia ,przesiadki
~Nike / 2022-10-01 11:58
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia i chamstwo,bardzo nie wygodny autobus bolące pośladki na każdym dołku czuć,bardzo nie miła obsługa nie mozna nóg wyprostować kierowca bardzo nie miły,wlanczajam filmy przy których nie da rady spać lub muzykę bardzo głośno, najgorsza cholota jeździ liniami sinbud jeżdżą grupy po pięciu 6 wymandzaja się cała droge dokuczajac innym, kierowcy sobie nic ztego nie robią.Nie podróżuj sinbad Tragedia
WadyTragedia opsluga
~Pasażer / 2022-09-28 22:41
Ocena: 1.25 / 5
Kurs z Verony do Polski. Opóźnienie przy samym wyjeździe, o którym nie zostaliśmy poinformowani. Obsługa na opłakanym poziomie. Przy kontroli na granicy okazało się, że nikt z obsługi nie potrafi po angielsku powiedziec nawet skąd dokąd jedziemu. Obrażanie pasażerów. Chamastwo, władcy pokładu, w tej firmie klient widac się nie liczy. Autobus niewygodny, mało miejsca, gniazdo ładowania tylko z jednej strony.
Po 22 muzyka przez którą nie da się spać. Jeśli nie musisz, nie jedz Sindbadem.
ZaletyBrak,gdyby nie awaria flixbusa udałoby mi sie uniknąć tego doświadczenia.